Deze komt denk ik uit een van de Tesselations boeken van Creative Havenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interwebz.. Even zoeken of ik m nog kan vinden
Ik moet echt een keer gaan printen op het werkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebbes!
http://www.doverpublications.com/zb/samples/49165x/sample7d.htm
Die ga ik ook eens proberen voor ik het boek bestelquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebbes!
http://www.doverpublications.com/zb/samples/49165x/sample7d.htm
Thanks, daar ga ik even naar kijkenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://store.doverpublica(...)creative-haven-.html
Zijn fijne boeken vind ik wel. Zit vast wel wat natuurstuff tussen.
Mooi!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:21 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Thanks, daar ga ik even naar kijken![]()
En ik heb er weer eentje af!
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleurtjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Bovenste rij oranje-roze van de bovenste plaat heb ik verkeerd om gedaan per ongeluk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige platen....mooie kleuren😊quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Bovenste rij oranje-roze van de bovenste plaat heb ik verkeerd om gedaan per ongeluk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg mooi geworden Femkepemke!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:21 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Thanks, daar ga ik even naar kijken![]()
En ik heb er weer eentje af!
[ afbeelding ]
Nee, ik vind dat te priegelig zulke platen haha. Je hebt ook het betoverde woud ofzkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:37 schreef Patapon het volgende:
Hmm, ik denk dat ik ook maar eens ga kleuren. Ik ben niet zo van de grote platen maar denk erover om de kaarten van mijn geheime tuin te bestellen. Heeft iemand hier die al?
Tof! Ik heb hem gisteren ook gekleurd. Maar dan heel andersquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:00 schreef Sylvana het volgende:
/nachtbraker meldt zich weer![]()
Uit Terrific Tessellations, met pastel- Promarkers
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:30 schreef bloem4 het volgende:
[..]
Prachtige platen....mooie kleuren😊
Haha jepquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een mooie kleurtjes
Touchliits? Hihi.
Idd heel anders, maar ook tof!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:41 schreef danic het volgende:
[..]
Tof! Ik heb hem gisteren ook gekleurd. Maar dan heel anders![]()
[ afbeelding ]
Dank allemaal, vond 't een erg leuke plaat om te doen!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup. Heb even een mailadres aangemaakt: kleurplatenvoorvolwassenen@outlook.comquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:35 schreef NedKelly het volgende:
En Amarantha, kan ik ze dan naar jou sturen voor toevoeging aan je photobucket?
Lijkt mij idd handig jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:55 schreef danic het volgende:
Is het een idee om de link van Amaranta's fotobucket in de OP te zetten?
Zo kunnen we hem makkelijk terugvinden.
Verkeerde topic volgens mijquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja ik heb niks met taarten in kleurplaat-vorm of geometrische figuren. Iedereen tevreden lukt bijna nooit. Ik vind zelf plaat 5 erg leuk en die is nog niet zo erg onderwater.
Nouja, "normaal"quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Is er ook een normale Facebookgroep? Daar wil ik ook wel lid van worden!
Voeg jezelf maar toe, dan accepteer ik je.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:44 schreef danic het volgende:
Zo! De discussie heeft zijn hoogtepunt bereikt. Dit was mijn laatste reactie:
Maar goed. Ik heb geen zin in kleuterschool gedoe. We zijn allemaal volwassenen en als enige volwassene in deze kinderachtige discussie zeg ik het nu tot een halt. Ik laat me niet als een klein kind behandelen. Jullie hebben geen heerschappij over een Facebookgroep. Je bent maar beheerder. Jullie gedragen je als dictator. Sorry van de woordkeuze, maar na een ellenlange discussie waarin ik aan jullie botte hersenen Probeer uit te leggen dat ik jullie niets misdaan heb, besluiten jullie alles over een kam te scheren en iedereen maar aan dezelfde boom op te knopen.
Zielig.
Cygne, zou je me weer aan jullie Facebook groep willen toevoegen?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe heet die 'normale' Facebookgroep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan de groep nergens vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:00 schreef Cygne het volgende:
[..]
Voeg jezelf maar toe, dan accepteer ik je.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:24 schreef Cygne het volgende:
[..]AangemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef NedKelly het volgende:
17 platen uit Dreamscapes gescand voor de liefhebbers en Automatic_
Dreamscapes - Album on Imgur
Zal ze morgen even op photobucket gooien. Zit nu mobiel. Zal morgen ook even de kleurplaten sorteren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef NedKelly het volgende:
Dreamscapes - Album on Imgur
nice gelijk ff een pin gemaakt..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef NedKelly het volgende:
Alles! Tof!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ()
[ afbeelding ]
Ziet er superstrak uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Supertof!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Van dat retro, met gouden vlakjes.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt wel een behang uit een fancyschmancy Frans hotel!strak heur!
Heb even getwijfeld of ik Pinterest zou doen (gebruik ik zelf ook al), maar vindt het wel fijn aan photobucket dat ik veel in één keer kan uploaden. En daar kun je ook dingen onder mapjes plaatsenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:11 schreef janeway het volgende:
[..]
nice gelijk ff een pin gemaakt..
Trouwens de gerda's hebben ook een pinterest. Niet allemaal geweldige platen maar wie weet zit er nog wat bij. Bv baby's hahaha en oma's
https://www.pinterest.com/Kleurboeken/
Nee joh. Dat was een parodie op een Gerda die 17 uur over een plaat had gedaan en echt alles had gegeven.quote:
Ja dat krijg je als je daar niet meer mag meelezen. Dan mis je soms de grapquote:Op zondag 15 februari 2015 09:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee joh. Dat was een parodie op een Gerda die 17 uur over een plaat had gedaan en echt alles had gegeven.
Supertof! Mooie en vooral chique kleurencombinatiequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik niet. Ik heb liever grotere platen.quote:Op zondag 15 februari 2015 11:04 schreef Rozekwarts het volgende:
Mooi hier boven![]()
Kleuren jullie ook met fineliners?
Nope. Heb ze wel maar ik gebruik ze voor mijn Filofax. Nooit geprobeerd mee te kleuren eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2015 11:04 schreef Rozekwarts het volgende:
Mooi hier boven![]()
Kleuren jullie ook met fineliners?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik doe bij mijn administratie dat soort dingen altijd onder Diversquote:Op zondag 15 februari 2015 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik de laatste 7 kleurplaten onder zal plaatsen.. Iemand een idee?
http://s1382.photobucket.(...)rVolwassenen/library
Supergaafquote:Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Epilepsiepilletjes ingenomen?
Mooi!
[ afbeelding ]
Mooi !!quote:Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi!
[ afbeelding ]
die is gaaf!!!quote:Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |