Hoezo niet? Die fades van die high contrast broeken zijn wel gaaf, maar die een wat meer neutrale fade zoals de jouwe zijn mooier imo. Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ja doe nog mee. Aan het einde zijn er een aantal jury's die gaan beoordelen voor zover ik weet. Misschien telt de mening van het forum ook nog voor een deel mee oid. Maar heb toch geen kans om te winnen dus houd me er niet zo veel mee bezig
Dollar - euro koers is ook niet gunstigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:43 schreef rickstarr het volgende:
Heel nice geworden die oldblue. Is dit die 21 oz?
Zit naar de ultra black okayama te kijken van oldblue.
Alleen de shipping van $50 dollar houden me nog tegen omdat ik hem eigenlijk niet nodig heb.
Lekkerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:29 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren gewassen, vandaag maar wegbrengen voor wat reparaties.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:57 schreef Atta-boy het volgende:
Lang geen updates gepost van mijn oldblue.
Heb geen goede camera dus telefoon foto's dan maar.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet niet wat er met mijn cuffs ie gebeurd waardoor ze er zo raar uit zien. Volgens mij zien ze er normaal niet zo uit
ja die heavyweights, 21 voor soak 23 na soak als het goed is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:43 schreef rickstarr het volgende:
Heel nice geworden die oldblue. Is dit die 21 oz?
Zit naar de ultra black okayama te kijken van oldblue.
Alleen de shipping van $50 dollar houden me nog tegen omdat ik hem eigenlijk niet nodig heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pbj xx-012 contest @ 4 maanden 0 washes 1 soak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, welke?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef tweemeter het volgende:
Net Red Wings gekocht voor 90 euro
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:13 schreef rickstarr het volgende:
Masa 1001, ongeveer 2 maanden wear 0 washes 0 soaks. Blauw begint er een klein beetje door te komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pbj xx-012 contest @ 4 maanden 0 washes 1 soak:Nice progress. Laat je je masa niet hemmen? Hoeveel keer cuffed? Denim bleedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor RW is dat normaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:26 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ja, omdat ze stoppen dikke uitverkoop. Wel raar normaal draag ik 44, maar deze zijn maat 42.
Ja moet hem idd laten hemmen. Doe ik als die pbj contest over is. Draag mn masa daarom maar weinig. Nu 4 x cuffed :-D.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:50 schreef Lemar het volgende:
[..]
Nice progress. Laat je je masa niet hemmen? Hoeveel keer cuffed? Denim bleed
Nice voor ¤90. Niet het model van rw wat me meteen aanspreekt. Mss kun je wat onfeet foto's posten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Deze heb ik:
http://www.redwingamsterd(...)ack-star/ws-pr/pr456
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Nice voor ¤90. Niet het model van rw wat me meteen aanspreekt. Mss kun je wat onfeet foto's posten?
Potverdrie dat zijn echt toffe RWquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:35 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Zo vind ik ze eigenlijk best wel mooi! Goede pickup zeker voor die prijs.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:52 schreef Analoog het volgende:
Nice tweemeter! Mooie schoen, goede zool ook.
Dank jullie, ben er ook erg blij meequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Potverdrie dat zijn echt toffe RW
Ik heb nieuwe baan en moet netjes gekleed. Dat betekent geen denim en Red Wings meer, maar chino's, overhemden en van bommels...
Beetje jammer, maar goed, dan in het weekend maar rocken
Neem je toch een paar trickers of grensons oid?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Potverdrie dat zijn echt toffe RW
Ik heb nieuwe baan en moet netjes gekleed. Dat betekent geen denim en Red Wings meer, maar chino's, overhemden en van bommels...
Beetje jammer, maar goed, dan in het weekend maar rocken
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:13 schreef rickstarr het volgende:
Masa 1001, ongeveer 2 maanden wear 0 washes 0 soaks. Blauw begint er een klein beetje door te komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pbj xx-012 contest @ 4 maanden 0 washes 1 soak:Die pbj is gewoon pure prOnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.90euro echt een goede aanwinstquote:
Sokken kan je wel uitdoen na 3-0 klopquote:
We fear that which we cannot see
Maak zo wel ff pics met JB0201quote:Op zondag 1 maart 2015 15:08 schreef Atta-boy het volgende:
Al 2x geen raw denim gedragen in je post 2meter, smh.
Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens langs the globe om wat koopjes te zoeken
Het zijn Friesland sokken, geen Heerenveen sokken. Voetbal kan mij gestolen worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Die pbj is gewoon pure prOn
[..]
90euro echt een goede aanwinst
[..]
Sokken kan je wel uitdoen na 3-0 klop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan, absoluut mooie schoenen, met name die tricker kendal, maar vind die bedragen toch net teveel voor een paar schoenen, kan ik niet echt voor mezelf verantwoorden.quote:Op zondag 1 maart 2015 03:15 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Neem je toch een paar trickers of grensons oid?
Hij zei over 5 weken oid.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja dat kan, absoluut mooie schoenen, met name die tricker kendal, maar vind die bedragen toch net teveel voor een paar schoenen, kan ik niet echt voor mezelf verantwoorden.
Die Red Wings van tweemeter moeten wel kunnen overigens.
@tweemeter: weet je wanneer the globe dicht gaat?
Edit: Die Grensons zouden prima kunnen trouwens zie ik nu, zelfde klasse als bijv. bommels (<¤275)
Hmm, dan binnenkort maar eens langs, ik was afgelopen dagen nog in de buurt, net te laat gelezen!quote:
Wat is the globe als ik vragen mag ^^ ? Kan t zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja dat kan, absoluut mooie schoenen, met name die tricker kendal, maar vind die bedragen toch net teveel voor een paar schoenen, kan ik niet echt voor mezelf verantwoorden.
Die Red Wings van tweemeter moeten wel kunnen overigens.
@tweemeter: weet je wanneer the globe dicht gaat?
Edit: Die Grensons zouden prima kunnen trouwens zie ik nu, zelfde klasse als bijv. bommels (<¤275)
Winkel in Arnhem.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Meneer_Hoed het volgende:
[..]
Wat is the globe als ik vragen mag ^^ ? Kan t zo 1,2,3 niet vinden.
Heb de Edwins overig toch maar geannuleerd, wil wat dikkers. Weet iemand nog interessante zwarte broeken? Zwart over indigo mag ook!
Ik kwam zelf uit op een van deze drie qua kleur en model:
Japan Blue x Blue Owl 16.5oz Broken Twill Deep Blue "Monster" - Tapered Model JBO-420
LEFT FIELD NYC COLLECT MILLS BLACK MARIA CHELSEA JEANS 14.5OZ
ROGUE TERRITORY SK STEALTH SKINNY RAW BLACK SELVEDGE 15OZ
Die eerste valt eigenlijk wel af al omdat die toch wel blauw wordt na een tijdje. Maar als iemand nog tips heeft voor iets moois!
Toffe winkel met dry denim & red wings o.a.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:33 schreef Meneer_Hoed het volgende:
[..]
Wat is the globe als ik vragen mag ^^ ? Kan t zo 1,2,3 niet vinden.
Heb de Edwins overig toch maar geannuleerd, wil wat dikkers. Weet iemand nog interessante zwarte broeken? Zwart over indigo mag ook!
Ik kwam zelf uit op een van deze drie qua kleur en model:
Japan Blue x Blue Owl 16.5oz Broken Twill Deep Blue "Monster" - Tapered Model JBO-420
LEFT FIELD NYC COLLECT MILLS BLACK MARIA CHELSEA JEANS 14.5OZ
ROGUE TERRITORY SK STEALTH SKINNY RAW BLACK SELVEDGE 15OZ
Die eerste valt eigenlijk wel af al omdat die toch wel blauw wordt na een tijdje. Maar als iemand nog tips heeft voor iets moois!
Ik zou gewoon iets kiezen wat donkere kleuren behoud.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat gebruiken jullie bij een wash of soak, Woolite black?
Ja dat is bijna wat ik zoek, mag wat zwaarder zijn. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Toffe winkel met dry denim & red wings o.a.
Ik zelf heb een warpweftco SP-02, black fade to grey. Erg toffe kleur, misschien wel de mooiste die ik heb. Komt uit indo, heb via whatsapp besteld toendertijd. voor ¤90 incl shipping ofzo dacht ik.
Even scrollen (of cmd+f en 'grey' dan heb je hem zo)
Zit net die lijn van warpweftco te bekijken, ziet eruit als flink waar voor je geld! Hoe zit t met constructie e.d.? Denim en details zien er tof uit iig!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Toffe winkel met dry denim & red wings o.a.
Ik zelf heb een warpweftco SP-02, black fade to grey. Erg toffe kleur, misschien wel de mooiste die ik heb. Komt uit indo, heb via whatsapp besteld toendertijd. voor ¤90 incl shipping ofzo dacht ik.
Even scrollen (of cmd+f en 'grey' dan heb je hem zo)
Nee niet echt. ill store (drieharingenstraat) zou komend seizoen wat naked & famous binnen krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:35 schreef Tjado het volgende:
Zijn er in Utrecht shops die een goed denim aanbod hebben?
Volgens de eerste drydenim indo-merk is de constructie 1 van de betere op dit moment in Indonesiequote:Op maandag 2 maart 2015 20:39 schreef Analoog het volgende:
[..]
Zit net die lijn van warpweftco te bekijken, ziet eruit als flink waar voor je geld! Hoe zit t met constructie e.d.? Denim en details zien er tof uit iig!
Hm interessant... Die irregular slub ziet er echt heel fijn uit. In sale voor ¤54,- zonder verzendkosten... Het is dat ik mn PBJ heb, en dat ik van mezelf sowieso moet wachten tot de contest voorbij isquote:Op maandag 2 maart 2015 21:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Volgens de eerste drydenim indo-merk is de constructie 1 van de betere op dit moment in Indonesie![]()
Alleen alle uitvoeringen wat hij uitbracht is death stock.
Lee en de rode winkel. Maar niet echt iets tdn achtigsquote:Op maandag 2 maart 2015 20:35 schreef Tjado het volgende:
Zijn er in Utrecht shops die een goed denim aanbod hebben?
De Rode Winkel was toch failliet?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Lee en de rode winkel. Maar niet echt iets tdn achtigs
Nicequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:08 schreef rickstarr het volgende:
Op 21 Oktober vorig jaar Chevalier captoe boots besteld.
Vandaag zijn ze eindelijk verzonden vanuit Indonesië.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Constructie is echt goed, wordt veel aandacht aan besteed. Dat kwam in het persoonlijke contact met de maker (Herman) ook duidelijk naar voren dat dat voor hem het belangrijkste was. Echt een goede gast, zou er zo nog een paartje bestellenquote:Op maandag 2 maart 2015 20:39 schreef Analoog het volgende:
[..]
Zit net die lijn van warpweftco te bekijken, ziet eruit als flink waar voor je geld! Hoe zit t met constructie e.d.? Denim en details zien er tof uit iig!
Nice.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:51 schreef Bob_lorr het volgende:
For special project, here is the most beautiful Thai Traditional Art hand-stitched on rear patch.
Will come with collaboration arc on back pocket also, Masa X Thailand
[ link | afbeelding ]
Cool man, wilde die laatst ook bestellen in colour #8 volgens mij. Waar heb je ze gekocht en hoeveel was je uiteindelijk kwijt?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:08 schreef rickstarr het volgende:
Op 21 Oktober vorig jaar Chevalier captoe boots besteld.
Vandaag zijn ze eindelijk verzonden vanuit Indonesië.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze direct bij chevalier gekocht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Cool man, wilde die laatst ook bestellen in colour #8 volgens mij. Waar heb je ze gekocht en hoeveel was je uiteindelijk kwijt?
Volgens mij was de rode winkel er wel nog toen ik voor het laatst in Utrecht was. Miss met een andere naam ofzo, geen idee eigenlijk.
Ze waren laatst met 50% korting bij een shop in Indonesië, en de retailprijs in rupiah is volgens mij ook een stukje goedkoper. Alleen ze hadden toen helaas mijn maat niet meer in die uitvoeringquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Heb ze direct bij chevalier gekocht.
Prijs is $215 voor de boots, $45 voor vibram eton zool en $58 voor de shipping.
Kwam voor mij op ongeveer ¤245. Ik heb wel wat korting gekregen omdat in de tijd dat ik de bestelling heb geplaatst de eigenaar jarig was.
Zat ook te twijfelen tussen #8 en natural chromexcel. Vind die laatste toch het mooiste.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Mag weg voor 10tje ofzo leuk voor een beginner of een afragger zoals Bok
Op de punten waar de denim onder "stress" staat, zal vast wel wat rek optreden. Tenzij hij veel te strak zit natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef rainbowbeard het volgende:
Hoe zit het met het uitlopen van spijkerjassen? Ik heb een jas van PBJ, maar deze zit op sommige plekken vrij strak. Zal ik ooit mijn armen weer soepeltjes kunnen bewegen? Of moet ik leren leven met deze handicap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |