beetje respect heh! toffe oma is het!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:22 schreef UpsideDown het volgende:
JAN is flink losgegaan zo lijkt het.
aardig wat slachtings beelden gezien van assadisten wat ik nooit eerder op deze schaal heb gezien op twitter, nieuwe tactieken of is er het een en ander misgegaan vraag ik me afSPOILER: dode militairen te zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is de bevoorradingslijn naar aleppo stad nou afgesloten nu? want dat zou een enorme wist zijn ondanks de vele slachtoffers voor de assadistenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
air strikes? serieus? en wie zijn die moderate rebels dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef Smack10 het volgende:
U.S. to Give Some Syria Rebels Ability to Call Airstrikes
By Julian E. Barnes @julianbarnes
The U.S. has decided to provide pickup trucks equipped with machine guns and radios for calling in U.S. airstrikes to some moderate Syrian rebels, seeking to replicate the success Kurdish forces,...
moderate Syrian rebels![]()
![]()
Blitzkriegrisicotjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
aardig wat slachtings beelden gezien van assadisten wat ik nooit eerder op deze schaal heb gezien op twitter, nieuwe tactieken of is er het een en ander misgegaan vraag ik me af
maar is de bevoorradingslijn naar aleppo stad nou afgesloten nu? want dat zou een enorme wist zijn ondanks de vele slachtoffers voor de assadisten
een goeie blitzkrieg heeft toch aardig wat bepantsering, ik zag in de buurt van deze gasten helemaal niksquote:
Het leger moet zich redden met het materiaal wat ze voorhanden hebben, en dat is niet heel veel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
een goeie blitzkrieg heeft toch aardig wat bepantsering, ik zag in de buurt van deze gasten helemaal niks
dit is toch belachelijk? lijkt op het tactische inzicht van isis dat zich door de gehaktmolen liet gaan in kobanequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het leger moet zich redden met het materiaal wat ze voorhanden hebben, en dat is niet heel veel.
Wie zijn die lui die daar rondlopen? En wie zijn de doden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is toch belachelijk? lijkt op het tactische inzicht van isis dat zich door de gehaktmolen liet gaan in kobane
embleem van de shamiya front de doden zijn assadistenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wie zijn die lui die daar rondlopen? En wie zijn de doden?
twitter:archicivilians twitterde op dinsdag 17-02-2015 om 21:10:13PHOTO: Regime fighter captured by Rebels in al-Mallah front-line in N-#Aleppo City.#Syria http://t.co/NS8M99ylMG reageer retweet
Aha ok, die kende ik nog niet. Ik zie dat ze nog redelijk "nieuw" zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
embleem van de shamiya front de doden zijn assadisten
de naam is nieuw idd, maar de eenheden die het nieuwe front vormden zijn al geruime tijd aanwezigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Proximo het volgende:
[..]
Aha ok, die kende ik nog niet. Ik zie dat ze nog redelijk "nieuw" zijn.
Leuk ook dat de wiki als enige dit erover te zeggen heeft "On 30 January 2015, the Western backed Hazzm Movement joined the coalition"...Weer een succesvolle gematigde trainingsmissie voltooid
aangepastquote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
de naam is nieuw idd, maar de eenheden die het nieuwe front vormden zijn al geruime tijd aanwezig
hazzm moest noodzakelijkerwijs opgaan in het shamia front omdat ze volledig ontmanteld dreigden te worden door nusra, het is zeg maar een verstandshuwelijk
Deze doen alsof ze gematigd zijn, verder geen verschil. Ze werken dan ook samen met Nusra.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:00 schreef Proximo het volgende:
[..]
Thanks![]()
The alliance groups in the Shamiya Front are:The Islamic Front in Aleppo;The Mujahideen Army;The Noureddine al-Zengi Brigades;The Fastaqim Kama Umirta Gathering; and The Asala wa-Tanmiya
Tribal warfare op een nieuw niveau dus, want korte research doet mij afvragen waarin deze lui eigenlijk nog verschillen van Al Nusra.
Aub minder alu hoedje gedoe. Minder iedereen over 1 kam scheren en stoppen met zeggen dat gematigden niet bestaan. Het klopt niet echt met de waarheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:27 schreef reza1 het volgende:
[..]
Niet dom, ze luisteren gewoon naar hun zionistische bazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |