Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry ik zit verder niet op te letten. Ben plaatjes aan het checken.
Mail en Facebook gehackt, ja dus. Dom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
Maar ze had naaktfoto's in haar mail? Nooit naaktfoto's mailen natuurlijk, naar niemand.
Lekker boeiend als ze online komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef Karina het volgende:
Maar ze had naaktfoto's in haar mail? Nooit naaktfoto's mailen natuurlijk, naar niemand.
Oh ja, die heb ik al eens op 4chan gezien. Goede kwarktassen.quote:
Zou ik ook niet willen hoor. Maar mijn foto's wil toch niemand zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker boeiend als ze online komen.
Vind haar vooral irritant, een statement proberen te maken voor vrouwen, net alsof dit soort dingen niet bij mannen kan gebeuren. Beetje hypocriet.
Dat snap ik dus ook niet. Alsof die mannen het verschil wat kan schelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"i've taken the power back"nee domme doos... ze hebben nu alleen maar nog meer naakte foto's van je
Alle vrouwen zijn ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"i've taken the power back"nee domme doos... ze hebben nu alleen maar nog meer naakte foto's van je.
Natuurlijk kan dat, maar ik durf wel te stellen dat het aantal vrouwelijke hackers die opzoek gaan naar naaktfoto's van mannen vrij gering is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker boeiend als ze online komen.
Vind haar vooral irritant, een statement proberen te maken voor vrouwen, net alsof dit soort dingen niet bij mannen kan gebeuren. Beetje hypocriet.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar ik durf wel te stellen dat het aantal vrouwelijke hackers vrij gering is.
Mja, ze brengt het gewoon raar. Helemaal met dan nog een sessie online zetten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik ook niet willen hoor. Maar mijn foto's wil toch niemand zien.
En zal ook best bij mannen gebeuren, maar blijkbaar vertellen die er niet over. Of vinden die het minder erg.
Hoeven toch niet perse hackers te zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar ik durf wel te stellen dat het aantal vrouwelijke hackers die opzoek gaan naar naaktfoto's van mannen vrij gering is.
En dat vrouwen niet massaal die boel op internet posten en rondsturen.
Ze heeft het weten om te zetten in iets positiefs voor haarzelf. Kan me wel voorstellen dat dat als een overwinning voelt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Alsof die mannen het verschil wat kan schelen.
Monique ziet er de laatste tijd erg goed uit, ja. Met dat lange jaar en zonder bril. Leuk meisje ook. Of vrouw eigenlijk wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Monique ziet er beeldig uit, vinden jullie ook niet? Als er ooit een booslim een haar op haar hoofdje krenkt breekt de pleuris uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |