SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dachten maar meer vrouwen zoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:25 schreef Maraca het volgende:
@ TT: Alles wat ik nodig heb op Valentijn
Wat een bazenspel was dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Pheno het volgende:
Ziet TT, denkt aan een opvolger voor Catherine voor PS4
Geen japanse stemmen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
Catherine niet gespeeld: Reden zal inmiddels voor iedereen duidelijk zijn. Helaas.
Zoek de juiste vriendin en iedere dag is zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dachten maar meer vrouwen zo
Er moet een speciale valentijsdag voor mannen komen, want met de huidige V-day staat eigenlijk alles in het teken van het de vrouw zo plezierig mogelijk te maken, maar er moet een M-dag komen, waarop schatlief gewoon de hele dag niet zeikt, zorgt voor lekker eten in huis (en niet jankt wanneer je een hele zak M&M's ofzo in een keer opvreet), en lekker mee doet met gamen of kung fu films kijken of whatever...
Jij snapt.quote:
Mjah, ik ben dolblij met mijn vriendin (meestal), maar ze heeft destijds wel een beetje aan 'false advertisement' gedaan toen ze aangaf van games en anime te houden...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoek de juiste vriendin en iedere dag is zo.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij snapt.
[..]
Mjah, ik ben dolblij met mijn vriendin (meestal), maar ze heeft destijds wel een beetje aan 'false advertisement' gedaan toen ze aangaf van games en anime te houden...
Liegen om een man/vrouw te krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie het als dat ze er alles voor over had om jou te krijgen. Zelfs liegen.
Dat laatste was ook een beetje ironisch bedoeld natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Liegen om een man/vrouw te krijgenHeb ook zulke dates gehad... ben er dan gelijk klaar mee
Your loss, not mine. Je had ook gewoon kunnen importeren als het je zoveel doetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
Catherine niet gespeeld: Reden zal inmiddels voor iedereen duidelijk zijn. Helaas.
Kan nog steedsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your loss, not mine. Je had ook gewoon kunnen importeren als het je zoveel doet
http://www.officialsteakandblowjobday.com/quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er moet een speciale valentijsdag voor mannen komen, want met de huidige V-day staat eigenlijk alles in het teken van het de vrouw zo plezierig mogelijk te maken, maar er moet een M-dag komen, waarop schatlief gewoon de hele dag niet zeikt, zorgt voor lekker eten in huis (en niet jankt wanneer je een hele zak M&M's ofzo in een keer opvreet), en lekker mee doet met gamen of kung fu films kijken of whatever...
Import-versie heeft geen Engelse subs volgens mij...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Your loss, not mine. Je had ook gewoon kunnen importeren als het je zoveel doet
Ik geloof niet dat ze bewust loog, maar ze vond vroeger Mario en Tekken leuk, en toen we net verkering hadden op de Dreamcast een beetje SoulCalibur enzo gespeeld, maar het is niet echt haar hobby ofzo. Het lijkt haar allemaal ook vaak te moeilijk. Castle Crashers vond ze wel leuk om samen te doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie het als dat ze er alles voor over had om jou te krijgen. Zelfs liegen.
Dan heb je het wel heel slecht getroffen met je vrouw/vriendin, als je daarop moet wachten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.officialsteakandblowjobday.com/
Nog steeds nachtmerries van die blokken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Pheno het volgende:
Ziet TT, denkt aan een opvolger voor Catherine voor PS4
Ik zou niet weten waarom je dat zou doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat laatste was ook een beetje ironisch bedoeld natuurlijkje kan je wel wat beter voordoen dan je bent natuurlijk, zoals bij een sollicitatie.
Ach toch nog een beetje van waar dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Import-versie heeft geen Engelse subs volgens mij...Final Fantasy XIII-1 en 2 wel, dus die overwoog ik wel te halen, maar niet gedaan.
[..]
Ik geloof niet dat ze bewust loog, maar ze vond vroeger Mario en Tekken leuk, en toen we net verkering hadden op de Dreamcast een beetje SoulCalibur enzo gespeeld, maar het is niet echt haar hobby ofzo. Het lijkt haar allemaal ook vaak te moeilijk. Castle Crashers vond ze wel leuk om samen te doen.
Qua anime hetzelfde: Vroeger een paar series die ze heel leuk vond (Slam Dunk, Initial D), maar verder volgt ze het niet echt. In Hong Kong wel samen Attack on Titans gekeken, en dat vond ze wel weer erg leuk, maar ze kijkt zelf liever Korean en HK series.
Ik zei altijd dat ik netjes was en nooit scheten liet... en guess whatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat zou doenBij een sollicitatie akkoord.. maar in een relatie? Maar goed, zal wel de reden zijn waarom ik nog vrijgezel ben
Mijn vriendin heeft altijd begrepen dat ik een sukkel ben...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat zou doenBij een sollicitatie akkoord.. maar in een relatie? Maar goed, zal wel de reden zijn waarom ik nog vrijgezel ben
Lijkt me ook erg dom om te doen, daarom stranden ook zoveel relaties volgens mijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wees niet bang, wij ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft altijd begrepen dat ik een sukkel ben...
Dat heb ik ook nooit geprobeerd te verbergen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg dom om te doen, daarom stranden ook zoveel relaties volgens mij
[..]
Wees niet bang, wij ook
Je laat in de eerste fase toch niet meteen je mindere kanten zien? Dus je doet je eigenlijk altijd anders voor dan je bent in het begin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je laat in de eerste fase toch niet meteen je mindere kanten zien?
Nee hoor. Heb op mijn laatste eerste date het eten laten mislukken.. we hebben erom gelachen en wat eetbaar was opgegeten. Ik ben niet perfect en ik maak fouten.. als hij dat niet kan accepteren wil ik daar sowieso geen relatie meequote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je laat in de eerste fase toch niet meteen je mindere kanten zien? Dus je doet je eigenlijk altijd anders voor dan je bent in het begin.
Sowieso Dying Light als je van plan bent samen met vrienden te spelen. Als je echt een game voor je eentje zoekt weer sowieso TLOUquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Dopekoe het volgende:
Gisteravond een PS4 aangeschaft en het bevalt me erg goed
Gelijk ook maar een jaar PSplus genomen.
Uiteraard fifa 15 er bij aangeschaft, alleen nu zoek ik nog een andere leuke game. Ik heb de shortlist teruggebracht tot 3 games maar kan niet echt een keuze maken....
Dying Light
of
Destiny
of
The last of Us
Welke zouden jullie kiezen en waarom ?
TLOU. Must have.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Dopekoe het volgende:
Uiteraard fifa 15 er bij aangeschaft, alleen nu zoek ik nog een andere leuke game. Ik heb de shortlist teruggebracht tot 3 games maar kan niet echt een keuze maken....
Dying Light
of
Destiny
of
The last of Us
quote:
Met Mortal Kombat X mijn meest gewilde game.quote:
Kan iemand mij in de op erbij zetten ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Sowieso Dying Light als je van plan bent samen met vrienden te spelen. Als je echt een game voor je eentje zoekt weer sowieso TLOU
Vind ik alleen maar beter hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:27 schreef Akilla het volgende:
Heb wel het gevoel dat dit een beetje de horror generatie aan het worden is.....
The Last of Us, omdat die maar 16-17 US$ is als je via een Amerikaanse website de code bestelt... en je dan de ongecensureerde US versie krijgt (activeren op je US account, maar gewoon speelbaar op je EU account)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Dopekoe het volgende:
Dying Light
of
Destiny
of
The last of Us
mwah ieder zijn ding, maar van mij hoeft het niet zoquote:
Naja je hebt horror en survival horror. Ik ben dan toch meer van de survival horror games. Alien Isolation vond ik echt super, maar The Evil Within vond ik bijvoorbeeld weer helemaal niks. The Last of Us en Metro Redux vond ik weer geweldig. Dus ik vind ook weer niet elke horror game leuk hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:36 schreef Akilla het volgende:
[..]
mwah ieder zijn ding, maar van mij hoeft het niet zo
Ik wil me niet elke keer de tiefus schrikken als ik lekker op de bank lig
P.T. kon ik nog wel hebben, maar Outlast ging mij echt te verquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Probleem met horrorgames voor mij is dat ik het qua gameplay vaak niet boeiend vind, en het ook niet echt eng vind (ik vind horror-films ook nooit iets aan).
