SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WK Afstanden: tegenwoordig iets eerder in het schaatsseizoen. Donderdag begint het toernooi om de mondiale afstandstitels met de 3k bij de dames en 10k bij de heren. Nieuw op het WK is de massastart.
Game On.![]()
Scherpquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het verkeerde pakken dus. Scheelt alleen maar een lidwoord
Het goede pakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yuskov heeft ook de snoeppot gevonden
twitter:Dubreuil92 twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 19:11:10I have just witnessed the greatest race of all-time. reageer retweet
Jammer wel, maar vooral de schuld van z'n landgenoten..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat men zo'n jongen dan meteen weer verdenkt
gaat nog wel iemand 1.44 rijden hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:16 schreef Zorro het volgende:
Iedereen gaat vechten om de tijd van Verweij, en die blijft misschien wel gewoon als 2e staan
En dat in een niet Olympisch jaar ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:17 schreef Strani het volgende:
Wel heel mooi om te zien dat 'het buitenland' dit jaar weer gewoon meedoet.
Morrisson was de enige die ik het zag doen en die doet het ook. (Edit: Sneller dan Verweij bedoel ik) Maar nog steeds ruim achter Yuskov. De rest gaat er niet aankomen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaat nog wel iemand 1.44 rijden hoor
Nuis. Davis in vorm had het ook gekund maar ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Morrisson was de enige die ik het zag doen en die doet het ook. Maar nog steeds ruim achter Yuskov. De rest gaat er niet aankomen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk weer eens een goede 1500 meter bij de mannen. De laatste jaren was het op de koningsafstand een niet al te hoog niveau
Aan alles komt een eind.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:21 schreef Ericr het volgende:
Laatste keer Davis op een wk afstanden lijkt me
Ja, vorig jaar was het al wat minder.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had moeten stoppen. Jammer wel, is toch een legende nu al.
26.3quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronde van 27.4 is dan ook bizar gek
Die tussenronde was echt ziek met die opening.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:27 schreef Strani het volgende:
Wat een versnelling had Yuskov daar zeg..
Nee, ik ga lekker onder de douche-kov.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef Strani het volgende:
Heel het topic in paniek op zoek naar de afstandsbediening..
Een echte sporter doet dat niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had zich moeten richten op zilver. Enorme knuppel.
twitter:robbertderijk twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 19:28:21Op 14 december 2014 reed Yuskov 1.48,01 in Thialf. Nu 1.43,36. Stapje gemaakt.. #WKAfstanden reageer retweet
Dus als excelsior in Eindhoven voor een punt komt zijn ze geen echte sporters?quote:
Nee. Eredivisie tegen Eerste Divisie mag wel voor de overwinning gaan vind ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus als excelsior in Eindhoven voor een punt komt zijn ze geen echte sporters?
Wel als het om een bekerduel gaat ja. En dat gaat het hier.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus als excelsior in Eindhoven voor een punt komt zijn ze geen echte sporters?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef danos het volgende:
Wouter 'als Sven een scheet laat snuif ik hem op' Olde Heuvel
Dat zou wel trollen zijn jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:53 schreef koosfransoos het volgende:
Pls laat dat het Oekraïnse volkslied zijn geweest.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:53 schreef koosfransoos het volgende:
Pls laat dat het Oekraïnse volkslied zijn geweest.
Wit-Rusland schijnt. Ook nog in de categorie semi-begrijpelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de volkslied farce gemist, maar misschien is het het Russische volkslied uit de jaren '90 geweest, voor ze weer terug gingen naar het volkslied van de Sovjetunie?
Dat zou een semi-begrijpelijke fout zijn geweest.
Deed Domratsjeva mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:03 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Wit-Rusland schijnt. Ook nog in de categorie semi-begrijpelijk.
Ah ja, maar dit zal wel opgepikt worden door Russische media en als onderdeel van een sinister Westers complot tegen het goedbedoelende Rusland gezien worden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:03 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Wit-Rusland schijnt. Ook nog in de categorie semi-begrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |