Zelfgestookte Russische wodka was ook multifunctioneel als molotovcocktail te gebruiken...ik ben als gerechtvaardigd mietje bij de lucht gewoon afgehaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt goed, je gaat spijt krijgen
(Ja, ervaring)
Had ik jou de foto van het Bacchusvat bij Pommerey laten zien? Als je dat tijdens een (idioot groot) feest leeg krijgt ben je een baas.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je lichaam is een tempel.
Het mijne is een tempel voor Bacchus, daar niet van.
Wat vind je hier van Fylax?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef Fylax het volgende:
doe een regendansje
het moet in de brandjee
Alcoholdamp vs kleine lieve jongedamequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfgestookte Russische wodka was ook multifunctioneel als molotovcocktail te gebruiken...ik ben als gerechtvaardigd mietje bij de lucht gewoon afgehaakt.
Als hij het zegt, stop ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je hier van Fylax?
http://www.powned.tv/nieuws/media/2015/01/stop_met_rukken_af.html
Ik vraag het mij ook af.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
Wie heeft deze tyfusherrie aangevraagd...
Vraag jij ook even een nummertje aan UccGod!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
Wie heeft deze tyfusherrie aangevraagd...
Ik heb het geluid ernstig omlaag geschroefd.quote:
Ik zou thee halen als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geluid ernstig omlaag geschroefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |