Ik heb nu van Sensitest maar Hilz heeft van Klackstar opgestuurd dus die kan ik daarna gaan gebruikenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:38 schreef Mariposas het volgende:
Daarom had ik van die goedkope klackstar eBay testen, Majo (of heb jij die ook?). Daarmee maakte het niet zo uit hoeveel ik er gebruikte.
Of je echt ermee inzicht krijgt in je cyclus vraag ik me af, omdat je een vrij onregelmatige cyclus hebt. Dan is er juist eigenlijk geen inzicht in te krijgen. Wat wel handig is, als je een piek hebt, je ongeveer weet wanneer je NOD is. Dan weet je al hoe lang je cyclus nog ongeveer gaat duren. En mocht je weer een cyclus hebben van 60 dagen, dan is je eisprong ook veel later, rond dag 46, wellicht heb je dan geen last meer van je neus.
Ik zou het eigenlijk wel doen, maar ik zou ook meteen een bestelling plaatsen op eBay.
Welkom! Hoezo ben je zo zeker dat het raak is?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:08 schreef lolalie het volgende:
Ik ben een fanatieke meelurker en kijk al mee vanaf september zoiets. Ik jubel altijd vrolijk mee van achter mijn schermpje.Vanaf oktober is hier de pil de deur uit gegaan. Deze cyclus heel goed geklust
![]()
Nu was mijn nod afgelopen dinsdag; ik heb veel afscheiding en pijnlijke tetten. Ik ben zowat zeker dat het raak is (maar dat ben ik wel elke ronde geweest) alleen mijn testen zijn (nog) niet positief![]()
hoe kan dat nou..
Hopelijk lukt het quoten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welkom! Hoezo ben je zo zeker dat het raak is?Het kan natuurlijk dat je pas laat zwanger test dus zolang je niet ongesteld wordt is het alleen maar goed
dat had ik deze ronde ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:25 schreef lolalie het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het quoten.
Ik heb echt dingen die ik nog niet eerder heb gehad zoals veel afscheiding () en pijnlijke tetten. En mijn cyclussen waren voorheen 27-30-30 en nu dus dag 34.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:18 schreef Kiwisoep het volgende:
Welkom mazou!
Silversjois ik denk inderdaad dat iets meer vertrouwen erin hebben geen kwaad kan. Ik ging de eerste keer zwanger worden er van uit dat het langer zou duren ivm lang aan de pil vanaf jong. Maar niets was minder waar.
Maakt wel dat ik nu niet durf te hopen trouwens. Ik had vrijdag (dag 12) wat bloed met slijm verlies. Schrok ervan. Bleek maar om 1x een guts te gaan (gelukkig was ik net thuis!). Sindsdien nu een ongesteld achtige buikpijn. Womanlog zegt ei op dag 16, ben ik erg gek als ik zeg dat het mss wel eerder is, laat zeggen vandaag dag 14?
Ik was er ook ontzettend veel mee bezig maar merk nu dat ik het na een half jaar wat meer los begin te laten. Logisch ook dat je er veel mee bezig bent hoor, het is ook best wel een stap!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:30 schreef Kiwisoep het volgende:
Snap ik, logisch!
Ik had me zo voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn, komt vanzelf enzo. En kijk mij hier zitten met mijn app en forum
welkom! Een man hier, wat leukquote:Op zondag 15 februari 2015 10:22 schreef Stansfield het volgende:
Wij wachten ook op het 2e streepje. Bij de eerste was het in 1x 'raak'. Maar nu is het al 3x niet gelukt. Je weet dat het vrij normaal is dat het niet altijd in 1x 'raak' is maar toch is het vrij frustrerend elke keer.
Bedankt. haha ja ik zal wel in de minderheid zijn als man. Maar FOK is voor elk onderwerp voor mij ideaal om ervaring en kennis van andere op te doen (en uit te wisselen).quote:Op zondag 15 februari 2015 10:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
welkom! Een man hier, wat leuk![]()
Wat ik wel heb geleerd hier is dat daar geen pijl op te trekken is, zelfs als je al kinderen hebt. Dat geeft mij weer goede hoop dat een tweede zwangerschap misschien weer sneller gaatmaar eerst maar eens zwanger worden van de eerste
Herkenbaar! Nummer 1 was ook in 1x, de tweede waar ik nu net zwanger van ben heeft veel langer geduurdquote:Op zondag 15 februari 2015 10:22 schreef Stansfield het volgende:
Wij wachten ook op het 2e streepje. Bij de eerste was het in 1x 'raak'. Maar nu is het al 3x niet gelukt. Je weet dat het vrij normaal is dat het niet altijd in 1x 'raak' is maar toch is het vrij frustrerend elke keer.
Niet Ongesteld Datumquote:Op zondag 15 februari 2015 10:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bedankt. haha ja ik zal wel in de minderheid zijn als man. Maar FOK is voor elk onderwerp voor mij ideaal om ervaring en kennis van andere op te doen (en uit te wisselen).
Vraagje wat betekend NOD?
haha vandaar dat ik het niet wistquote:Op zondag 15 februari 2015 11:32 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Niet Ongesteld Datum! En welkom!
Thanks en goed te horen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:49 schreef Gevalletje het volgende:
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en je 2e streepje Jantina!
Ik heb ook 2 ibuprofen genomen op wat later net iets na of tijdens innesteling bleek te zijn. Ook hier is alles goed gegaan
Hoe zat dat nu ook al weer, je zat een tijdje bij je ouders, maar waarom ook al weer?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was er ook ontzettend veel mee bezig maar merk nu dat ik het na een half jaar wat meer los begin te laten. Logisch ook dat je er veel mee bezig bent hoor, het is ook best wel een stap!
Ik ga inderdaad de ovutesten maar eens gebruiken, vanaf morgen. Dan zijn mijn ouders overdag weg dus misschien kunnen we rustig aan elkaar weer eens verkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |