Nee dat ontbijt verhaal van Chris was geniaalquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
De aflevering was al 4/10 en nu is het 0/10
Slim.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:25 schreef essnhills het volgende:
Zie je wel, hij moffelt dat jokergeld weg
ok 1/10 Chris krijgt een puntquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:25 schreef Zeta het volgende:
[..]
Nee dat ontbijt verhaal van Chris was geniaal
Slim gedaan welquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:25 schreef essnhills het volgende:
Zie je wel, hij moffelt dat jokergeld weg
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zó'n fucking schijthekel aan afleveringen waar niemand eruit gaat![]()
En er wás al zo'n aflevering geweestHoopte zo dat hij rood pakte... Anticlimax, kutaflevering.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
En er wás al zo'n aflevering geweestHoopte zo dat hij rood pakte... Anticlimax, kutaflevering.
Een grote commerciële trucquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef Moira. het volgende:
Nja, denk dat 't meer was om z'n eigen hachje te redden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:28 schreef DaMart het volgende:
Dat zag ik niet aankomen, dat er niemand uit ging... ergens verwachtte ik dat Rik toch de rode envelop had gepakt.
Maar wel stom om voor die groepsvrijstelling te gaan als kandidaat. Nog even en ze hebben een negatieve pot en weer geen potentiële mol weggespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |