quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
Ik heb bij fanvanheteersteuur een mote voor teveel smileys gebruiken ofzo![]()
Nou Jaaaaaaaaaaaaaaa. hoe komen ze erbijmaar het was van Noek, dus die vergeef ik
![]()
en ik heb er eentje van Remlof omdat ik een ''te lang plaatje postte''![]()
dat vergeef ik dus noooooooooitdat snappen jullie wel
![]()
Ik wilde mijn nieuwe muis uittesten dus ik had een giraffe gepost met een héle lange nek en
hij zat geloof ik op zijn phone en kreeg een stijve vinger van het scrollen
loopt Noek te vuilbekken dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Noek die constant loop te vuilbekken? Lol.
llinkjes willen wequote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
loopt Noek te vuilbekken dan?Waaro?
Ja dat zegt me niks natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Ooit een K verwijzing in RLS UTO naar ene B...
In de cos he waar anders. Dat maakt meer aan fatsoen kapot, dan dat onze lieve Heer ooit kan repareren.quote:
Dit soort postings dus.quote:
En ik maakte een sussende opmerking in KPD in de hoop een oplopende discussie te sussen.. Helaas werd ik ook slachtofferquote:
Jij wordt ALTIJD slachtoffer toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik maakte een sussende opmerking in KPD in de hoop een oplopende discussie te sussen.. Helaas werd ik ook slachtoffer
wat doe je daar dan ook?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik maakte een sussende opmerking in KPD in de hoop een oplopende discussie te sussen.. Helaas werd ik ook slachtoffer
do tellquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel grappig idd .. Ooit bijna een dubbel date daar..
ooit en ''bijna'' dat is het ook niet helemaal Chufquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel grappig idd .. Ooit bijna een dubbel date daar..
ligt altijd aan de anderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |