Wat is daar mee?quote:
Helemaal niks eigenlijk, maar klinkt zo stoer om te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
(Pas op met wat je nu zegt)
nou ja, er is ook rose-bier, maar toch...quote:
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.quote:
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
nou ja, er is ook rose-bier, maar toch...
Idiootquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Jeetje, toto.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vrouwen horen überhaupt geen alcohol te drinken
Waant gij zij altijd in dn ollie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.
Toto drinkt zelf volgens mij ook niet, dan snap ik het op zich wel enigszins.quote:
Bierlokaaltjesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij, ben je echt zo'n iemand die van een Belgisch speciaalbiertje kan genieten
Klopt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toto drinkt zelf volgens mij ook niet, dan snap ik het op zich wel enigszins.
Ik heb alleen nog maar hertog jan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij lust het, ik heb het én drink het. Verschil moet er zijn.
schijnt voor een vrouw ook positieve effecten te hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet mijn vrouw daarmee?
Dat was ik ook op mijn 19e.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef Toto69 het volgende:
Klopt.
Ik ben sowieso redelijk anti-alcohol maar daar ga ik absoluut niet verder op in hier.
Waar is het misgegaan?quote:
Waarom heb jij een vrouw?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat moet mijn vrouw daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |