abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149779649
U.S. to Give Some Syria Rebels Ability to Call Airstrikes

By Julian E. Barnes @julianbarnes

The U.S. has decided to provide pickup trucks equipped with machine guns and radios for calling in U.S. airstrikes to some moderate Syrian rebels, seeking to replicate the success Kurdish forces,...

moderate Syrian rebels :') :') :')
pi_149780095
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 23:58 schreef Pek het volgende:
het ouwe wijf heet wel gelijk :P
beetje respect heh! toffe oma is het! ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_149780202
Amerikanen zijn echt kenkerdom.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149780319
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef IPA35 het volgende:
Daarom vraag ik mij af waarom we slaafs luisteren en handelen.
pi_149780348
quote:
Niet dom, ze luisteren gewoon naar hun zionistische bazen.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:30:08 #181
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_149780429
Lekker knokken met ISIS en Nusra toch. :Y)
Say what?
pi_149780447
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef UpsideDown het volgende:
JAN is flink losgegaan zo lijkt het. :N

SPOILER: dode militairen te zien
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aardig wat slachtings beelden gezien van assadisten wat ik nooit eerder op deze schaal heb gezien op twitter, nieuwe tactieken of is er het een en ander misgegaan vraag ik me af

maar is de bevoorradingslijn naar aleppo stad nou afgesloten nu? want dat zou een enorme wist zijn ondanks de vele slachtoffers voor de assadisten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_149780485
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef Smack10 het volgende:
U.S. to Give Some Syria Rebels Ability to Call Airstrikes

By Julian E. Barnes @julianbarnes

The U.S. has decided to provide pickup trucks equipped with machine guns and radios for calling in U.S. airstrikes to some moderate Syrian rebels, seeking to replicate the success Kurdish forces,...

moderate Syrian rebels :') :') :')
air strikes? serieus? en wie zijn die moderate rebels dan?
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:31:56 #184
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_149780504
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

aardig wat slachtings beelden gezien van assadisten wat ik nooit eerder op deze schaal heb gezien op twitter, nieuwe tactieken of is er het een en ander misgegaan vraag ik me af

maar is de bevoorradingslijn naar aleppo stad nou afgesloten nu? want dat zou een enorme wist zijn ondanks de vele slachtoffers voor de assadisten
Blitzkriegrisicotje
Say what?
pi_149780541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Blitzkriegrisicotje
een goeie blitzkrieg heeft toch aardig wat bepantsering, ik zag in de buurt van deze gasten helemaal niks
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:35:04 #186
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_149780624
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

een goeie blitzkrieg heeft toch aardig wat bepantsering, ik zag in de buurt van deze gasten helemaal niks
Het leger moet zich redden met het materiaal wat ze voorhanden hebben, en dat is niet heel veel.
Say what?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:35:05 #187
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_149780626
Denk dat ik ook maar naar Syri verhuis. Kan ook wel een gratis auto gebruiken.

Gematigde rebellen _O_ :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_149780795
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Het leger moet zich redden met het materiaal wat ze voorhanden hebben, en dat is niet heel veel.
dit is toch belachelijk? lijkt op het tactische inzicht van isis dat zich door de gehaktmolen liet gaan in kobane

-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:42:03 #189
155616 Proximo
For god, king & country
pi_149780846
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit is toch belachelijk? lijkt op het tactische inzicht van isis dat zich door de gehaktmolen liet gaan in kobane

Wie zijn die lui die daar rondlopen? En wie zijn de doden?
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_149780883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Proximo het volgende:

[..]

Wie zijn die lui die daar rondlopen? En wie zijn de doden?
embleem van de shamiya front de doden zijn assadisten
-Rabia Al-Basri
pi_149781020
archicivilians twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 21:10:13 PHOTO: Regime fighter captured by Rebels in al-Mallah front-line in N-#Aleppo City.#Syria http://t.co/NS8M99ylMG reageer retweet

[ Bericht 71% gewijzigd door Slayage op 17-02-2015 23:55:27 ]
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:47:29 #192
155616 Proximo
For god, king & country
pi_149781028
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

embleem van de shamiya front de doden zijn assadisten
Aha ok, die kende ik nog niet. Ik zie dat ze nog redelijk "nieuw" zijn.

Leuk ook dat de wiki als enige dit erover te zeggen heeft "On 30 January 2015, the Western backed Hazzm Movement joined the coalition"... ;( Weer een succesvolle gematigde trainingsmissie voltooid
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_149781234
quote:
?? enige duiding?
pi_149781245
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Proximo het volgende:

[..]

Aha ok, die kende ik nog niet. Ik zie dat ze nog redelijk "nieuw" zijn.

Leuk ook dat de wiki als enige dit erover te zeggen heeft "On 30 January 2015, the Western backed Hazzm Movement joined the coalition"... ;( Weer een succesvolle gematigde trainingsmissie voltooid
de naam is nieuw idd, maar de eenheden die het nieuwe front vormden zijn al geruime tijd aanwezig

hazzm moest noodzakelijkerwijs opgaan in het shamia front omdat ze volledig ontmanteld dreigden te worden door nusra, het is zeg maar een verstandshuwelijk ;)
-Rabia Al-Basri
pi_149781293
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef mr_jack het volgende:

[..]

?? enige duiding?
aangepast
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 februari 2015 @ 00:00:53 #196
155616 Proximo
For god, king & country
pi_149781462
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

de naam is nieuw idd, maar de eenheden die het nieuwe front vormden zijn al geruime tijd aanwezig

hazzm moest noodzakelijkerwijs opgaan in het shamia front omdat ze volledig ontmanteld dreigden te worden door nusra, het is zeg maar een verstandshuwelijk ;)

The alliance groups in the Shamiya Front are:The Islamic Front in Aleppo;The Mujahideen Army;The Noureddine al-Zengi Brigades;The Fastaqim Kama Umirta Gathering; and The Asala wa-Tanmiya

Tribal warfare op een nieuw niveau dus, want korte research doet mij afvragen waarin deze lui eigenlijk nog verschillen van Al Nusra.
pi_149781734
quote:
Nee hoor, het gaat juist allemaal volgens plan.

Eigenbelang ftw.
pi_149781808
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Proximo het volgende:

[..]

The alliance groups in the Shamiya Front are:The Islamic Front in Aleppo;The Mujahideen Army;The Noureddine al-Zengi Brigades;The Fastaqim Kama Umirta Gathering; and The Asala wa-Tanmiya

Tribal warfare op een nieuw niveau dus, want korte research doet mij afvragen waarin deze lui eigenlijk nog verschillen van Al Nusra.
Deze doen alsof ze gematigd zijn, verder geen verschil. Ze werken dan ook samen met Nusra.
pi_149782094
-Rabia Al-Basri
pi_149784320
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef reza1 het volgende:

[..]

Niet dom, ze luisteren gewoon naar hun zionistische bazen.
Aub minder alu hoedje gedoe. Minder iedereen over 1 kam scheren en stoppen met zeggen dat gematigden niet bestaan. Het klopt niet echt met de waarheid.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')