Minderheid? Je bent de enigequote:Op zondag 15 februari 2015 10:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bedankt. haha ja ik zal wel in de minderheid zijn als man. Maar FOK is voor elk onderwerp voor mij ideaal om ervaring en kennis van andere op te doen (en uit te wisselen).
Vraagje wat betekend NOD?
Welkom terugquote:Op zondag 15 februari 2015 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik hier ook eens zachtjes aanschuif. Al ben ik niet zon hele fanatieke poster.. of nouja, dat was ik wel maar met een peuter is het leven best gezellig druk.
Vanwege mijn neusoperatie, ik herstel nu bij mijn ouders daarvan. En vervelend van het (lichte?) bloedverlies, hopelijk betekent het niks geks!quote:Op zondag 15 februari 2015 12:28 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Hoe zat dat nu ook al weer, je zat een tijdje bij je ouders, maar waarom ook al weer?
De dag waarop je ongesteld zou moeten worden maar dat dus niet wil.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha vandaar dat ik het niet wistMaar dat is dus datum waarop normaal je normaal gesproken ongesteld werd?
Spaans benauwd, inderdaad. Afwachten geblazen.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had donderdag avond een stipje rose en werd toen Spaans benauwd. Heeft bij mij niets betekend, innesteling, of gesprongen adertje. Hopelijk bij jou ook onschuldig!
Ah zo. Nu snap ik het. Ik dacht nl. dat je eerder ook al een tijdje bij je ouders zat?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Minderheid? Je bent de enigeMaar wel leuk om een man erbij te hebben
[..]
Welkom terug
[..]
Vanwege mijn neusoperatie, ik herstel nu bij mijn ouders daarvan. En vervelend van het (lichte?) bloedverlies, hopelijk betekent het niks geks!
Ik heb net een ovutest gebruikt, heeeeel licht streepje. Lichter dan vorige weekIk ben benieuwd hoe het verder gaat
Aha tnx. Nou dan is 15-2 onze NOD. Vanmorgen test gedaan. Die bleek negatief maar ze is nog niet ongesteld. Dus kan je dan nog hopen een paar dagen of weet je nu wel zeker dat ze niet zwanger is?quote:Op zondag 15 februari 2015 15:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De dag waarop je ongesteld zou moeten worden maar dat dus niet wil.
Mijn streepjes kwamen pas 4 dagen na NOD voorzichtig tevoorschijn. Beide opties zijn nog mogelijk.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Aha tnx. Nou dan is 15-2 onze NOD. Vanmorgen test gedaan. Die bleek negatief maar ze is nog niet ongesteld. Dus kan je dan nog hopen een paar dagen of weet je nu wel zeker dat ze niet zwanger is?
Sorry als ik soms wat vragen stel die voor jullie allemaal gesneden koek zijn....
Kan inderdaad. Maar.. De kans dat ze niet zwanger is, is wel groter. Niet om vervelend te doen, overigens.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mijn streepjes kwamen pas 4 dagen na NOD voorzichtig tevoorschijn. Beide opties zijn nog mogelijk.
Hoelang is ze gestopt met de pil? Soms heeft het lijf wat langer nodig om weer in een ritme te komen.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Aha tnx. Nou dan is 15-2 onze NOD. Vanmorgen test gedaan. Die bleek negatief maar ze is nog niet ongesteld. Dus kan je dan nog hopen een paar dagen of weet je nu wel zeker dat ze niet zwanger is?
Sorry als ik soms wat vragen stel die voor jullie allemaal gesneden koek zijn....
Ja idd dat dacht ik ook. Maar ik hou er geen rekening meer mee. Zoals IsabellaMariaAnna al zegt de kans is klein. Zo mag je dat trouwens gerust zeggen hoorquote:Op zondag 15 februari 2015 16:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mijn streepjes kwamen pas 4 dagen na NOD voorzichtig tevoorschijn. Beide opties zijn nog mogelijk.
Ze is nooit aan de pil geweest en had de laatste maanden juist altijd dat ze iets eerder was. Maar we wachten gewoon rustig af weer.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoelang is ze gestopt met de pil? Soms heeft het lijf wat langer nodig om weer in een ritme te komen.
Niks meer na die ene keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wanneer die vrouwelijke hormonen op hol gaan slaan, of gebeurt dat al?
@Silliegirl: lijkt me wel een hormonen-ding, maar of dit nu zwangerschap of een aankomende menstruatie is... Ik herken het tot nu toe nog niet als net zwangere, maar dus ook niet met menstruaties, dusja.
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:08 schreef deadly_kiss het volgende:
6 dagen overtijd... waar zijn mijn strepen
![]()
kakzooi
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door JantinaGr op 15-02-2015 20:41:08 ]
Met kerst waren we er ook een paar dagen maar tussentijds gewoon thuis geweestquote:Op zondag 15 februari 2015 15:55 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Spaans benauwd, inderdaad. Afwachten geblazen.
[..]
Ah zo. Nu snap ik het. Ik dacht nl. dat je eerder ook al een tijdje bij je ouders zat?
Ja, lastig te zeggen wat dat lichte streepje nu betekent t.o.v. vorige week, want tussentijds niet getest toch? Gewoon blijven testen. Als het streepje licht aanwezig blijft, dan heb je mogelijk (bijna) altijd een licht streepje en zegt het niet zoveel over dat je vruchtbare periode zou zijn begonnen, dat hebben sommige dames.
Zodra het streepje donkerder wordt is het natuurlijk een ander verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ook onhandig om Sensitest en Klackstar door elkaar te gebruiken?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Mijn menstruatie zit er nog niet aan te komen, dus dat kan het hier echt niet zijn. Ik heb volgens mijn app ergens tussen woensdag en vrijdag mijn eisprong gehad, maar ik heb zelf het gevoel dat het net wat eerder, of later was.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:36 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Welkom nieuwe aanwas! Hebben we wel nodig nu we ons quotum bijna ieder topic netjes halen![]()
Majo, hoe is het nu met je neus? Pijn?
Jantina, denk sowieso dat het heel moeilijk is om de eerste weken te genieten, mede omdat je niet echt iets voelt en omdat je misschien onzeker bent. Probeer toch een beetje te genieten, zonde om dat niet te doen![]()
Sillie, ik heb altijd zulke huilbuien rond mijn menstruatie![]()
Deadly!Ik wil strepen zien!
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met kerst waren we er ook een paar dagen maar tussentijds gewoon thuis geweestHoe is het met jou, nog bloed ontdekt?
Vandaag weer getest, dit maal met Klackstar. Ik had namelijk een hele zak (ja echt!) van Hilzillah ontvangen![]()
Het streepje is iets donkerder dan gisteren maar de controlestreep van Klackstar is ook veel lichter. Het lijkt dus of mijn ovulatie eraan zit te komen. Wat vinden jullie?
Lijkt me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook onhandig om Sensitest en Klackstar door elkaar te gebruiken?
Schudden voor gebruik
Silliequote:Op maandag 16 februari 2015 10:55 schreef Stippelrientje het volgende:
Sillie het kan goed zijn dat het hormonen zijn die opspelen en je daardoor huilerig of emotioneler bent dan normaal. Het kan ook zijn dat je toch onbewust erg veel spanning in je lijf hebt zitten. Het WOHTS is ook niet niets! Gek dat je vriend niets merkte over dat je eerder weg ging en wat vreselijk lief dat je zwager achter je aankwam om te polsen of alles wel goed met je ging.
Misschien is het fijn om er meer met iemand over te praten. Hoe het met je gaat, wat je bezig houdt en hoe jullie nu in het leven staan of mee hannessen. Dat kan enorm opluchten en de druk een beetje van je schouders halen. Dat hoeft niet perse je vriend te zijn of iemand in je directe kennissen kringetje, maar dat kan ook bijvoorbeeld iemand van hier op het forum zijn waar je zo nu en dan heerlijk je hart kunt luchten in een PM/ DM of post hier![]()
Hoe dan ook..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |