abonnement Unibet Coolblue
pi_149617361


Men koopt of bestelt
Kleurboeken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Stiften, potloden en markers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestelsites:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amarantha's photobucket
Onze held Amarantha _O_ heeft een photobucket gemaakt waarop zij kleurplaten verzamelt om te kunnen printen.
Toevoegingen voor de photobucket kun je doorsturen aan haar via kleurplatenvoorvolwassenen @ outlook.com.

En verder!

[ Bericht 1% gewijzigd door NedKelly op 14-02-2015 17:36:26 ]
pi_149617416
Work in progress :)



Met deze ben ik wel ff bezig, dit is na 1.5 uur ongeveer :o
pi_149617420
NedKelly, heb jij al meer van Dream-ding-boek gedaan? Want ik vind die platen er echt tof uitzien!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149617439
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Sylvana het volgende:
Work in progress :)


[ afbeelding ]

Met deze ben ik wel ff bezig, dit is na 1.5 uur ongeveer :o
Priegelwerkje!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149617459
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Priegelwerkje!
Ja en dat zonder nibs :X
  roze donderdag 12 februari 2015 @ 22:29:59 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149617460
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Sylvana het volgende:
Work in progress :)


[ afbeelding ]

Met deze ben ik wel ff bezig, dit is na 1.5 uur ongeveer :o
Ik haak altijd af na een tijdje bij zulke kleurplaten ;( Ben er wel achter dat ik niet van teveel gepriegel hou. Maar vind het eindresultaat bij anderen wel altijd super mooi O+
Your beauty never ever scared me.
pi_149617471
zo, terwijl er op FB van alles gebeurde heb ik de laatste hand gelegd aan deze plaat



Met O+ Spectrum Noir markers O+
pi_149617525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef SummerBreeze het volgende:
zo, terwijl er op FB van alles gebeurde heb ik de laatste hand gelegd aan deze plaat

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Met O+ Spectrum Noir markers O+
Gaaf! O+
Dat is ook een priegelplaat zeg! :o
pi_149617536
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Sylvana het volgende:
Work in progress :)

[ afbeelding ]

Met deze ben ik wel ff bezig, dit is na 1.5 uur ongeveer :o
Uit Lotus Designs?
  donderdag 12 februari 2015 @ 22:31:24 #10
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149617537
Wordt mooi Sylvana! Zal morgen mijn wip plaatsen schiet ook niet echt op.
pi_149617565
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Uit Lotus Designs?
Jup :Y Deze staat ook op de voorkant van het boek.

Dankje Bubs :)
  donderdag 12 februari 2015 @ 22:32:19 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149617583
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef SummerBreeze het volgende:
zo, terwijl er op FB van alles gebeurde heb ik de laatste hand gelegd aan deze plaat

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Met O+ Spectrum Noir markers O+
*O* mooi hoor!
pi_149617621
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gaaf! O+
Dat is ook een priegelplaat zeg! :o
dank je. En valt mee hoor. Ik heb niet elk streepje in de blaadjes een eigen kleur gegeven :) (en daarbij is het boek 30x30 cm ;) )
pi_149617677
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Sylvana het volgende:
Work in progress :)

[ afbeelding ]

Met deze ben ik wel ff bezig, dit is na 1.5 uur ongeveer :o
Mooi al. Leuke kleurencombi. Ik hou ervan om bij een standaard/klassieke combinatie (je geel, oranje, rood) een contrasterende kleur (paars in jouw geval) te gebruiken
pi_149617728
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik haak altijd af na een tijdje bij zulke kleurplaten ;( Ben er wel achter dat ik niet van teveel gepriegel hou. Maar vind het eindresultaat bij anderen wel altijd super mooi O+
Ik heb er op het moment geduld niet voor. Van die repeterende patronen waarbij ik dan soort OCD heb dat ik eerst al diezelfde stukjes eerst met 1 kleur af moet maken omdat ik anders in de war raak later met welke kleur nou wat was enzo. Dan haak ik ook af en leg het weg (gisteren nog gedaan met Lotus Design). Had ik eerst niet (denk nu even door flink wat gedoe op mijn werk waardoor ik me niet goed kan concentreren). Ligt dan bij mij weer niet zo aan gepriegel maar meer het repeterende. Heb daarom gisteren maar wat meer "realistische" patronen besteld met niet teveel repeterende stukjes.
  roze donderdag 12 februari 2015 @ 22:36:04 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149617774
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef NedKelly het volgende:
Van die repeterende patronen waarbij ik dan soort OCD heb dat ik eerst al diezelfde stukjes eerst met 1 kleur af moet maken omdat ik anders in de war raak later met welke kleur nou wat was enzo. Dan haak ik ook af en leg het weg
Dit is zo herkenbaar :')!!
Your beauty never ever scared me.
pi_149617780
Mooie plaat sylvana! ziet er nu al mooi uit :) maar de plaat ziet er idd niet uit alsof je hem 'even' binnen anderhalf uur af hebt. leuke uitdaging :P

summer: mooi! O+

tussen al het facebook geweld Door mijn mandala even afgemaakt waar ik vanmiddag aan begonnen was. uiteindelijk toch best tevreden over :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149617978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik heb er op het moment geduld niet voor. Van die repeterende patronen waarbij ik dan soort OCD heb dat ik eerst al diezelfde stukjes eerst met 1 kleur af moet maken omdat ik anders in de war raak later met welke kleur nou wat was enzo. Dan haak ik ook af en leg het weg (gisteren nog gedaan met Lotus Design). Had ik eerst niet (denk nu even door flink wat gedoe op mijn werk waardoor ik me niet goed kan concentreren). Ligt dan bij mij weer niet zo aan gepriegel maar meer het repeterende. Heb daarom gisteren maar wat meer "realistische" patronen besteld met niet teveel repeterende stukjes.
Zo doe ik het ook hoor. Eerst alles met 1 kleur en daarna met een andere kleur. Dus doe eerst 12 keer geel stipje, dan 12 keer bloem etc.
Ik vind het juist fijn dat repeterende, zorgt juist dat ik daar mee bezig ben en niet met mijn gedachten ergens anders zit.

Dankjullie O+

MissStevie ook al zo'n mooie plaat! Leuke kleurtjes! :Y
pi_149617988
Leuk MissStevie.

Opvallend is dat trouwens. Ik zie bijna iedereen (ja, ik ben zelf ook 'schuldig') alles wat op blaadjes lijkt automatisch in groentinten doen.
pi_149618015
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook hoor. Eerst alles met 1 kleur en daarna met een andere kleur. Dus doe eerst 12 keer geel stipje, dan 12 keer bloem etc.
Ik vind het juist fijn dat repeterende, zorgt juist dat ik daar mee bezig ben en niet met mijn gedachten ergens anders zit.

Dankjullie O+
Dit dus. Juist dat maar 1 keer na hoeven te denken kan erg 'zen' maken
pi_149618029
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef automatic_ het volgende:
NedKelly, heb jij al meer van Dream-ding-boek gedaan? Want ik vind die platen er echt tof uitzien!
Eentje die ik in december gemaakt heb en eentje waar ik vandaag mee begonnen ben. Die van vandaag is met alleen maar 2013 en 2014 seasonal Promarkers. Op die grijze na dan.

Bij die andere had ik eerst die kersen gedaan en toen met een pasteltint gekleurd en dacht, shit dat past niet zo mooi bij die harde kersenkleur. Heb ik de rest maar helemaal pastel gedaan, uiteindelijk nog wel redelijk goed gekomen met die plaat. Helaas geen ctrl+z om die kersen uit te gummen en opnieuw te doen :)



pi_149618046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef SummerBreeze het volgende:
Leuk MissStevie.

Opvallend is dat trouwens. Ik zie bijna iedereen (ja, ik ben zelf ook 'schuldig') alles wat op blaadjes lijkt automatisch in groentinten doen.
Haha ja toch een beetje standaard om dat te doen ja. Doe het nu zelf ook bij deze plaat :P
pi_149618064
Ik kleur ook eerst alles in dezelfde kleur, omdat ik bang ben het anders niet meer te weten. En als ik moet stoppen voordat ik klaar ben doe ik de stift op zijn kop (ten opzichte van de andere stiften) terug in de map :D
pi_149618134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik heb er op het moment geduld niet voor. Van die repeterende patronen waarbij ik dan soort OCD heb dat ik eerst al diezelfde stukjes eerst met 1 kleur af moet maken omdat ik anders in de war raak later met welke kleur nou wat was enzo. Dan haak ik ook af en leg het weg (gisteren nog gedaan met Lotus Design). Had ik eerst niet (denk nu even door flink wat gedoe op mijn werk waardoor ik me niet goed kan concentreren). Ligt dan bij mij weer niet zo aan gepriegel maar meer het repeterende. Heb daarom gisteren maar wat meer "realistische" patronen besteld met niet teveel repeterende stukjes.
Dat doe ik ook hoor. Ben zo bang dat ik anders net de verkeerde kleur rood of paars oid pak.

Daardoor wil ik ook wel eens afraffelen. Na het tigste rondje ingekleurd te hebben ben ik daar zo klaar mee en dan moet de halve pagina nog
pi_149618207
Thnx all O+

ik vind het juist wel een gaaf effect zo Danic! die kersen springen er echt uit zo :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149618238
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef SummerBreeze het volgende:
zo, terwijl er op FB van alles gebeurde heb ik de laatste hand gelegd aan deze plaat

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Met O+ Spectrum Noir markers O+
Mooi! En nog gesigneerd ook! :D
pi_149618294
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef MissStevie het volgende:
Thnx all O+

ik vind het juist wel een gaaf effect zo Danic! die kersen springen er echt uit zo :)
Het is niet mijn kleurplaat hoor!
pi_149618302
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef danic het volgende:
Ik kleur ook eerst alles in dezelfde kleur, omdat ik bang ben het anders niet meer te weten. En als ik moet stoppen voordat ik klaar ben doe ik de stift op zijn kop (ten opzichte van de andere stiften) terug in de map :D
Waarom bedenk ik zoiets nou zelf niet :')
pi_149618317
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef MissStevie het volgende:
Thnx all O+

ik vind het juist wel een gaaf effect zo NedKelly! die kersen springen er echt uit zo :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149618359
foutje.. zag het al idd.. wou hem editten, maar zie dat ik hem perongeluk gequote heb..

oh wel.. :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149618373
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Waarom bedenk ik zoiets nou zelf niet :')
:D alstu
pi_149618379
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dit is zo herkenbaar :')!!
haha. Ik wil mezelf soms dwingen om ook niet elke keer een zelfde stukje hetzelfde kleurtje te doen. Maar bijv. schuin aflopend of om en om dingen te wisselen. Heb ik ook moeite mee :@
Daarom is die dreamscapes ook wel goed. Oefening in niet herhalen en niet proberen realistische kleuren te gebruiken.
pi_149618383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Eentje die ik in december gemaakt heb en eentje waar ik vandaag mee begonnen ben. Die van vandaag is met alleen maar 2013 en 2014 seasonal Promarkers. Op die grijze na dan.

Bij die andere had ik eerst die kersen gedaan en toen met een pasteltint gekleurd en dacht, shit dat past niet zo mooi bij die harde kersenkleur. Heb ik de rest maar helemaal pastel gedaan, uiteindelijk nog wel redelijk goed gekomen met die plaat. Helaas geen ctrl+z om die kersen uit te gummen en opnieuw te doen :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oke, ik wil dat boek ook.
Creative Haven he? }:|
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149618417
SummerBreeze en MissStevie, moooooi!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149618469
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook hoor. Eerst alles met 1 kleur en daarna met een andere kleur. Dus doe eerst 12 keer geel stipje, dan 12 keer bloem etc.
Ik vind het juist fijn dat repeterende, zorgt juist dat ik daar mee bezig ben en niet met mijn gedachten ergens anders zit.

Dankjullie O+

MissStevie ook al zo'n mooie plaat! Leuke kleurtjes! :Y
Dat vond ik tot begin dit jaar dus ook fijn. Maar op de een of andere manier word ik er nu zo onrustig van dat ik er daarom geen geduld voor heb om het af te maken. Vind die omslag beetje gek. Maar goed, zal wel weer komen over tijdje dat ik het juist wel weer fijn vind om te doen.

Wil nu gewoon heel snel gelijk resultaat zien en diverse kleurtjes gebruiken :D
pi_149618518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Mooi! En nog gesigneerd ook! :D
ja :@

Ik wilde eigenlijk alleen dateren, maar ik ben het van een van mijn eerste banen zo gewend om dat met een paraaf erbij te doen. Elk dossierstuk dat ik valideerde moest gedateerd worden met paraaf erbij. Ik doe dat werk inmiddels al 6 jaar niet meer, maar ik krijg het maar niet uit mijn systeem. Zelfs bij briefjes die ik voor mezelf maak met tandarts/donktersafspraken enzo betrap ik mijzelf erop
die paraaf er steeds weer bij staat 8)7
pi_149618600
Gave platen zeg, Summerbreeze en MissStevie! Ben jaloers op jullie mooie stiften!
pi_149618613
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef SummerBreeze het volgende:
Leuk MissStevie.

Opvallend is dat trouwens. Ik zie bijna iedereen (ja, ik ben zelf ook 'schuldig') alles wat op blaadjes lijkt automatisch in groentinten doen.
Ha en nog geen 2 post later allemaal gekke kleuren blaadjes :6

(ik heb ook de neiging om alles realistisch te kleuren, dus speciaal nu losgelaten, is leuk met dat Dreamscapes boek)
pi_149618684
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:41 schreef danic het volgende:
Ik kleur ook eerst alles in dezelfde kleur, omdat ik bang ben het anders niet meer te weten. En als ik moet stoppen voordat ik klaar ben doe ik de stift op zijn kop (ten opzichte van de andere stiften) terug in de map :D
Ik leg ze op mijn tafel neer, maar als ik dan met 5 tinten blauw bezig ben, dan weet ik soms niet meer welk rondje waarmee gekleurd was ;( (als ik dus afwissel in de plaat met de verschillende stukjes).
pi_149618743
quote:
Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

ja :@

Ik wilde eigenlijk alleen dateren, maar ik ben het van een van mijn eerste banen zo gewend om dat met een paraaf erbij te doen. Elk dossierstuk dat ik valideerde moest gedateerd worden met paraaf erbij. Ik doe dat werk inmiddels al 6 jaar niet meer, maar ik krijg het maar niet uit mijn systeem. Zelfs bij briefjes die ik voor mezelf maak met tandarts/donktersafspraken enzo betrap ik mijzelf erop
die paraaf er steeds weer bij staat 8)7
Haha, nu misstaat het niet. Maar bij afsprakenkaartjes moet het er wel heel grappig uit zien
pi_149618776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik leg ze op mijn tafel neer, maar als ik dan met 5 tinten blauw bezig ben, dan weet ik soms niet meer welk rondje waarmee gekleurd was ;( (als ik dus afwissel in de plaat met de verschillende stukjes).
Ik gebruik daar een notitieblaadje voor :@
pi_149618808
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:46 schreef MissStevie het volgende:
Thnx all O+

ik vind het juist wel een gaaf effect zo NedKelly! die kersen springen er echt uit zo :)
Dat wel idd. Maar mijn lichte OCD (oftewel de Monica (uit Friends) in mij) zegt dat die knalkleur niet bij de pasteltintjes past 8)7
pi_149618845
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oke, ik wil dat boek ook.
Creative Haven he? }:|
Yep. Als je wilt kan ik van het weekend wel wat voor je scannen hoor en op dropbox zetten. Behalve dan die ik al gekleurd heb natuurlijk :P
pi_149618938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:49 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

ja :@

Ik wilde eigenlijk alleen dateren, maar ik ben het van een van mijn eerste banen zo gewend om dat met een paraaf erbij te doen. Elk dossierstuk dat ik valideerde moest gedateerd worden met paraaf erbij. Ik doe dat werk inmiddels al 6 jaar niet meer, maar ik krijg het maar niet uit mijn systeem. Zelfs bij briefjes die ik voor mezelf maak met tandarts/donktersafspraken enzo betrap ik mijzelf erop
die paraaf er steeds weer bij staat 8)7
Haha grappig.
Ik heb op een hogeschool gewerkt en daardoor gewend altijd als ik bij pc wegloop gelijk pc te locken (zodat student niet kan inbreken op het netwerk). Werk daar al 7 jaar niet meer, maar doe het nog altijd. Zelfs als ik even ga printen 5 meter verderop. Mijn collega's vinden me geloof ik paranoia :D
pi_149618995
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:55 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik gebruik daar een notitieblaadje voor :@
Ben ik ook maar mee begonnen idd :D Maar heb er heel vaak dan geen zin in en als ik dan 2 dagen later verder ga dan ben ik het kwijt. Dus door schade en schande wijzer geworden nu maar blaadjes ertussen.
pi_149619056
:'( :@ Ik zit bij te lezen en nu ik aan het eind ben zie ik mijn monoloog op een rijtje. Ik post even een half uur niet denk ik O-)
pi_149619158
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:58 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Haha grappig.
Ik heb op een hogeschool gewerkt en daardoor gewend altijd als ik bij pc wegloop gelijk pc te locken (zodat student niet kan inbreken op het netwerk). Werk daar al 7 jaar niet meer, maar doe het nog altijd. Zelfs als ik even ga printen 5 meter verderop. Mijn collega's vinden me geloof ik paranoia :D
Ik heb altijd in de bankwereld gewerkt en de laatste jaren op de IT afdeling met als één van de weinigen in het hele bedrijf toegang tot álle data(bases). Dus ik moet nog steeds elke keer locken. Ik doe het nu dus uit gewoonte thuis ook. En dat ie NIET handig.

Vervelend ding, spiergeheugen
pi_149619345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:02 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik heb altijd in de bankwereld gewerkt en de laatste jaren op de IT afdeling met als één van de weinigen in het hele bedrijf toegang tot álle data(bases). Dus ik moet nog steeds elke keer locken. Ik doe het nu dus uit gewoonte thuis ook. En dat ie NIET handig.

Vervelend ding, spiergeheugen
Thuis een Mac nemen. Ik heb thuis nooit die neiging doordat ik al jaren een Mac heb :D
pi_149619377
Op deze even een tvp
pi_149619384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:59 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ben ik ook maar mee begonnen idd :D Maar heb er heel vaak dan geen zin in en als ik dan 2 dagen later verder ga dan ben ik het kwijt. Dus door schade en schande wijzer geworden nu maar blaadjes ertussen.
Ik dus ook.
Dit werkt nu wel heel goed. Zo goed dat ik op dat bewuste blaadje eerst uittest welke kleuren bij elkaar passen :@
pi_149619438
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef NedKelly het volgende:
:'( :@ Ik zit bij te lezen en nu ik aan het eind ben zie ik mijn monoloog op een rijtje. Ik post even een half uur niet denk ik O-)
Haha. Ik heb je monoloog halverwege nog onderbroken zie ik :)
pi_149619456
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:56 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Yep. Als je wilt kan ik van het weekend wel wat voor je scannen hoor en op dropbox zetten. Behalve dan die ik al gekleurd heb natuurlijk :P
Ooooo dat mag ook!!! O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149619544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooooo dat mag ook!!! O+
Ga ik regelen. Als je zondagavond nog niets gezien hebt, help me even herinneren. Want dan ben ik het echt per ongeluk vergeten (concentratie / geheugen werkt niet zo best op moment).
pi_149619618
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:05 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Thuis een Mac nemen. Ik heb thuis nooit die neiging doordat ik al jaren een Mac heb :D
Ik game. Dus een Mac is een hele, hele, heeeeeele grote no-go
pi_149620403
Mijn man haat mac. _O-
pi_149620615
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef Cygne het volgende:
Mijn man haat mac. _O-
-O-
pi_149620744
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:27 schreef Cygne het volgende:
Mijn man haat mac. _O-
Neem dan Windows XD
pi_149620777
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:34 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Neem dan Windows XD
Of Linux.
Windows idd voor gamen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:32:35 #59
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149622910
Is die eendkleurplaat nu van fb afgehaald? Kan hem niet meer terugvinden -O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:35:27 #60
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149622965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:32 schreef Ceviche het volgende:
Is die eendkleurplaat nu van fb afgehaald? Kan hem niet meer terugvinden -O-
Geen idee, want er zijn mensen gekickt van de FB pagina :X
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:39:46 #61
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149623086
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:35 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Geen idee, want er zijn mensen gekickt van de FB pagina :X
Ik had er op gereageerd, zit nog wel in de groep.
Maar ik was dan ook wel heel complimenteus.
pi_149624068
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:35 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Geen idee, want er zijn mensen gekickt van de FB pagina :X
Ik kan er nog wel in, maar ik zie die eendenkleurplaat nergens meer :N
Vind het sowieso een onoverzichtelijk zooitje, alles staat door elkaar, terwijl ik mijn tijdlijn wel op "most recent" heb staan.
pi_149624075
Owja, nachtbraker meldt zich met kleurplaat die af is O-)

pi_149624178
Haha, Syl! Die ben ik ook aan t maken. Mooi! O+
pi_149625045
Wat een mooie kleurplaten weer gezien, jullie gaan super snel. Veel
kleurplaten en ik moet elke dag veel bij lezen....dit is alweer topic #26 hahaha.

Automatic, mooie kleurplaat van de eendjes ;)

Ik vind het wel heel gezellig hier :Y
pi_149625046
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:18 schreef Sylvana het volgende:
Owja, nachtbraker meldt zich met kleurplaat die af is O-)

[ afbeelding ]
Echt super mooi geworden Sylvana.....wat een werk! _O_ _O_ _O_
pi_149625311
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:18 schreef Sylvana het volgende:
Owja, nachtbraker meldt zich met kleurplaat die af is O-)

[ afbeelding ]
Mooi geworden!
pi_149625325
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:18 schreef Sylvana het volgende:
Owja, nachtbraker meldt zich met kleurplaat die af is O-)

[ afbeelding ]
Leuk zeg. Dat geel knalt er lekker uit zo
pi_149625834
Ik ben momenteel veel aan het kleuren in terrific tessalations. Wat kleuren de promarkers daar mooi in op zeg! Wauw!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 08:34:23 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149625865
Mooie platen zeg!! Die van Summer en Sylvana spreken me het meest aan :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 08:42:53 #71
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_149625963
Prachtig Sylvana!
pi_149626020
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef Sylvana het volgende:
Work in progress :)

[ afbeelding ]

Met deze ben ik wel ff bezig, dit is na 1.5 uur ongeveer :o
:D Ga jij hem ook namaken van de voorkant?? En het is veel werk ja, die plaat.. Wel tof!
Oh wacht!! Ja dus!! :D
pi_149626040
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:35 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Geen idee, want er zijn mensen gekickt van de FB pagina :X
Ik kan de hele groep niet eens meer teug vinden. :')
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_149626081
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:49 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik kan de hele groep niet eens meer teug vinden. :')
Als je zoekt op 'kleuren' dan staat hij als tweede of derde in de rij. Als 'besloten groep' en als afbeelding een verfpalet.

Je kan dan alleen nog kleurplaten zien, niet reageren, liken of überhaupt de kop van de groep zien.
pi_149626140
Nee, ik kan hem ook niet meer vinden, staat niet in de zoek resultaten. ben er niet zo rouwig om, nu is mijn tijdlijn weer meuk-vrij.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:00:06 #76
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149626189
Ik heb reactie en krijg foto van; Vraag maar aan niet-Gerda's en dan allerlei leden van de groep op screenshot.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:01:22 #77
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149626208
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:18 schreef Sylvana het volgende:
Owja, nachtbraker meldt zich met kleurplaat die af is O-)

[ afbeelding ]
Damn... Respect!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:02:14 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149626220
Wtf....

Geweldige plaat Sylvana!
pi_149626224
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb reactie en krijg foto van; Vraag maar aan niet-Gerda's en dan allerlei leden van de groep op screenshot.
haha! _O-
pi_149626384
Nou zeg ik ben er ook uitgekickt en ik heb op beide facebooks nog niets gezegd!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:16:47 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149626485
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb reactie en krijg foto van; Vraag maar aan niet-Gerda's en dan allerlei leden van de groep op screenshot.
:D :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149626623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nou zeg ik ben er ook uitgekickt en ik heb op beide facebooks nog niets gezegd!
Ik geloof dat ik maar even ga kijken of ik mocht blijven. :D
Professioneel gifmenger.
pi_149626684
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb reactie en krijg foto van; Vraag maar aan niet-Gerda's en dan allerlei leden van de groep op screenshot.
Blijkbaar hebben ze mij over het hoofd gezien O-)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:32:21 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149626757


Mijn laatste "creatie" :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149626812
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb reactie en krijg foto van; Vraag maar aan niet-Gerda's en dan allerlei leden van de groep op screenshot.
Hier dus ook.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:35:39 #86
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_149626814
Da's ook een mooie, XcUZ_Me!
pi_149626831
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb reactie en krijg foto van; Vraag maar aan niet-Gerda's en dan allerlei leden van de groep op screenshot.
:')
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_149626936
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb reactie en krijg foto van; Vraag maar aan niet-Gerda's en dan allerlei leden van de groep op screenshot.
Whut??
Dus je mag geen lid zijn van een andere groep?

Maar zonder dollen. Van wie heb je een reactie gekregen?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:43:57 #89
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_149626984
Facebookgerda's :')
pi_149627006
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:42 schreef danic het volgende:

[..]

Whut??
Dus je mag geen lid zijn van een andere groep?

Maar zonder dollen. Van wie heb je een reactie gekregen?
Ik van 'beheer kleuren voor volwassenen. En in mijn reactie daarop heb ik aangegeven dat ik het vreemd vind dat je blijkbaar maar tot 1 clubje mag horen.

Afhankelijk van hun reactie daarop heb ik al een hele conversatie in mijn hoofd zitten. Belangrijkste punt nu is dat ik de door mij geplaatste foto's daar weg wil kunnen halen. Ben benieuwd
pi_149627023
Mooie plaat XM!
pi_149627061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:44 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik van 'beheer kleuren voor volwassenen. En in mijn reactie daarop heb ik aangegeven dat ik het vreemd vind dat je blijkbaar maar tot 1 clubje mag horen.

Afhankelijk van hun reactie daarop heb ik al een hele conversatie in mijn hoofd zitten. Belangrijkste punt nu is dat ik de door mij geplaatste foto's daar weg wil kunnen halen. Ben benieuwd
Jij hebt ook een reactie gehad? Gaat dat per mail of via pm? Want ik heb die Linda Op't Eijnde een pm gestuurd. En die reageert niet...

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 13-02-2015 09:54:34 ]
pi_149627224
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:46 schreef danic het volgende:

[..]

Jij hebt ook een reactie gehad? Gaat dat per mail of via pm? Want ik heb die Linda Op't Eijnde een pm gestuurd. En die reageert niet...
PM.

Nu overigens wel een 'seen at 9.36' en een vinkje, maar geen enkele reactie.
pi_149627385
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:55 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

PM.

Nu overigens wel een 'seen at 9.36' en een vinkje, maar geen enkele reactie.
Kun je dat zien? Ik zie alleen maar een rondje naast mijn tekst. Heb jij een ander contactpunt voor me waar ik mijn vraag kan stellen. Net als jij? Mag ook in pm hoor.
pi_149627419
Tjonge jonge. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149627526
Xm, Sylvana en Summer, mooie platen.

Inderdaad, dat "strikte" maakt het een stuk minder leuk. Een beetje eigen inbreng zou veel fijner zijn. Blijkbaar denken sommige beheerders van FB-groepen meteen dat ze God mogen spelen.
pi_149627587
Ze gaan ten onder aan hun eigen 'succes'... die groep is veel te groot geworden, waardoor ze denken dat ze zulke strikte regels moeten handhaven...
Beetje zelfde probleem als bij die draagdoekenmarkt groep. Daar wordt ook alles er direct afgekeild als je het niet precies in het goede mapje doet, op de jusite manier, met de goede tekst etc
pi_149627696
Ik denk dat t ze ook wel weer een soort machtsgevoel geeft of zo. Triest, eigenlijk.
pi_149627839
En dan tegelijk steeds melden dat het zo vreselijk veel werk is. Ja hallo! Dat doe je zelf!
pi_149627845
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:03 schreef danic het volgende:

[..]

Kun je dat zien? Ik zie alleen maar een rondje naast mijn tekst. Heb jij een ander contactpunt voor me waar ik mijn vraag kan stellen. Net als jij? Mag ook in pm hoor.
Je hebt een DM
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:30:57 #101
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149627901
Ik zie ook van die mensen voor me die normaal niks durven (of mogen) zeggen, inderdaad heel triest.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:39:48 #102
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149628108
Ben met deze bezig, uit Ontspannende patronen.
pi_149628197
Mooi Jannuk!

Ik heb wel n beetje met ze te doen.. Hoe heb je nog tijd om te werken/kleuren/slapen/eten met dat gebeheer.
pi_149628312
Wordt al leuk Jannuk.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:48:29 #105
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149628318
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Cygne het volgende:
Mooi Jannuk!

Ik heb wel n beetje met ze te doen.. Hoe heb je nog tijd om te werken/kleuren/slapen/eten met dat gebeheer.
Is ook zo zonde van je tijd, vind ik. Je kan zoveel leuke dingen doen, in plaats van droeftoeteren op FB.

En bedankt, jij ook Summer.
pi_149628606
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Ben met deze bezig, uit Ontspannende patronen. [ afbeelding ]
Mooi, Jannuk!!

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn laatste "creatie" :P
Ook weer zo'n mooie, XcUZ_Me! Gave kleuren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:18 schreef Sylvana het volgende:
Owja, nachtbraker meldt zich met kleurplaat die af is O-)

[ afbeelding ]
Sylvana, wat was jij nog laat op (net als de rest!). Hele mooie kleurplaat weer!

Wat een stelletje zeikerds zeg. Ik zit er nog steeds in, maar voor hoe lang? Geen idee. Ze zullen zichzelf wel heel belangrijk vinden.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:59:55 #107
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149628614
Ik ben hier mee bezig. Uit een zeeman boekje



Wordt mooi Januk!!
pi_149628655
Mooi, Bubseltje! Die bloemen O+

Ik moet nodig weer aan de kleur, heb al echt een paar dagen niets gedaan.
pi_149628817
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb reactie en krijg foto van; Vraag maar aan niet-Gerda's en dan allerlei leden van de groep op screenshot.
Ik heb nu dezelfde reactie gekregen.
Dus gevraagd of ik niet van twee groepen lid mag zijn? En dat die groep net nieuw is en in ontwikkeling. En dat daar pas 1 plaat heb kunnen laten zien en graag ook lid van hun wil blijven. ..
Ben benieuwd
pi_149629159
Ik ben even door m'n kleurplaten gegaan en een paar foto's gemaakt.. Sorry voor de spam!









pi_149629213
Mooi Femke! O+
pi_149629224
Hoe doen ze dat bij dat bookdepository? Voor de helft van bol.com en gratis verzenden. En dan gaan ze de twee boeken die ik besteld heb nog apart van elkaar verzenden ook. :D Nou ja, ik vind prima. *O*
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:25:16 #113
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149629233
Wow Femke, mooi!
pi_149629279
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:21 schreef femkepemke het volgende:
Ik ben even door m'n kleurplaten gegaan en een paar foto's gemaakt.. Sorry voor de spam!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
tof!
pi_149629294
Ik ga geloof ik ook maar eens boeken bestellen bij bookdepository.

Deze eergisteren gemaakt. Uit terrific tessalations:

  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:31:44 #116
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149629369
Mooi Danic.

Ik moet echt op mn handen zitten om niks te bestellen, maar wil eerst de twee boeken die ik heb volkleuren. Ik ken mezelf, bestel ik die boeken, vind ik weer een andere hobby.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:33:01 #117
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149629384
Bubsel, wat een mooie kleuren!
pi_149629443
Wat zijn er weer veel platen geplaatst! wilde op allemaal reageren, maar ben een beetje vergeten wie wat geplaatst heeft :@ dus voor alle platen: O+

en nachtbrakers sylvana en cygne :D die hard kleurders :P

en bookdipository O+ ik heb mijn boeken daar ook besteld voor een prikkie en omdat het mijn 1e bestelling was krijg ik ook nog eens 10% korting op mijn volgende bestelling :) goede service ook.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149629971
Ja, ik was eigenlijk dexter aan t kijken en t was zo spannend dus ook maar doorgekleurd. _O-
Gelukkig mag ik zelf kiezen wanneer ik start met werken. O+
pi_149630021
Hoe lang is de levertijd ongeveer bij bookdepository?
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 12:03:21 #121
382129 crew  Donna
pi_149630165

Zo leuk om te doen, haha!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:03:55 #122
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149630180
Lief O+
pi_149630285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef danic het volgende:
Hoe lang is de levertijd ongeveer bij bookdepository?
binnen 8 dagen had ik alles binnen :Y
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 12:11:52 #124
382129 crew  Donna
pi_149630430
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef danic het volgende:
Hoe lang is de levertijd ongeveer bij bookdepository?
Binnen twee weken, de laatste keer dat ik besteld (en dat was rond de feestdagen, dus drukte).
pi_149630962
Oké thanks. Ik mag niet bestellen van vriend -O- vind dat ik eerst dit boek maar eens moet volkleuren.
Nou ja ....zit in de ziektewet, dus dat boek is zo bol en dan bestel ik er gelijk een paar >:)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:48:58 #126
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_149631271
Ik vind meerdere boeken echt een must, danic! Je hebt toch niet altijd zin in dezelfde soort plaat? Als ik eerst 30 mandala's moest kleuren voor ik een plaat uit een ander boek mocht kleuren (bijvoorbeeld incredible insects), zou ik er flauw van worden. Juist keuze uit allerlei soorten boeken maakt dat er altijd wel een plaat is die je leuk vindt op dat moment.
pi_149631515
Eensch met Spuug, ik heb op elk moment wel een andere voorkeur voor soort plaat om te kleuren.
En stomme vriend... je mag toch zeker wel een kleurboekje erbij kopen. Bovendien, tegen de tijd dat het boek er is heb je die andere vast al bijna af.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:03:39 #128
440797 GarciaCM
Criminal Mind(s)
pi_149631601
Wat een mooie kleurplaten zie ik hier voorbij komen. Echt heel leuk om te zien.
"You know what ma'am? I'm done being nice!"
pi_149631725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:03 schreef GarciaCM het volgende:
Wat een mooie kleurplaten zie ik hier voorbij komen. Echt heel leuk om te zien.
Dankjee
pi_149631826
Mijn quote-alert ontplofte _O-
Iedereen bedankt voor de reacties O+

Maarja, nadeel van laat slapen is ook laat wakker worden. En nu zijn we al 1.5 pagina verder en heb ik al weer heel veel leuke kleurplaten voorbij zien komen O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind meerdere boeken echt een must, danic! Je hebt toch niet altijd zin in dezelfde soort plaat? Als ik eerst 30 mandala's moest kleuren voor ik een plaat uit een ander boek mocht kleuren (bijvoorbeeld incredible insects), zou ik er flauw van worden. Juist keuze uit allerlei soorten boeken maakt dat er altijd wel een plaat is die je leuk vindt op dat moment.
Ja precies. Alleen de laatste dagen is het echt drama met kiezen bij mij, ben nog zowat langer aan het kiezen dan dat ik erover doe om het in te kleuren. Terwijl een ander moment ik 1 boek pak, die doorblader en er 1 uitkies.
Ik zou er ook gewoon 1 (of meer O-) ) bestellen hoor :Y
pi_149632351
-laat maar-

[ Bericht 94% gewijzigd door _Hestia_ op 13-02-2015 13:46:59 ]
pi_149632355
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:09 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dankjee
Waar bedank jij voor? Of ben je vergeten in te loggen op een ander profiel? Onder deze username kan ik namelijk geen enkele "creatie" vinden in je PoHi

[ Bericht 0% gewijzigd door SummerBreeze op 13-02-2015 13:42:17 (typtyfus) ]
pi_149632439
Ik heb ook nog het tweede kleurboek voor volwassenen, maar omdat ik alleen met promarkers kleur, gebruik ik die eigenlijk niet. En een klein mandala kleurblok van de kruidvat.
En 1001 losse A4 vellen.
Dus het is nou niet dat ik niks anders heb :D
pi_149632456
Maar ik had hetzelfde weerwoord als spuuglokje had hoor. Maar dat ging er niet in....
Komt wel goed ;)
pi_149632542
Ik wil ook Creative Haven boeken. Dat wil ik doen via bookdepository ivm de prijs, maar ik heb nog 50 euro BOL-tegoed liggen.

keuzes-keuzes...
pi_149632672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:35 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Waar bedank jij voor? Of ben je vergeten in te loggen op een ander profiel? Onder deze username kan ik namelijk geen enkele "creatie" vinden in je PoHi
Ga er nou niet op in.

Ik heb ook nog bol.com bonnen, maar die zijn nog jaren goed, en die komen wel op aan iets anders.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_149632674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:43 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik wil ook Creative Haven boeken. Dat wil ik doen via bookdepository ivm de prijs, maar ik heb nog 50 euro BOL-tegoed liggen.

keuzes-keuzes...
Dan zou ik eerst die bol.com bonnen opmaken :Y
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:54:19 #138
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149632780
Nieuw kleurboeken bij Zeeman zijn dubbelzijdig.
pi_149632877
Nou ik heb mijn plaat in de Gerda-groep gezet, ben benieuwd :)
pi_149633307
Anders weet ik nog wel een liefhebber voor de bol.com bonnen hoor :9
*Bedel Gerda modus :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_149634768
:D ik ben met Linda in gesprek over wel of niet opnieuw lid worden _O-
Blond staat mij voor geen meter, maar nu heel even wel O-)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:13:39 #142
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149634870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:54 schreef Jannuk2.0 het volgende:
Nieuw kleurboeken bij Zeeman zijn dubbelzijdig.
Jammer zijn ze wel leuk?
pi_149634888
Wauw :o :

Nee klopt .... is beheerder van het stook groepje dus voeg me daar maar is toe per direct dan lees ik even mee

Aldus lieve Linda

[ Bericht 3% gewijzigd door danic op 13-02-2015 15:33:38 ]
pi_149635073
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:14 schreef danic het volgende:
Wauw :o :

Nee klopt Saskia is beheerder van het stook groepje dus voeg me daar maar is toe per direct dan lees ik even mee

Aldus lieve Linda
Haha ik dacht het ff niet _O-

Ik ga naar de kunstwinkel om een kleurboek voor mezelf een vriendin te kopen. Iets met mucha of mocha of weet ik het wat.
pi_149635112
Nee natuurlijk niet. Dit was mijn reactie:

Waarom zou je dat willen?
En daarbij....ik kan je toch niet toevoegen?
Maar als jullie iets willen uitvechten met dat groepje, kun je mij er dan buiten laten? Want ik heb hier niks mee te maken.

O-)
  roze vrijdag 13 februari 2015 @ 15:23:17 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149635116
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:14 schreef danic het volgende:
Wauw :o :

Nee klopt .. is beheerder van het stook groepje dus voeg me daar maar is toe per direct dan lees ik even mee

Aldus lieve Linda
Haha vroeg ze ook al aan mij. Maar mijn antwoord was 'ik mag ook geen lid worden van jullie groepje' en in mijn hoofd dacht ik nog puh erbij haha :D
Your beauty never ever scared me.
pi_149635143
:o :o :o het lef! De taalfouten!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:25:52 #148
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149635202
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:13 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Jammer zijn ze wel leuk?
Vond ze wel wat beter dan die blokjes die ze hadden. Wat meer uitdaging wel. Een euro valt ook wel mee, heb ze niet gekocht zelf *braaf*
pi_149635226
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Haha vroeg ze ook al aan mij. Maar mijn antwoord was 'ik mag ook geen lid worden van jullie groepje' en in mijn hoofd dacht ik nog puh erbij haha :D
_O-
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:27:04 #150
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149635244
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:14 schreef danic het volgende:
Wauw :o :

Nee klopt dinges is beheerder van het stook groepje dus voeg me daar maar is toe per direct dan lees ik even mee

Aldus lieve Linda
Per direct ook wel.
  roze vrijdag 13 februari 2015 @ 15:27:30 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149635253
NU! METEEN! :(!
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:27:58 #152
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149635264
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
NU! METEEN! :(!
GISTEREN NOG!
pi_149635307
Mensen, willen jullie mijn echte naam even weghalen hier? :@
  roze vrijdag 13 februari 2015 @ 15:30:02 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149635331
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:29 schreef Cygne het volgende:
Mensen, willen jullie mijn echte naam even weghalen hier? :@
Ik had er even snel niet bij nagedacht :@
Your beauty never ever scared me.
pi_149635504
Sorry :@ aangepast.

Ik wacht nu op antwoord op de vraag of ik weer lid mag worden. Aangezien ze net zelf aangaf dat ze niets meer uit te vechten heeft.
pi_149635673
Hey! WTF :( waarom ben ik uit de groep gegooid.. -O-

Jullie groep dus he, niet die van die idioten..
pi_149635792
Mag ik ook in jullie groep?
pi_149635799
Stuur me even een pb op fb, dan voeg ik je weer toe.
pi_149635869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:42 schreef Cygne het volgende:
Stuur me even een pb op fb, dan voeg ik je weer toe.
Ik heb me gewoon weer aangemeld.. dus als je me wilt accepteren O-)

Maar wel gek.. zat een paar minuten nog bij te lezen daar, wil een foto plaatsen en weg was ie ;(
pi_149635904
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb me gewoon weer aangemeld.. dus als je me wilt accepteren O-)

Maar wel gek.. zat een paar minuten nog bij te lezen daar, wil een foto plaatsen en weg was ie ;(
Aww sorry. :*
pi_149635909
Oh en ik been GEEN spion hoor!! Als jullie dat soms dachten.. :{w

Ben al wéken geleden afgemeld bij de idioten, vond er geen flikker aan daar ;)
pi_149635910
Ik zit er ook niet meer in! :o
pi_149635942
Gerda-Faal. :')
pi_149635975
:{w zomaar mensen verwijderen.. zoooooo Gerda-esk }:|
pi_149636012
Mn foto is een gehaakt blauw beertje, mocht je me niet vertrouwen :P
pi_149636020
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
:{w zomaar mensen verwijderen.. zoooooo Gerda-esk }:|
Hey hallo jullie hebben opgeroerd hoor. :{w
pi_149636040
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:48 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hey hallo jullie hebben opgeroerd hoor. :{w
Ik roer helemaal niets op! :o ;(
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:49:21 #168
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149636049
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
:{w zomaar mensen verwijderen.. zoooooo Gerda-esk }:|
Nee, want daar krijg je nog 1 waarschuwing. :p
pi_149636067
'gesloten'
pi_149636081
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:49 schreef Jannuk2.0 het volgende:

[..]

Nee, want daar krijg je nog 1 waarschuwing. :p
Ohja.. nou dan zijn ze dus gewoon nóg erger stiekem :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:50:06 #171
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149636084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:48 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hey hallo jullie hebben opgeroerd hoor. :{w
Opkraaiende roerders zijn het!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:50:27 #172
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149636098
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:49 schreef Cygne het volgende:
'gesloten'
Whahaaa
pi_149636150
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:49 schreef Cygne het volgende:
'gesloten'
1 of 2x? :7
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:52:38 #174
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149636169
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:51 schreef MissStevie het volgende:

[..]

1 of 2x? :7
Driedubbel.
pi_149636170
3 x.
pi_149637151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha ik dacht het ff niet _O-

Ik ga naar de kunstwinkel om een kleurboek voor mezelf een vriendin te kopen. Iets met mucha of mocha of weet ik het wat.
Gevonden :) Was deze:



Niks voor mij, maar die vriendin leek hem geweldig. En heb verder niks voor mezelf gekocht ^O^
pi_149637494
Hai! speciaal een nieuw account gemaakt :). Ik heb ooit een account gehad als soccermom, maar die krijg ik na 2jaar niet meer aan de praat. Ik kleur ook graag, heb niet zo'n hele indrukwekkende verzameling helaas, maar dat is work in progress.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:14:25 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149638588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Gevonden :) Was deze:

[ afbeelding ]

Niks voor mij, maar die vriendin leek hem geweldig. En heb verder niks voor mezelf gekocht ^O^
Ooooooohhhh O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:53:13 #179
147091 janeway
live long and prosper
pi_149639450
ooh die mucha.. mooi

verder mag ik nog steeds niet in de goede kleuren groep. Er zijn er 2 en ik heb mij bij de verkeerde aangemeld hahaha 33 leden.> Geen regels ook.. Saai..
pi_149639616
Ik heb vandaag tijd gemaakt om te kleuren, speciaal voor Valentijnsdag :r

pi_149642624
Kun je orders van Letraset ook volgen via een soort track and trace? Weet iemand dat?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:11:43 #182
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149643840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Kun je orders van Letraset ook volgen via een soort track and trace? Weet iemand dat?
Nee die krijg je niet.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:55:09 #183
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149645693
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef femkepemke het volgende:
Ik heb vandaag tijd gemaakt om te kleuren, speciaal voor Valentijnsdag :r

[ afbeelding ]
Wat romantisch! 8-) ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149646004
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:55 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat romantisch! 8-) ;)
Ik heb m ingelijst voor mn man,als grapje, hahaha!
pi_149646145
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef femkepemke het volgende:

[..]

Ik heb m ingelijst voor mn man,als grapje, hahaha!
Hahahaha geweldig _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:19:08 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149646869
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef femkepemke het volgende:

[..]

Ik heb m ingelijst voor mn man,als grapje, hahaha!
Hahaha. Leuk idee. Hoe kom je daaraan? :9 :P :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149647320
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hahaha. Leuk idee. Hoe kom je daaraan? :9 :P :D
Ik zou t niet weten! :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:18:33 #188
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149649452
Vandaag 6 nieuwe Spectrum Noir stiften gehad, het turqouise pakketje. Ik vind ze erg mooi :)
Je ziet lichte vakken (vrijwel wit..), maar dat is de lichtste kleur. Valt totaal niet op! Hopelijk zie ik het morgen met daglicht iets beter, want anders vrees ik dat ik die weinig ga gebruiken :D

"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 13 februari 2015 @ 22:28:05 #189
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149649827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag 6 nieuwe Spectrum Noir stiften gehad, het turqouise pakketje. Ik vind ze erg mooi :)
Je ziet lichte vakken (vrijwel wit..), maar dat is de lichtste kleur. Valt totaal niet op! Hopelijk zie ik het morgen met daglicht iets beter, want anders vrees ik dat ik die weinig ga gebruiken :D

[ afbeelding ]
Mooi! Die kleur is heel licht idd..


Die hartjes hoe grappig :+

Mijn plaat is nogsteeds niet af, morgen wel hoop ik.
pi_149650124
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:11 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Nee die krijg je niet.
AHh dank je. Jammer!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:02:07 #191
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149651167
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Mooi! Die kleur is heel licht idd..


Die hartjes hoe grappig :+

Mijn plaat is nogsteeds niet af, morgen wel hoop ik.
Ja, je ziet hem amper.

Ik heb even al mijn alcoholstiften op 1 blaadje gezet per kleurengroepje. Stiekem toch wat kleuren die heeeeeel veel op elkaar lijken!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149651390
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:02 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, je ziet hem amper.

Ik heb even al mijn alcoholstiften op 1 blaadje gezet per kleurengroepje. Stiekem toch wat kleuren die heeeeeel veel op elkaar lijken!
Ben nu wel benieuwd welke kleuren je hebt :)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:15:28 #193
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149651635
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:08 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ben nu wel benieuwd welke kleuren je hebt :)
Het zijn Promarkers, Spectrum Noirs en TouchLiits. Ik heb ook alle Stabilo 68, nog wat Stabilo 88 en action glitterpennen, maar die mochten niet op het papiertje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149652918
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:15 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het zijn Promarkers, Spectrum Noirs en TouchLiits. Ik heb ook alle Stabilo 68, nog wat Stabilo 88 en action glitterpennen, maar die mochten niet op het papiertje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha je groen is een beetje in de minderheid. Of zie ik dat verkeerd?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:54:50 #195
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149653069
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:50 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Haha je groen is een beetje in de minderheid. Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb twee rijtjes groen. Een beetje aarde-tinten en blaadjes/gras-tinten. En stiekem is bright green al zo goed als op _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149653785
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:15 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het zijn Promarkers, Spectrum Noirs en TouchLiits. Ik heb ook alle Stabilo 68, nog wat Stabilo 88 en action glitterpennen, maar die mochten niet op het papiertje :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk die kleurenoverzichtjes :) Roze/paars heb je genoeg zo te zien haha :D
En je hebt wel heel weinig bruin/grijs/zwart :P
pi_149653898
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag 6 nieuwe Spectrum Noir stiften gehad, het turqouise pakketje. Ik vind ze erg mooi :)
Je ziet lichte vakken (vrijwel wit..), maar dat is de lichtste kleur. Valt totaal niet op! Hopelijk zie ik het morgen met daglicht iets beter, want anders vrees ik dat ik die weinig ga gebruiken :D

[ afbeelding ]
Idd een leuk setje, maar die lichtste kleur is wel heel erg licht idd! Misschien als ie morgen opgedroogd is en bij daglicht dat het beter te zien is ja.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 00:41:49 #198
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149654327
Ja, haha. Bruin / Grijs gebruik ik ook bijna nooit eigenlijk. Maar ik wil nog wel een donkere bruine erbij :)
En misschien nog iets in de richting van Prussian :)

Net weer eentje afgemaakt. Niet echt heel speciaal;

"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149654410
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 00:41 schreef automatic_ het volgende:
Ja, haha. Bruin / Grijs gebruik ik ook bijna nooit eigenlijk. Maar ik wil nog wel een donkere bruine erbij :)
En misschien nog iets in de richting van Prussian :)

Net weer eentje afgemaakt. Niet echt heel speciaal;

[ afbeelding ]
Prussian is echt mooi O+

Leuke plaat wel hoor :)
pi_149654693
Nog mensen wakker? Deze nachtbraker heeft ook weer een kleurplaat af :)
pi_149654761
/nachtbraker meldt zich weer O-)

Uit Terrific Tessellations, met pastel- Promarkers O+

  zaterdag 14 februari 2015 @ 01:03:11 #202
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149654826
Mooi! Die wilde ik eerst ook maken vanavond, maar ging toen toch die andere maken :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149655296
hier nog een nachtbraker! alleen dan vanuit bed.. kan niet slapen :+
mooie platen sylvana en automatic! :D
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  roze zaterdag 14 februari 2015 @ 01:28:20 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149655308
Ik heb er weer twee af. Wel vrij simpele. Maak morgen bij daglicht wel even foto.

Scanner pakt de kleuren niet zoals ze zijn, roze wordt bijvoorbeeld licht paars.
Your beauty never ever scared me.
pi_149655556
Ah mooi Syl!
pi_149656515
Nachtbraker meldt! Alleen was dat vanwege kleuter met hoge koorts, niet vanwege kleuren. Al heb ik wel gisteravond de Valentijn kleurplaat afgemaakt, maar die mogen jullie pas zondag zien... :P
pi_149656530
Dankjullie O+
automatic_ Haha dat zou wel weer toevallig zijn! Had ik in de Gerda-groep gisteren ook. Postte kleurplaat en 5 minuten later post iemand dezelfde :P

Ik ben benieuwd Amarantha! En das nadeel van scanner soms ja.

Oei das vervelend Shandaly. Beterschap voor kleuter :*

[ Bericht 26% gewijzigd door _Hestia_ op 14-02-2015 06:27:42 ]
pi_149657457
Sylvana, mooie kleuren. Het is wel een beetje zo'n plaat van: mn ogen gaan ervan draaien ;).

Ik heb wat van die valentijnsdingen gekleurd, bloemenhart komt morgen in het valentijns-show-topic ;).
Maar ik heb me ook op 2 anderen gestort... de bovenste 2 zijn gescand, de onderste is een foto (met glitters zichtbaar :D)

De priegel met stabilo en glitter-/metallicpennen van action:


En samen met dochter de LOVE plaat ook met stabilo en glitter/metallicpennen:
Mijn versie:


Dochters (5) versie (met een klein beetje hulp):


Zo, dat was weer genoeg zoetigheid van mijn kant O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_149657515
Nou het duurde even maar ik ben ook begonnen.
De eerste keer weer sinds het middelbaar onderwijs en de eerste keer met aquarelpotloden, werkt toch anders merk ik :p
Heb ze droog gebruikt en moet er weer even in komen.
Hij is nog niet af ook. 😅

  zaterdag 14 februari 2015 @ 10:05:48 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149657670
Leuk Nijna! :Y

Welkom rozekwarts, zoet eruit als ee goed begin :)

Gisteren nog even een snelle gedaan. Slechte foto.
Vind m wel ok, maar ik houd toch echt meer van priegelen.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149657707
Rozekwarts, welkom! Mooi begin!

Xcuz, wel een mooie plaat en ik hou wel van die kleuren, waar komt deze plaat uit?
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 14 februari 2015 @ 10:10:14 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149657730
Interwebz.. Even zoeken of ik m nog kan vinden :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149657748
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interwebz.. Even zoeken of ik m nog kan vinden :)
Deze komt denk ik uit een van de Tesselations boeken van Creative Haven
  zaterdag 14 februari 2015 @ 10:30:54 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149658005
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149658332
Vraagje: ik ben op zoek naar een kleurboek met voornamelijk natuurkleurplaten. Nu had ik al t betoverde woud en mijn geheime tuin gevonden, maar hebben jullie nog tips?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 10:53:39 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149658368
quote:
Ik moet echt een keer gaan printen op het werk O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 14 februari 2015 @ 11:01:44 #217
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149658492
quote:
Die ga ik ook eens proberen voor ik het boek bestel :+

femke ik lees ook even mee ;)
  zaterdag 14 februari 2015 @ 11:03:23 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149658536
http://store.doverpublica(...)creative-haven-.html

Zijn fijne boeken vind ik wel. Zit vast wel wat natuurstuff tussen :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149658842
Nijna, dankje en haha ja en dan is dit niet eens zo'n Optical Illussion-plaat :P
Zoete platen hebben jij en je dochter gemaakt O+
Rozekwarts, welkom en aquarelpotloden zijn idd ff wennen ja.
XcUZ_Me, mooi! Leuke kleurencombi ook :Y
pi_149659983
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://store.doverpublica(...)creative-haven-.html

Zijn fijne boeken vind ik wel. Zit vast wel wat natuurstuff tussen :Y.
Thanks, daar ga ik even naar kijken :)

En ik heb er weer eentje af!

pi_149660154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:21 schreef femkepemke het volgende:

[..]

Thanks, daar ga ik even naar kijken :)

En ik heb er weer eentje af!

[ afbeelding ]
Mooi! O+
  roze zaterdag 14 februari 2015 @ 12:42:13 #222
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149660537
Bovenste rij oranje-roze van de bovenste plaat heb ik verkeerd om gedaan per ongeluk.

Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 12:56:55 #223
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149660881
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Bovenste rij oranje-roze van de bovenste plaat heb ik verkeerd om gedaan per ongeluk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleurtjes O+
Touchliits? Hihi.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:15:42 #224
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149661392
Idd erg mooi!

Femke ook mooi, ik hou daar wel van O+
pi_149661786
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Bovenste rij oranje-roze van de bovenste plaat heb ik verkeerd om gedaan per ongeluk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige platen....mooie kleuren😊
pi_149661817
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:21 schreef femkepemke het volgende:

[..]

Thanks, daar ga ik even naar kijken :)

En ik heb er weer eentje af!

[ afbeelding ]
Heel erg mooi geworden Femkepemke!!!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:37:52 #227
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_149661991
Hmm, ik denk dat ik ook maar eens ga kleuren. Ik ben niet zo van de grote platen maar denk erover om de kaarten van mijn geheime tuin te bestellen. Heeft iemand hier die al?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 14:06:07 #228
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149662766
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:37 schreef Patapon het volgende:
Hmm, ik denk dat ik ook maar eens ga kleuren. Ik ben niet zo van de grote platen maar denk erover om de kaarten van mijn geheime tuin te bestellen. Heeft iemand hier die al?
Nee, ik vind dat te priegelig zulke platen haha. Je hebt ook het betoverde woud ofzk
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149663713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:00 schreef Sylvana het volgende:
/nachtbraker meldt zich weer O-)

Uit Terrific Tessellations, met pastel- Promarkers O+

[ afbeelding ]
Tof! Ik heb hem gisteren ook gekleurd. Maar dan heel anders :D

  roze zaterdag 14 februari 2015 @ 15:19:56 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149664699
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:30 schreef bloem4 het volgende:

[..]

Prachtige platen....mooie kleuren😊
Thanks :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:56 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat een mooie kleurtjes O+
Touchliits? Hihi.
Haha jep :D
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 15:31:04 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149664974
Soms kom je hele vreemde platen tegen :')

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  roze zaterdag 14 februari 2015 @ 16:08:27 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149665853
Ik heb een photobucket aangemaakt, omdat ik allemaal kleurplaten verzamel op de computer (om ooit eens uit te printen). Hier zet ik in vervolg alle kleurplaten op die ik tegen kom, zo kan ik ze met jullie delen: http://s1382.photobucket.(...)rVolwassenen/profile

[ Bericht 7% gewijzigd door Ama op 14-02-2015 16:51:51 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_149666417
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:41 schreef danic het volgende:

[..]

Tof! Ik heb hem gisteren ook gekleurd. Maar dan heel anders :D

[ afbeelding ]
Idd heel anders, maar ook tof!
En Cygne was ook met deze bezig geloof ik :D

Amarantha Leuke platen, lekker kleurrijk :D

XcUZ_Me OMG wat een creepy plaat :')
pi_149666476
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Bovenste rij oranje-roze van de bovenste plaat heb ik verkeerd om gedaan per ongeluk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank allemaal, vond 't een erg leuke plaat om te doen!

Ik ben wel een beetje verliefd op je touchliits, Amarantha!
pi_149666555
ik ga morgen uit Dreamscapes wat platen scannen, voor Automatic_ en wellicht andere belangstellenden.

Wat is handigste om te scannen, in pdf of jpg? Ik print zelf eigenlijk nooit platen, maar kleur uit de boeken. Daardoor weet ik niet zo goed wat het handigste formaat is om te printen.

En Amarantha, kan ik ze dan naar jou sturen voor toevoeging aan je photobucket?
  roze zaterdag 14 februari 2015 @ 16:54:32 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149667010
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 16:35 schreef NedKelly het volgende:
En Amarantha, kan ik ze dan naar jou sturen voor toevoeging aan je photobucket?
Yup. Heb even een mailadres aangemaakt: kleurplatenvoorvolwassenen@outlook.com

Binnenkort ga ik de kleurplaten ook even sorteren.
Your beauty never ever scared me.
pi_149667049
Is het een idee om de link van Amaranta's fotobucket in de OP te zetten?
Zo kunnen we hem makkelijk terugvinden.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:03:56 #238
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149667290
Wat een mooie platen kwamen er weer langs!
En Amarantha, kleurplatenheld!
pi_149667911
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 16:55 schreef danic het volgende:
Is het een idee om de link van Amaranta's fotobucket in de OP te zetten?
Zo kunnen we hem makkelijk terugvinden.
Lijkt mij idd handig ja ^O^
pi_149668360
Dames, ik heb de OP aangepast met een stukje over de photobucket. Ik geloof dat er nog een paar uur rest om de OP aan te passen (dacht tot 48 u na aanmaken).

Is de tekst zo ok? Of beter ook in een spoiler?

Ik heb spaties in het e-mailadres gezet om van die geautomatiseerde spam tegen te gaan.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:39:49 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149668394
Verkeerde topic
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149668406
Ik vind het goed zo hoor, niet alles hoeft in een spoiler wat mij betreft.
pi_149668421
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja ik heb niks met taarten in kleurplaat-vorm of geometrische figuren. Iedereen tevreden lukt bijna nooit. Ik vind zelf plaat 5 erg leuk en die is nog niet zo erg onderwater.
Verkeerde topic volgens mij ;)
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:42:05 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149668482
Ja fok mobiel :r een topic aanklikken en gewoon een ander topic openen. Haat!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149668552
Zo! De discussie heeft zijn hoogtepunt bereikt. Dit was mijn laatste reactie:

Maar goed. Ik heb geen zin in kleuterschool gedoe. We zijn allemaal volwassenen en als enige volwassene in deze kinderachtige discussie zeg ik het nu tot een halt. Ik laat me niet als een klein kind behandelen. Jullie hebben geen heerschappij over een Facebookgroep. Je bent maar beheerder. Jullie gedragen je als dictator. Sorry van de woordkeuze, maar na een ellenlange discussie waarin ik aan jullie botte hersenen Probeer uit te leggen dat ik jullie niets misdaan heb, besluiten jullie alles over een kam te scheren en iedereen maar aan dezelfde boom op te knopen.
Zielig.

Cygne, zou je me weer aan jullie Facebook groep willen toevoegen? O-)
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:47:54 #246
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_149668668
Is er ook een normale Facebookgroep? Daar wil ik ook wel lid van worden!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:49:07 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149668699
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Is er ook een normale Facebookgroep? Daar wil ik ook wel lid van worden!
Nouja, "normaal" :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149668936
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja, "normaal" :')
_O- _O- _O-
pi_149668996
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:44 schreef danic het volgende:
Zo! De discussie heeft zijn hoogtepunt bereikt. Dit was mijn laatste reactie:

Maar goed. Ik heb geen zin in kleuterschool gedoe. We zijn allemaal volwassenen en als enige volwassene in deze kinderachtige discussie zeg ik het nu tot een halt. Ik laat me niet als een klein kind behandelen. Jullie hebben geen heerschappij over een Facebookgroep. Je bent maar beheerder. Jullie gedragen je als dictator. Sorry van de woordkeuze, maar na een ellenlange discussie waarin ik aan jullie botte hersenen Probeer uit te leggen dat ik jullie niets misdaan heb, besluiten jullie alles over een kam te scheren en iedereen maar aan dezelfde boom op te knopen.
Zielig.

Cygne, zou je me weer aan jullie Facebook groep willen toevoegen? O-)
Voeg jezelf maar toe, dan accepteer ik je.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:21:32 #250
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_149669581
Hoe heet die 'normale' Facebookgroep?
pi_149669648
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoe heet die 'normale' Facebookgroep?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:25:43 #252
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_149670024
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:00 schreef Cygne het volgende:

[..]

Voeg jezelf maar toe, dan accepteer ik je.
Ik kan de groep nergens vinden

Edit: gelukt
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:26:44 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149671343
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja, "normaal" :')
Hahahaha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:06:36 #255
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149672703
Ik reed net voorbij de Kwa-St :7
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2015 @ 20:23:38 #256
43556 miss_dynastie
pi_149673413
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:24 schreef Cygne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangemeld :P
pi_149674237
17 platen uit Dreamscapes gescand voor de liefhebbers en Automatic_

Dreamscapes - Album on Imgur
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:56:31 #258
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149674531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef NedKelly het volgende:
17 platen uit Dreamscapes gescand voor de liefhebbers en Automatic_

Dreamscapes - Album on Imgur
Tof!
  roze zaterdag 14 februari 2015 @ 21:05:42 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149674862
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef NedKelly het volgende:
17 platen uit Dreamscapes gescand voor de liefhebbers en Automatic_

Dreamscapes - Album on Imgur
Zal ze morgen even op photobucket gooien. Zit nu mobiel. Zal morgen ook even de kleurplaten sorteren.
Your beauty never ever scared me.
pi_149675313
Amarantha, ik zal eens kijken of ik nog toevoegingen heb in mn mapje.

Hahaha, die FB groep naam ^O^ ik ga er nog een nachtje over slapen of ik me bij jullie ga voegen. Ik vind de "anonimiteit" ook wel lekker eigenlijk ;).

Die terrific tesselations lijkt me best leuk, verlanglijstje aanvullen dus... *) straks "moet" ik een of andere bulkbestelling gaan doen bij de bookdepository _O- ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:11:23 #261
147091 janeway
live long and prosper
pi_149677451
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef NedKelly het volgende:
17 platen uit Dreamscapes gescand voor de liefhebbers en Automatic_

nice gelijk ff een pin gemaakt..

Trouwens de gerda's hebben ook een pinterest. Niet allemaal geweldige platen maar wie weet zit er nog wat bij. Bv baby's hahaha en oma's

https://www.pinterest.com/Kleurboeken/
pi_149679319
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ( :') )

Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:02:21 #263
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149679349
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ( :') )

[ afbeelding ]
Alles! Tof!
pi_149679477
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ( :') )

[ afbeelding ]
Ziet er superstrak uit.
pi_149679606
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ( :') )

[ afbeelding ]
O+
pi_149679656
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ( :') )

[ afbeelding ]
Supertof! ^O^
pi_149679661
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ( :') )

[ afbeelding ]
Nice!
pi_149679932
Mooi! Maar 17 dagen?!?!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:16:52 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149679964
Lijkt wel een behang uit een fancyschmancy Frans hotel! :D strak heur!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 23:22:22 #270
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149680218
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt wel een behang uit een fancyschmancy Frans hotel! :D strak heur!
Van dat retro, met gouden vlakjes. O+
  roze zondag 15 februari 2015 @ 01:33:37 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149684031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:11 schreef janeway het volgende:

[..]

nice gelijk ff een pin gemaakt..

Trouwens de gerda's hebben ook een pinterest. Niet allemaal geweldige platen maar wie weet zit er nog wat bij. Bv baby's hahaha en oma's

https://www.pinterest.com/Kleurboeken/
Heb even getwijfeld of ik Pinterest zou doen (gebruik ik zelf ook al), maar vindt het wel fijn aan photobucket dat ik veel in één keer kan uploaden. En daar kun je ook dingen onder mapjes plaatsen
Your beauty never ever scared me.
pi_149686271
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef danic het volgende:
Mooi! Maar 17 dagen?!?!
Nee joh. Dat was een parodie op een Gerda die 17 uur over een plaat had gedaan en echt alles had gegeven. :P
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_149686370
Gniffel!

Maar je plaat is wel mooi geworden, of je nou wel of niet alles gegeven hebt :P
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 15 februari 2015 @ 09:59:51 #274
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149686564


Eindelijk af *O*
  zondag 15 februari 2015 @ 10:01:27 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149686576
Moooi!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149686623
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:30 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee joh. Dat was een parodie op een Gerda die 17 uur over een plaat had gedaan en echt alles had gegeven. :P
Ja dat krijg je als je daar niet meer mag meelezen. Dan mis je soms de grap :')
pi_149686753
quote:
17s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk af *O*
O+
pi_149686935
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Aanschouw! Ik heb alles gegeven in de 17 dagen dat ik hiermee bezig ben geweest. ( :') )

[ afbeelding ]
Supertof! Mooie en vooral chique kleurencombinatie
pi_149686946
quote:
17s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk af *O*
Gaaf! Potloden gok ik zo?
pi_149687054
Gaaf Bubsel wauw ^O^

Ik heb geprobeerd niet direct de kleuren te pakken die ik geneigd ben te gebruiken, omdat het "zo hoort" zeg maar ;).
Redelijk gelukt.
Uit Curious Creatures (creative haven)



(promarkers en glitter/metallic pennen)
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 15 februari 2015 @ 10:43:42 #281
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149687163
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:28 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Gaaf! Potloden gok ik zo?
Yep :Y
  zondag 15 februari 2015 @ 11:02:07 #282
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149687424
Leuke platen weer :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_149687453
Mooi hier boven :)

Kleuren jullie ook met fineliners?
pi_149688566
quote:
17s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk af *O*
Wauw supermooi! O+
  zondag 15 februari 2015 @ 12:33:19 #285
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149689228
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:04 schreef Rozekwarts het volgende:
Mooi hier boven :)

Kleuren jullie ook met fineliners?
Nee, ik niet. Ik heb liever grotere platen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  roze zondag 15 februari 2015 @ 13:28:27 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149690612
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:04 schreef Rozekwarts het volgende:
Mooi hier boven :)

Kleuren jullie ook met fineliners?
Nope. Heb ze wel maar ik gebruik ze voor mijn Filofax. Nooit geprobeerd mee te kleuren eigenlijk
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 15 februari 2015 @ 13:35:11 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149690755
#27
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 13:37:59 #288
382129 crew  Donna
pi_149690833
Wauw Bubseltje wat mooi!
pi_149690888
quote:
17s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk af *O*
O+
Ja, die met de ballen in de bek.
  roze zondag 15 februari 2015 @ 14:29:49 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149692149
Ik weet niet zo goed waar ik de laatste 7 kleurplaten onder zal plaatsen.. Iemand een idee?

http://s1382.photobucket.(...)rVolwassenen/library
Your beauty never ever scared me.
pi_149692628
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik de laatste 7 kleurplaten onder zal plaatsen.. Iemand een idee?

http://s1382.photobucket.(...)rVolwassenen/library
Ik doe bij mijn administratie dat soort dingen altijd onder Divers :D

rij 1 nr 2 en 3 is Hamsa design
rij 2 nr is Mendhi design
beiden boeken Creative Haven
pi_149694848
Mooie banner weer Amarantha! _O_
  roze zondag 15 februari 2015 @ 16:43:29 #293
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149696745
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Mooie banner weer Amarantha! _O_
Thanks O+
Your beauty never ever scared me.
  zondag 15 februari 2015 @ 16:45:12 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_149696820
Mooi Banner inderdaad! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 15 februari 2015 @ 19:32:40 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149702534
Epilepsiepilletjes ingenomen?

Mooi!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149702683
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Epilepsiepilletjes ingenomen?

Mooi!

[ afbeelding ]
Supergaaf :D
  zondag 15 februari 2015 @ 19:38:16 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_149702710
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Epilepsiepilletjes ingenomen?

Mooi!

[ afbeelding ]
Mooi !!
  zondag 15 februari 2015 @ 19:58:33 #298
414345 Jannuk2.0
Stuiterballie
pi_149703505
Mooie kleuren XM
pi_149703538
Oh toffe plaat ^O^
pi_149704116
quote:
10s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Epilepsiepilletjes ingenomen?

Mooi!

[ afbeelding ]
die is gaaf!!!
Just Breathe
pi_149704139
Poging tot het openen van nieuw topic gaat beginnen.....
Just Breathe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')