SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we gaan het maar zien. Eerst maar eens zwanger worden
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nah, op m'n werk testen doe ik maar niet.quote:
Sorryquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:55 schreef JantinaGr het volgende:
Sillegirl, je maakt ons wel erg nieuwsgierig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, nou vooruit..quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nah, op m'n werk testen doe ik maar niet.
Morgenochtend in de herkansing dan maar. Of vrijdag.
Ik durf niet goed, bang dat het resultaat tegenvalt geloof ik...
Na 10 minuten zou het op z'n einde moeten zijn, volgens de bijsluiter. Meestal is het na 3-5 minuten prima af te lezen. Bij mij wordt het dan vaak niet donkerder meer. Als ik de piek gevonden heb, is het vaak al binnen een minuut zichtbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:03 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand hoe lang je moet wachten met het aflezen van de Klackstar test? Ik zie hem nu weer liggen en de streep is nu hetzelfde als de controlestreep, dat komt omdat ie te lang ligt nu denk ik?
dit is die van gisteren. Na een kwartier was de streep ongeveer de helft van de controlestreep. Nu zie ik hem weer en is die bijna hetzelfdequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:06 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Na 10 minuten zou het op z'n einde moeten zijn, volgens de bijsluiter. Meestal is het na 3-5 minuten prima af te lezen. Bij mij wordt het dan vaak niet donkerder meer. Als ik de piek gevonden heb, is het vaak al binnen een minuut zichtbaar.
Naar welke test kijk je nu; hoe oud is die nu?
Want net zo donker als controlestreep betekent dat je je piek hebt gevonden, dus batsen!
Da's gek, heb ik nog nooit gehad. Bij mij bleven de testen hetzelfde gekleurd, ook na een halve dag...quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
dit is die van gisteren. Na een kwartier was de streep ongeveer de helft van de controlestreep. Nu zie ik hem weer en is die bijna hetzelfdehet is dus niet zo dat het na een paar uur vervormd? Ik zal zo op nog een stokkie piesen. En sowieso batsen dan vandaag
yupquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:16 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Da's gek, heb ik nog nooit gehad. Bij mij bleven de testen hetzelfde gekleurd, ook na een halve dag...
Houd je de dipstick wel lang genoeg in de urine? Ze zeggen minimaal 10 seconden, maar ik duw 't er altijd in totdat de urine helemaal naar boven is gelopen (het gebiedje helemaal paarsig kleurt) en dus verzadigd is.
ik zal hem vanavond naar boven sleurenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:40 schreef JantinaGr het volgende:
Ja, daar zit wel verschil in, de tweede is iets donkerder. Jullie moeten zsm aan de bak!![]()
yay dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:47 schreef Mariposas het volgende:
Dat ziet er idd positief uit, eisprong waarschijnlijk binnen 24-48 uur.![]()
Ik had 2 van diezelfde positieve achter elkaar, en de dag daarna was er geen ovulatiestreep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag: hoe werkt dat misselijk zijn eigenlijk als je zwanger bent? Is dat continue? Alleen 's ochtends? Voor of na het eten?
Vanochtend zakte het na een ontbijt, toen kwam het lichtjes terug rond 10 uur (dan eet ik altijd een koekje/fruit) en rond lunchtijd was ik bijna klaar voor toiletbezoek. Een collega vroeg al of het wel ging "je ziet wat witjes...
[ Bericht 0% gewijzigd door silliegirl op 18-02-2015 14:26:48 ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef silliegirl het volgende:
MaJo: Misschien is je lijf ook wat van slag van de operatie nog? Een narcose heeft best impact. Of je hebt nu gewoon een korte cyclus gehad, kan ook. Ik zou even aankijken of het bloedden doorzet; als dat zo is zou ik dat gewoon "menstruatie" noemen en opnieuw gaan tellen..
Ik hoor mezelf klagen maar:Dat zat ik ook te denken, het zou door de narcose kunnen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag: hoe werkt dat misselijk zijn eigenlijk als je zwanger bent? Is dat continue? Alleen 's ochtends? Voor of na het eten?
Vanochtend zakte het na een ontbijt, toen kwam het lichtjes terug rond 10 uur (dan eet ik altijd een koekje/fruit) en rond lunchtijd was ik bijna klaar voor toiletbezoek. Een collega vroeg al of het wel ging "je ziet wat witjes...' [/spoiler]Ik zal eens aankijken hoe het verder gaat. Alleen is het wel onlogisch als dit mijn menstruatie is dat ik dan ook positief test op een ovutest
En ga jij eens snel een testje doen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Elke dag weer anders. Maar zeker niet alleen 's ochtends. Ook 's avonds. En overdag. Ik denk dat ik er vooral last van heb als ik lang niet heb gegeten. En momenteel vergeet ik nogal eens te eten: als ik 's ochtends een broodje op heb, dan zit ik daar 8 uur propvol van. Totaal gebrek aan doorstroom zeg maar...quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: hoe werkt dat misselijk zijn eigenlijk als je zwanger bent? Is dat continue? Alleen 's ochtends? Voor of na het eten?
Vanochtend zakte het na een ontbijt, toen kwam het lichtjes terug rond 10 uur (dan eet ik altijd een koekje/fruit) en rond lunchtijd was ik bijna klaar voor toiletbezoek. Een collega vroeg al of het wel ging "je ziet wat witjes...' [/spoiler]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |