abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149784345
... ;( ik vergat dat ik wilde testen met mijn slaaphoofd.

Maar! Mijn borsten zijn minder gevoelig (al was dat gisterochtend ook zo..) Ik ben nu alleen nogal misselijk. }:|

Ik word gek van mn lijf.
pi_149784419
Testen!

Deadly, wat cool! *; ^O^
  woensdag 18 februari 2015 @ 07:17:59 #153
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149784505
Kan nu ook nog wel! ~O>
  woensdag 18 februari 2015 @ 08:50:20 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149785208
dank voor de reacties..

het is nog niet echt een issue. soms spoken die twijfels door mn hoofd.. :)
deze keer werden ze gevoed door een gesprek met een aantal managers over mijn carierre..
ach jah.. het komt vast ook wel goed :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we gaan het maar zien. Eerst maar eens zwanger worden :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149787053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 07:17 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Kan nu ook nog wel! ~O>
Nah, op m'n werk testen doe ik maar niet.

Morgenochtend in de herkansing dan maar. Of vrijdag.

Ik durf niet goed, bang dat het resultaat tegenvalt geloof ik...
pi_149787573
Sillegirl, je maakt ons wel erg nieuwsgierig hoor.
pi_149788033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:55 schreef JantinaGr het volgende:
Sillegirl, je maakt ons wel erg nieuwsgierig hoor.
Sorry :@ .

Inmiddels doen mijn borsten ook weer zeer -O- .

Om het wat meer in balans te brengen: ik heb geen last van afscheiding (hm. Nu ik dit typ: ik heb eigenlijk altijd wel enige afscheiding en nu 0,0 niks. Dat is dan ook wel weer apart) en ik ben niet heel moe. :)

@ Barrel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 februari 2015 @ 11:50:37 #158
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149788769
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:33 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nah, op m'n werk testen doe ik maar niet.

Morgenochtend in de herkansing dan maar. Of vrijdag.

Ik durf niet goed, bang dat het resultaat tegenvalt geloof ik...
Hmm, nou vooruit.. ;)

Herkenbaar hoor. Nu heb ik de laatste twee rondes dat ik begon te bloeden voor het in mij opkwam om te testen, maar de ronden daarvoor had ik het ook. Nog maar lekker een dagje wachten dan!
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 13:03:20 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149790657
Weet iemand hoe lang je moet wachten met het aflezen van de Klackstar test? Ik zie hem nu weer liggen en de streep is nu hetzelfde als de controlestreep, dat komt omdat ie te lang ligt nu denk ik?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149790717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:03 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand hoe lang je moet wachten met het aflezen van de Klackstar test? Ik zie hem nu weer liggen en de streep is nu hetzelfde als de controlestreep, dat komt omdat ie te lang ligt nu denk ik?
Na 10 minuten zou het op z'n einde moeten zijn, volgens de bijsluiter. Meestal is het na 3-5 minuten prima af te lezen. Bij mij wordt het dan vaak niet donkerder meer. Als ik de piek gevonden heb, is het vaak al binnen een minuut zichtbaar.

Naar welke test kijk je nu; hoe oud is die nu?
Want net zo donker als controlestreep betekent dat je je piek hebt gevonden, dus batsen!
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 13:14:38 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149790877
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:06 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Na 10 minuten zou het op z'n einde moeten zijn, volgens de bijsluiter. Meestal is het na 3-5 minuten prima af te lezen. Bij mij wordt het dan vaak niet donkerder meer. Als ik de piek gevonden heb, is het vaak al binnen een minuut zichtbaar.

Naar welke test kijk je nu; hoe oud is die nu?
Want net zo donker als controlestreep betekent dat je je piek hebt gevonden, dus batsen!
dit is die van gisteren. Na een kwartier was de streep ongeveer de helft van de controlestreep. Nu zie ik hem weer en is die bijna hetzelfde :o het is dus niet zo dat het na een paar uur vervormd? Ik zal zo op nog een stokkie piesen. En sowieso batsen dan vandaag :9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149790911
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

dit is die van gisteren. Na een kwartier was de streep ongeveer de helft van de controlestreep. Nu zie ik hem weer en is die bijna hetzelfde :o het is dus niet zo dat het na een paar uur vervormd? Ik zal zo op nog een stokkie piesen. En sowieso batsen dan vandaag :9
Da's gek, heb ik nog nooit gehad. Bij mij bleven de testen hetzelfde gekleurd, ook na een halve dag...

Houd je de dipstick wel lang genoeg in de urine? Ze zeggen minimaal 10 seconden, maar ik duw 't er altijd in totdat de urine helemaal naar boven is gelopen (het gebiedje helemaal paarsig kleurt) en dus verzadigd is. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door JantinaGr op 18-02-2015 13:21:33 ]
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 13:30:09 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149791241
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:16 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Da's gek, heb ik nog nooit gehad. Bij mij bleven de testen hetzelfde gekleurd, ook na een halve dag...

Houd je de dipstick wel lang genoeg in de urine? Ze zeggen minimaal 10 seconden, maar ik duw 't er altijd in totdat de urine helemaal naar boven is gelopen (het gebiedje helemaal paarsig kleurt) en dus verzadigd is. :)
yup :Y ik doe het totdat dat gebied begint vol te lopen zeg maar, zal hem nu nog langer erin houden.

Die dipsticks kun je ook gewoon bewaren toch? Heb hier wel eens foto's gezien van een paar sticks op een rijtje. Ik denk dat ik hem gewoon te snel heb afgelezen gisteren!
pi_149791288
Ja, je kunt ze bewaren, maar schijnt dat ze op een gegeven moment (na een week of weken??) wel wat kunnen verkleuren. Ik heb de zwangerschapstesten (ook klackstar) nu op een blaadje geplakt en met flink wat plakband soort van geplastificeerd. :P
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 13:38:55 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149791471
Even voor de duidelijkheid, test van eergisteren:

Test van gisteren:

Wel verschil toch?
pi_149791518
Ja, daar zit wel verschil in, de tweede is iets donkerder. Jullie moeten zsm aan de bak! *;
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 13:43:43 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149791600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:40 schreef JantinaGr het volgende:
Ja, daar zit wel verschil in, de tweede is iets donkerder. Jullie moeten zsm aan de bak! *;
ik zal hem vanavond naar boven sleuren :9 ;)
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:47:29 #168
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149791698
Dat ziet er idd positief uit, eisprong waarschijnlijk binnen 24-48 uur. *O*
Ik had 2 van diezelfde positieve achter elkaar, en de dag daarna was er geen ovulatiestreep.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 13:52:42 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149791865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef Mariposas het volgende:
Dat ziet er idd positief uit, eisprong waarschijnlijk binnen 24-48 uur. *O*
Ik had 2 van diezelfde positieve achter elkaar, en de dag daarna was er geen ovulatiestreep.
yay dat zou mooi zijn *O* en kan mijn NOD ook weer iets bijgesteld worden :s) maar eerst de testjes maar afwachten!
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 14:07:30 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149792417
Ok nu snap ik er echt niks meer van. Net een ovutest gedaan en het streepje is even donker als gisteren. Het viel me op dat mijn urine donkeroranje was en ja hoor, bij het afvegen flink wat helderrood bloed. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus dus kan het niet echt plaatsen. Innestelingsbloeding lijkt me onwaarschijnlijk want we hebben alleen 3 dagen geleden gebatst dus dat zou wat snel zijn. De keer daarvoor was 12 dagen geleden, dan lijkt me dat weer wat laat. Doe ik ovutesten om mijn lichaam beter te begrijpen snap ik er nog niks van :')
pi_149792542
MaJo: Misschien is je lijf ook wat van slag van de operatie nog? Een narcose heeft best impact. Of je hebt nu gewoon een korte cyclus gehad, kan ook. Ik zou even aankijken of het bloedden doorzet; als dat zo is zou ik dat gewoon "menstruatie" noemen en opnieuw gaan tellen..

Ik hoor mezelf klagen maar:
SPOILER
Vraag: hoe werkt dat misselijk zijn eigenlijk als je zwanger bent? Is dat continue? Alleen 's ochtends? Voor of na het eten?

Vanochtend zakte het na een ontbijt, toen kwam het lichtjes terug rond 10 uur (dan eet ik altijd een koekje/fruit) en rond lunchtijd was ik bijna klaar voor toiletbezoek. Een collega vroeg al of het wel ging "je ziet wat witjes...

[ Bericht 0% gewijzigd door silliegirl op 18-02-2015 14:26:48 ]
  Moderator woensdag 18 februari 2015 @ 14:13:25 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149792609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef silliegirl het volgende:
MaJo: Misschien is je lijf ook wat van slag van de operatie nog? Een narcose heeft best impact. Of je hebt nu gewoon een korte cyclus gehad, kan ook. Ik zou even aankijken of het bloedden doorzet; als dat zo is zou ik dat gewoon "menstruatie" noemen en opnieuw gaan tellen..

Ik hoor mezelf klagen maar:
SPOILER
Vraag: hoe werkt dat misselijk zijn eigenlijk als je zwanger bent? Is dat continue? Alleen 's ochtends? Voor of na het eten?

Vanochtend zakte het na een ontbijt, toen kwam het lichtjes terug rond 10 uur (dan eet ik altijd een koekje/fruit) en rond lunchtijd was ik bijna klaar voor toiletbezoek. Een collega vroeg al of het wel ging "je ziet wat witjes...' [/spoiler]
Dat zat ik ook te denken, het zou door de narcose kunnen komen :Y Ik zal eens aankijken hoe het verder gaat. Alleen is het wel onlogisch als dit mijn menstruatie is dat ik dan ook positief test op een ovutest :?

En ga jij eens snel een testje doen o|O
pi_149792965
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef silliegirl het volgende:

Vanochtend zakte het na een ontbijt, toen kwam het lichtjes terug rond 10 uur (dan eet ik altijd een koekje/fruit) en rond lunchtijd was ik bijna klaar voor toiletbezoek. Een collega vroeg al of het wel ging "je ziet wat witjes...' [/spoiler]
Elke dag weer anders. Maar zeker niet alleen 's ochtends. Ook 's avonds. En overdag. Ik denk dat ik er vooral last van heb als ik lang niet heb gegeten. En momenteel vergeet ik nogal eens te eten: als ik 's ochtends een broodje op heb, dan zit ik daar 8 uur propvol van. Totaal gebrek aan doorstroom zeg maar... :')
pi_149793027
Dat is natuurlijk bij iedereen wisselend. De 1 is niet misselijk. Ik was 2 weken echt continue misselijk. Nu voornamelijk smorgens en savonds.

Of je krijgt de griep.. Of misschien pies je wel 2 strepen!
pi_149793066
@ majo: google eens op ovulatiebloeding....(ik roep maar wat hoor)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')