abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149691233
Hmmm.. zojuist bij afvegen bloedverlies. :{ Ik weet dat het niet altijd iets hoeft te betekenen, maar ben er niet gerust op. Hopelijk niet toch te vroeg getest en nu geen plakker. -O-
pi_149692456
Ik had donderdag avond een stipje rose en werd toen Spaans benauwd. Heeft bij mij niets betekend, innesteling, of gesprongen adertje. Hopelijk bij jou ook onschuldig!
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 15:03:36 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149693179
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:55 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Bedankt. haha ja ik zal wel in de minderheid zijn als man. Maar FOK is voor elk onderwerp voor mij ideaal om ervaring en kennis van andere op te doen (en uit te wisselen).
Vraagje wat betekend NOD?
Minderheid? Je bent de enige ;) Maar wel leuk om een man erbij te hebben *O*

quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik hier ook eens zachtjes aanschuif. Al ben ik niet zon hele fanatieke poster.. of nouja, dat was ik wel maar met een peuter is het leven best gezellig druk :+.
Welkom terug :)

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:28 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Hoe zat dat nu ook al weer, je zat een tijdje bij je ouders, maar waarom ook al weer?
Vanwege mijn neusoperatie, ik herstel nu bij mijn ouders daarvan. En vervelend van het (lichte?) bloedverlies, hopelijk betekent het niks geks! :*

Ik heb net een ovutest gebruikt, heeeeel licht streepje. Lichter dan vorige week :? Ik ben benieuwd hoe het verder gaat :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149694226
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:47 schreef Stansfield het volgende:

[..]

haha vandaar dat ik het niet wist ;) Maar dat is dus datum waarop normaal je normaal gesproken ongesteld werd?
De dag waarop je ongesteld zou moeten worden maar dat dus niet wil. :)
S. 2014
J. 2016
pi_149694830
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had donderdag avond een stipje rose en werd toen Spaans benauwd. Heeft bij mij niets betekend, innesteling, of gesprongen adertje. Hopelijk bij jou ook onschuldig!
Spaans benauwd, inderdaad. Afwachten geblazen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Minderheid? Je bent de enige ;) Maar wel leuk om een man erbij te hebben *O*

[..]

Welkom terug :)

[..]

Vanwege mijn neusoperatie, ik herstel nu bij mijn ouders daarvan. En vervelend van het (lichte?) bloedverlies, hopelijk betekent het niks geks! :*

Ik heb net een ovutest gebruikt, heeeeel licht streepje. Lichter dan vorige week :? Ik ben benieuwd hoe het verder gaat :)
Ah zo. Nu snap ik het. Ik dacht nl. dat je eerder ook al een tijdje bij je ouders zat?

Ja, lastig te zeggen wat dat lichte streepje nu betekent t.o.v. vorige week, want tussentijds niet getest toch? Gewoon blijven testen. Als het streepje licht aanwezig blijft, dan heb je mogelijk (bijna) altijd een licht streepje en zegt het niet zoveel over dat je vruchtbare periode zou zijn begonnen, dat hebben sommige dames.
Zodra het streepje donkerder wordt is het natuurlijk een ander verhaal.
  zondag 15 februari 2015 @ 16:23:09 #56
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149695952
Welkom (terug) Lolalie, Stansfield en Kuukske :W nieuwe aanwas, hebben we wel nodig!
En leuk dat er ook een man mee kletst!
pi_149696431
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

De dag waarop je ongesteld zou moeten worden maar dat dus niet wil. :)
Aha tnx. Nou dan is 15-2 onze NOD. Vanmorgen test gedaan. Die bleek negatief maar ze is nog niet ongesteld. Dus kan je dan nog hopen een paar dagen of weet je nu wel zeker dat ze niet zwanger is?

Sorry als ik soms wat vragen stel die voor jullie allemaal gesneden koek zijn....
pi_149696885
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:36 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Aha tnx. Nou dan is 15-2 onze NOD. Vanmorgen test gedaan. Die bleek negatief maar ze is nog niet ongesteld. Dus kan je dan nog hopen een paar dagen of weet je nu wel zeker dat ze niet zwanger is?

Sorry als ik soms wat vragen stel die voor jullie allemaal gesneden koek zijn....
Mijn streepjes kwamen pas 4 dagen na NOD voorzichtig tevoorschijn. Beide opties zijn nog mogelijk.
pi_149696992
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:46 schreef Skittles het volgende:

[..]

Mijn streepjes kwamen pas 4 dagen na NOD voorzichtig tevoorschijn. Beide opties zijn nog mogelijk.
Kan inderdaad. Maar.. De kans dat ze niet zwanger is, is wel groter. Niet om vervelend te doen, overigens.
pi_149697210
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:36 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Hoelang is ze gestopt met de pil? Soms heeft het lijf wat langer nodig om weer in een ritme te komen.
S. 2014
J. 2016
pi_149699926
Hoe gaat het nu Jantina?
pi_149701852
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:46 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja idd dat dacht ik ook. Maar ik hou er geen rekening meer mee. Zoals IsabellaMariaAnna al zegt de kans is klein. Zo mag je dat trouwens gerust zeggen hoor ;)

quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hoelang is ze gestopt met de pil? Soms heeft het lijf wat langer nodig om weer in een ritme te komen.
Ze is nooit aan de pil geweest en had de laatste maanden juist altijd dat ze iets eerder was. Maar we wachten gewoon rustig af weer.
pi_149703138
Zijn huilbuien een symptoom van iets? Nadat we vanmiddag thuiskwamen moesten we nog maar de verjaardag van "schoonmoeder". Ik zat daar en 't viel gewoon op me. Ben uiteindelijk maar wat eerder weggegaan (vriend is nog niet naar huis, had kennelijk niks door.. Schoonbroertje kwam nog achter me aan om te vragen wat er is, maar ik kan ook echt niks bedenken.. Eenmaal uit t zicht heb ik enorm staan brullen, maar waarom? |:(

En Jantina; als het niet doorzet zou ik me er niet te druk om maken, 't kan zoveel zijn! Hoeist nu?
pi_149703847
6 dagen overtijd :{ ... waar zijn mijn strepen :( :') kakzooi
  zondag 15 februari 2015 @ 20:21:02 #65
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149704427
Sillie, bij mij breekt het los een dag na de huilbui. Geen idee of het voor anderen ook een symptoom is, maar hier kan ik er bijna de klok op gelijk zetten :')
pi_149705124
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe gaat het nu Jantina?
Niks meer na die ene keer. :)
Ik vind het op het moment allemaal maar raar, aftasten enzo, heb jij dat niet?
Jij voelt op het moment vooral dat je borsten voller zijn? Nou, dat idee heb ik ook, en een tikje gevoeliger + afentoe wat vage steekjes in buikstreek die ik niet herken, of zijn dat mijn darmen. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd wanneer die vrouwelijke hormonen op hol gaan slaan, of gebeurt dat al? :')

@Silliegirl: lijkt me wel een hormonen-ding, maar of dit nu zwangerschap of een aankomende menstruatie is... Ik herken het tot nu toe nog niet als net zwangere, maar dus ook niet met menstruaties, dusja. :')

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:08 schreef deadly_kiss het volgende:
6 dagen overtijd :{ ... waar zijn mijn strepen :( :') kakzooi
:* :*

[ Bericht 4% gewijzigd door JantinaGr op 15-02-2015 20:41:08 ]
pi_149707525
Sillie je zit nu midden in je cyclus toch? Ik herken het in ieder geval niet

Jammer Deadly, raar dat je nu zo lang overtijd bent

Jantina, ik weet niet in hoeverre het gepast is in dit topic over mn wel en wee te schrijven maar ik stuur je even een priveberichtje :)
pi_149710683
Mijn vrouw is nu toch ongesteld geworden. Dus precies op de dag. Dus nu weer op naar de volgende keer. Hoewel ik dan wel een weekje op wintersport ben net in de meest vruchtbare dagen. Maar we hebben nu besloten er iets minder druk op te (proberen) te leggen.
  zondag 15 februari 2015 @ 23:10:34 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149714120
Zo.. thuis..
En de magische pies stokjes van sara ontvangen..
Let's keep our fingers crossed . . O+

Verder knuffel voor degenen die het nodig hebben ondanks al dan niet ongesteld.. en leuk een kerel in de groep!

Nu lekker weer mn eigen bedje in..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 10:29:56 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149720268
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:55 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Spaans benauwd, inderdaad. Afwachten geblazen.

[..]

Ah zo. Nu snap ik het. Ik dacht nl. dat je eerder ook al een tijdje bij je ouders zat?

Ja, lastig te zeggen wat dat lichte streepje nu betekent t.o.v. vorige week, want tussentijds niet getest toch? Gewoon blijven testen. Als het streepje licht aanwezig blijft, dan heb je mogelijk (bijna) altijd een licht streepje en zegt het niet zoveel over dat je vruchtbare periode zou zijn begonnen, dat hebben sommige dames.
Zodra het streepje donkerder wordt is het natuurlijk een ander verhaal.
Met kerst waren we er ook een paar dagen maar tussentijds gewoon thuis geweest :) Hoe is het met jou, nog bloed ontdekt?

Vandaag weer getest, dit maal met Klackstar. Ik had namelijk een hele zak (ja echt!) van Hilzillah ontvangen *O* O+ Het streepje is iets donkerder dan gisteren maar de controlestreep van Klackstar is ook veel lichter. Het lijkt dus of mijn ovulatie eraan zit te komen. Wat vinden jullie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook onhandig om Sensitest en Klackstar door elkaar te gebruiken?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149720381
Welkom nieuwe aanwas! Hebben we wel nodig nu we ons quotum bijna ieder topic netjes halen :D

Majo, hoe is het nu met je neus? Pijn?

Jantina, denk sowieso dat het heel moeilijk is om de eerste weken te genieten, mede omdat je niet echt iets voelt en omdat je misschien onzeker bent. Probeer toch een beetje te genieten, zonde om dat niet te doen :*

Sillie, ik heb altijd zulke huilbuien rond mijn menstruatie }:|

Deadly! :o Ik wil strepen zien!
pi_149720681
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Welkom nieuwe aanwas! Hebben we wel nodig nu we ons quotum bijna ieder topic netjes halen :D

Majo, hoe is het nu met je neus? Pijn?

Jantina, denk sowieso dat het heel moeilijk is om de eerste weken te genieten, mede omdat je niet echt iets voelt en omdat je misschien onzeker bent. Probeer toch een beetje te genieten, zonde om dat niet te doen :*

Sillie, ik heb altijd zulke huilbuien rond mijn menstruatie }:|

Deadly! :o Ik wil strepen zien!
Mijn menstruatie zit er nog niet aan te komen, dus dat kan het hier echt niet zijn. Ik heb volgens mijn app ergens tussen woensdag en vrijdag mijn eisprong gehad, maar ik heb zelf het gevoel dat het net wat eerder, of later was.

Ik snap er ook echt geen zak van, vanochtend op weg naar mijn werk schoot ik weer vol, om een liedje op de radio :'). Gisteravond in bed heb ik ook nog liggen huilen ( O+ snapte er geen zak van. "Wat is er?" *niks, laat me maar* "maar je huilt! hoe kan er nou niks zijn". Ik nog harder huilen omdat ik geen antwoord voor 'm had.. 8)7 . )

Er komt in mijn familie ook echt heel veel depressiviteit voor en ik ben tot op heden eigenlijk altijd die dans ontsprongen. Zul je net zien dat ik er onder invloed van hormonen ook last van ga krijgen..

Mijn vriend denkt overigens dat ik zwanger ben. Voor hem is 1 en 1 nogal 2: Jij had een eisprong, we hebben seks gehad, dus je bent zwanger :') . Als het zo simpel werkte...
pi_149720754
Sillie het kan goed zijn dat het hormonen zijn die opspelen en je daardoor huilerig of emotioneler bent dan normaal. Het kan ook zijn dat je toch onbewust erg veel spanning in je lijf hebt zitten. Het WOHTS is ook niet niets! Gek dat je vriend niets merkte over dat je eerder weg ging en wat vreselijk lief dat je zwager achter je aankwam om te polsen of alles wel goed met je ging.

Misschien is het fijn om er meer met iemand over te praten. Hoe het met je gaat, wat je bezig houdt en hoe jullie nu in het leven staan of mee hannessen. Dat kan enorm opluchten en de druk een beetje van je schouders halen. Dat hoeft niet perse je vriend te zijn of iemand in je directe kennissen kringetje, maar dat kan ook bijvoorbeeld iemand van hier op het forum zijn waar je zo nu en dan heerlijk je hart kunt luchten in een PM/ DM of post hier ;)

Hoe dan ook.. :* *;

hoopvolle aanvulling: Je hormonen kunnen natuurlijk ook altijd van slag zijn doordat je net een succesvolle eisprong + zaadsoldaten hebt gehad ;)

Fingers crossed en adem blijven halen ;)
Schudden voor gebruik
pi_149720759
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Met kerst waren we er ook een paar dagen maar tussentijds gewoon thuis geweest :) Hoe is het met jou, nog bloed ontdekt?

Vandaag weer getest, dit maal met Klackstar. Ik had namelijk een hele zak (ja echt!) van Hilzillah ontvangen *O* O+ Het streepje is iets donkerder dan gisteren maar de controlestreep van Klackstar is ook veel lichter. Het lijkt dus of mijn ovulatie eraan zit te komen. Wat vinden jullie?

SPOILER

Misschien ook onhandig om Sensitest en Klackstar door elkaar te gebruiken?

Lijkt me niet :D
Schudden voor gebruik
pi_149720866
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:55 schreef Stippelrientje het volgende:
Sillie het kan goed zijn dat het hormonen zijn die opspelen en je daardoor huilerig of emotioneler bent dan normaal. Het kan ook zijn dat je toch onbewust erg veel spanning in je lijf hebt zitten. Het WOHTS is ook niet niets! Gek dat je vriend niets merkte over dat je eerder weg ging en wat vreselijk lief dat je zwager achter je aankwam om te polsen of alles wel goed met je ging.

Misschien is het fijn om er meer met iemand over te praten. Hoe het met je gaat, wat je bezig houdt en hoe jullie nu in het leven staan of mee hannessen. Dat kan enorm opluchten en de druk een beetje van je schouders halen. Dat hoeft niet perse je vriend te zijn of iemand in je directe kennissen kringetje, maar dat kan ook bijvoorbeeld iemand van hier op het forum zijn waar je zo nu en dan heerlijk je hart kunt luchten in een PM/ DM of post hier ;)

Hoe dan ook.. :* *;
Sillie

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')