Die teaser-demo P.T. vond ik ook geen reet aan, en soms zo'n verschijnend spook vanuit het niets als shock-effect vind ik veels te veel een gimmick, ipv dat ik er bang van wordt ofzo.
Maar goed, anderen vinden het geweldig, dus 'to each his own'...
Nu mama's boy nog.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Yes, dark boy archievement gehaald bij Isaac. No dmg in the Depths.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Last of Us, omdat het een van mijn favoriete games is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Dopekoe het volgende:
Dying Light
of
Destiny
of
The last of Us
Welke zouden jullie kiezen en waarom ?![]()
heb jij ook goede kanten dan ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je laat in de eerste fase toch niet meteen je mindere kanten zien? Dus je doet je eigenlijk altijd anders voor dan je bent in het begin.
zal ik je lijst wat kleiner maken? kies dying light of destiny en haal TLOU voor 14-15 euro hierquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Dopekoe het volgende:
Dying Light
of
Destiny
of
The last of Us
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nu mama's boy nog.
Heb net de Computer Savvy challenge gedaan, speelt echt als een droom. Je unlocked er ook nog een tof item voor.
Las dit overigens nog over de nieuwe DLC, kan niet wachten! Ook al ben ik nog wel even zoet met Rebirth.Heb jij mama's boy al?? Ik was nog helemaal niet aan de challenges begonnen joh... net die computer savvy gedaan en nu bezig met slow roll. Zitten best lastige uitdagingen tussen trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
The Last of Us, omdat het een van mijn favoriete games is.
Net weer een ouderwetse OP Azazel run gehad
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
tammy's headquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb jij mama's boy al?? Ik was nog helemaal niet aan de challenges begonnen joh... net die computer savvy gedaan en nu bezig met slow roll. Zitten best lastige uitdagingen tussen trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's zoiets als kiezen tussen stront, kak of manna uit de hemel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Dopekoe het volgende:
Dying Light
of
Destiny
of
The last of Us
Ja + range upgrade & dat ding waardoor je bij iedere vijand die je killed 2 spinnen krijgt... ik clearde room na room in een fractie van een seconde en mijn leger aan spinnen werd steeds groter. Ik voelde me de spinnenvanger van Hamelenquote:
Mwah, Dying light lijkt echt heel erg tof om coop te spelen. Maar dan zou dit alsnog een nobrainer zijn idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's zoiets als kiezen tussen stront, kak of manna uit de hemel.
Jep heb mama's boy, volgens mij door zo'n soort Azazel run die jij nu ook hebt gehad.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb jij mama's boy al?? Ik was nog helemaal niet aan de challenges begonnen joh... net die computer savvy gedaan en nu bezig met slow roll. Zitten best lastige uitdagingen tussen trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb alleen maar goede kantenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb jij ook goede kanten dan ?
is mokkeltje al weer terug trouwens ?
Ik vind Dying Light een van de betere PS4 releases.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's zoiets als kiezen tussen stront, kak of manna uit de hemel.
Ditquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik vind Dying Light een van de betere PS4 releases.
Ziet eruit als toffe coopquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:30 schreef PBateman1978 het volgende:
4 maart release, grote kans dus dat dit 1 van de Plus titels in maart is:
zou het een leuke plus titel vinden. soort diablo maar dan moeilijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Uiteraard The Last of Us. En als je dan perse nog een game wilt dan neem je ook nog Dying Light.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:00 schreef Dopekoe het volgende:
Dying Light
of
Destiny
of
The last of Us
Qua gameplay net zoiets als Dead Nation dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:30 schreef PBateman1978 het volgende:
ik vind dat zo knap dat iemand dat zo stellig aan kan raden. Ik vind last of us namelijk niet heel boeiend voor lange tijd en dying light heb ik de trailer niet eens van uit kunnen kijken. Dus ben benieuwd of je dit advies kan onderbouwen? waarom zij dit twee spellen die hij leuk gaat vinden? Eigenlijk zou hij die vraag natuurlijk ook niet moeten stellen zonder aan te geven wat hij in een game zoekt....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Uiteraard The Last of Us. En als je dan perse nog een game wilt dan neem je ook nog Dying Light.
4 player coop twin stick shooter, laat maar komen. De trailer doet me enorm aan starship troopers denken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Qua gameplay net zoiets als Dead Nation dus.
Is van dezelfde makers ook geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Qua gameplay net zoiets als Dead Nation dus.
Omdat van die 3 games TLOU over het algemeen (lees: het meerendeel) wel gewaardeerd wordt. Dat kan je herleiden uit de reviews terug te vinden op bijvoorbeeld metacritic.com. De kans is dus groter dat hij bij die grotere groep hoort dan bij de kleinere groep die hem niet boeiend vindt. Gewoon logica.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vind dat zo knap dat iemand dat zo stellig aan kan raden. Ik vind last of us namelijk niet heel boeiend voor lange tijd en dying light heb ik de trailer niet eens van uit kunnen kijken. Dus ben benieuwd of je dit advies kan onderbouwen? waarom zij dit twee spellen die hij leuk gaat vinden? Eigenlijk zou hij die vraag natuurlijk ook niet moeten stellen zonder aan te geven wat hij in een game zoekt....
Kan je beter Rayman halen voor 10 dollar. Knack is echt niet veel aan, Rayman is fantastisch!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:41 schreef Jimbo het volgende:
https://store.sonyenterta(...)_00-KNACK00000000000
Niet duur. 10dollar voor knack
Jij met je Knackquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:41 schreef Jimbo het volgende:
https://store.sonyenterta(...)_00-KNACK00000000000
Niet duur. 10dollar voor knack
Done, wel hard dat ik op mn laptop de aanschaf doe en m'n playstation een paar meter verderop begint te hummen om het spel te installerenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:44 schreef Retarded het volgende:
[..]
Kan je beter Rayman halen voor 10 dollar. Knack is echt niet veel aan, Rayman is fantastisch!
Dit antwoord is al beter. Als je zijn vraag ook nog een beantwoord had je het namelijk ook nog moeten onderbouwenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat van die 3 games TLOU over het algemeen (lees: het meerendeel) wel gewaardeerd wordt. Dat kan je herleiden uit de reviews terug te vinden op bijvoorbeeld metacritic.com. De kans is dus groter dat hij bij die grotere groep hoort dan bij de kleinere groep die hem niet boeiend vindt. Gewoon logica.
Als iemand om advies vraagt welke van de 3 games hij moet kopen, dan weet je dat elk antwoord dat hij krijgt subjectief is. Ik heb nu al tientallen PS4 games gespeeld en veruit de mooiste game die ik gespeeld heb is TLOF.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik vind dat zo knap dat iemand dat zo stellig aan kan raden. Ik vind last of us namelijk niet heel boeiend voor lange tijd en dying light heb ik de trailer niet eens van uit kunnen kijken. Dus ben benieuwd of je dit advies kan onderbouwen? waarom zij dit twee spellen die hij leuk gaat vinden? Eigenlijk zou hij die vraag natuurlijk ook niet moeten stellen zonder aan te geven wat hij in een game zoekt....
Net mijn nieuwe PS+ geactiveerd, gingen ze ook allerlei games aanraadden die volgens hun wel paste bij spelers die PS+ gekocht haddenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:32 schreef Maraca het volgende:
Die persoonlijke aanbevelingen!
"Omdat je Doki-Doki Universe hebt gekocht bevelen wij aan... Dying Light"..
Juist
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:32 schreef Maraca het volgende:
Die persoonlijke aanbevelingen!
"Omdat je Doki-Doki Universe hebt gekocht bevelen wij aan... Dying Light"..
Juist
Ik snap wat je wil zeggen, maar helaas ga je op wat punten de fout in. Je haalt meningen en feiten door elkaar. Zie het niet verkeerd ik zou Last of us ook aanraden aan veel mensen en eigenlijk alle 3 de titels zie ik als potentieel goede games. Ik ga niet voor een ander bedenken wat ze tof gaan vinden. Dus mijn antwoord op de vraag zou zijn. Haal ze alle 3 of neem zelf de moeite om de games is te bekijken op YT,twitch etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als iemand om advies vraagt welke van de 3 games hij moet kopen, dan weet je dat elk antwoord dat hij krijgt subjectief is. Ik heb nu al tientallen PS4 games gespeeld en veruit de mooiste game die ik gespeeld heb is TLOF.
Het verhaal van TLOF is veruit beter dan alle andere PS4 games. Er is prachtige muziek, wat (nog) een uitzondering is bij computergames. De karakters van de personages zijn mooi uitgewerkt en je raakt echt betrokken in het verhaal. En tenslotte zijn het speelbare gedeelte en de gevechten ook erg leuk.
Het is wel een apart soort game. Iemand die voornamelijk Call of Duty en Battlefield onzin gewend is zal deze game misschien niet leuk vinden, maar ik verwacht dat als je zo'n vraag stelt (welke van de 3) dat je dan zelf ook al research hebt gedaan naar die 3 games. En ten slotte is TLOF misschien wel de meest favoriete game onder de users in deze reeks.
Dying Light heb ik zelf vaak genoeg een stream van gezien de laatste week en dat lijkt me wel een leuke game. In elk geval prefereer ik die game duidelijk boven Destiny, dus mijn antwoord was snel gevonden.
Dat COD en BF bagger zijn is ook mijn mening. Iemand die aan andere users vraagt welke game van de 3 hij of zij moet aanschaffen, kan alleen maar subjectieve reacties terug krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap wat je wil zeggen, maar helaas ga je op wat punten de fout in. Je haalt meningen en feiten door elkaar. Zie het niet verkeerd ik zou Last of us ook aanraden aan veel mensen en eigenlijk alle 3 de titels zie ik als potentieel goede games. Ik ga niet voor een ander bedenken wat ze tof gaan vinden. Dus mijn antwoord op de vraag zou zijn. Haal ze alle 3 of neem zelf de moeite om de games is te bekijken op YT,twitch etc.
Maar het mooiste wat je zegt is nu: BF3 en COD zijn onzin, maar hiervoor nam iemand het argument dat Last of us een goede game is omdat veel mensen dat vinden. Ik denk namelijk dat als je cijfers gaat vergelijken COD dan nog beter is!mijn mening is dat dit niet het geval is, maar blijkbaar is het zo dat verkoopcijfers/populariteit dus een maatstaaf van kwaliteit is.
Veel betere UI trouwens dan je vorigequote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lekker belangrijk ook johIemand vraagt advies, een paar mensen geven hun mening en that's it. Niks meer, niks minder. Maak je niet zo druk, doe niet zo moeilijk en verwissel je tampon because nobody cares.
Ik zie geen onderbouwing.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Uiteraard The Last of Us. En als je dan perse nog een game wilt dan neem je ook nog Dying Light.
Uit de hand escaleren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zie geen onderbouwing.
Maar dit escaleert volledig uit de handhet was geen aanval op de mensen die antwoord geven, maar meer om aan te geven dat het een lege vraag is. (die helaas te vaak langskomen)
Ik neem aan dat je snapt dat de knipoog daarom achter die tekst staat?quote:
Het was niet als aanval bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat de knipoog daarom achter die tekst staat?
Tof, leuk spel (niet te diep ingaan op de side-mission's in het begin, kan je veel onnozele dingen besparen).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Dragon Age binnen gekregen. Als ik apotheon uit heb dan kan ik er wel weer even tegenaan totdat Project Cars uit komt
Vond het op zich best een tof spel, maar al gauw begon het me toch wel te vervelen. Daarbij vond ik het verhaal ook weer niet zo heel erg boeiendquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag Dragon Age binnen gekregen. Als ik apotheon uit heb dan kan ik er wel weer even tegenaan totdat Project Cars uit komt
Heb jij ook dat je in die kut squads komt waarbij de leader nooit de objectives gaat markeren?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:27 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck, wat is dat BF4 soms toch lekker, als je ook voor jezelf merkt dat je echt een verschil maakt...
Had even op YT zo'n filmpje gekeken over een sniper-rifle FY-JS, en ik wist niet of ik die al unlocked had, want in het filmpje werd gezegd dat ie moeilijk te unlocken was, maar ik had hem allang. Ik denk dat hij moeite had met long-distance kills (over 250 meter), maar daar heb ik er al minstens 100 van ofzo...
Anyway, ik zag die gun dus in mijn lijstje staan, en eigenlijk was dat de enige reden om even online te gaan, maar toen dacht ik: ok, dan maar gewoon dat potje meedoen, en het was op Operation Locker.
We stonden dik achter, en volgens mij maar 1 of 2 flags in bezit. Ik via de buitenkant naar de andere kant gelopen, daar zo'n spawn-point neergezet, en toen die achterste 2 flags steeds proberen te pakken, en iedereen spawnen op mij en dat punt. Op het laatst was er bij de een-na-laatste flag bij de ingang naar buiten steeds een slachtpartij, dus ik vanaf de middelste naar buiten, daar die sniper-rifle die daar ligt gepakt, en die hele groep, stuk of 5-6 man, achter elkaar weggeschoten.(die sniper-gun die daar ligt is dik overpowered)
Potje uiteindelijk nog vrij riant gewonnen...Heerlijk.
Geen idee, ik let daar nooit zo opquote:Op zondag 15 februari 2015 02:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je in die kut squads komt waarbij de leader nooit de objectives gaat markeren?
Mooi die ironie in deze post. Zeggen dat je niks aan je squad hebt en zelf als lone wolf spelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 02:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, ik let daar nooit zo opIk speel meestal als lone wolf (en dan spot ik als een malle) omdat je toch vaak niets hebt aan je squad, maar in dit soort gevallen zag ik gewoon dat als we enige kans wilden maken dat ik dan even door moest stoten naar die achterste 2 flags, en gelukkig bleken er opeens vrij veel teamgenoten aan te haken in die gedachte, want die begonnen meteen op mij en dat punt te spawnen... Was wel fijn om te zien, want soms doe je zoiets en dan is er verder helemaal niemand die je helpt en dan is die flag 3 seconde later dus weer weg...
Ik had wel qua K/D ratio mazzel dat ik dan op het laatst nog even belangrijk was met die sniper-rifle, anders was dat negatief uitgevallen, maar nu eindigde ik 10-8, dus dan eindig je zo'n potje ook met een 'high'
Heerlijke game
Hahha iddquote:Op zondag 15 februari 2015 12:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Mooi die ironie in deze post. Zeggen dat je niks aan je squad hebt en zelf als lone wolf spelen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 12:19 schreef Michael-H het volgende:
Screenshots van F1 2015 voor PS4 uitgelekt![]()
Lijkt erop dat het spel dus met 2014 auto's gereleased wordt, om daarna via updates de 2015 auto's toe te voegen
[ afbeelding ]
Album: http://imgur.com/a/AYS3y
Meestal heb je niets aan je squad, en dus speel ik als lone wolf. Ik sluit me soms wel aan bij anderen als ik zie dat die ergens mee bezig zijn, en natuurlijk help ik ze op mijn manier, maar er zijn maar weinig squads die echt samenwerken.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Mooi die ironie in deze post. Zeggen dat je niks aan je squad hebt en zelf als lone wolf spelen.
als ze uit die heli springen kan je gewoon het stuur overnemen toch? Maar dat zijn wel echt kutgasten idd.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Meestal heb je niets aan je squad, en dus speel ik als lone wolf. Ik sluit me soms wel aan bij anderen als ik zie dat die ergens mee bezig zijn, en natuurlijk help ik ze op mijn manier, maar er zijn maar weinig squads die echt samenwerken.
Als ik deze game met vrienden zou spelen, inclusief communicatie, dan zouden ik waarschijnlijk ook met een andere klasse spelen, en dan gewoon met 4-5 man een heel uitgebalanceerd team vormen, en dan dus daadwerkelijk heel 'close' spelen de hele tijd, want natuurlijk heeft dat een gigantisch voordeel, maar zolang je toch iedere keer bij vreemden zit, die gewoon de helicopter waarin jullie zitten zonder problemen laten crashen omdat zij er toevallig uit willen jumpen ergens ... tja... dan speel ik dus liever gewoon als Recon.
Niet wanneer je dat pas door hebt wanneer je aan het crashen bent...quote:Op zondag 15 februari 2015 15:29 schreef RRuben het volgende:
[..]
als ze uit die heli springen kan je gewoon het stuur overnemen toch? Maar dat zijn wel echt kutgasten idd.
Uiteraard gaan we volgende week nog DOA doenquote:Op zondag 15 februari 2015 15:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet wanneer je dat pas door hebt wanneer je aan het crashen bent...
Maar goed, zoals ik al aangaf, vaak spel ik het liefst als Recon, en dan ben je toch minder bezig met flags actief pakken, maar meer vanaf een afstandje de verdediging bij die flag aan het wegwerken enzo.
Ik heb Recon nou helemaal maxed out, dus waarschijnlijk zal ik nog wel de andere klassen ook even helemaal maxen...
hoe werkt dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 17:25 schreef mtchel112 het volgende:
Mensen die hier willen game-sharen?
mijn online lijst:
Battlefield 4
The Last Of Us
Metal Gear Solid Ground Zeroes
Plants Vs. Zombies
Infamous First Light
Injustice Gods Among Us
Titan Attacks
Secret Ponchos
The Swapper
(aantal PS plus games, dus voor als je later bent ingestapt oid. misschien leuk)
ah zo ik dacht dat je games uit kon lenenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jij logt in op mijn account en ik op die van jouw en dan downloaden wij elkaars content.
Neuh, naar mijn mening is dit ook 10x leukerquote:Op zondag 15 februari 2015 17:49 schreef n8n het volgende:
[..]
ah zo ik dacht dat je games uit kon lenen
Ik zou voor plasma gaan, voor zover die nog te krijgen zijn. Veel betere prijs/kwaliteit verhouding dan LCD/LED.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:15 schreef Disker91 het volgende:
Kijk voor een nieuwe TV, budget is 600 euro.
http://tweakers.net/price(...)l-42w805b-zwart.html
Zelf heb ik deze op het oog, kleurweergave en contrast zijn zeer goed te noemen, tevens is de input lag (22 ms) erg laag wat voor mij als console gamer natuurlijk een must is. 42 inch is een mooi formaat, en wil hier niet van afwijken.
Zijn er nog alternatieven? Heb rondgekeken maar deze komt wel het beste uit de bus. Tevens is het design wel mooi te noemen, beter dan al die plastic prul.
3D/Smart kunnen mij echt niks schelen, het is dat het er op zit maar er zal geen gebruik van worden gemaakt. Geluid gaat via mijn audio systeem en/of Gold headset (maar deze tv moet een redelijk geluid hebben wat mooi meegenomen is).
OLED koop ik wel als het een tijdje op de markt is.
Maar alleen als het menu ook in de originele taal te zien is en in de goedkopere TOTY-uitvoering neem ik aan?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou voor plasma gaan, voor zover die nog te krijgen zijn. Veel betere prijs/kwaliteit verhouding dan LCD/LED.
Ik wist dat je dat zou zeggen, maar kom eens met een alternatiefquote:Op zondag 15 februari 2015 23:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou voor plasma gaan, voor zover die nog te krijgen zijn. Veel betere prijs/kwaliteit verhouding dan LCD/LED.
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar alleen als het menu ook in de originele taal te zien is
Doe maar een 4K LCD/LED HDtv.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zou je een alternatief willen hebben wanneer dat sowieso minderwaardig aan plasma zal zijn...?quote:Op zondag 15 februari 2015 23:24 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen, maar kom eens met een alternatief
Zo lang ie 200 of meer Hz heeft doen!quote:Op zondag 15 februari 2015 23:15 schreef Disker91 het volgende:
Zelf heb ik deze op het oog, kleurweergave en contrast zijn zeer goed te noemen, tevens is de input lag (22 ms) erg laag wat voor mij als console gamer natuurlijk een must is. 42 inch is een mooi formaat, en wil hier niet van afwijken.
Zijn er nog alternatieven? Heb rondgekeken maar deze komt wel het beste uit de bus. Tevens is het design wel mooi te noemen, beter dan al die plastic prul.
3D/Smart kunnen mij echt niks schelen, het is dat het er op zit maar er zal geen gebruik van worden gemaakt. Geluid gaat via mijn audio systeem en/of Gold headset (maar deze tv moet een redelijk geluid hebben wat mooi meegenomen is).
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar alleen als het menu ook in de originele taal te zien is en in de goedkopere TOTY-uitvoering neem ik aan?
quote:Previous post got deleted because of Rule 8, thus re-posting with title change.
Youtuber PlayMeThrough completed Order 1886 and answered questions about the game.
No spoilers.
Took me a little over 5 hours on my first playthrough (including all cutscenes)
Not much replayability. You can't level up any skills or anything and there is no New Game+. And you cannot skip cutscenes either, so it would be the exact same experience I'm afraid. Pretty much the only side thing you can do is looking for collectibles, but that's it. No challenges or whatever.
Well maybe it's 2 hours or 2,5. I didn't measure the time, but the majority of it is cutscenes. So 1,5 hours or 2,5 hours doesn't seem like a big difference either way. Obviously depends on the player.
If you really get into finding collectibles I'm sure you can spend much more time with it. Or if you play on hard difficulty (which I wasn't). But my best guess, based on what I have captured it's around 1,5h-2h gameplay and rest was cutscenes. Take the first 4 chapters for example, maybe 35% of that was gameplay. Some chapters consist only of cutscenes. And often times there are these "interactive" cutscenes with QTEs where you need to press some buttons, but I wouldn't count that as gameplay.
It's more of an interactive movie to me, which isn't a bad thing. Hence the film stripes. So calm down everyone. Jesus
Well sort of... the game doesn't always tell you where to go or what to do exactly. Sometimes you have to figure that out on your own (like moving a cart to climb up to the next area). Or you have to interact with certain objects or need to wait for your teammates to do something. But all in all it doesn't require too much thinking and all objects you can interact with are highlighted when you stand close to them.
Er zit wel meer dan 5 uur gameplay in de gemiddelde MGS volgens mij.quote:
Geen idee, het lijkt me niet heel spannend afgaande op de youtube-link. Het ziet er wel mooi uit.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kort okay, maar was het tof om te spelen?
Ik denk erover om die game te kopen. Met PU Abo voor 56 een prima deal.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt me niet heel spannend afgaande op de youtube-link. Het ziet er wel mooi uit.
Oke niks voor mij dus. Ik skip alle filmpjes meestal.quote:
Ho ho, jij was klaar met je PS4.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk erover om die game te kopen. Met PU Abo voor 56 een prima deal.
En wat al gezegd wordt, waarschijnlijk kan ik voor mezelf ook een aantal uur optellen omdat ik niet zo snel game
Lijkt me gewoon weer een vrij lineaire donkere cover-shooter. Van wat ik er tot nog toe van heb gezien ben ik er nog nooit echt van onder de indruk geweest.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt me niet heel spannend afgaande op de youtube-link. Het ziet er wel mooi uit.
Nee. Dan ben ik in 1 dag klaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
ben ik de enige die 5uur gameplay allejezus weinig vind ?
He? dan mis je dus een heel deel van het spel/verhaal? zonde.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke niks voor mij dus. Ik skip alle filmpjes meestal.
haha watquote:Op maandag 16 februari 2015 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke niks voor mij dus. Ik skip alle filmpjes meestal.
quote:
Ik speel over algemeen nou ook niet echt de spellen met het meest geweldige verhalen. Ik ben meer van de multiplayer spellen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
He? dan mis je dus een heel deel van het spel/verhaal? zonde.
Ik heb hier sinds kort de versie zonder 3D thuis staan, dat is de 42W705B en het is echt een hele fijne TV. Ik heb hem speciaal gekocht om hem aan te sluiten op de PS4 en de zeer lage input lag maakt hem daar zeer geschikt voor. Kleurweergave vind ik veel beter/rijker dan bijvoorbeeld een Samsung in dezelfde prijsklasse.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:15 schreef Disker91 het volgende:
Nope, das wel heel erg schaal... Lijkt me een hele toffe game maar wordt wel de budgetbak met zo weinig gameplay tiijdquote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
En dan vraag je jezelf af waarom je geen relatie hebt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
P.T. kon ik nog wel hebben, maar Outlast ging mij echt te ver.. durf bij TLOU nu geeneens meer een archiefkast te openen dankzij Outlast
neequote:Op maandag 16 februari 2015 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Vergeet niet dat een beeldscherm dat 3D aan kan, altijd beter is dan een beeldscherm dat dit niet kan.
Het is ook wel een beetje een hele domme opmerking van jequote:
Whut?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Vergeet niet dat een beeldscherm dat 3D aan kan, altijd beter is dan een beeldscherm dat dit niet kan.
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een hele domme opmerking van je
Dit.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:55 schreef jackson het volgende:
De rekenkracht die gebruikt wordt om 3D beelden te produceren geeft in de regel (!) aan dat het een betere TV betreft. De processorkracht is hoger waardoor hoge hertz gekoppeld zit aan een hoogwaardig panel.
Bovenstaande zie je vaak terug, maar het is geen stelregel. Ik gok erop dat PB dit bedoelt.
Omdat het gewoon niet waar is wat je zegt, niet alle 3D televisies zijn altijd beter dan niet 3D televisiesquote:Op maandag 16 februari 2015 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Mijn Panny Plasma ST50 heeft een betere beeldkwaliteit, ook in 2D, dan een Panny Plasma dat geen 3D aan kan...
[..]
Dit.
Nogmaals, dan niet, koop jij dan vooral een TV die geen stereoscopic 3D aan kan, ik vind het allemaal prima hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet waar is wat je zegt, niet alle 3D televisies zijn altijd beter dan niet 3D televisies
Eh? niet gelijk in de aanval joh, rustig... ik koop niks, hoef geen nieuwe tv.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nogmaals, dan niet, koop jij dan vooral een TV die geen stereoscopic 3D aan kan, ik vind het allemaal prima hoor.
Hij bedoelt denk ik als in zelfde model met/zonder 3dquote:Op maandag 16 februari 2015 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet waar is wat je zegt, niet alle 3D televisies zijn altijd beter dan niet 3D televisies
Ik ben hartstikke rustig.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh? niet gelijk in de aanval joh, rustig... ik koop niks, hoef geen nieuwe tv.
Misschien had ik het anders moeten formuleren inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik als in zelfde model met/zonder 3d
Gewoon zeggen wat je wil zeggen iddquote:Op maandag 16 februari 2015 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke rustig.
[..]
Misschien had ik het anders moeten formuleren inderdaad.
Nee daarom post ik het ookquote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef Jimbo het volgende:
Als uitgangspunt kan je dat op zich wel hanteren alleen is het niet direct aan elkaar gerelateerd. 3D televisies zijn vaak duurder en/of nieuwer waardoor ze over het algemeen beter zullen presteren. 3D op zich is totaal geen graadmeter van beeldkwaliteit, genoeg crappy televisies die wel toevallig 3D heeft maar punten laat liggen op contrast, bit-diepte, bewegingsscherpte, zwartwaarden, uniforme verlichting, input-lag. Allemaal punten die vele malen meer zeggen over beeldkwaliteit dan een labeltje dat zegt: 3D.quote:
4K zegt ook geen drol over beeldkwaliteit. Plasma kan je veel sneller op vertrouwen dat het goed zit door kwaliteiten die inherent zijn aan de techniek. Je kan beter wachten tot OLED betaalbaar is, ongeacht de resolutie.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:03 schreef jackson het volgende:
Het is altijd wat met die TV's. Ik heb vrienden die niks anders willen dan Plasma, maar klagen hoor ik ze niet bij mij thuis. Zelf heb ik een 55" LED Samsung uit de 7000-serie staan. LED zou niet best zijn om op te gamen, wat waar is wanneer je een goedkoop paneel hebt, maar ik ben meer dan tevreden en stel behoorlijke eisen aan mijn TV.
Helaas was 4K in de tijd dat ik hem kocht nog erg prijzig, dus dat zit er bij mij niet op. Maar goed, als je te ver van je TV zit heeft 4K ook geen zin.
gewoon een goty editie, ze zullen vast wel voor 120eur aaqn DLC uitbrengen die een schrale 4 uur extra gameplay geeftquote:Op maandag 16 februari 2015 10:33 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nope, das wel heel erg schaal... Lijkt me een hele toffe game maar wordt wel de budgetbak met zo weinig gameplay tiijd
Wachten? Dan blijf je wachten. Aanschaffen die handel zeg ik altijd.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:42 schreef n8n het volgende:
[..]
4K zegt ook geen drol over beeldkwaliteit. Plasma kan je veel sneller op vertrouwen dat het goed zit door kwaliteiten die inherent zijn aan de techniek. Je kan beter wachten tot OLED betaalbaar is, ongeacht de resolutie.
Zonde, gezien 4K zo'n hypeding is zoals 3D-televisiequote:Op maandag 16 februari 2015 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Wachten? Dan blijf je wachten. Aanschaffen die handel zeg ik altijd.
Topquote:Op maandag 16 februari 2015 11:05 schreef Che_ het volgende:
Over de tv waar Disker het over had. Hele goede tv, vooral voor games.
Heb zelf de 50 inch van dat model
Bedoelde, stel eens een plasma voor, een type of iets dergelijks die hiermee kan concurreren en nieuw te koop isquote:Op maandag 16 februari 2015 04:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zou je een alternatief willen hebben wanneer dat sowieso minderwaardig aan plasma zal zijn...?
Hoor inderdaad veel positieve reacties.quote:Op maandag 16 februari 2015 07:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
Zo lang ie 200 of meer Hz heeft doen!
Lijkt er op dat ik dezelfde heb en bevalt me prima!
Het voordeel 4K in relatie met PS4 is er niet, gezien het ontbreken daarvan op je PS4. Uiteraard is er wel 4K content in algemene zinquote:Op maandag 16 februari 2015 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is het voordeel nu met 4K en PS4 precies? zat ook te twijfelen maar ik kan geen voordeel vinden.
Uberhaupt voor een 4K tv zonder content...
Wel? ok laatste vraag, Zijn er blu rays in 4K of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 16 februari 2015 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Het voordeel 4K in relatie met PS4 is er niet, gezien het ontbreken daarvan op je PS4. Uiteraard is er wel 4K content in algemene zin.
4K spelers: http://www.homecinemamaga(...)s-dat-je-moet-weten/quote:Op maandag 16 februari 2015 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel? ok laatste vraag, Zijn er blu rays in 4K of hoe moet ik dat zien?
Dank uquote:Op maandag 16 februari 2015 13:59 schreef jackson het volgende:
[..]
4K spelers: http://www.homecinemamaga(...)s-dat-je-moet-weten/
Netflix: http://www.cnet.com/news/(...)o-watch-in-4k-today/
Algemene info: http://www.techradar.com/(...)-about-4k-tv-1048954
je gaat toch geen 5 uur betalen voor een game van 60 eurquote:Op maandag 16 februari 2015 15:59 schreef Tortugal het volgende:
Je gaat toch geen 60 euro betalen voor een game van 5 uur
met oog op de controller zou ik toch een Xbox one nemen, die zijn een stukje steviger.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:55 schreef KNAK het volgende:
Heren,
Even raad gevraagd , Ik sta op het punt een ps4 console aan te schaffen, is voor een horecabedrijf voor wat jeugd dat zo nu en dan langskomt en zichzelf vol laat lopen. Als extraatje wil ik in een ruimte dat er is een PS4 voor FIFA er neerzetten
Welke shop biedt het voordeligste deze console aan ?
Ik wacht op een deal voor 400 euro met spel of controller erbij.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef s0ul1991 het volgende:
Hmmm ik zie dat meerdere mensen die op dit moment denken om een PS4 te kopen, net als ikIk heb op zavvi al AC: Unity gekocht. Maar ik zie eigenlijk nog niet een pack die ik erg graag wil. GTA5 + Console lokt mij het meeste op dit moment
Jammer genoeg is er geen Dragon Age packquote:Op maandag 16 februari 2015 17:35 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik wacht op een deal voor 400 euro met spel of controller erbij.
Ik heb geen haast. Komt vanzelf wel een keer wat langs wat mij aanspreekt.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef KNAK het volgende:
Op bol.com , het laagste wat ik heb kunnen vinden. De console met wireless controller. ¤388
Wachten tot je een aanbieding heb (console en spel) is leuk en aardig , maar dan moet er wel een spel bij zitten waar je wat aan hebt. Wachten hierop is dus niet echt zinvol lijkt mij
De rubbertjes van de pookjes gaan blijkbaar snel kapot. Heb 3 controllers en de PS4 bijna een jaar en had er zelf geen last van, totdat een vriend me eens meespeelde en daarna was het rubbertje van een controller versleten. Ik denk dus dat het eraan ligt hoe je de contoller vasthoudt, kan dus wel een risico zijn als je veel verschillende mensen ermee laat spelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef KNAK het volgende:
Uiteraard zullen bekenden er gebruik van maken, Half beschonken personen staan aan de andere kant altijd bol van verrassingen. Zelfs met zo een rubber/siliconen omhulsel is het een 'gevaarlijke' kwestie ?
Mij lijkt het verstandigst een ps3 of xbox360 te gebruiken: na een paar biertjes merk je het verschil toch niet meerquote:Op maandag 16 februari 2015 18:13 schreef KNAK het volgende:
Dat is dan zeker iets om over na te denken en als de controllers van ps4 te riskant zijn is de Xbox een andere mogelijkheid.
Wat gameplay betreft liggen FIFA spellen tussen Xbox one en ps4 niet erg ver uit elkaar ?
Orbis thumbsticks voldoen prima.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
De rubbertjes van de pookjes gaan blijkbaar snel kapot. Heb 3 controllers en de PS4 bijna een jaar en had er zelf geen last van, totdat een vriend me eens meespeelde en daarna was het rubbertje van een controller versleten. Ik denk dus dat het eraan ligt hoe je de contoller vasthoudt, kan dus wel een risico zijn als je veel verschillende mensen ermee laat spelen.
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:38 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Mij lijkt het verstandigst een ps3 of xbox360 te gebruiken: na een paar biertjes merk je het verschil toch niet meer
Ik heb een kwartier Transistor gespeeld en het was verschrikkelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef RickoKun het volgende:
Hoe vinden jullie Transistor? Nog nimmer gespeeld maar apatheon vind ik nog wel te pruimen
ik heb zelf ook andere stickjes (Xbone) erin zitten en de originele zijn nog niet kapot. Ze zijn wel helemaal glad gestreken en de vorm is niet zo fijn vind ik. Veels te weinig grip.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb ik aan zitten denken, echter vind ik het zelf ook wel leuk iets nieuws neer te zetten, zullen de gamers zelf ook wel kunnen waarderen.
Wat orbis thumbsticks betreft, geen idee wat dat is. Moet dat dan even gaan googlen
Edit
Zojuist die sticks bekeken , YouTube over het veranderen / vervangen van die dingen. Is dat iets wat je zou kunnen doen als de orginele kapot zijn, of direct als andere erin plaatsen die dus wat sterker zijn in kwaliteit (?)
Koop je toch bij GamMania, is maar ¤440.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef s0ul1991 het volgende:
Hmmm ik zie dat meerdere mensen die op dit moment denken om een PS4 te kopen, net als ikIk heb op zavvi al AC: Unity gekocht. Maar ik zie eigenlijk nog niet een pack die ik erg graag wil. GTA5 + Console lokt mij het meeste op dit moment.
Nah bij Bol of Wehkampquote:Op maandag 16 februari 2015 22:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Koop je toch bij GamMania, is maar ¤440.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:06 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nah bij Bol of WehkampDan zou ik gewoon even (maar een paar dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) wachten, mocht er wat mee zijn kan je gewoon naar de winkel toe, is wat makkelijker
![]()
Mooi zoquote:Op maandag 16 februari 2015 23:34 schreef Dagger87 het volgende:
Yi-Long. FF Type-0 geeft je de keuze om de game japans gesproken met engelse ondertiteling te spelen.![]()
Het is een remaster van de psp versie uit 2011 dat nooit buiten Japan werd uitgebracht. Iedereen wou dat het werd gelokaliseerd naar de westen. Zelfs zo erg dat iemand met een engelse vertaling uitbracht. Totdat ze nu de HD remaster aankondigde. Je krijgt er dus ook de Final Fantasy XV demo bij waar sommigen al 8 jaar op wachten om te spelen. FF XV gaan ze ook naar kijken of ze het met originele stemmen kunnen uitbrengen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi zoIs dat een Vita game ofzo? (graphics niet echt indrukwekkend)
Dat is weer waarquote:Op maandag 16 februari 2015 23:14 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon even (maar een paar dagen) wachten, mocht er wat mee zijn kan je gewoon naar de winkel toe, is wat makkelijker
Engelse stemmen bij FFquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:14 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Het is een remaster van de psp versie uit 2011 dat nooit buiten Japan werd uitgebracht. Iedereen wou dat het werd gelokaliseerd naar de westen. Zelfs zo erg dat iemand met een engelse vertaling uitbracht. Totdat ze nu de HD remaster aankondigde. Je krijgt er dus ook de Final Fantasy XV demo bij waar sommigen al 8 jaar op wachten om te spelen. FF XV gaan ze ook naar kijken of ze het met originele stemmen kunnen uitbrengen.
No shit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:44 schreef n8n het volgende:
Leuk alles digitaal maar ff een spel lenen zit er niet meer in
Heb het ook daadwerkelijk over (uit)lenen, m’n broertje koopt allemaal platform games die ik wel een weekje wil spelen maar nooit zou aanschaffen. Verkoop doe ik ook niet aan, mede omdat ik mêh games niet aanschaf.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:06 schreef jackson het volgende:
[..]
No shit.
Zelf niet zo'n moeite mee. Verkoop zelden iets eigenlijk. Momenteel zou ik toevallig af willen van Destiny en Little Big Planet 3 maar dat is echt een zeldzaamheid. Het niet hoeven switchen van disc vind ik echt wel een voordeel.
18 april is de mannenversie, aldus Jim Jefferies. Anal sex dayquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat kan het elke dag. Net als lief zijn voor je wijf overigens...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:58 schreef Che_ het volgende:
Heeft the order 1886 maar 5 uur gameplay?
Is gewoon weer zo'n aandachtshoer die door het spel heen rusht en dan huilie huilie doet dat die game 5 uur duurt.quote:Op maandag 16 februari 2015 15:59 schreef Tortugal het volgende:
Je gaat toch geen 60 euro betalen voor een game van 5 uur
quote:Op maandag 16 februari 2015 23:06 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Nah bij Bol of WehkampBol en WehkampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Koop liever bij een speciaalzaak in videospellen .
En natuurlijk kan je korting krijgen,als je klant bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:23 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja zoDie weten meestal wel waar ze het over hebben als er eens iets stuk is of vervangen moet worden.
Account van je broer instellen op je PS4 en je hebt ze gratis, lenen is overbodig.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Heb het ook daadwerkelijk over (uit)lenen, m’n broertje koopt allemaal platform games die ik wel een weekje wil spelen maar nooit zou aanschaffen. Verkoop doe ik ook niet aan, mede omdat ik mêh games niet aanschaf.
zoals? Gamemania?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Leveren is leveren en daar is bol.com prima voor geschikt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dit idd. Gewoon bestellen waar het product het goedkoopst is/goede levertijd heeft. Al is het wel fijn natuurlijk als je een goede ervaring met de winkel hebt bij dure producten zoals een PS4. Maar de service bij Bol is als je het mij vraagt altijd dik in orde. Nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Leveren is leveren en daar is bol.com prima voor geschikt.
Ook daar loopt slecht geinformeerd personeel rond.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
niet bij de ekte ekte waar je nog snes spellen kan kopen (voor 2 keer de nieuwprijs).quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ook daar loopt slecht geinformeerd personeel rond.
Vertrouwen van mij in deze game is ook onderhand compleet wegquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:22 schreef Cikx het volgende:
Heb zojuist een item op Gamekings.tv gezien bij het pre-launch event van The Order, blijkt dat ze maar een demo van 12 minuten kregen die niet echt indruk maakte, behalve in grafisch opzicht dan.
Ben benieuwd naar de reviews, maar ben bang dat er veel mis is met die game.
Goed bezig. Stekker erin en knotteren maar!quote:
quote:
Die mensen worden in ieder geval geinformeerd. Dat ze het niet lezen of bijwonen is wat andersquote:
Ik ben al lang niet meer bij de game mania geweest omdat de mediamarkt gewoon (bijna) altijd goedkoper is. Laatst ging ik er heen voor die preorder actie en toen mocht ik GTA niet preorderen omdat ik 17 ben, terwijl ze dit op hun eigen site hebben staan:quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mensen worden in ieder geval geinformeerd. Dat ze het niet lezen of bijwonen is wat anders
Maar omgeving Arnhem is iig prima qua info, dat zijn ook gewoon gamers die het nieuws ook in de gaten houdenJammer dat je met tweedehands games etc meestal flink meer moet betalen dan dat het waard is
quote:Heeft een game een PEGI-rating van 16+ of hoger, houd er dan rekening mee dat de persoon die de game afhaalt minimum 16 jaar moet zijn op de dag van de afhaling.
goed geïnformeerd over games, acties en alles daar omheen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:18 schreef jackson het volgende:
Ik zal wel een kansloze strijder zijn maar "goed geïnformeerd"? Wat bedoel je daarmee? Goed geïnformeerd over wat?
Zelf heb ik die behoefte niet, denk ik. Maar mogelijk wel na uitleg
Had je maar een WiiU moeten kopen, Mario mag je gewoon spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet meer bij de game mania geweest omdat de mediamarkt gewoon (bijna) altijd goedkoper is. Laatst ging ik er heen voor die preorder actie en toen mocht ik GTA niet preorderen omdat ik 17 ben, terwijl ze dit op hun eigen site hebben staan:
[..]![]()
Als ze mij niks willen verkopen dan kom ik daar ook nooit meer ook.
Ja. Soms op weg naar huis ff langs MM. HEb je hem gelijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kopen mensen daadwerkelijk nog games in winkels ipv via budgetgaming?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had je maar een WiiU moeten kopen, Mario mag je gewoon spelen
Al dat bloed en geweld is niet goed voor je tere kinderzieltje
Of eerst 50gb aan GTA5 content installerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed bezig. Stekker erin en knotteren maar!
Vast, maar het zou mogen en toch verbieden ze het me... Stelletje onwetende kneusjesquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had je maar een WiiU moeten kopen, Mario mag je gewoon spelen
Al dat bloed en geweld is niet goed voor je tere kinderzieltje
quote:February Price Cuts (ends 4th March)
PS4
Assassin’s Creed Freedom Cry
Was £11.99/¤14.99, now £6.19/¤7.49
Assassin’s Creed IV Black Flag
Was £44.99/¤49.99, now £19.99/¤24.99
Battlefield 4 Premium Edition
Was £54.99/¤69.99, now £24.99/¤29.99
10% additional PS Plus discount
Destiny
Was £54.99/¤69.99, now £29.99/¤39.99
Destiny Digital Guardian Edition
Was £84.99/¤99.99, now £54.99/¤64.99
Divekick
Was £7.99/¤9.99, now £3.29/¤3.99
Killzone Shadow Fall
Was £34.99/¤39.99, now £15.99/¤19.99
Killzone Shadow Fall (upgrade)
Was £24.99/¤29.99, now £11.99/¤14.99
Killzone Shadow Fall and Season Pass Bundle
Was £44.99/¤54.99, now £19.99/¤24.99
Killzone Shadow Fall Intercept Online Co-op
Was £15.99/¤19.99, now £6.49/¤7.99
LEGO Batman 3: Beyond Gotham Premium Edition
Was £64.99/¤74.99, now £39.99/¤44.99
LEGO Batman 3: Beyond Gotham
Was £49.99/¤59.99, now £29.99/¤34.99
LEGO Marvel Super Heroes
Was £54.99/¤59.99, now £24.99/¤29.99
LEGO The Hobbit
Was £54.99/¤59.99, now £24.99/¤29.99
Madden NFL 15
Was £59.99/¤69.99, now £24.99/¤29.99
Middle-earth: Shadow of Mordor Legion Edition
Was £54.99/¤69.99, now £29.99/¤34.99
Middle-earth: Shadow of Mordor Premium Edition
Was £74.98/¤94.99, now £44.99/¤49.99
MotoGP14
Was £44.99/¤49.99, now £15.99/¤19.99
Murdered: Soul Suspect
Was £34.99/¤39.99, now £9.49/¤11.99
NHL 15
Was £59.99/¤69.99, now £24.99/¤29.99
Samurai Warriors 4
Was £54.99/¤59.99, now £29.99/¤34.99
Strider
Was £11.99/¤14.99, now £5.79/¤6.99
Tetris Ultimate
Was £7.99/¤9.99, now £5.79/¤6.99
The Amazing Spider-Man 2 Gold Edition
Was £49.99/¤59.99, now £24.99/¤29.99
The Evil Within
Was £49.99/¤69.99, now (£19.99/¤39.99)
Warriors Orochi 3 Ultimate
Was £59.99/¤59.99, now £24.99/¤29.99
RESOGUN
Was £9.99/¤12.99, now £5.79/¤6.99
Ze zouden die prijzen eens wat langer vast moeten houden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:45 schreef Yi-Long het volgende:
Tomb Raider Definitive Edition 15 euro de komende week in de PS Store!![]()
http://blog.eu.playstatio(...)tiny-vita-discounts/
Óók in de aanbieding:
[..]
Irrelevant. Maar dan ook echt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
goed geïnformeerd over games, acties en alles daar omheen.
ja vind ik ook, maar als ze helemaal niks weten en gewoon maar wat lullen dan heb je er ook weinig aanquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Irrelevant. Maar dan ook echt.
Google, bestellen en spelen.
Als ze veel lullen en veel weten heb je er ook geen zak aan, ik niet tenminste.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja vind ik ook, maar als ze helemaal niks weten en gewoon maar wat lullen dan heb je er ook weinig aan
ze zullen wel niet geloofd hebben dat je 17 was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik ben al lang niet meer bij de game mania geweest omdat de mediamarkt gewoon (bijna) altijd goedkoper is. Laatst ging ik er heen voor die preorder actie en toen mocht ik GTA niet preorderen omdat ik 17 ben, terwijl ze dit op hun eigen site hebben staan:
[..]![]()
Als ze mij niks willen verkopen dan kom ik daar ook nooit meer ook.
Is die Tomb Raider wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:45 schreef Yi-Long het volgende:
Tomb Raider Definitive Edition 15 euro de komende week in de PS Store!![]()
http://blog.eu.playstatio(...)tiny-vita-discounts/
Óók in de aanbieding:
[..]
Ja.quote:
Tetten?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond het een zeer sterke titel (al moet je een beetje door Lara's metamorfose heen prikken).
Nee, een persoonlijkheidsmetamorfose. Maar daar dat moet je ervaren in de game zelfquote:
.................quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, een persoonlijkheidsmetamorfose. Maar daar dat moet je ervaren in de game zelf
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
.................Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee.Hmm, lieve kleine meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee.Dat is toch niet zo heel vreemd? Dor de eeuwen heen is altijd gebleken dat mensen zich snel kunnen aanpassen wat betreft de eigen normen en waarden als de situatie daarom vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast zou ik zelf moreel ook meer moeite hebben met het doden van een onschuldig lief hertje om op te eten, dan met het afschieten van een stel hufters die me willen vermoorden.
Ik vond de snelheid van de omschakeling, en het overdreven 'oeh wat erg' uit het begin wat minder goed uitgewerkt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel vreemd? Dor de eeuwen heen is altijd gebleken dat mensen zich snel kunnen aanpassen wat betreft de eigen normen en waarden als de situatie daarom vraagt.
Daarnaast zou ik zelf moreel ook meer moeite hebben met het doden van een onschuldig lief hertje om op te eten, dan met het afschieten van een stel hufters die me willen vermoorden.
Mjah, dat weet je natuurlijk. Als games realistisch zouden zijn zou Mario na anderhalf level rennen en springen omvallen met een hartaanval, als dikke Italiaanse loodgieterquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond de snelheid van de omschakeling, en het overdreven 'oeh wat erg' uit het begin wat minder goed uitgewerkt.
Uiteindelijk begrijp ik ook dat je een game speelt en gewoon talloze badguys moet omleggen. In Uncharted is het net zo vreemd. Sowieso dat er altijd zoveel cannon fodder uberhaupt rondloopt in een jungle is wat frappant
Het ligt vooral aan de setting. Mario pretendeert nergens realistisch te zijn natuurlijk. Een reden waarom Lord of the Rings als film geloofwaardiger is dan The Green Mile bijvoorbeeld. Maar goed, dat is een heel andere discussie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, dat weet je natuurlijk. Als games realistisch zouden zijn zou Mario na anderhalf level rennen en springen omvallen met een hartaanval, als dikke Italiaanse loodgieter
Als ze die overgang tussen huilend meisje en kick-ass warrior te lang hadden gemaakt, dan had iedereen waarschijnlijk een jankend zeikwijf gevonden, en dan verpest je haar voor de rest van de game/serie, dus op zich is het goed dat ze redelijk snel zich aanpast, en in de trailer/teaser voor deel 2 hoor je haar ook vertellen dat ze het eigenlijk stiekum wel geweldig vond...
In Far Cry 3 liepen er ook meer wilde tijgers rond dan er in het echt zijn...
id kaartquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ze zullen wel niet geloofd hebben dat je 17 was.
ik vond het net een tenniswedstrijd dames.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan de setting. Mario pretendeert nergens realistisch te zijn natuurlijk. Een reden waarom Lord of the Rings als film geloofwaardiger is dan The Green Mile bijvoorbeeld. Maar goed, dat is een heel andere discussie.
Tomb Raider is gewoon een toffe game, ondanks mijn ene kritiekpuntje
Tofquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:46 schreef Jiang153 het volgende:
Dead or alive 5 heb je nu ook in de Us store
Kan je alvast oefenen met de Free versie
Had ik al vermeldquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef 2NutZ het volgende:
Tomb raider def. Edition nu 15eu in psn store.
Wou hem altijd nog eens spelen.
Goed spel? Meningen pls
Ik heb hem op de PC uitgespeeld. 100% gehaald in de single player. Dat doe ik niet vaakquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef 2NutZ het volgende:
Goed spel? Meningen pls
Ik zie em.voor 40 staan....quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef 2NutZ het volgende:
Goed spel? Meningen pls
quote:
Ga je die nieuwe kopen over 2 dagen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]speelde het ook op de XBOX uit 2001 en later ook op de Playstation (als mijn broer er niet was. want die was van hem
)
Weet ik nog niet.. heb nog wel wat andere spellen die ik eerst wil spelen, dus misschien dat ik er nog even mee wacht. Prijs is netjes.. 30 euro ongeveer (behalve bij Bol.com.. daar is hij 86 euroquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga je die nieuwe kopen over 2 dagen?
Hoeft ook niet meteen, maar dan heb ik tenminste iemand om tegen te spelenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. heb nog wel wat andere spellen die ik eerst wil spelen, dus misschien dat ik er nog even mee wacht. Prijs is netjes.. 30 euro ongeveer (behalve bij Bol.com.. daar is hij 86 euro_! )
Dat kan toch ook met de demo?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meteen, maar dan heb ik tenminste iemand om tegen te spelen
Tenzij Yi-Long hem ook gaat kopen
Geen idee eigenlijk ben net thuis, maar had vanochtend de game nog niet geïnstalleerd.quote:
Zo te zien is alleen Story mode niet beschikbaar bij de demo.. dus we kunnen gewoon online vechtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk ben net thuis, maar had vanochtend de game nog niet geïnstalleerd.
Ik heb alleen "Fight" en "Training" staan, hoe danquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo te zien is alleen Story mode niet beschikbaar bij de demo.. dus we kunnen gewoon online vechten
Ik heb wel eerst Fight gedaan en daarna kreeg ik meer optiesquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik heb alleen "Fight" en "Training" staan, hoe dan
Heb dan alleen solo/tag match.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb wel eerst Fight gedaan en daarna kreeg ik meer opties
Oh ik heb verder niet gekeken.. inmiddels ook afgesloten, dus ik kijk er morgen wel even naarquote:
Volgens mij sta jij niet in mijn friend-list...!?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meteen, maar dan heb ik tenminste iemand om tegen te spelen
Tenzij Yi-Long hem ook gaat kopen
Je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij niet in mijn friend-list...!?
Ik haal hem wellicht over een paar maanden wanneer hij halve prijs ofzo is. Als nu alle DLC erbij had gezeten dan had ik hem wel gekocht voor 30 euro, maar helaas... het melken gaat door.
DOA is trouwens 1-2 weken uitgesteld in de Benelux ivm leveringsproblemen.
Uitstel Project CARS vind ik ook niet zo erg: Ben sowieso nog wel even bezig met Driveclub, en ik heb liever dat ze gewoon de game fatsoenlijk releasen, ipv de eerste maand allemaal bugs en andere problemen.
Daarnaast grote kans dat ze als goedmakertje dan ook nog wat extra spul geven, zoals extra auto's enzo.
Oh hey je kan wel online!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ik heb verder niet gekeken.. inmiddels ook afgesloten, dus ik kijk er morgen wel even naar
Dat is met veel PS4 games zo. Gelukkig maar, want sommige games zijn zo groot dat je anders uren naar een downloadscherm moet kijken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh hey je kan wel online!
Was blijkbaar bezig met installeren
Wist niet eens dat je dan alvast kon spelen...
Alweer uitstelquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:24 schreef jackson het volgende:
Bandai Namco stelt Project Cars uit tot begin april: http://tweakers.net/nieuw(...)tot-begin-april.html
Als het maar fatsoenlijk is op release....
faaaaaak, dacht eindelijk weer met rossie te kunnen gamenquote:
Zo verkopen die andere toko's het daar he....quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. heb nog wel wat andere spellen die ik eerst wil spelen, dus misschien dat ik er nog even mee wacht. Prijs is netjes.. 30 euro ongeveer (behalve bij Bol.com.. daar is hij 86 euro_! )
Jajaja.., een kniesoor die daarop letquote:Op donderdag 19 februari 2015 02:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo verkopen die andere toko's het daar he....
Ja, is foutje nog... hij staat bij deals al wel, maar hij was gisteren ook niet te kopen nog... dus gaat iets fout.quote:
Twee weken ga ik wel overleven. Ben benieuwd hoe goed hij gaat worden, want de loftrompet toetert al een tijdjequote:
Is dit een oud spel op de PS2 ?quote:
Wat?quote:
Lijkt me stug, ik speel de reviewcopy alquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kwam morgen uit, maar is volgens Yi-Long uitgesteld.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:28 schreef poker4lifee het volgende:
Hand of Fate lijkt ook wel tof?
http://www.playstationlif(...)e-luck-ps4/#/slide/1
Watquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, ik zie dat er een FFXIV demo voor de ps3 is en niet voor de ps4? Ik ga denk ik die game spelen, ben na 300 uur een beetje uitgekeken op GTA online... wellicht dat ik verder ga als de heists uitkomen.
Ik werk, ik sport 4/5 dagen in de week en heb een vriendinquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watheb je geen werk? of doe je niks anders na je werk dan gamen?
Ah dan is dat hetquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
en slaap niet meer dan 5 uur per nacht
Tjongejonge die Yi-Long gooit weer een dwaalspoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me stug, ik speel de reviewcopy al
Hij is gewoon boos om de bizar veel aangeboden DLC die hij moet hebben anders is het spel niet compleetquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tjongejonge die Yi-Long gooit weer een dwaalspoor
Maar van wat ik zo heb gezien bestaat de DLC voornamelijk uit outfitsquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos om de bizar veel aangeboden DLC die hij moet hebben anders is het spel niet compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |