Of Psycho Margriet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:08 schreef essnhills het volgende:
Niet eens Nachtmerrie Margriet als TT
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:09 schreef emayn het volgende:
Hadden ze die lui geen rotte tomaten kunnen geven? Had het nog een beetje lollig geworden.
Baksteen hier en daarquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:09 schreef emayn het volgende:
Hadden ze die lui geen rotte tomaten kunnen geven? Had het nog een beetje lollig geworden.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Aanpak van Margiet
Beetje dat gevoel als er op je verjaardag voor je werd gezongen vroeger.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:08 schreef FreezePop het volgende:
Ik haat het als mensen zingen in series of op TV
Alles op Margriet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:09 schreef emayn het volgende:
Haar ogen vallen deze aflevering er de hele tijd bijna uit, zo groot staan ze in haar hoofd.quote:
Rik is zonder pak ook leuker.. in een burgerlijke kloffie is Rik leuker hahaquote:
Precies dat jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Beetje dat gevoel als er op je verjaardag voor je werd gezongen vroeger.
Niet hoog genoegquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand haar van het podium duwen?
Zelfs Thor himself krijgt daar geen beweging inquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand haar van het podium duwen?
Schuurt zo op de dijtjes he? hihiquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ben ik niet mee eens. Het staat hem wel hoor. Maar liever zonder😀
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:11 schreef muzas het volgende:
Ik hoop dat deze dikke kerel er uit gaat
quote:
Ze sprak prachtig Engelsquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:11 schreef Revanches het volgende:
Vond Margriet haar Engels wel mooi hoor.
De belofte dat ze Margriet daarna nooit meer hoeven te zienquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:12 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zouden de inwoners van dat dorpje gekregen hebben om mee te doen ?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:11 schreef muzas het volgende:
Ik hoop dat deze dikke kerel er uit gaat
Kraaltjes en spiegeltjes.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:12 schreef TLC het volgende:
Ik hoop toch wel iets redelijksquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:12 schreef TLC het volgende:
quote:
Of haar ergens vanaf duwenquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:14 schreef FreezePop het volgende:
Margriet heeft een gezich dat je gewoon wil slaan.
Ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 12 februari 2015 21:14 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Ik ben bang dat Chris naar huis moet 😕
Die heb ik ook gezien hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:15 schreef Munchlax het volgende:
Ook echt precies de stembiljetten laten zien, maar niet van Chris.
Waarschijnlijk pas later.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Komen we nu te weten door het geldbedrag of hij het is of niet?
Laten ze pas op het eind weten normaal gesproken, of wanneer Chris eruit ligt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Nee, als Chris bijvoorbeeld naar huis gaat dan krijgen ze 2000, als pas op het allerlaatst bekend wordt of hij de mol is of niet, dan pas dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:15 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was leuker geweest als ze gewoon wel het geld erbij of eruit hadden gedaan, maar niet de uitslag hadden getoond.
ik denk stiekem dat het later verteld is daar niemand verbaast keekquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Hij zei toch 'ik ben langs een envelop gelopen'. Ik vind dat wel vreemd dat hij ter sprake brengt.. Of is dat later verteld aan hun?
Ja, want penningmeesterquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wordt dit alleen aan rik gevraagd?
Die heeft de pot toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:19 schreef Stickertje het volgende:
wordt dit alleen aan rik gevraagd?
Een tamil sprekende hier. Het was inderdaad een poging tot ik hou van jouquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Weet iemand al wat het betekende wat Chris zei. Of het echt Ik hou van jou betekend?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben die vrijstellingen jokers en groepsvrijstellingen echt SPUUGZAT!!!
Omdat je dan zelf ook door bent?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zou je als kandidaat willen dat iedereen doorgaat??
True. Maar je weet dan ook nog steeds niets meer dan ervoor.quote:
die stad bestaat toch niet meer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:22 schreef Yaku het volgende:
Kwam ineens naar boven: volgende seizoen WIDM in Detroit.
Lingoquote:
Twee tieten in een envelop.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:24 schreef muzas het volgende:
De tieten van marlijn zitten er nog in
Nee dat ontbijt verhaal van Chris was geniaalquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
De aflevering was al 4/10 en nu is het 0/10
Slim.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:25 schreef essnhills het volgende:
Zie je wel, hij moffelt dat jokergeld weg
ok 1/10 Chris krijgt een puntquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:25 schreef Zeta het volgende:
[..]
Nee dat ontbijt verhaal van Chris was geniaal
Slim gedaan welquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:25 schreef essnhills het volgende:
Zie je wel, hij moffelt dat jokergeld weg
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zó'n fucking schijthekel aan afleveringen waar niemand eruit gaat![]()
En er wás al zo'n aflevering geweestHoopte zo dat hij rood pakte... Anticlimax, kutaflevering.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
En er wás al zo'n aflevering geweestHoopte zo dat hij rood pakte... Anticlimax, kutaflevering.
Een grote commerciële trucquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
Nja, denk dat 't meer was om z'n eigen hachje te redden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef DaMart het volgende:
Dat zag ik niet aankomen, dat er niemand uit ging... ergens verwachtte ik dat Rik toch de rode envelop had gepakt.
Maar wel stom om voor die groepsvrijstelling te gaan als kandidaat. Nog even en ze hebben een negatieve pot en weer geen potentiële mol weggespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |