abonnement Unibet Coolblue
pi_149629442
ONE HUNNNEEEEDDDD AND THENNNNNN

Party banner blijft gewoon staan







De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher

Analoog - Momotaro 0701, SExDBxSxS12, PBJ XX-012 Denimio Contest

Atta-boy aka THE DENIM GAWD - APC Very Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co 23 oz, momotaro 0702
Atta-girl visvim fluxus (no pics, no glory)

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx , APC Petit Standard

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - N&F Weird Guy Japan Heritage, Momotaro 0201, Nudie Lab Neo , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage, Warpweftco SP-02, Nudie Average Joe Dry Organic

BredeBroeder - Levi's STF

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

CklokC - Masa 2001, Nudie Average Joe Dry

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , APC PS, APC PNS

doo. - Momotaro 0701, momotaro g017, ninja ed

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standard, Naked and Famous Japan Heritage, Tellason Ladbroke Grove

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kimetto - Masa 1001, Levi's 501 STF

kipknots - Denimasa aviator sugarcane denim, RRL Slim Fit.

MartiniNL - Naked&Famous Left Hand Twill, Momotaro 0705SP,Nudie Grim Tim Org. Dry Selvage, Denham Dry R7, naked and famous elephant 3

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0701, PBJ XX-007

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embo, Momotaro x N&F

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, warpweftco SP-02, red cloud rusting RTF-01

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

TN-FR - jp0404

tweemeter - Japan Blue JB0201, Levi's 501 STF

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo, Denimasa Sugar Cane.

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Bristol.

Pedroo : Sage Warden, ALD Prescott Sterling, ALD Royston

Em-dee-em-aa: Rogue Territory SK 12.5 oz. Naked & Famous Skinny Guy LHT

Infp2009: 3Sixteen ST-220x, N&F Okayama Spirit Weird guy

Rickstarr: Masa 1001, PBJ XX-012 denimio contest jeans



Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)



bokkepoot (Nudie)


don-diablo (Momotaro)


JetLife (APC NS)


LSDreamer (ALD)


T_Fuff (Atelier la Durance Royston)


M1stral (Momotaro)


MartiniNL


Doo. (Momotaro)


Kipknots (Denimasa)

OP-style made by: Bobr ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Analoog op 14-02-2015 21:22:46 ]
pi_149651605
Mag ik in de openingspost met mijn Masa 1001 en STF?

Trouwens, Ali, Analoog, rickstarr, hele vette update pics de laatste pagina's van het vorige deel.

-------- -

Ik ben eigenlijk op zoek naar een zwarte spijkerbroek. Dit lijkt me een mooie broek waarvan de measurements me in een W29 erg aanspreken:
https://www.blueowl.us/pr(...)-selvedge-in-black/#

Punt is alleen dat ik op het moment eigenlijk geen $230 aan een broek kan uitgeven.

Heeft er iemand ervaring met een naked en famous in midnight black? Is er een winkel in Utrecht die n&f verkoopt?

Alle tips, ervaringen, verhalen en opmerkingen mbt zwarte spijkerbroeken zijn welkom.
pi_149653050
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:14 schreef kimetto het volgende:
Mag ik in de openingspost met mijn Masa 1001 en STF?

Trouwens, Ali, Analoog, rickstarr, hele vette update pics de laatste pagina's van het vorige deel.

-------- -

Ik ben eigenlijk op zoek naar een zwarte spijkerbroek. Dit lijkt me een mooie broek waarvan de measurements me in een W29 erg aanspreken:
https://www.blueowl.us/pr(...)-selvedge-in-black/#

Punt is alleen dat ik op het moment eigenlijk geen $230 aan een broek kan uitgeven.

Heeft er iemand ervaring met een naked en famous in midnight black? Is er een winkel in Utrecht die n&f verkoopt?

Alle tips, ervaringen, verhalen en opmerkingen mbt zwarte spijkerbroeken zijn welkom.
710BK misschien? Maar aangezien je ballin' on a budget bent is de ed-55 black een betere keuze.
pi_149655785
Ja, apenkont, zeker interessant/ cool. Maar voor die prijs pak ik dan de Rogue Territory ;)

Thanks Pedroo, die Samurai is natuurlijk een hele mooie broek maar de fit is me iets te relaxed, in tegenstelling tot de prijs. Ik heb zwarte Edwin80's zien staan voor ~120,- maar wil die wel eerst passen of er een size chart van zien. Het is niet een broek die me heel erg aanspreekt.

Een zwarte weird guy kost bij de Barettajeans webshop 170,- ex verzenden., ik neem aan dat je bij bijv.tenue de nimes zo'n beetje hetzelfde betaalt.

Ik heb geen haast, zal er nog eens goed over nadenken ;)
pi_149656988
Ik zou Edwin boven n&f verkiezen denk ik. Wil je trouwens dat die fade of mooi zwart blijft?
Faka G
pi_149657478
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:14 schreef kimetto het volgende:
Mag ik in de openingspost met mijn Masa 1001 en STF?
Done ^O^


quote:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een zwarte spijkerbroek. Dit lijkt me een mooie broek waarvan de measurements me in een W29 erg aanspreken:
https://www.blueowl.us/pr(...)-selvedge-in-black/#

Punt is alleen dat ik op het moment eigenlijk geen $230 aan een broek kan uitgeven.

Heeft er iemand ervaring met een naked en famous in midnight black? Is er een winkel in Utrecht die n&f verkoopt?

Alle tips, ervaringen, verhalen en opmerkingen mbt zwarte spijkerbroeken zijn welkom.
Bij een beperkt budget denk ik eigenlijk meteen aan Unbranded, prima prijs/kwaliteit verhouding. Eerste Google resultaat gaf deze:

http://theunbrandedbrand.(...)d-fit-black-selvedge
pi_149657510
Ik sta ook niet meer in de OP ;(

Mijn JB0201 is inmiddels compleet gaar. Crotchrips als een malle. Vandaag gaat mijn schoonmoeder hem even fixen. Nu maar eens een nieuwe broek bestellen.

:D
pi_149665400
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou Edwin boven n&f verkiezen denk ik. Wil je trouwens dat die fade of mooi zwart blijft?
Ja, ik zal eens kijken of ik een chart van de Edwin 80 kan vinden. Als de maten[-verhouding] goed is, dan ^O^

De broek mag mooi zwart blijven, graag zelfs. Dan valt de n&f zeker af ;)

Dank je, Analoog. Ja, dat zijn natuurlijk hele aantrekkelijke prijzen van Unbranded.

Voor wat betreft mijn budget: als die rogue territory me 230,- dollar all incl. zou kosten, dan zou ik hem zo bestellen. Maar met een beetje pech betaal je er incl. btw + invoeren + inklaringskosten 265,- euro voor.
pi_149666184
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:50 schreef kimetto het volgende:

[..]

Ja, ik zal eens kijken of ik een chart van de Edwin 80 kan vinden. Als de maten[-verhouding] goed is, dan ^O^

De broek mag mooi zwart blijven, graag zelfs. Dan valt de n&f zeker af ;)

Dank je, Analoog. Ja, dat zijn natuurlijk hele aantrekkelijke prijzen van Unbranded.

Voor wat betreft mijn budget: als die rogue territory me 230,- dollar all incl. zou kosten, dan zou ik hem zo bestellen. Maar met een beetje pech betaal je er incl. btw + invoeren + inklaringskosten 265,- euro voor.
Hoe kom je trouwens bij een ed-80 als ik het over ed-55 had?
pi_149667538
Nou ik heb in eerste instantie naar het door jou aangeraadde 55-model gekeken. Die is wel getapered maar het is overall een veel relaxtere fit dan waar ik naar op zoek ben. Op die site hadden ze ook een soort modelguide - zodoende kwam ik bij de 80 uit.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:23:52 #12
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_149667887
Mag ik ook in de OP?
Masa 2001 en Nudie Average Joe. Thanks!
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Toch maar weer mijn Levi's opnieuw uit de kast gehaald en opnieuw geshrinkt. :)
Had je het opgegeven? :P
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_149669397
Jullie staan er ook in, CklokC en tweemeter!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:26:39 #14
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_149671337
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:15 schreef Analoog het volgende:
Jullie staan er ook in, CklokC en tweemeter!
Thanks! Maar heb wel de 2001 en niet de 1001. ;)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_149674008
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:23 schreef CklokC het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Masa 2001 en Nudie Average Joe. Thanks!

[..]

Had je het opgegeven? :P
Ja, vond de pijpen te ruim en ik ben sindsdien 10KG afgevallen dus hij zat sowieso veels te wijd, maar nu is die weer klaar om te dragen en dat gebeurd zeker ;)

Mag mijn STF ook in de OP?
pi_149682742
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 15:50 schreef kimetto het volgende:

[..]

Ja, ik zal eens kijken of ik een chart van de Edwin 80 kan vinden. Als de maten[-verhouding] goed is, dan ^O^

De broek mag mooi zwart blijven, graag zelfs. Dan valt de n&f zeker af ;)

Dank je, Analoog. Ja, dat zijn natuurlijk hele aantrekkelijke prijzen van Unbranded.

Voor wat betreft mijn budget: als die rogue territory me 230,- dollar all incl. zou kosten, dan zou ik hem zo bestellen. Maar met een beetje pech betaal je er incl. btw + invoeren + inklaringskosten 265,- euro voor.
Zo'n Edwin fade ook wel. Was vandaag in Antwerpen in de apc store, die zwarte is ook heel nice en blijft mooi zwart. Anders: Uniqlo :D
Faka G
pi_149684297
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 00:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zo'n Edwin fade ook wel. Was vandaag in Antwerpen in de apc store, die zwarte is ook heel nice en blijft mooi zwart. Anders: Uniqlo :D
Thx voor je suggesties. Er zijn toch nog aardig wat mogelijkheden.

Wat ik zei over dat een zwarte Edwin me niet aansprak was gebaseerd op een paar nogal onflatteuze foto's op cultizm. Die gozer draagt ze heel sloppy ;) :
http://www.cultizm.com/pr(...)vage-Denim-13oz.html

Inmiddels heb ik foto's en maatinfo gezien op o.a. de Edwin site zelf en ben ik eigenlijk wel enthousiast over een zwarte Edwin 80. Ze zijn gruwelijk vanity sized waardoor ik makkelijk in een tagged size 30 moet passen, wat zeker een mooie slimme fit zal geven.
  zondag 15 februari 2015 @ 08:32:40 #18
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_149685890
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 00:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zo'n Edwin fade ook wel. Was vandaag in Antwerpen in de apc store, die zwarte is ook heel nice en blijft mooi zwart. Anders: Uniqlo :D
De raw zwarte bedoel of de washed black die ik heb?
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 15 februari 2015 @ 09:50:21 #19
247356 infp2009
More cowbell!
pi_149686449
Ik heb zelf een 3sixteen ST-220x waar ik erg blij mee ben. Mooie zachte double black denim.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_149686754
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 08:32 schreef don-diablo het volgende:

[..]

De raw zwarte bedoel of de washed black die ik heb?
Ik denk die jij hebt
Faka G
pi_149687411
Op verzoek van Ali hier een fit pic van het tshirt dat hij verkoopt:



Fit is goed, niet te strak niet te los. Prima basic.

En nog een pic van mijn pbj contest jeans, omdat ik er geen genoeg van kan krijgen ;-)

  zondag 15 februari 2015 @ 11:02:24 #22
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_149687429
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:15 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ik denk die jij hebt
Die fade idd eig niet. Heb em echt heel veel gedragen en als ie af is haal ik weer een nieuwe. Qua fit de beste skinny die ik heb gehad.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_149688867
Gisteren in Antwerpen ook wat basics gehaald. Plain wit en plain zwart pocket tee, uiteindelijk maar ¤20 voor moeten betalen terwijl ze 15 per stuk waren heuy
Faka G
pi_149689396






Het fotograferen werd helaas verstoord.
  zondag 15 februari 2015 @ 14:17:29 #25
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_149691798
Dope hoor!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_149691969
Mijn JB0201 na een jaar en twee washes.





Niet heel spectaculair, maar wel mooi aan de achterkant.
  zondag 15 februari 2015 @ 14:24:59 #27
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_149692018
Ziet er prima uit toch 2m? Goede combs ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_149692041
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:24 schreef M1stral het volgende:
Ziet er prima uit toch 2m? Goede combs ook.
Had alleen beter whiskers gewild :D
  zondag 15 februari 2015 @ 14:26:17 #29
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_149692049
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef tweemeter het volgende:
Mijn JB0201 na een jaar en twee washes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet heel spectaculair, maar wel mooi aan de achterkant.
Ik vind em wel tof geworden.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_149692187
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:26 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik vind em wel tof geworden.
O+
pi_149692930
Wel nice, maar zo af is ie toch niet? Zie nergens gaten, rips oid zitten. Als je coole progress wil zou ik hem gewoon nog een jaar dragen.
Gisteren trouwens mijn apc PS weer eens aangetrokken, trek de fit echt niet meer :'( vandaag een laatste handwas gegeven om de viezigheid er uit te krijgen en dan ga ik hen retiren denk ik
Faka G
pi_149693041
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef Atta-boy het volgende:
Wel nice, maar zo af is ie toch niet? Zie nergens gaten, rips oid zitten. Als je coole progress wil zou ik hem gewoon nog een jaar dragen.
Gisteren trouwens mijn apc PS weer eens aangetrokken, trek de fit echt niet meer :'( vandaag een laatste handwas gegeven om de viezigheid er uit te krijgen en dan ga ik hen retiren denk ik
Kruis was helemaal aan gort (versleten). Schoonmoeder heeft het gefixed, dus kan er weer even tegen aan denk ik.
pi_149699423
Waar kopen jullie je denim eigenlijk?

Hier in Nederland in een winkel of bijv BlueOwl/Nordstrom?
pi_149701762
Ligt er aan wat je zoekt. Als je wat duurdere denim wil hebben kan je beter rechtstreeks via Japan bestellen omdat je anders zo'n 100 euro meer kwijt bent
Faka G
pi_149701867
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:11 schreef Atta-boy het volgende:
Ligt er aan wat je zoekt. Als je wat duurdere denim wil hebben kan je beter rechtstreeks via Japan bestellen omdat je anders zo'n 100 euro meer kwijt bent
Naja, neem een middenklasse denim: APC bijv.

Ik ben een beetje aan het zoeken waar ik goedkoop uit ben en retourneren niet al te moeilijk is, Nordstrom is bijv. weer heel redelijk qua service en prijzing, BlueOwl heeft weer een veel groter assortiment.
pi_149702011
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Naja, neem een middenklasse denim: APC bijv.

Ik ben een beetje aan het zoeken waar ik goedkoop uit ben en retourneren niet al te moeilijk is, Nordstrom is bijv. weer heel redelijk qua service en prijzing, BlueOwl heeft weer een veel groter assortiment.
http://www.cultizm.com/ heeft ook een goed aanbod, gratis shipping en retourneren in europa, plus 10% korting op je eerste aankoop.
pi_149702362
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:14 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Naja, neem een middenklasse denim: APC bijv.

Ik ben een beetje aan het zoeken waar ik goedkoop uit ben en retourneren niet al te moeilijk is, Nordstrom is bijv. weer heel redelijk qua service en prijzing, BlueOwl heeft weer een veel groter assortiment.
Als je kijkt naar de apc prijsklasse heb je voor rond dat geld veel betere denim uit Japan geïmporteerd. Voor 20 euro extra heb je bv een samurai of pbj oid. Voor middenklasse zou ik zelf voor Indonesische denim gaan, is kwalitatief superieur aan bv een apc of nudie.
Faka G
pi_149702409
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de apc prijsklasse heb je voor rond dat geld veel betere denim uit Japan geïmporteerd. Voor 20 euro extra heb je bv een samurai of pbj oid. Voor middenklasse zou ik zelf voor Indonesische denim gaan, is kwalitatief superieur aan bv een apc of nudie.
Whut? Samurai of PBJ voor 150? Waar?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_149702703
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Whut? Samurai of PBJ voor 150? Waar?
Prijs ligt iets hoger, maar voor 170 - 180 euro heb je all een PBJ, Samurai of Momo te pakken bij bijvoorbeeld Denimio. Moet je alleen wel geluk hebben met invoerkosten en belasting.
pi_149703356
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:29 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Whut? Samurai of PBJ voor 150? Waar?
Waar zie jij apc's voor 130? :9 die dingen zijn tegenwoordig ook 160 ofzo.
Je hebt bv ook uit China merken als red cloud of sauce zhan die in de midrange heel goed mee kunnen voor weinig geld
Faka G
pi_149703565
Dankje!
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:18 schreef Bossmuis het volgende:

[..]

http://www.cultizm.com/ heeft ook een goed aanbod, gratis shipping en retourneren in europa, plus 10% korting op je eerste aankoop.
pi_149703851
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:28 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de apc prijsklasse heb je voor rond dat geld veel betere denim uit Japan geïmporteerd. Voor 20 euro extra heb je bv een samurai of pbj oid. Voor middenklasse zou ik zelf voor Indonesische denim gaan, is kwalitatief superieur aan bv een apc of nudie.
Wat is een indonesisch merk dan?
pi_149710695
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wat is een indonesisch merk dan?
De bekendste: Sage, Old Blue co, Elhaus, Warpweft, Hanzo.

Daarnaast heb je nog een paar kleinere brands zoals Crow, Esre, Kaiga.
pi_149719586
Als je alles wil zien moet je anders ff op darahkubiru kijken. Staan de meeste merken vast tussen.
Faka G
pi_149727075
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:23 schreef tweemeter het volgende:
Mijn JB0201 na een jaar en twee washes.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet heel spectaculair, maar wel mooi aan de achterkant.
Netjes, denk met nog een jaar wordt die echt heel nice ;)

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:01 schreef rickstarr het volgende:
Op verzoek van Ali hier een fit pic van het tshirt dat hij verkoopt:

[ afbeelding ]

Fit is goed, niet te strak niet te los. Prima basic.

En nog een pic van mijn pbj contest jeans, omdat ik er geen genoeg van kan krijgen ;-)

[ afbeelding ]
Hehe thanks :) pbj :9

Hierbij mijn fitpic met maat M:





quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:38 schreef JetLife het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het fotograferen werd helaas verstoord.
Vettt O+ De kat maakte die rips? ~O>

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 20:08 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wat is een indonesisch merk dan?
Leef je uit zou ik zeggen :)
Darahkubiru-localbrands
We fear that which we cannot see
pi_149730180
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Waar kopen jullie je denim eigenlijk?

Hier in Nederland in een winkel of bijv BlueOwl/Nordstrom?
Denimio of Rakuten oid
pi_149730703
Tijd voor weer nieuwe repairs op mijn masa. Andere kant van mijn crotch begint nu te rippen en stitching in de seat laat los. Huilen dit :'(
  maandag 16 februari 2015 @ 18:33:03 #48
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_149733479
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:02 schreef Pedroo het volgende:
Tijd voor weer nieuwe repairs op mijn masa. Andere kant van mijn crotch begint nu te rippen en stitching in de seat laat los. Huilen dit :'(
Ik heb echt helemaal nergens last van. Heb je hem al gesoakt of gewassen eigenlijk?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_149734760
Ik kan me ook niet voorstellen dat binnenkort [bijv.] het kruis van mijn1001 het begeeft. Hij voelt echt solide aan en er is niks dat erop wijst dat er scheuren aanstaande zijn.

Doe je er wielertrainingen in of hordelopen, Pedroo ;) Wel vervelend, man.

Trouwens, ik heb gisteren via de site van Edwin een ED-80 besteld, die inmiddels verzonden is. Je bent ballin' on a budget of niet! Even afwachten dus.
pi_149750316
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 19:04 schreef kimetto het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat binnenkort [bijv.] het kruis van mijn1001 het begeeft. Hij voelt echt solide aan en er is niks dat erop wijst dat er scheuren aanstaande zijn.

Doe je er wielertrainingen in of hordelopen, Pedroo ;) Wel vervelend, man.

Trouwens, ik heb gisteren via de site van Edwin een ED-80 besteld, die inmiddels verzonden is. Je bent ballin' on a budget of niet! Even afwachten dus.
Veel fietsen is de boosdoener, denk ik. Heb 'm nog niet gewassen, maar hij kan binnenkort wel een wasbeurt gebruiken. Zit ook al redelijk wat wear in.
pi_149751041
Momo gisteren in het zonnetje..

pi_149793537
Eerste fades beginnen op m'n kruis bij m'n STF :D

Eerste keer fades in reallife, ziet er toch behoorlijk dope uit :@
pi_149794044
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Eerste fades beginnen op m'n kruis bij m'n STF :D

Eerste keer fades in reallife, ziet er toch behoorlijk dope uit :@
STF'jes faden dan ook heel tof :7
pi_149794099
Die ziet er goed ingedragen uit! Hoelang draag je hem al?

De Edwin is binnen. Hij zit goed. Topblock en bovenbenen mooi aansluitend. Knieën hebben zeeën van ruimte in vergelijking met de Masa [maar die heeft voor een niet-stretchbroek echt een superslanke knie]. Hem is ongeveer 7".

Ik had zeker nog een maatje kunnen downizen naar een W29 - maar het hoeft niet altijd allemaal retestrak te zitten, toch ;)
pi_149794590
De broek is trouwens helemaal clean. Geen patch, geen tab, geen arcs. Nou ja, bijna clean. Wel white listed coin pocket selvedge.

Fit pics:




  woensdag 18 februari 2015 @ 20:04:07 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149804066
Vandaag een toffe 50's denim gekocht. Het is een 98% katoen en 2% elastan stof, heel stevig, geen wassingen. Maar hij zit nu dus strak. Ik kan er prima in bewegen, de rits gaat fatsoenlijk dicht en de knopen ook.

Maar voor 't mooie zit ie dus iets te strak. Mag ik er vanuit gaan dat ie nog uit gaat lopen :D?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 18 februari 2015 @ 20:29:16 #57
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_149805377
Als er elastaan is verwerkt is rekt die amper uit is mijn ervaring.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 18 februari 2015 @ 20:46:14 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149806243
Oké. Het doet er ook niet echt meer toe, moet 'm terugbrengen want er zit een fout in de broek waardoor de naad van één van de broekspijpen tijdens het lopen over m'n scheenbeen draait ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 18 februari 2015 @ 21:01:07 #59
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_149806980
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:46 schreef Samzz het volgende:
Oké. Het doet er ook niet echt meer toe, moet 'm terugbrengen want er zit een fout in de broek waardoor de naad van één van de broekspijpen tijdens het lopen over m'n scheenbeen draait ;(.
Gebeurt eig wel vaker, maar snap dat het vervelend is. Vind ik persoonlijk ook.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 18 februari 2015 @ 21:10:34 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_149807400
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 21:01 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Gebeurt eig wel vaker, maar snap dat het vervelend is. Vind ik persoonlijk ook.
Mja, het hoort niet. Tenminste, dat is wat ik van de shop begrepen heb, dus ik ga 'm ruilen (als mijn maat er nog is) en anders maar geld terug.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_149817781
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:56 schreef tweemeter het volgende:

[..]

STF'jes faden dan ook heel tof :7
Zeg dat wel ja! :D Can't wait for more O+
pi_149841557
De Amsterdam Denim Days zijn ook al gepland voor dit jaar, kon er vorig jaar helaas niet bij zijn. Misschien een leuk idee om een meet te plannen op een van die dagen?
pi_149851728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:30 schreef Analoog het volgende:
De Amsterdam Denim Days zijn ook al gepland voor dit jaar, kon er vorig jaar helaas niet bij zijn. Misschien een leuk idee om een meet te plannen op een van die dagen?
meer info? :)
pi_149853124
Lijkt me ook best cool
Faka G
pi_149861757
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

meer info? :)
Google is your friend ;)

http://www.amsterdamdenimdays.com
pi_149868545
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 15:16 schreef kimetto het volgende:
De broek is trouwens helemaal clean. Geen patch, geen tab, geen arcs. Nou ja, bijna clean. Wel white listed coin pocket selvedge.

Fit pics:
[ afbeelding ]
Ja gave broek!
Ik heb hem ook in de bestelling staan. Welke maat heb jij en hoe groot is de waist? Komt het overeen met de maattabel op de Edwin website of valt het nog groter? En de lengte, hoe zit het daar mee? Heb een 32/32 bestelt, ben bang dat ik misschien beter een 31/32 moet hebben of toch 34L. Als je me even kon helpen zou fijn zijn :D

PS: Was nog even aan t zoeken. Dit is niet duur! Voor mensen die goedkoop een broekje willen aanschaffen:
http://www.stylefile.nl/s(...)words=edwin+unwashed

[ Bericht 11% gewijzigd door Meneer_Hoed op 20-02-2015 20:58:06 ]
pi_149878771
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 20:35 schreef Meneer_Hoed het volgende:

[..]

Ja gave broek!
Ik heb hem ook in de bestelling staan. Welke maat heb jij en hoe groot is de waist? Komt het overeen met de maattabel op de Edwin website of valt het nog groter? En de lengte, hoe zit het daar mee? Heb een 32/32 bestelt, ben bang dat ik misschien beter een 31/32 moet hebben of toch 34L. Als je me even kon helpen zou fijn zijn :D

PS: Was nog even aan t zoeken. Dit is niet duur! Voor mensen die goedkoop een broekje willen aanschaffen:
http://www.stylefile.nl/s(...)words=edwin+unwashed
Hoi,
Ik heb een 30/34. De waist is 42 plat gemeten, dus dat is 33" [84cm / 2,54].

-De Edwin site geeft voor een 32" een plat gemeten waist van 44cm, toch?
88cm / 2,54 = ongeveer 34,65".

-Denimfuture.com geeft voor een 32" een plat gemeten waist van zelfs 45cm.
90cm / 2,54 = ongeveer 35,45
http://www.denimfuture.com/read-journal/edwin-fit-guide


De waarheid ligt ergens in het midden. Ik heb hem wel al aangehad, dus de waistband is ongetwijfeld al iets gerekt, maar je kunt gerust uitgaan van drie maten vanitysizing ongedragen.

De lengte komt gewoon overeen met de gegeven maat. Mijn L34" heb ik net gemeten op 87cm, dus 34,25".

Ik hoop dat je er iets aan hebt. En natuurlijk leuk dat je ook voor een zwarte Edwin gaat - een goede keuze.

[ Bericht 2% gewijzigd door kimetto op 21-02-2015 02:33:56 ]
pi_149880909






Gisteren gewassen, vandaag maar wegbrengen voor wat reparaties.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 09:51:02 #69
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_149881148
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 09:29 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gisteren gewassen, vandaag maar wegbrengen voor wat reparaties.
Hard gedragen, Nice. :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_149883486
quote:
0s.gif [b]
Hoi,
Ik heb een 30/34. De waist is 42 plat gemeten, dus dat is 33" [84cm / 2,54].

-De Edwin site geeft voor een 32" een plat gemeten waist van 44cm, toch?
88cm / 2,54 = ongeveer 34,65".

-Denimfuture.com geeft voor een 32" een plat gemeten waist van zelfs 45cm.
90cm / 2,54 = ongeveer 35,45
http://www.denimfuture.com/read-journal/edwin-fit-guide

De waarheid ligt ergens in het midden. Ik heb hem wel al aangehad, dus de waistband is ongetwijfeld al iets gerekt, maar je kunt gerust uitgaan van drie maten vanitysizing ongedragen.

De lengte komt gewoon overeen met de gegeven maat. Mijn L34" heb ik net gemeten op 87cm, dus 34,25".

Ik hoop dat je er iets aan hebt. En natuurlijk leuk dat je ook voor een zwarte Edwin gaat - een goede keuze.
Bedankt! Daar heb ik zeker wat aan.
Ah, die denimfuture pagina geeft iets meer duidelijkheid. Vond het verhaal over de lengte ook nogal vaag.
Denk dat ik hem dan laat wijzigen naar een 31/34. Heb liever dat die uitrekt dan dat die te groot is. Op de site van edwin staat ook dat de openeing 17.5 is en op futuredenim 18.5, hopen dat die bij de 31 ook meer richting de 17 is :)
pi_149886926
Mijn 30 is precies 17cm.

Ik weet niet of je specifiek naar een smalle legopening zoekt, of dat je ook smal gesneden knieën en onderbeen wilt? De knieën en onderbenen zijn niet heel smal gesneden voor mijn gevoel - het is meer dat hij een afgeknepen legopening lijkt te hebben. Het kniegebied is echt heel ruim.

Je doet er zeker verstandig aan hem aan de kleine kant te bestellen. De waistband is net zo dun als de rest van de broek, dus niet verstevigd of van dikkere stof. Dus je kunt erop rekenen dat hij nog makkelijk 1,5 maat gaat rekken als je hem gaat dragen.
pi_149956676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:28 schreef kimetto het volgende:
Mijn 30 is precies 17cm.

Ik weet niet of je specifiek naar een smalle legopening zoekt, of dat je ook smal gesneden knieën en onderbeen wilt? De knieën en onderbenen zijn niet heel smal gesneden voor mijn gevoel - het is meer dat hij een afgeknepen legopening lijkt te hebben. Het kniegebied is echt heel ruim.

Je doet er zeker verstandig aan hem aan de kleine kant te bestellen. De waistband is net zo dun als de rest van de broek, dus niet verstevigd of van dikkere stof. Dus je kunt erop rekenen dat hij nog makkelijk 1,5 maat gaat rekken als je hem gaat dragen.
Mmmm.. Ik heb gebelt met de winkel en het meisje wat ik nu aan de telefoon kreeg was zo aardig om even de waist op te meten, ze hadden een paar 32 met een waist van 43 en eentje van 44cm dus ik heb de kleinere genomen, de 31 was 42.
De Edwin die ik nu draag is ook zeker 1-2 maten opgerekt inderdaad.

Ik ben benieuwd hoe die valt! Is die een beetje stug? :)
pi_149980168
Lang geen updates gepost van mijn oldblue.
Heb geen goede camera dus telefoon foto's dan maar.
Weet niet wat er met mijn cuffs ie gebeurd waardoor ze er zo raar uit zien. Volgens mij zien ze er normaal niet zo uit
Faka G
pi_149987171
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:57 schreef Atta-boy het volgende:
Lang geen updates gepost van mijn oldblue.
Heb geen goede camera dus telefoon foto's dan maar.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet niet wat er met mijn cuffs ie gebeurd waardoor ze er zo raar uit zien. Volgens mij zien ze er normaal niet zo uit
Nice Atta! Doe je ook nog mee met de HWDC? Hoe wordt dat eigenlijk beoordeeld?
pi_149991090
Ja doe nog mee. Aan het einde zijn er een aantal jury's die gaan beoordelen voor zover ik weet. Misschien telt de mening van het forum ook nog voor een deel mee oid. Maar heb toch geen kans om te winnen dus houd me er niet zo veel mee bezig :+
Faka G
  dinsdag 24 februari 2015 @ 15:50:37 #76
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_149992760
Die rip op je whisker is wel vet zeg.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_149996927
Ja die vind ik ook wel cool daarom repair ik hem nog niet. Aan de andere kant zit ook al een tijd een gaatje maar die ripped niet verder.
Faka G
pi_150011916
Heel nice geworden die oldblue. Is dit die 21 oz?

Zit naar de ultra black okayama te kijken van oldblue.
Alleen de shipping van $50 dollar houden me nog tegen omdat ik hem eigenlijk niet nodig heb.
pi_150025499
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 15:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ja doe nog mee. Aan het einde zijn er een aantal jury's die gaan beoordelen voor zover ik weet. Misschien telt de mening van het forum ook nog voor een deel mee oid. Maar heb toch geen kans om te winnen dus houd me er niet zo veel mee bezig :+
Hoezo niet? Die fades van die high contrast broeken zijn wel gaaf, maar die een wat meer neutrale fade zoals de jouwe zijn mooier imo. Zeg nooit nooit :P
pi_150027590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:43 schreef rickstarr het volgende:
Heel nice geworden die oldblue. Is dit die 21 oz?

Zit naar de ultra black okayama te kijken van oldblue.
Alleen de shipping van $50 dollar houden me nog tegen omdat ik hem eigenlijk niet nodig heb.
Dollar - euro koers is ook niet gunstig ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 09:29 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gisteren gewassen, vandaag maar wegbrengen voor wat reparaties.
Lekker >:)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:57 schreef Atta-boy het volgende:
Lang geen updates gepost van mijn oldblue.
Heb geen goede camera dus telefoon foto's dan maar.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet niet wat er met mijn cuffs ie gebeurd waardoor ze er zo raar uit zien. Volgens mij zien ze er normaal niet zo uit
O+ O+
We fear that which we cannot see
pi_150029794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:43 schreef rickstarr het volgende:
Heel nice geworden die oldblue. Is dit die 21 oz?

Zit naar de ultra black okayama te kijken van oldblue.
Alleen de shipping van $50 dollar houden me nog tegen omdat ik hem eigenlijk niet nodig heb.
ja die heavyweights, 21 voor soak 23 na soak als het goed is.
Broeken zitten zeker goed in elkaar, hij houd het goed vol en heb alleen kleine repairs moeten doen tot nu toe dus ben wel te spreken over de kwaliteit. Shipping had ik toen geen last van omdat ik hem opgepikt heb in Indonesie. $50 is idd wel veel
Faka G
pi_150139665
Masa 1001, ongeveer 2 maanden wear 0 washes 0 soaks. Blauw begint er een klein beetje door te komen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pbj xx-012 contest @ 4 maanden 0 washes 1 soak:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150148011
Net Red Wings gekocht voor 90 euro :)
pi_150148043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef tweemeter het volgende:
Net Red Wings gekocht voor 90 euro :)
Nice, welke?
Faka G
pi_150148052
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:13 schreef rickstarr het volgende:
Masa 1001, ongeveer 2 maanden wear 0 washes 0 soaks. Blauw begint er een klein beetje door te komen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pbj xx-012 contest @ 4 maanden 0 washes 1 soak:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice progress. Laat je je masa niet hemmen? Hoeveel keer cuffed? Denim bleed :D
pi_150148114
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:50 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Nice, welke?
Lage zwarte :D
pi_150148175
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:53 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Lage zwarte :D
Bij the globe?
Faka G
pi_150149136
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:55 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Bij the globe?
Ja, omdat ze stoppen dikke uitverkoop. Wel raar normaal draag ik 44, maar deze zijn maat 42.
pi_150149793
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:26 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Ja, omdat ze stoppen dikke uitverkoop. Wel raar normaal draag ik 44, maar deze zijn maat 42.
Voor RW is dat normaal.
pi_150149802
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:50 schreef Lemar het volgende:

[..]

Nice progress. Laat je je masa niet hemmen? Hoeveel keer cuffed? Denim bleed :D
Ja moet hem idd laten hemmen. Doe ik als die pbj contest over is. Draag mn masa daarom maar weinig. Nu 4 x cuffed :-D.
pi_150150853
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:45 schreef Lemar het volgende:

[..]

Voor RW is dat normaal.
:D

Deze heb ik:

http://www.redwingamsterd(...)ack-star/ws-pr/pr456
pi_150152230
quote:
Nice voor ¤90. Niet het model van rw wat me meteen aanspreekt. Mss kun je wat onfeet foto's posten?
pi_150153019
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef rickstarr het volgende:

[..]

Nice voor ¤90. Niet het model van rw wat me meteen aanspreekt. Mss kun je wat onfeet foto's posten?


pi_150153423
quote:
Zo vind ik ze eigenlijk best wel mooi! Goede pickup zeker voor die prijs.
pi_150153947
Nice tweemeter! Mooie schoen, goede zool ook.
pi_150158925
quote:
Potverdrie dat zijn echt toffe RW :*

Ik heb nieuwe baan en moet netjes gekleed. Dat betekent geen denim en Red Wings meer, maar chino's, overhemden en van bommels...

Beetje jammer, maar goed, dan in het weekend maar rocken :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_150159939
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:35 schreef rickstarr het volgende:

[..]

Zo vind ik ze eigenlijk best wel mooi! Goede pickup zeker voor die prijs.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef Analoog het volgende:
Nice tweemeter! Mooie schoen, goede zool ook.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Potverdrie dat zijn echt toffe RW :*

Ik heb nieuwe baan en moet netjes gekleed. Dat betekent geen denim en Red Wings meer, maar chino's, overhemden en van bommels...

Beetje jammer, maar goed, dan in het weekend maar rocken :)
Dank jullie, ben er ook erg blij mee :D O+ Nu nog even goed inlopen.
pi_150169435
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Potverdrie dat zijn echt toffe RW :*

Ik heb nieuwe baan en moet netjes gekleed. Dat betekent geen denim en Red Wings meer, maar chino's, overhemden en van bommels...

Beetje jammer, maar goed, dan in het weekend maar rocken :)
Neem je toch een paar trickers of grensons oid? :D
Faka G
pi_150177783

:D
pi_150177959
Al 2x geen raw denim gedragen in je post 2meter, smh.
Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens langs the globe om wat koopjes te zoeken :9
Faka G
pi_150178558
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:13 schreef rickstarr het volgende:
Masa 1001, ongeveer 2 maanden wear 0 washes 0 soaks. Blauw begint er een klein beetje door te komen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pbj xx-012 contest @ 4 maanden 0 washes 1 soak:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pbj is gewoon pure prOn :D

quote:
90euro echt een goede aanwinst :D

quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:03 schreef tweemeter het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Sokken kan je wel uitdoen na 3-0 klop :P
We fear that which we cannot see
pi_150178975
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:08 schreef Atta-boy het volgende:
Al 2x geen raw denim gedragen in je post 2meter, smh.
Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens langs the globe om wat koopjes te zoeken :9
Maak zo wel ff pics met JB0201 :D

quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Die pbj is gewoon pure prOn :D

[..]

90euro echt een goede aanwinst :D

[..]

Sokken kan je wel uitdoen na 3-0 klop :P
Het zijn Friesland sokken, geen Heerenveen sokken. Voetbal kan mij gestolen worden.
pi_150181750
Laatste foto's van mijn schoenen. Op mijn Iron Rangers heb ik net mink oil gedaan dus dat moet nog even goed intrekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150182140
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 03:15 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Neem je toch een paar trickers of grensons oid? :D
Ja dat kan, absoluut mooie schoenen, met name die tricker kendal, maar vind die bedragen toch net teveel voor een paar schoenen, kan ik niet echt voor mezelf verantwoorden.

Die Red Wings van tweemeter moeten wel kunnen overigens.

@tweemeter: weet je wanneer the globe dicht gaat?

Edit: Die Grensons zouden prima kunnen trouwens zie ik nu, zelfde klasse als bijv. bommels (<¤275)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_150182290
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ja dat kan, absoluut mooie schoenen, met name die tricker kendal, maar vind die bedragen toch net teveel voor een paar schoenen, kan ik niet echt voor mezelf verantwoorden.

Die Red Wings van tweemeter moeten wel kunnen overigens.

@tweemeter: weet je wanneer the globe dicht gaat?

Edit: Die Grensons zouden prima kunnen trouwens zie ik nu, zelfde klasse als bijv. bommels (<¤275)
Hij zei over 5 weken oid.
pi_150182403
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:09 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Hij zei over 5 weken oid.
Hmm, dan binnenkort maar eens langs, ik was afgelopen dagen nog in de buurt, net te laat gelezen!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_150185691
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ja dat kan, absoluut mooie schoenen, met name die tricker kendal, maar vind die bedragen toch net teveel voor een paar schoenen, kan ik niet echt voor mezelf verantwoorden.

Die Red Wings van tweemeter moeten wel kunnen overigens.

@tweemeter: weet je wanneer the globe dicht gaat?

Edit: Die Grensons zouden prima kunnen trouwens zie ik nu, zelfde klasse als bijv. bommels (<¤275)
Wat is the globe als ik vragen mag ^^ ? Kan t zo 1,2,3 niet vinden.

Heb de Edwins overig toch maar geannuleerd, wil wat dikkers. Weet iemand nog interessante zwarte broeken? Zwart over indigo mag ook!
Ik kwam zelf uit op een van deze drie qua kleur en model:
Japan Blue x Blue Owl 16.5oz Broken Twill Deep Blue "Monster" - Tapered Model JBO-420
LEFT FIELD NYC COLLECT MILLS BLACK MARIA CHELSEA JEANS 14.5OZ
ROGUE TERRITORY SK STEALTH SKINNY RAW BLACK SELVEDGE 15OZ

Die eerste valt eigenlijk wel af al omdat die toch wel blauw wordt na een tijdje. Maar als iemand nog tips heeft voor iets moois!
pi_150186945
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Meneer_Hoed het volgende:

[..]

Wat is the globe als ik vragen mag ^^ ? Kan t zo 1,2,3 niet vinden.

Heb de Edwins overig toch maar geannuleerd, wil wat dikkers. Weet iemand nog interessante zwarte broeken? Zwart over indigo mag ook!
Ik kwam zelf uit op een van deze drie qua kleur en model:
Japan Blue x Blue Owl 16.5oz Broken Twill Deep Blue "Monster" - Tapered Model JBO-420
LEFT FIELD NYC COLLECT MILLS BLACK MARIA CHELSEA JEANS 14.5OZ
ROGUE TERRITORY SK STEALTH SKINNY RAW BLACK SELVEDGE 15OZ

Die eerste valt eigenlijk wel af al omdat die toch wel blauw wordt na een tijdje. Maar als iemand nog tips heeft voor iets moois!
Winkel in Arnhem.
pi_150191327
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Meneer_Hoed het volgende:

[..]

Wat is the globe als ik vragen mag ^^ ? Kan t zo 1,2,3 niet vinden.

Heb de Edwins overig toch maar geannuleerd, wil wat dikkers. Weet iemand nog interessante zwarte broeken? Zwart over indigo mag ook!
Ik kwam zelf uit op een van deze drie qua kleur en model:
Japan Blue x Blue Owl 16.5oz Broken Twill Deep Blue "Monster" - Tapered Model JBO-420
LEFT FIELD NYC COLLECT MILLS BLACK MARIA CHELSEA JEANS 14.5OZ
ROGUE TERRITORY SK STEALTH SKINNY RAW BLACK SELVEDGE 15OZ

Die eerste valt eigenlijk wel af al omdat die toch wel blauw wordt na een tijdje. Maar als iemand nog tips heeft voor iets moois!
Toffe winkel met dry denim & red wings o.a.

Ik zelf heb een warpweftco SP-02, black fade to grey. Erg toffe kleur, misschien wel de mooiste die ik heb. Komt uit indo, heb via whatsapp besteld toendertijd. voor ¤90 incl shipping ofzo dacht ik.

Even scrollen (of cmd+f en 'grey' dan heb je hem zo)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_150194093
Wat gebruiken jullie bij een wash of soak, Woolite black?
pi_150195007
Gewoon wasmiddel
Faka G
pi_150199338
quote:
Tof idd. Goede pickup.
pi_150199492
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat gebruiken jullie bij een wash of soak, Woolite black?
Ik zou gewoon iets kiezen wat donkere kleuren behoud.
pi_150200109
Een beetje een goede broek moet wel tegen wassen kunnen. Dan maakt het wasmiddel niet zo veel uit
Faka G
pi_150205524
Hello guy, small update on the project.

Fabric prototype just arrived in my hand, I place 2 new fabric types on the line and here is the details, both Japanese Selvedge though.

(on Right)15 oz. 100% African cotton red-selvedge, Sanforized RHT, very high tension on spinning and weaving, smooth face no slub-added. deep indigo shade.

(on Left )13.5 oz. red-selvedge 99% African cotton + 1% lycra, Sanforized RHT, mid tension, ringxring slub, dark indigo shade



you can see the difference on color and surface, 15 oz. high tension give more smooth with lil bit fuzzy looks, just like the old time denim before its gone so crazy these day.






above is thread from 15 oz. Thread is super curly when you took it out from the sheet due to very high tension on spinning. below is the thread from 13.5 oz. normal tension.

15 oz. and 13.5 oz thread are almost the same size, because the high tension put on the 15 oz. make it very tight and dense.



[ Bericht 1% gewijzigd door Bob_lorr op 02-03-2015 16:52:23 ]
Denimasa
pi_150205827
For cutting, I'll bring back the Aviator cut and make the slightly slimmer just from the knee down.
Denimasa
pi_150219506
For special project, here is the most beautiful Thai Traditional Art hand-stitched on rear patch.

Will come with collaboration arc on back pocket also, Masa X Thailand

Denimasa
pi_150227635
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Toffe winkel met dry denim & red wings o.a.

Ik zelf heb een warpweftco SP-02, black fade to grey. Erg toffe kleur, misschien wel de mooiste die ik heb. Komt uit indo, heb via whatsapp besteld toendertijd. voor ¤90 incl shipping ofzo dacht ik.

Even scrollen (of cmd+f en 'grey' dan heb je hem zo)
Ja dat is bijna wat ik zoek, mag wat zwaarder zijn. Bedankt voor de tip :)
Probleem is dat ik mijn broeken graag 17-18cm breed heb onderaan de broekspijp. En dat zie je niet zoveel.
pi_150228426
Zijn er in Utrecht shops die een goed denim aanbod hebben?
pi_150228747
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Toffe winkel met dry denim & red wings o.a.

Ik zelf heb een warpweftco SP-02, black fade to grey. Erg toffe kleur, misschien wel de mooiste die ik heb. Komt uit indo, heb via whatsapp besteld toendertijd. voor ¤90 incl shipping ofzo dacht ik.

Even scrollen (of cmd+f en 'grey' dan heb je hem zo)
Zit net die lijn van warpweftco te bekijken, ziet eruit als flink waar voor je geld! Hoe zit t met constructie e.d.? Denim en details zien er tof uit iig!
pi_150230614
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:35 schreef Tjado het volgende:
Zijn er in Utrecht shops die een goed denim aanbod hebben?
Nee niet echt. ill store (drieharingenstraat) zou komend seizoen wat naked & famous binnen krijgen.
pi_150231135
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:39 schreef Analoog het volgende:

[..]

Zit net die lijn van warpweftco te bekijken, ziet eruit als flink waar voor je geld! Hoe zit t met constructie e.d.? Denim en details zien er tof uit iig!
Volgens de eerste drydenim indo-merk is de constructie 1 van de betere op dit moment in Indonesie :)
Alleen alle uitvoeringen wat hij uitbracht is death stock.
We fear that which we cannot see
pi_150232297
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Volgens de eerste drydenim indo-merk is de constructie 1 van de betere op dit moment in Indonesie :)
Alleen alle uitvoeringen wat hij uitbracht is death stock.
Hm interessant... Die irregular slub ziet er echt heel fijn uit. In sale voor ¤54,- zonder verzendkosten... Het is dat ik mn PBJ heb, en dat ik van mezelf sowieso moet wachten tot de contest voorbij is :9
pi_150232455
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:35 schreef Tjado het volgende:
Zijn er in Utrecht shops die een goed denim aanbod hebben?
Lee en de rode winkel. Maar niet echt iets tdn achtigs
Faka G
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:57:19 #126
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150244047
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Lee en de rode winkel. Maar niet echt iets tdn achtigs
De Rode Winkel was toch failliet?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150244359
Op 21 Oktober vorig jaar Chevalier captoe boots besteld.
Vandaag zijn ze eindelijk verzonden vanuit Indonesië.



  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:33:26 #128
16715 Mylene
*schatje*
pi_150246943
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:57 schreef M1stral het volgende:

[..]

De Rode Winkel was toch failliet?
Dat klopt, lees hier: Thom Broekman en De Rode Winkel failliet
pi_150251210
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:08 schreef rickstarr het volgende:
Op 21 Oktober vorig jaar Chevalier captoe boots besteld.
Vandaag zijn ze eindelijk verzonden vanuit Indonesië.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice :)
We fear that which we cannot see
pi_150251666
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:39 schreef Analoog het volgende:

[..]

Zit net die lijn van warpweftco te bekijken, ziet eruit als flink waar voor je geld! Hoe zit t met constructie e.d.? Denim en details zien er tof uit iig!
Constructie is echt goed, wordt veel aandacht aan besteed. Dat kwam in het persoonlijke contact met de maker (Herman) ook duidelijk naar voren dat dat voor hem het belangrijkste was. Echt een goede gast, zou er zo nog een paartje bestellen :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_150259140
thom broekman maakt een doorstart en de rode winkel ook volgens mij.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:42:03 #132
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_150263243
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:51 schreef Bob_lorr het volgende:
For special project, here is the most beautiful Thai Traditional Art hand-stitched on rear patch.

Will come with collaboration arc on back pocket also, Masa X Thailand

[ link | afbeelding ]
Nice. :Y
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_150267928
Kan m'n Levi's in de OP aangepast worden naar een 501 STF? :P is wat gedetailleerder
pi_150269254
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:08 schreef rickstarr het volgende:
Op 21 Oktober vorig jaar Chevalier captoe boots besteld.
Vandaag zijn ze eindelijk verzonden vanuit Indonesië.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cool man, wilde die laatst ook bestellen in colour #8 volgens mij. Waar heb je ze gekocht en hoeveel was je uiteindelijk kwijt?
Volgens mij was de rode winkel er wel nog toen ik voor het laatst in Utrecht was. Miss met een andere naam ofzo, geen idee eigenlijk.
Faka G
pi_150270999
red store scoffa
pi_150272392
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:17 schreef TN-FR het volgende:
red store scoffa
Die hebben ander assortiment. Alleen samurai, pbj en dat soort denim :9
Faka G
pi_150274094
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:54 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Cool man, wilde die laatst ook bestellen in colour #8 volgens mij. Waar heb je ze gekocht en hoeveel was je uiteindelijk kwijt?
Volgens mij was de rode winkel er wel nog toen ik voor het laatst in Utrecht was. Miss met een andere naam ofzo, geen idee eigenlijk.
Heb ze direct bij chevalier gekocht.
Prijs is $215 voor de boots, $45 voor vibram eton zool en $58 voor de shipping.

Kwam voor mij op ongeveer ¤245. Ik heb wel wat korting gekregen omdat in de tijd dat ik de bestelling heb geplaatst de eigenaar jarig was.

Zat ook te twijfelen tussen #8 en natural chromexcel. Vind die laatste toch het mooiste.
pi_150279506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef rickstarr het volgende:

[..]

Heb ze direct bij chevalier gekocht.
Prijs is $215 voor de boots, $45 voor vibram eton zool en $58 voor de shipping.

Kwam voor mij op ongeveer ¤245. Ik heb wel wat korting gekregen omdat in de tijd dat ik de bestelling heb geplaatst de eigenaar jarig was.

Zat ook te twijfelen tussen #8 en natural chromexcel. Vind die laatste toch het mooiste.
Ze waren laatst met 50% korting bij een shop in Indonesië, en de retailprijs in rupiah is volgens mij ook een stukje goedkoper. Alleen ze hadden toen helaas mijn maat niet meer in die uitvoering :'(
Wat vind je van de constructie irl?
Faka G
pi_150281426
Heb ze nog niet binnen. Foto's heeft chevalier gemaakt net voordat ze de schoenen hebben verstuurd.
Ze worden begin volgende week geleverd.
pi_150281514
Ahh ok, ben benieuwd :D
Faka G
pi_150320978
Heb een Indodenim in de aanbieding. Merk is Rooster denim.
Had aan mijn zwager gegeven, maar die heeft het nooit aangehad.

Maat 30 zal nog ff opmeten volgens BIG.

Mag weg voor 10tje ofzo leuk voor een beginner of een afragger zoals Bok :P

edit:

Waist: 36,5 cm
FR: 25,5 cm
BR: 33cm
thigh 26,5 cm
knee 20cm
hem 18cm









[ Bericht 22% gewijzigd door Ali_Ilegali op 05-03-2015 17:56:32 ]
We fear that which we cannot see
pi_150322928
No selvedge no love
Faka G
pi_150323386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
No selvedge no love
Wel geile rope in de hem ;)
We fear that which we cannot see
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:13:48 #144
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_150326188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Mag weg voor 10tje ofzo leuk voor een beginner of een afragger zoals Bok :P
}:| }:|
Draag tegenwoordig prewashes naar mijn werk :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_150327270
Hoe zit het met het uitlopen van spijkerjassen? Ik heb een jas van PBJ, maar deze zit op sommige plekken vrij strak. Zal ik ooit mijn armen weer soepeltjes kunnen bewegen? Of moet ik leren leven met deze handicap?
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:42:39 #146
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150331194
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef rainbowbeard het volgende:
Hoe zit het met het uitlopen van spijkerjassen? Ik heb een jas van PBJ, maar deze zit op sommige plekken vrij strak. Zal ik ooit mijn armen weer soepeltjes kunnen bewegen? Of moet ik leren leven met deze handicap?
Op de punten waar de denim onder "stress" staat, zal vast wel wat rek optreden. Tenzij hij veel te strak zit natuurlijk.

Zou je een plaatje kunnen posten?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150364393
Ben even niet in de gelegenheid om zelf een foto te maken, maar het gaat om deze:

Hij zit nog een beetje strak rond de ellebogen en bij m'n oksels.
pi_150365073
Die faden wel super nice!
Faka G
pi_150378755
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
No selvedge no love
*Behalve STF's
  zaterdag 7 maart 2015 @ 11:33:02 #150
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150381296
PBJ:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momo:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150384070
Mooie updates! Roping op die momo wordt echt nice.
En die pbj is ook goed onderweg. Is dat nou een begginnend gaatje op die comb van je rechter been?
  zondag 8 maart 2015 @ 23:50:30 #152
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150446713
Ik weet niet of dit precies het goeie topic is, maar goed.

Een van mijn jeans is nogal versleten, maar het is een van mijn lievelingsjeans en daarom wil hem blijven dragen. Eerst heb ik hem geprobeerd te maken met van die lapjes die je met de strijkbout erop kan plakken, maar dat werkte niet helemaal.



Dit is aan de voorkant. Op de linker knie (rechts op de foto) zat zo'n lapje. Maar de stof is op de dijbenen overal helemaal gaar, dus toen is daarboven weer een nieuwe scheur gekomen. Zo blijf je bezig. Dus nou heb ik het lapje maar weer eraf gehaald en aan de zijkanten van de scheur het zo gestikt dat het hopelijk niet verder inscheurt. Dat lijkt beter te werken. En ik hoop dat door de scheur verder zo te laten, er niet zo veel kracht op de stof komt dat het op meer plekken kapot gaat.

Op de rechter knie (links op de foto) heb ik ook nog een stiksel gemaakt in de stijl van de rest van de jeans, zodat het hopelijk niet over de hele breedte kapot scheurt.


Hier onder een van de achterzakken was 'ie ook kapot gegaan. Dat was gewoon een ongelukje, dus dat kon wel goed gerepareerd worden zonder dat het gelijk weer stuk gaat, ook al is de stof eromheen ook al best wel dun geworden.


Maar op de kont is echt een probleem. Aan beide kanten zitten dikke scheuren. Die heb ik ook met van die strijkboutlapjes geprobeerd te maken. Maar er komt nogal veel kracht op, dus die gingen nogal snel weer los. Nou zat ik erover te denken om dan maar een paar lapjes echt stevig erachter vast te naaien, maar ik ben bang dat het dan gelijk daaronder alsnog weer inscheurt omdat de stof zo versleten is, en dat het dan dus alleen maar nog erger wordt. Tot nu toe draag ik 'm dus gewoon zo. Maar eigenlijk ben ik geen "sagger" en wil ik dus liever dat je wat minder van m'n ondergoed kan zien.

Iemand tips hoe ik dit slim kan repareren? :?
pi_150452712
Wat is er zo uniek aan die broek dat je geen nieuwe koopt?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 9 maart 2015 @ 10:44:45 #154
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_150452891
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is er zo uniek aan die broek dat je geen nieuwe koopt?
Inderdaad zo'n 13 in het dozijn Replay moet je in de kast mikken en wat nieuws halen.
Dat hok valt alleen maar verder uit elkaar..

Je kan bij de knieën zien, dat ie daar ook zo weer gaat scheuren.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 9 maart 2015 @ 10:57:50 #155
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150453264
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is er zo uniek aan die broek dat je geen nieuwe koopt?
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:44 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Inderdaad zo'n 13 in het dozijn Replay moet je in de kast mikken en wat nieuws halen.
Dat hok valt alleen maar verder uit elkaar..

Je kan bij de knieën zien, dat ie daar ook zo weer gaat scheuren.
Tegenwoordig heb je allemaal van die skinny jeans, die vind ik maar niks. Zitten ook niet fijn. Daarom wil ik deze dus houden. :)
  maandag 9 maart 2015 @ 11:10:52 #156
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150453600
En daarnaast vind ik zo van die lichtblauwe destroyed jeans gewoon vet, maar dan wel door echt dragen en niet met gaten die ze in de fabriek erin hebben gemaakt.

Maar dat je m'n halve achterste ziet is een beetje teveel van het goeie, dus daarom wil ik graag weten hoe je dat het beste repareren kan.
pi_150453910
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:57 schreef T-lecom het volgende:

[..]

[..]

Tegenwoordig heb je allemaal van die skinny jeans, die vind ik maar niks. Zitten ook niet fijn. Daarom wil ik deze dus houden. :)
Ik geloof dat je ook wel broeken kunt vinden die niet skinny zijn...
Je vraagt hoe je dit slim kunt repareren maar dit is als een auto die compleet total loss is.

Iedereen hier zal je adviseren gewoon een nieuwe te kopen, dat is echt niet lastig zoeken. En anders ga je naar de klerenmaker, maar ben benieuwd wat hij adviseert. :)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_150454329
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef T-lecom het volgende:
Ik weet niet of dit precies het goeie topic is, maar goed.

Een van mijn jeans is nogal versleten, maar het is een van mijn lievelingsjeans en daarom wil hem blijven dragen. Eerst heb ik hem geprobeerd te maken met van die lapjes die je met de strijkbout erop kan plakken, maar dat werkte niet helemaal.

[ afbeelding ]

Dit is aan de voorkant. Op de linker knie (rechts op de foto) zat zo'n lapje. Maar de stof is op de dijbenen overal helemaal gaar, dus toen is daarboven weer een nieuwe scheur gekomen. Zo blijf je bezig. Dus nou heb ik het lapje maar weer eraf gehaald en aan de zijkanten van de scheur het zo gestikt dat het hopelijk niet verder inscheurt. Dat lijkt beter te werken. En ik hoop dat door de scheur verder zo te laten, er niet zo veel kracht op de stof komt dat het op meer plekken kapot gaat.

Op de rechter knie (links op de foto) heb ik ook nog een stiksel gemaakt in de stijl van de rest van de jeans, zodat het hopelijk niet over de hele breedte kapot scheurt.

[ afbeelding ]
Hier onder een van de achterzakken was 'ie ook kapot gegaan. Dat was gewoon een ongelukje, dus dat kon wel goed gerepareerd worden zonder dat het gelijk weer stuk gaat, ook al is de stof eromheen ook al best wel dun geworden.

[ afbeelding ]
Maar op de kont is echt een probleem. Aan beide kanten zitten dikke scheuren. Die heb ik ook met van die strijkboutlapjes geprobeerd te maken. Maar er komt nogal veel kracht op, dus die gingen nogal snel weer los. Nou zat ik erover te denken om dan maar een paar lapjes echt stevig erachter vast te naaien, maar ik ben bang dat het dan gelijk daaronder alsnog weer inscheurt omdat de stof zo versleten is, en dat het dan dus alleen maar nog erger wordt. Tot nu toe draag ik 'm dus gewoon zo. Maar eigenlijk ben ik geen "sagger" en wil ik dus liever dat je wat minder van m'n ondergoed kan zien.

Iemand tips hoe ik dit slim kan repareren? :?
Kan met pensioen ;) Ze zal dat zelf ook wel willen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:33 schreef M1stral het volgende:
PBJ:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momo:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat de goeie kant op :D Combs :9
We fear that which we cannot see
  maandag 9 maart 2015 @ 21:52:42 #159
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150477056
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik geloof dat je ook wel broeken kunt vinden die niet skinny zijn...
Je vraagt hoe je dit slim kunt repareren maar dit is als een auto die compleet total loss is.

Iedereen hier zal je adviseren gewoon een nieuwe te kopen, dat is echt niet lastig zoeken. En anders ga je naar de klerenmaker, maar ben benieuwd wat hij adviseert. :)
Ben nog eens gaan kijken in het winkelcentrum vandaag. Het lijkt wel of je alleen kan kiezen uit slim fit luiers of uit heel erg saaie gewone jeans.

En ik ben meteen ook nog bij de kleermaker geweest. Die zei dat ze het wel kunnen maken maar dat het dan vlak ernaast toch weer gelijk kapot gaat.

:'(
pi_150477144
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:52 schreef T-lecom het volgende:

[..]

Ben nog eens gaan kijken in het winkelcentrum vandaag. Het lijkt wel of je alleen kan kiezen uit slim fit luiers of uit heel erg saaie gewone jeans.

En ik ben meteen ook nog bij de kleermaker geweest. Die zei dat ze het wel kunnen maken maar dat het dan vlak ernaast toch weer gelijk kapot gaat.

:'(
Probeer een online shop als je je maat weet :)
Faka G
  maandag 9 maart 2015 @ 22:11:28 #161
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150478560
Wat een ellende die broek. Koop echte denim.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 9 maart 2015 @ 22:20:33 #162
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150479395
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:11 schreef M1stral het volgende:
Wat een ellende die broek. Koop echte denim.
Van die raw denim die je niet zo vaak mag wassen, dat heb ik wel eens geprobeerd maar dat is niks voor mij. (sorry voor het vloeken in de kerk ;) )
pi_150480406
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef T-lecom het volgende:

[..]

Van die raw denim die je niet zo vaak mag wassen, dat heb ik wel eens geprobeerd maar dat is niks voor mij. (sorry voor het vloeken in de kerk ;) )
Je kan ook gewoon wel vaker wassen hoor. Hij gaat niet kapot als je niet om het jaar wast :+
Faka G
pi_150495142
Kom op, alsof er alleen maar keuze is tussen skinny en raw :D

Je kunt beter dan dat, even doorzoeken zou ik zeggen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:16:37 #165
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150502625
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon wel vaker wassen hoor. Hij gaat niet kapot als je niet om het jaar wast :+
De laatste keer dat ik een raw denim broek had, heb ik dat gedaan, maar op een of andere manier voelde die altijd echt heel snel weer vies en muf. Maar goed, ik weet niet of dat bij alle raw denim zo is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kom op, alsof er alleen maar keuze is tussen skinny en raw :D

Je kunt beter dan dat, even doorzoeken zou ik zeggen.
Dat zeg ik toch helemaal niet. En sowieso. Ik draag die Replay broek tot nu toe gewoon met gaten en al, en ik wou alleen vragen of je dat een beetje kan repareren. Ik wou geen hele flamewar over jeansmode beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door T-lecom op 10-03-2015 18:43:42 ]
pi_150506285
Iemand tips om te zorgen dat je cuff lines niet scheuren? Had wat gelezen over af en toe je cuffs soaken omdat dat goed zou zijn tegen slijtage? :)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:51:23 #167
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_150508365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand tips om te zorgen dat je cuff lines niet scheuren? Had wat gelezen over af en toe je cuffs soaken omdat dat goed zou zijn tegen slijtage? :)
Hoogwater dragen, als je je cuff gewoon normaal hebt zal ie gewoon slijten.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_150522499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:16 schreef T-lecom het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik een raw denim broek had, heb ik dat gedaan, maar op een of andere manier voelde die altijd echt heel snel weer vies en muf. Maar goed, ik weet niet of dat bij alle raw denim zo is.

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet. En sowieso. Ik draag die Replay broek tot nu toe gewoon met gaten en al, en ik wou alleen vragen of je dat een beetje kan repareren. Ik wou geen hele flamewar over jeansmode beginnen.
Flamewar? :')

Ik raad nergens aan dat je raw denim moet gaan kopen hoor.
Heb alleen gezegd dat deze broek gewoon op is en dat een soortgelijke broek vrij makkelijk verkrijgbaar is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:28:26 #169
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150522937
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik raad nergens aan dat je raw denim moet gaan kopen hoor.
Heb alleen gezegd dat deze broek gewoon op is en dat een soortgelijke broek vrij makkelijk verkrijgbaar is.
Weet ik, het was iemand anders die over "echte denim" begon.
En ik zie echt alleen maar ofwel saaie rechte donkerblauwe jeans (niet per se raw), of slim fit die zo strak zitten dat je er bijna niet in kan bewegen. Dus heb je tips waar ik moet kijken? Welke winkels / websites?
pi_150523527
Waar heb je die vorige Replay broek gekocht?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_150529435
Zalando of asos moet zoiets wel hebben. En eigenlijk elke grote stad ook wel
Faka G
pi_150557207
Heb LVC pre-wash besteld bij asos. Stond erbij dat deze afgeprijsd was van ¤399 naar ¤78,-

http://www.asos.com/Levis(...)styles=36&gridsize=3

Sowieso prima aanbieding. Lijkt me alleen stug dat deze broek ooit 400 euri heeft gekost. :{
pi_150582420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:16 schreef Atta-boy het volgende:
Zalando of asos moet zoiets wel hebben. En eigenlijk elke grote stad ook wel
Ok. Heb even gekeken, maar zelfs bij wat zo'n beetje precies hetzelfde zou moeten zijn als wat ik nu heb, staan allerlei negatieve reviews van "Is dit 'straigt leg'? Zit veel te krap, dus let op als je niet van slim fit houdt!", "Te klein, lijkt meer op een skinny jeans" etc. Daar word je toch gek van? :X

Heb nu toch maar voor repareren van m'n oude broek gekozen, ik zal wel zien hoe lang dat het houdt. En van het weekend zal ik nog eens in de stad kijken. Als dat niks wordt kan ik altijd nog wat op internet bestellen waar nog niemand een review over heeft geschreven. Wie weet is het wat en zo niet dan kun je altijd nog gratis terugsturen, geloof ik. :P
pi_150583140
Meestal zijn de zeurpieten ook degene die een review schrijven. Lijkt mij iig heel sterk dat wanneer ze iets als een straight leg verkopen hij zou passen als een skinny
Faka G
pi_150598068
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:38 schreef kaaspeer het volgende:
Heb LVC pre-wash besteld bij asos. Stond erbij dat deze afgeprijsd was van ¤399 naar ¤78,-

http://www.asos.com/Levis(...)styles=36&gridsize=3

Sowieso prima aanbieding. Lijkt me alleen stug dat deze broek ooit 400 euri heeft gekost. :{
Ah best nice, een prewashed voor erbij is wel handig.
Ze hebben sowieso een sale op Levi Vintage zo te zien?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_150598318
Volgens mij niet alle modellen, maar er zijn er wel een aantal in de outlet. Voor zover ik weet zijn de washes van LVC verre van seizoensgebonden dus elke euro korting die ik zo kan besparen is mooi meegenomen.

Heb zelf hier de relatief denimheadwaardige merken op een rijtje gezet met aanbiedingen:
http://www.asos.com/Men/S(...)cid=5230&CTARef=shop|outlet|jeans#state=Rf-400%3D177%2C194%2C14342%2C12324%2C13899%2C512%2C13359%2C12636&parentID=-1&pge=0&pgeSize=204&sort=-1
pi_150636425
Mijn oldblue begint gammel te worden :'( knie is aan 1 kant net door, aan de andere kant bijna. En dat gat op mijn whisker en onder mijn backpocket word steeds groter
Faka G
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:24:40 #178
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150640450
Zo, die ene oude broek van mij is gemaakt:

Volgens mij is het op die twee plekken nu weer super stevig. Hij zal vast gauw weer ergens anders kapot gaan omdat hij al zo versleten is, maar voor nu vind ik het resultaat best aardig.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:34 schreef Atta-boy het volgende:
Meestal zijn de zeurpieten ook degene die een review schrijven. Lijkt mij iig heel sterk dat wanneer ze iets als een straight leg verkopen hij zou passen als een skinny
Ben nog eens de stad in geweest. Blijkt dat wat ze in die webshop als "straigt leg" verkopen, als "slim" in de winkel ligt. :X

Maar ik heb intussen toch wat gevonden. Moest wel alsnog op internet bestellen voor de goeie maat, maar het is gelukt. :)
pi_150673893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:33 schreef M1stral het volgende:
PBJ:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momo:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! De stof van de PBJ is niet helemaal mijn ding, maar die Momo word mooi! Kan de subtielere fades wel waarderen.

Mijn huidige broeken:

Denimasa


RRL


Masa
  zondag 15 maart 2015 @ 20:22:54 #180
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150674698
Die Sugar Cane is wel vet. Textuurrr! Yum!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150687124
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef T-lecom het volgende:

[..]

Ok. Heb even gekeken, maar zelfs bij wat zo'n beetje precies hetzelfde zou moeten zijn als wat ik nu heb, staan allerlei negatieve reviews van "Is dit 'straigt leg'? Zit veel te krap, dus let op als je niet van slim fit houdt!", "Te klein, lijkt meer op een skinny jeans" etc. Daar word je toch gek van? :X

Heb nu toch maar voor repareren van m'n oude broek gekozen, ik zal wel zien hoe lang dat het houdt. En van het weekend zal ik nog eens in de stad kijken. Als dat niks wordt kan ik altijd nog wat op internet bestellen waar nog niemand een review over heeft geschreven. Wie weet is het wat en zo niet dan kun je altijd nog gratis terugsturen, geloof ik. :P
Nou dan haal je Levi's 501. Dat is sowieso geen skinny, goedkoop, en gaat lang mee.
pi_150694636
Fuck, schraap langs een scherpe rand van een regenpijp met m'n dry en nu zit er precies op die plek een "snee" van electric blue :')

Broek is net een maand oud, er zit geen scheur in ofzo, de indigo is er alleen afgeschraapt
pi_150697261
en het probleem is?
pi_150697431
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:32 schreef TN-FR het volgende:
en het probleem is?
het ziet er raar uit
  maandag 16 maart 2015 @ 15:08:40 #185
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150698736
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:06 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Nou dan haal je Levi's 501. Dat is sowieso geen skinny, goedkoop, en gaat lang mee.
Een 501 vind ik saai en ouderwets. Meer iets voor m'n pa ofzo. :P
  maandag 16 maart 2015 @ 15:09:41 #186
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150698780
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:06 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Nou dan haal je Levi's 501. Dat is sowieso geen skinny, goedkoop, en gaat lang mee.
Een 501 vind ik saai en ouderwets. Meer iets voor m'n pa ofzo. :P

En zoals ik al zei, ik heb al wat gevonden, wordt met een beetje geluk vandaag bezorgd.
pi_150702188
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:09 schreef T-lecom het volgende:

[..]

Een 501 vind ik saai en ouderwets. Meer iets voor m'n pa ofzo. :P

En zoals ik al zei, ik heb al wat gevonden, wordt met een beetje geluk vandaag bezorgd.
Je bent nu wel zo aan het vloeken :{ Als je 501s saai vindt dan vindt je haast alle broeken in dit topic saai.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:54:46 #188
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_150702815
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:35 schreef tweemeter het volgende:
Je bent nu wel zo aan het vloeken :{ Als je 501s saai vindt dan vindt je haast alle broeken in dit topic saai.
Ik vind 501's ook saai ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_150707646
Ik vind broeken saai
Faka G
pi_150717409
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:54 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik vind 501's ook saai ;)
Ja maar jij bent een connoisseur dus jij mag het zeggen :(
  maandag 16 maart 2015 @ 22:18:57 #191
49804 T-lecom
Creek mere
pi_150717755
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:35 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Je bent nu wel zo aan het vloeken :{ Als je 501s saai vindt dan vindt je haast alle broeken in dit topic saai.
Weet ik, weet ik.
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:50 schreef T-lecom het volgende:
Ik weet niet of dit precies het goeie topic is, maar goed.
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef T-lecom het volgende:
(sorry voor het vloeken in de kerk ;) )
Smaken verschillen nou eenmaal hè. :)

En ik wist zo gauw geen beter topic voor mijn vraag over een spijkerbroek repareren. Het crea-naaien-vrouwen-topic leek me nog een slechtere plek.
pi_150717807
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:18 schreef T-lecom het volgende:

[..]

Weet ik, weet ik.

[..]

[..]

Smaken verschillen nou eenmaal hè. :)

En ik wist zo gauw geen beter topic voor mijn vraag over een spijkerbroek repareren. Het crea-naaien-vrouwen-topic leek me nog een slechtere plek.
Ik denk het juist niet :o De moeder van mijn vriendin maakt mijn broeken ook *O*
pi_150719256
Als ze een beetje kan darnen heb ik hier nog wel een broek voor haar liggen :9
Faka G
pi_150719336
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:59 schreef Atta-boy het volgende:
Als ze een beetje kan darnen heb ik hier nog wel een broek voor haar liggen :9
Nouja mijn JB0201 staat vast nog wel ergens in een topic :D
pi_150719787
Ik moet eigenlijk een keer langs TdN of een andere goede shop die een hw denim kan maken, want dat gat onder mijn backpocket word volgens mij met de dag groter :'(
Faka G
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:38:06 #196
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150780492


[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150782829
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ik moet eigenlijk een keer langs TdN of een andere goede shop die een hw denim kan maken, want dat gat onder mijn backpocket word volgens mij met de dag groter :'(
Meetlat.
pi_150797677
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:58 schreef Lemar het volgende:

[..]

Meetlat.
Die heeft alsnog geen ander materiaal dan de Turk om de hoek. Heb hem nu maar naar het snijdertje gebracht, hoef ik iig niet helemaal naar Amsterdam :+ heb gelijk die oldblue en mijn masa laten hemmen.
Zal er wel heel raar uit zien zo'n afgedragen broek met een nieuwe hem zonder roping :9
Faka G
pi_150799212
Heb inmiddels nu ruim een halfjaar een Nudie. 3 crotchfixes later zit er eigenlijk een heel nieuw kruis in. :') Fades vallen een beetje tegen i.t.t. mijn eerste A.P.C gezien ik deze ook non stop draag. Kan wel bijna mijn mobiel zien in mijn broek maar ook vanwege nog meer afvallen zit hij uiteindelijk niet meer optimaal helaas.
pi_150804152
quote:
^O^
We fear that which we cannot see
pi_150804588
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 00:21 schreef thethoryd het volgende:
Heb inmiddels nu ruim een halfjaar een Nudie. 3 crotchfixes later zit er eigenlijk een heel nieuw kruis in. :') Fades vallen een beetje tegen i.t.t. mijn eerste A.P.C gezien ik deze ook non stop draag. Kan wel bijna mijn mobiel zien in mijn broek maar ook vanwege nog meer afvallen zit hij uiteindelijk niet meer optimaal helaas.
Tijd voor een echte broek :7

En nice progress m1stral.
Faka G
  vrijdag 20 maart 2015 @ 21:27:50 #202
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_150863671
Heb me vanmiddag laten verleiden om een Jacob Cohen te kopen....wat een heerlijke broek.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:53:02 #203
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150892632
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 21:27 schreef mrPanerai het volgende:
Heb me vanmiddag laten verleiden om een Jacob Cohen te kopen....wat een heerlijke broek.
Foto!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150892728
quote:
Mooohoooi
  zondag 22 maart 2015 @ 16:44:27 #205
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150916085
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:56 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Mooohoooi
Dank u :)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150918878
Hwdc2 is na deze week afgelopen :'(
Zit te twijfelen om opnieuw mee te doen met dwc2 met de 0702 of met mijn masa. Of zelfs nog eens 2 jaar met mijn oldblue.
Faka G
  zondag 22 maart 2015 @ 21:42:07 #207
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150929289
Ik wil moet en zal nog een Somet 008 aanschaffen. Misschien komende periode.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150930656
Je hebt/had toch al een somet? Waarom die niet dragen?
Faka G
  zondag 22 maart 2015 @ 22:08:14 #209
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150931014
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:02 schreef Atta-boy het volgende:
Je hebt/had toch al een somet? Waarom die niet dragen?
Gewoon omdat het kan :P

Nee. Ben met de uitkomst van die niet zo tevreden.

Of een SG1109. Of een PBJ XX-011 of 013. Of een RJB. Of een Samurai. Keuzes te over. Wel slim tapered.

Edit: Fullcount... Ook vet. Zim cotton. Yum!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_150934420
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:08 schreef M1stral het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan :P

Nee. Ben met de uitkomst van die niet zo tevreden.

Of een SG1109. Of een PBJ XX-011 of 013. Of een RJB. Of een Samurai. Keuzes te over. Wel slim tapered.

Edit: Fullcount... Ook vet. Zim cotton. Yum!
SDA of Denime is ook wel cool.
Is die somet al af? Heb je pics van hoe die nu is?
Faka G
  maandag 23 maart 2015 @ 11:26:42 #211
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_150942730
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

SDA of Denime is ook wel cool.
Is die somet al af? Heb je pics van hoe die nu is?
Somet is niet af. Maar hij is wst kort gehemd. Kan hem met een kleine break dragen. Maar achteraf had ik hem beter niet kunnen hemmen.

Die 003 gebruik ik als klusbroek. Beiden ook al te vaak gewassen voor goede contrastfades. Wel beste fits
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_151031381
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:09 schreef Atta-boy het volgende:
Hwdc2 is na deze week afgelopen :'(
Zit te twijfelen om opnieuw mee te doen met dwc2 met de 0702 of met mijn masa. Of zelfs nog eens 2 jaar met mijn oldblue.
Ja, heb je minder dan 30 wears in beide? Ik ga denk ook meedoen met redcloud hemp.
2 jaar viel wel mee uiteindelijk :D
We fear that which we cannot see
pi_151049428
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ja, heb je minder dan 30 wears in beide? Ik ga denk ook meedoen met redcloud hemp.
2 jaar viel wel mee uiteindelijk :D
1 of 2 in masa en die van momo weet ik eigenlijk niet. Kan niet veel meer dan 30 zijn denk ik. Red cloud hemp is ook wel een leuke idd
Faka G
pi_151191286


pi_151195453
Ik vind mn APC Petit Standard net een beetje te tight fit hebben bovenin. Ik had beter de New kunnen kopen.

Maar die dingen stretchen toch best erg hoorde ik?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 30 maart 2015 @ 18:06:44 #216
49804 T-lecom
Creek mere
pi_151196652
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:44 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Inderdaad zo'n 13 in het dozijn Replay moet je in de kast mikken en wat nieuws halen.
Dat hok valt alleen maar verder uit elkaar..

Je kan bij de knieën zien, dat ie daar ook zo weer gaat scheuren.
Ik had dus een nieuwe broek gekocht, zo veel mogelijk hetzelfde model. Maar die heeft toch duidelijk een minder goeie pasvorm, dus die oude wil ik toch nog zo veel mogelijk blijven dragen.

Maar je had wel een beetje gelijk. Vandaag ben ik op m'n bek gegaan in de storm en nou zit er gelijk weer een nieuwe scheur op een van de knieën. Moet dus toch maar eens gaan kijken hoe ik ervoor kan zorgen dat 'ie niet helemaal uit mekaar valt.
pi_151215073
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:06 schreef T-lecom het volgende:

[..]

Ik had dus een nieuwe broek gekocht, zo veel mogelijk hetzelfde model. Maar die heeft toch duidelijk een minder goeie pasvorm, dus die oude wil ik toch nog zo veel mogelijk blijven dragen.

Maar je had wel een beetje gelijk. Vandaag ben ik op m'n bek gegaan in de storm en nou zit er gelijk weer een nieuwe scheur op een van de knieën. Moet dus toch maar eens gaan kijken hoe ik ervoor kan zorgen dat 'ie niet helemaal uit mekaar valt.
Een nieuwe kopen en dat ding inlijsten. Misschien ben ik bevooroordeeld, maar als je echt een goede pasvorm wil moet je een iets te grote 501STF kopen daarmee in bad springen en hem op je lichaam laten drogen.
pi_151218081
Dat ding zit zo lekker omdat je hem al helemaal kapot gedragen en gewast hebt. Geen één broek zit zo lekker wanneer je hem voor het eerst aantrekt.
En nice progressieve op je jb 2m. Is een stuk mooier geworden sinds je laatste update
Faka G
pi_151252660
Ik heb een G-star broek gekocht :o
  woensdag 1 april 2015 @ 10:09:46 #220
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_151254030
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 09:13 schreef tweemeter het volgende:
Ik heb een G-star broek gekocht :o
:D Van Levi naar G-star... Een mens kan diep zinken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_151255159
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

:D Van Levi naar G-star... Een mens kan diep zinken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 APRIL!!!!! :D :'( :D
  woensdag 1 april 2015 @ 10:58:29 #222
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_151255343
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:52 schreef tweemeter het volgende:

[..]

1 APRIL!!!!! :D :'( :D
Lul! :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_151257826
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind mn APC Petit Standard net een beetje te tight fit hebben bovenin. Ik had beter de New kunnen kopen.

Maar die dingen stretchen toch best erg hoorde ik?
Waist wel, maar minder in de thighs dan je denkt
pi_151264377
Hahaha 2m :D
En thigh blijft gewoon strak, ik ben best wel stickman en mijn thighs zitten al strak. Zou niet zo snel meer voor een ps gaan omdat ik de fit liever ietsje wijder zou hebben voornamelijk in de thighs, maar als je het kan hebben is het een mooie fit
Faka G
pi_151266398
quote:
8s.gif Op woensdag 1 april 2015 10:58 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Lul! :')
Sorry ik moest het even doen O+
  woensdag 1 april 2015 @ 17:49:01 #226
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_151268931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:23 schreef Atta-boy het volgende:
Hahaha 2m :D
En thigh blijft gewoon strak, ik ben best wel stickman en mijn thighs zitten al strak. Zou niet zo snel meer voor een ps gaan omdat ik de fit liever ietsje wijder zou hebben voornamelijk in de thighs, maar als je het kan hebben is het een mooie fit
De dijen bij m'n pns zitten ook vrij strak, maar de broek heeft verder wel een mooie fit.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_151275643
LOL@1april grap :D

Laatste update voor de contest, Kleuren zijn nu heel realistisch naar voren gekomen :)
Camera van mijn zwager gebruikt.





































[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Ilegali op 01-04-2015 21:08:44 ]
We fear that which we cannot see
  woensdag 1 april 2015 @ 22:10:03 #228
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_151278706
Supervet zeg!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 1 april 2015 @ 22:16:27 #229
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_151278995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
LOL@1april grap :D

Laatste update voor de contest, Kleuren zijn nu heel realistisch naar voren gekomen :)
Camera van mijn zwager gebruikt.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Nice!
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_151279065
Lekker Ali!
pi_151281717
Super nice idd!
En lol @ crotch :D
Faka G
pi_151282082
Die is echt super dik geworden, Ali!
pi_151285245
Mooi man :)
pi_151286373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:23 schreef Atta-boy het volgende:
Hahaha 2m :D
En thigh blijft gewoon strak, ik ben best wel stickman en mijn thighs zitten al strak. Zou niet zo snel meer voor een ps gaan omdat ik de fit liever ietsje wijder zou hebben voornamelijk in de thighs, maar als je het kan hebben is het een mooie fit
Ja ik vind die thighs echt te strak... Ben fietser dus dan heb je nog dikkere bovenbenen ook :'(

En Ali, echt nice ja _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_151286829
Thanks :)
We fear that which we cannot see
pi_151286951
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:46 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja ik vind die thighs echt te strak... Ben fietser dus dan heb je nog dikkere bovenbenen ook :'(

En Ali, echt nice ja _O_
Heb ik ook ;( Fietsen O+
pi_151286999
Welke broek is het eigenlijk Ali? Momo?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_151287592
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 10:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Welke broek is het eigenlijk Ali? Momo?
Sage Marcher 18oz :)
We fear that which we cannot see
pi_151414914
Weet iemand een shop voor denim reparaties in Utrecht?

1x Oerania geprobeerd voor een crotch fix, op zich oké. Weet alleen niet of ze goed omgaan met selvedge bij hemmen / inkorten,
pi_151416527
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:04 schreef Rapture het volgende:
Weet iemand een shop voor denim reparaties in Utrecht?

1x Oerania geprobeerd voor een crotch fix, op zich oké. Weet alleen niet of ze goed omgaan met selvedge bij hemmen / inkorten,
In principe gebeurt er niks met je selvedge bij inkorten, behalve dat ook die ingekort word :9
Pas bij taperen word het iets moeilijker omdat de meeste kleermakers vanuit de buitenkant innemen geloof ik.
Enige waar je je zorgen om kan maken is je chainstitch en je roping omdat je met een gewone lockstitch die alle "gewone" kleermakers gebruiken mindere roping krijgt.
Faka G
pi_151494731
Stil hier :'(
Trok gisteren mijn hele frontpocket kapot toen ik mijn telefoon er in deed.
Mijn poging het meteen te maken :+
Faka G
pi_151504716
Ik draag mijn Denham Skin VOD nu 4 maand iedere dag. De taille is ietsje wijder geworden maar ik hoop dat hij nog meer uitrekt. Hij fade al wel aardig achterop en in de knieholtjes maar nog niet heel erg.

Ik wil ook een Nudie Grim Tim dry selvage aanschaffen. Moet ik deze een taille maat kleiner kopen, of is deze tts?
pi_151522628
Frisse lucht voor m'n NFDenim Weird Guy Left hand twill :).

pi_151614170
Zijn er meerdere manieren voor het inkorten met behoudt van de originele hem? M'n lokale kleermaker doet het zoals op deze site: http://www.craftsy.com/blog/2014/11/how-to-shorten-jeans/
Alleen blijft er dan aan de binnenkant nog wat stof zitten waardoor de hem wat stugger aanvoelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2015 16:51:12 ]
  zondag 12 april 2015 @ 16:54:31 #245
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_151614292
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zijn er meerdere manieren voor het inkorten met behoudt van de originele hem? M'n lokale kleermaker doet het zoals op deze site: http://www.craftsy.com/blog/2014/11/how-to-shorten-jeans/
Alleen blijft er dan aan de binnenkant nog wat stof zitten waardoor de hem wat stugger aanvoelt.
Dat is geen gezicht. Je moet gewoon een nieuwe hem laten zetten. Sowieso originele hems terugplaatsen op jeans met selvage is gewoon not done. Bij distressed jeans zonder omslag vind ik het nog acceptabel.

Wat is overigens de meerwaarde van een originele hem? Behalve dat je de roping behoud of andere distress marks behoud? Helemaal niks.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_151614765
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 16:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat is geen gezicht. Je moet gewoon een nieuwe hem laten zetten. Sowieso originele hems terugplaatsen op jeans met selvage is gewoon not done. Bij distressed jeans zonder omslag vind ik het nog acceptabel.

Wat is overigens de meerwaarde van een originele hem? Behalve dat je de roping behoud of andere distress marks behoud? Helemaal niks.
Geen idee vandaar m'n vraag. Maar hoezo is dat geen gezicht, aan de buitenkant zie je dat toch niet? Volgens mij doen de meeste kleermakers het op die manier.

En als je een nieuwe hem laat zetten dan krijg je zoiets als dit: http://www.learning-alterations.com/images/JeanHemResize001.jpg
  zondag 12 april 2015 @ 17:12:24 #247
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_151614860
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Geen idee vandaar m'n vraag. Maar hoezo is dat geen gezicht, aan de buitenkant zie je dat toch niet? Volgens mij doen de meeste kleermakers het op die manier.

En als je een nieuwe hem laat zetten dan krijg je zoiets als dit: http://www.learning-alterations.com/images/JeanHemResize001.jpg
Als je een cuff draagt hoort er geen extra stuk stof in de binnenkant van je pijp te zitten, daarom. Maar als je geen omslag draagt en waarde hecht aan de "originele" hem, dan kan je het inderdaad laten doen zoals je eerder omschreef.

Maar hier zitten mannen die dragen geen spijkerbroeken, maar eckte jeans. Met selvage, die we dus graag showen ;)

IMO, inkorten doormiddel van terugplaatsen van de originele hem is alleen "noodzakelijk" als de hem erg bijzonder is en eerlijk is eerlijk, meestal is het gewoon een vouw met een stuk garen erdoorheen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 13 april 2015 @ 21:44:12 #248
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_151661548

[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_151663798
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2015 18:41 schreef Allrounder het volgende:
Frisse lucht voor m'n NFDenim Weird Guy Left hand twill :).

[ link | afbeelding ]
repairs zijn cool :D

quote:
Hehe geinige foto :D

Gaat er iemand nog naar de denimdagen in Amsterdam?
We fear that which we cannot see
  maandag 13 april 2015 @ 22:54:21 #250
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_151664546
Nee. Maar ik ga wel wear steken in de Copper Labels heb ik besloten. Ze gaan denk ik dienen als werkboek.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_151721500
Ben benieuwd wat er uitkomt die copper labels :)

Oldblue binnenkort 5 jaar jubileum:
http://www.darahkubiru.co(...)16&t=2625&start=8340

O+ O+
We fear that which we cannot see
pi_151732669
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

repairs zijn cool :D

[..]

Hehe geinige foto :D

Gaat er iemand nog naar de denimdagen in Amsterdam?
Ik ga misschien zaterdag nog even een kijkje nemen. Ga jij?
  donderdag 16 april 2015 @ 10:45:52 #253
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151735650
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Geen idee vandaar m'n vraag. Maar hoezo is dat geen gezicht, aan de buitenkant zie je dat toch niet? Volgens mij doen de meeste kleermakers het op die manier.

En als je een nieuwe hem laat zetten dan krijg je zoiets als dit: http://www.learning-alterations.com/images/JeanHemResize001.jpg
Bedoel je met "zoiets" een dunner garen? Dan moet je gewoon een kledingmaker zorken fie jeansgaren op z'n machine heeft. Want het os gewoon een topstitch.
吴 曼 迪
pi_151744981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 08:23 schreef Analoog het volgende:

[..]

Ik ga misschien zaterdag nog even een kijkje nemen. Ga jij?
Wil misschien zondag gaan, maar dat weet ik nog niet zeker.
We fear that which we cannot see
pi_151767277
Inmiddels 2 maanden wear in mn Levi's 501, goeie whiskers en frontpocket fade :)

Alleen honeycombs liggen een beetje achter, terwijl ik redelijk vaak fiets

Pics volgen snel ;)
pi_151846936
Heads up. Momo's in sale @ blue owl
http://blueowl.us/sale
pi_151850872
Hoe waren die Amsterdam denim days? Zou er graag een keer naar toe willen maar had het veel te druk deze week :'(
Faka G
pi_151852584
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:34 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe waren die Amsterdam denim days? Zou er graag een keer naar toe willen maar had het veel te druk deze week :'(
Next time maar is gaan :)

Bluesville shirt - rambat en roda zien er nice uit O+
http://thebluesville.com/shop/category/made-to-order.html
We fear that which we cannot see
pi_151856382
Ik wil nog steeds bluesville items. Vind bijna alles wat ze uitbrengen cool
Faka G
pi_151965612
Zo snel mogelijk laten maken? Of kan dit nog wel even?
  donderdag 23 april 2015 @ 20:18:25 #261
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_151966267
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:57 schreef rainbowbeard het volgende:
Zo snel mogelijk laten maken? Of kan dit nog wel even?
[ afbeelding ]
Laten patchen die hap voordat het erger wordt is mijn mening.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_151967273
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:18 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Laten patchen die hap voordat het erger wordt is mijn mening.
:Y
We fear that which we cannot see
pi_151973108
Denk ook dat je hem beter nu al kan laten repairen.
Oldblue co hw na 700 dagen wear:

Hoop dit weekend meer foto's te kunnen maken voor mijn final submission voor hwdc2
Faka G
pi_152128675
Ik heb echt een shitload aan foto's van mijn oldblue :+ hier komen de eerste:
Final update for HC-IR-10 Oldblue co heavyweight denim.
21oz before, 23 after soak would put these in the super heavyweight division.

The start:







Fit pics:




And after:





Full pics front and back pics:

Faka G
pi_152128772
Post 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
pi_152128840
Post 3 :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
pi_152128956
En de laatste, post 4:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
pi_152129473
Goeie shit Atta O+ O+ :*
We fear that which we cannot see
  donderdag 30 april 2015 @ 16:56:13 #269
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_152155789
Nice Atta !
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_152156555
Dope!
  donderdag 30 april 2015 @ 17:38:57 #271
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_152156660
En ik word te dik voor mijn broeken

Iemand nog interesse in een Momotaro 201 maat 30 of een N&F Weird Guy Japan Heritage 29?
Momo is nog bijna mint en mag wel weg voor een euro of 50.
N&F mag iemand voor een 10tje hebben zit wel wat wear aan...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_152161877
Thanks :)
Bok pm, ben miss wel geïnteresseerd in die 0201
Faka G
  donderdag 30 april 2015 @ 20:58:21 #273
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_152162101
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 20:51 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks :)
Bok pm, ben miss wel geïnteresseerd in die 0201
Gloeiende gloeiend, ik raak ook al mijn momo's kwijt aan jouw :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_152163417
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:38 schreef bokkepoot het volgende:
En ik word te dik voor mijn broeken

Iemand nog interesse in een Momotaro 201 maat 30 of een N&F Weird Guy Japan Heritage 29?
Momo is nog bijna mint en mag wel weg voor een euro of 50.
N&F mag iemand voor een 10tje hebben zit wel wat wear aan...
Je collectie wordt zo wel dunnetjes :P :P :P
We fear that which we cannot see
  donderdag 30 april 2015 @ 21:37:38 #275
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_152163494
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Je collectie wordt zo wel dunnetjes :P :P :P
Klopt, ik heb nu nog 5 broeken en 1 denimhemd, de rest is of kapot of af....
Vind het wel prima zo, ik draag mijn Samurai nu het meest...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_152164212
Welke samurai draag je nu ook alweer?
Sowieso tijd geleden dat je progress pics gepost hebt. Hint hint :+
Faka G
  donderdag 30 april 2015 @ 21:59:11 #277
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_152164430
Samurai S5000GX-K Wind

En je kent Samurai vast wel een beetje, ding is een redelijk kreng....
Zitten ook nog niet veel lijnen in..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_152164454
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2015 21:37 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klopt, ik heb nu nog 5 broeken en 1 denimhemd, de rest is of kapot of af....
Vind het wel prima zo, ik draag mijn Samurai nu het meest...
Ah de wind :D Welke kunnen nog qua wear?
We fear that which we cannot see
  donderdag 30 april 2015 @ 22:02:27 #279
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_152164551
Ik heb nog een gloednieuwe ALD Prescott liggen, een Edwin Ed-35, een Warpweftco, de Samurai en nog mijn Masa.

Warpweftco en Masa zit ook wel wat wear in maar niet veel...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 30 april 2015 @ 22:55:02 #280
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_152166709
Iemand al progress met die WarpWeft dinges?

T_Fuff heeft er een, maar die heb ik al enige tijd niet zien posten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_152181210
Gister is mijn favoriete jeans kapot gegaan na zo'n 4,5 jaar. Balen dus want dit was van al mijn broeken toch de beste.
Anywa, zou zo'n broek van zoveel jaar terug nog weleens ergens te vinden zijn?

Misschien weten jullie dit wel. :)
pi_152181424
Vandaag maar is ingescheven voor de DWC met mijn redcloud hemp17oz vandaag eerste contestdag aan. Total wear nu 3 :)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef M1stral het volgende:
Iemand al progress met die WarpWeft dinges?

T_Fuff heeft er een, maar die heb ik al enige tijd niet zien posten.
Alleen op darahkubiru zie je veel progress :) T_Fuff mag niet meer zoveel dry denim dragen ivm werk en volgens mij is zijn warpweft in nood voor repair :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:56 schreef vencodark het volgende:
Gister is mijn favoriete jeans kapot gegaan na zo'n 4,5 jaar. Balen dus want dit was van al mijn broeken toch de beste.
Anywa, zou zo'n broek van zoveel jaar terug nog weleens ergens te vinden zijn?

Misschien weten jullie dit wel. :)
Kan je niet laten repareren? Als je het merk etc weet kan je het nog proberen te zoeken op internet :)
We fear that which we cannot see
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:00:33 #283
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_152187442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef M1stral het volgende:
Iemand al progress met die WarpWeft dinges?

T_Fuff heeft er een, maar die heb ik al enige tijd niet zien posten.
Ik heb een verklote en een nette, die verklote is een keer door de was gegaan en zit nu een gat in.
Die nette heeft nog maar een beetje wear. Zal binnenkort een keer kijken of ik een foto kan schieten.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zaterdag 2 mei 2015 @ 20:26:21 #284
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_152215893


Random shot.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_152217968
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef M1stral het volgende:
Iemand al progress met die WarpWeft dinges?

T_Fuff heeft er een, maar die heb ik al enige tijd niet zien posten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 15:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Vandaag maar is ingescheven voor de DWC met mijn redcloud hemp17oz vandaag eerste contestdag aan. Total wear nu 3 :)

[..]

Alleen op darahkubiru zie je veel progress :) T_Fuff mag niet meer zoveel dry denim dragen ivm werk en volgens mij is zijn warpweft in nood voor repair :P

[..]

Kan je niet laten repareren? Als je het merk etc weet kan je het nog proberen te zoeken op internet :)
:(

Nieuwe job, chino, overhemden, colbertjes, nette schoenen. Verdomme ik heb in 2015 pas 5 x een dry aangehad denk ik. Al mijn dry's hebben een crotchrip en de noodzaak om deze te fixen is zo laag omdat ik ze toch niet vaak kan dragen. In het weekend ben ik meestal vol aan de studie of aan het sporten, meestal chillpants.

Maar verdomme, Atta, Ali, wat een progressie. Echt heel vet :D

Mijn warpweftco heeft nog heel wat leven in zich, kan hem sowieso aanbevelen vanwege de geweldige kleur en de fit (als je van classic houdt).

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:26 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]

Random shot.
Seht gut aus :) Is dat je 701?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 3 mei 2015 @ 00:54:30 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_152223969
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:37 schreef T_Fuff het volgende

Seht gut aus :) Is dat je 701?
Nee XX-007.

Momo's heb ik enige tijd geleden nog updaten van gegeven.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_152249434
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2015 00:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee XX-007.

Momo's heb ik enige tijd geleden nog updaten van gegeven.
Damn, die is goed licht geworden :* !
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_152305926
Mn pbj is nu iets over de 6 maanden. Combs beginnen echt goed zichtbaar te worden:





  dinsdag 5 mei 2015 @ 20:09:10 #289
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_152308045
PBJ's worden echt steeds beter naargelang je er meer wear in steekt. Ik merk dat hij ook steeds makkelijker te combineren is naarmate hij meer fade. Jouw combi met Allstars is daar een goed voorbeeld van. Zo donker als ie was raw, vind ik het geen porum. De jouwe is al in een stadium dat je ermee weg komt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_152312093
Raw is hij inderdaad wat lastig te combineren heb ik ook ondervonden.
Naarmate de fades naar boven komen is het allemaal wat makkelijker geworden.
De kleur is echt heel mooi geworden na de eerste wash. Dit in combinatie met de slubby texture maakt dit echt mijn favorite denim.

Pbj komt in de herfst van dit jaar met een 18oz van de xx013. Dat wordt een insta buy voor mij,
pi_152332083
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 19:15 schreef rickstarr het volgende:
Mn pbj is nu iets over de 6 maanden. Combs beginnen echt goed zichtbaar te worden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice :D

Mijn fitpics voor DWC contest ;)









We fear that which we cannot see
pi_152339632
Goeie fit Ali!
Ben benieuwd hoe deze gaat faden.

[ Bericht 1% gewijzigd door rickstarr op 06-05-2015 19:43:04 ]
pi_152350869
Lekkere updates iedereen! En strakke fit, Ali.

Heb zelf al een tijdje geen raw meer aangehad omdat al mijn broeken kapot zijn. Merk doordat ik nu weer meer fiets en skate dat mijn broeken een stuk sneller kapot gaan dan voorheen.

En waarschijnlijk volgende week een nieuwe broek kopen :7
  donderdag 7 mei 2015 @ 12:53:46 #294
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_152364874
is dat een redcloud?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_152367427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 12:53 schreef One_conundrum het volgende:
is dat een redcloud?
Jep de r400 17oz hemp :)
We fear that which we cannot see
  vrijdag 8 mei 2015 @ 00:20:32 #296
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_152391070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 21:31 schreef rickstarr het volgende:
Raw is hij inderdaad wat lastig te combineren heb ik ook ondervonden.
Naarmate de fades naar boven komen is het allemaal wat makkelijker geworden.
De kleur is echt heel mooi geworden na de eerste wash. Dit in combinatie met de slubby texture maakt dit echt mijn favorite denim.

Pbj komt in de herfst van dit jaar met een 18oz van de xx013. Dat wordt een insta buy voor mij,
DeXX-013 staat ook nog op mijn wishlist.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_152526193
Knoop doorgehakt en Eternal 883 gekocht.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 15:44:31 #298
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_152526208
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:44 schreef Pedroo het volgende:
Knoop doorgehakt en Eternal 883 gekocht.
^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_152569770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:44 schreef Pedroo het volgende:
Knoop doorgehakt en Eternal 883 gekocht.
Pics wanneer binnen is ok ;)
We fear that which we cannot see
pi_152708235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Nice :D

Mijn fitpics voor DWC contest ;)

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wow _O_
pi_152722924
dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')