Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.quote:
Of achter het stuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.quote:
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Thuis werd er geen druppel gedronken op bij mijn tantes na. Ik dronk heeeeel soms een wat. Bij mijn schoonouders dronk men bier bij het eten zo nu en dan. Verantwoord.
Voor die tijd was mijn perceptie van alcoholgebruik voor mij meestal of niets, of zuipen om te zuipen.
vrouwen achter het stuur, bloed aan de muurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of achter het stuur
Of een combinatie van die twee
Vodkaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
ik ben trouwens meer een bierdrinker, sterkedrank heb ik zelden in huis
geen sterkte drank in huis hebben hoe moet je dan 4ebe husselen als ze langs komt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
Ik vind elektronische muziek best leukquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen, leek me gewoon geen uitspraak voor jou.
Vaak, meestal zo, dan maken de mensen de vergissing door van die goedkope sulfietenwijn te drinken. Als je prima wijn drinkt dan word je daar niet beroerd van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje naar van wijn.
Zijn echt maar een paar soorten die ik weg kan drinken.
Same here. Vind sterke drank ook fucking smering meestal. Maar ja, je wordt er wel goed dronken van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
Vooral als ze in een Twingo zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur
Of Braddie in een Cinquecento.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral als ze in een Twingo zitten.
Ik hou van cocktails. Die blijf je ook drinken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
ik stuur braddie op je afquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow wat wil je daarmee zeggen ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |