Niksquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef bdd8 het volgende:
[..]Dit dus. Wat zou het verschil zijn?
Ik niet. Niet als het een totaal onbereikbare vrouw is die ik toch nooit ga ontmoetenquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:06 schreef ntm het volgende:
Alsof mannen dat niet doen als ze erachter komen dat een knappe vrouw pot is.
Nee, dan slaat de fantasie over het algemeen op hol en is ze in onze gedachten al snel bisexueel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:06 schreef ntm het volgende:
Tsja genoeg gekkies die dat wel doen, net als bekende celebrities die iemand daten. Diegene waar ze mee daten krijgt allemaal doodsbedreigingen . Dat is ook gestoord.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:06 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Ik niet. Niet als het een totaal onbereikbare vrouw is die ik toch nooit ga ontmoeten
Truequote:Op donderdag 12 februari 2015 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dan slaat de fantasie over het algemeen op hol en is ze in onze gedachten al snel bisexueel.
Volgens mij werken mannenhoofden niet zo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:06 schreef ntm het volgende:
Dit dus en denken 'ze' aan triootjes en zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dan slaat de fantasie over het algemeen op hol en is ze in onze gedachten al snel bisexueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt voor het fappen niet uitquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:06 schreef ntm het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef Chai het volgende:
Omdat het bevestigt dat knappe overdreven verzorgde mannen vaak homo zijn en dat is natuurlijk teleurstellend te verwachten.
flikker gespotquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Rik homo is
moest lachen , wel gelijk in dezequote:Op donderdag 12 februari 2015 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |