Die muts van mij is ook zo, heeft ze bij mij geleerd, altijd zorgen dat er meer binnenkomt dan eruit gaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zuinig zijn heb ik op die zolderkamer wel geleerd, als het moet kan ik dat nog steeds,
als het niet hoeft liever niet
Ben een levenskunstenaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mo, jij werkt toch al jaren niet meer, hoe kun je dan pensioen opbouwen?
Bij mij is alles goed geregeld. En legaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje beleggen bedoel je? Van de rente wordt je niet vet.
Ik rentenier ook legaal, verdien alleen wat bij hier en daar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is alles goed geregeld. En legaal.
Yw. Dat zeg ik meestal tegen vrouwen.quote:
Ik ben altijd goed voor vrouwen, kinderen en dieren.quote:
'dat is een hele mooie eigenschapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed voor vrouwen, kinderen en dieren.
Als je zuinig kan zijn kan je ook sparen. Komt je altijd van pas als je geld nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan ook heel zuinig leven, is een beetje tweede natuur geworden, maar gelukkig hoeft het niet meer zo streng als toen ik bijv. student was.
als mijn zoon mij moedertje zou nemen zou hij een draai om zijn oren krijgen maar ik ben dan nog geen 80+quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegen mijn moeder 80+ zeg ik altijd moedertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |