abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:01:20 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150834083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:51 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

Heb je hier een bron voor? Want je bron haalt dit uit een vergelijkbaar verhaal zonder enige bronvermelding...

Hij haalt het verhaal van David Icke aan. Zijn bronnen is weer honderden boeken,videos, interviews,
nieuwsberichten enz.

[..]

Wat? :?
Gros van de lichamelijke klachten (los van lelijk ongelukjes) is toe te schrijven aan vaccins in combi met ons belabberde voedsel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_150835071
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:01 schreef Lambiekje het volgende:

Hij haalt het verhaal van David Icke aan. Zijn bronnen is weer honderden boeken,videos, interviews,
nieuwsberichten enz.
David Icke? Dus de presidenten (iig Bush) zijn reptilians die de wereld controleren, maar tegelijkertijd is er een 'schaduwregering' die meer macht heeft dan de president? Die waanbeelden komen niet echt compatibel over.
quote:
Gros van de lichamelijke klachten (los van lelijk ongelukjes) is toe te schrijven aan vaccins in combi met ons belabberde voedsel.
Dit lijkt me pertinent onjuist, alleen al omdat het gros van de lichamelijke klachten al duizenden jaren langer bestaat dan vaccins of ons huidige dieet.
pi_150836287
quote:
15s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, de Wereldelite en geopolitiek enzo wil ik best van je aannemen dat ik (of wie dan ook) daarin een "incomplete" of "selectief kritische" blik op heb, maar Reptilians?? :X
Oke ik probeer dit nog een keer :P

Bij voorbaat iets afwijzen is een van de grootste fouten die je kan maken . Het is niet logisch dat een klein groep mensen aan de touwtjes trekt in de op het wereldtoneel, we een fake moon landing voorgeschoteld krijgen , er crises acteurs gebruikt worden bij mass shootings , er een
coup d'état gepleeg is in Oekraïne, dat de overheid bewust eigen burgers dood om oorlogen te rechtvaardigen

Dit betekend echter niet dat het onwaar is

Waarom ik de reptilians als voorbeeld nam? Omdat het de meest achterlijke ''samenzwering'' is in de conspiracy world . Mocht het nog niet duidelijk zijn nee ik geloof niet dat zij de regie hebben over de mensheid . In mijn prille carriere als waarheidszoeker kwam ik al snel bij hem terecht . Echter toen die begon over lizards ben ik wel afgehaakt . Dat en zijn new age hippy crap als '' we are one'' , reality is an illusion, we are consiousness having a human experiance
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 07:30:59 #129
52357 Lambiekje
pi_150837599
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:43 schreef Chrysippus het volgende:

[..]

David Icke? Dus de presidenten (iig Bush) zijn reptilians die de wereld controleren, maar tegelijkertijd is er een 'schaduwregering' die meer macht heeft dan de president? Die waanbeelden komen niet echt compatibel over.
reptillians is misschien nog wat farfetched.

Maar een schaduwregering bestaat wel degelijk.
UFO/Alien/Ruimtevaart onderzoek.!?

quote:
[..]

Dit lijkt me pertinent onjuist, alleen al omdat het gros van de lichamelijke klachten al duizenden jaren langer bestaat dan vaccins of ons huidige dieet.
Nope allergien, autisme en kanker zijn hyperextreem geeplodeerd door vaccins. 10000% toename in 35 jaar.

-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 20-03-2015 10:37:18 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 07:38:25 #130
52357 Lambiekje
pi_150837661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Oke ik probeer dit nog een keer :P

Bij voorbaat iets afwijzen is een van de grootste fouten die je kan maken . Het is niet logisch dat een klein groep mensen aan de touwtjes trekt in de op het wereldtoneel, we een fake moon landing voorgeschoteld krijgen , er crises acteurs gebruikt worden bij mass shootings , er een
coup d'état gepleeg is in Oekraïne, dat de overheid bewust eigen burgers dood om oorlogen te rechtvaardigen

Dit betekend echter niet dat het onwaar is

Waarom ik de reptilians als voorbeeld nam? Omdat het de meest achterlijke ''samenzwering'' is in de conspiracy world . Mocht het nog niet duidelijk zijn nee ik geloof niet dat zij de regie hebben over de mensheid . In mijn prille carriere als waarheidszoeker kwam ik al snel bij hem terecht . Echter toen die begon over lizards ben ik wel afgehaakt . Dat en zijn new age hippy crap als '' we are one'' , reality is an illusion, we are consiousness having a human experiance
dus een holographic universe is geen optie meer voor je?

Wij mens, dieren en dingen enz. zijn niets meer dan een frequentie in het spectrum. Ons waarnemingsvermogen in dit spectrem is extreem beperkt.

Shapeshifters/Reptillians zijn entiteiten die zich kunnen manifesteren in andere frequentie gebieden.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:31:38 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_150841332
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vaccins verruineerd alle processen. peroid.
Want niet-gevaccineerden zijn nooit ziek en hebben een perfecte gezondheid?

Hoe pas je dat binnen je zogenaamde kritische geest?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:35:31 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150841474
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 07:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus een holographic universe is geen optie meer voor je?
Holographic universe is the bomb. De mogelijkheden die dat open smijt zijn geweldig, angstwekkend en geruststellend tegelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 21 maart 2015 @ 00:19:58 #133
52357 Lambiekje
pi_150871807
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Want niet-gevaccineerden zijn nooit ziek en hebben een perfecte gezondheid?

Hoe pas je dat binnen je zogenaamde kritische geest?
niet gevaccineerde zijn hoe dan ook gezonder.

Maar niet gevaccineerde staan ook nonstop bloot aan kwalijke wifi, chemtrails, en pesticide/herbicide voedsel. Maar het immuun is ten minte nog functioneel operationeel.
pi_150872929
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 07:30 schreef Lambiekje het volgende:

Nope allergien, autisme en kanker zijn hyperextreem geeplodeerd door vaccins.
Je hebt absoluut gelijk in de duidelijke toename van aandoeningen en diagnoses.

Inderdaad komen allergieen on de recente tijd duidelijk meer voor dan voorheen.

Enkel is het niet zo dat je één overkoepelende these zomaar kan brengen alsof deze bewezen zou zijn en overal op past...

Nv bij de toename van allergieen zijn er meerdere thesen..
Een andere zeer interessante richt zich op de invloed van wormen op het lichaam...
Tot voor enkele tientallen jaren had 90% van de mensheid wormen, maar met moderne hygiene en medicatie zijn deze wormen succesvol bestreden.

Laat nu de theorie ontwikkeld zijn dat de invloed van wormen op het afweersysteem van de mens juist allergieen voorkomt.
Met het ontbreken van wormen, nemen allergieen toe.

Dit is zeker een interessante theorie, die een overtuigend alternatief bied tegen beweringen dat allergieen kunstmatig opgewekt worden.

http://en.m.wikipedia.org(...)on_the_immune_system

Wat betreft de toename van diagnoses van bv aandoeningen als ADHD en bv Autisme-spectrum gerelateerde aandoeningen, ben ik ook van mening dat dit zeker kan samenhangen met promotie-campagne's van medicijnenfabrikanten en een gezondheidsstelsel waarin bepaalde 'erkende' diagnoses en voorgeschreven medicatie opeens meer geld opleveren en goed betaald worden..

Daarvoor zijn ook statistische bewijzen... In een bepaald gebied rondom Augsburg in beieren, werden 1 op de 5 jongens met ADHD gediagnosticeerd, wat redelijk direct terug te vervolgen was op promotie door de medische universitei daar, welk gefinancierd werd door Bayer

[ Bericht 9% gewijzigd door RM-rf op 21-03-2015 01:05:53 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_150872946
Holographic universum?Reptillians? No way.
It's all just good ol' down-to-earth fake,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150873036
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Tingo het volgende:
Holographic universum?Reptillians? No way.
Zo zie ik het ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 21 maart 2015 @ 01:03:01 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150873167
Reptillians, neh. Holografisch universum, ja hoor. Heeft het enige invloed op de eventuele conspiracies? Nee. Ik zie de zaken los van elkaar. Een holografisch universum is gewoon een geweldig concept, waar ook nog eens wetenschappelijke aanwijzingen voor te vinden zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150873580
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Tingo het volgende:

Hoever 'down-to-earth' ben je bereid te accepteren?

Vaak heb ik de indruk dat mensen op zoek naar 'complot-theorien' minimaal een hollywood-film willen beleven... Vol met verregaande 'diepe' zaken...

Maar wat als het complot eigenlijk wat alledaags is...?

Zonder Kwade opzet en zonder 'Evil Genius'...?

Maar eerder met bureaucraten of mensen die gewoon 'de regeltjes' volgen?

Misschien dat Alice uiteindelijk ook moet ontdekken dat het 'Konijenhol' (rabbithole) uiteindelijk helemaal niet diep gaat, maar erg oppervlakkig is...
(Sowieso, als we dan aan Lewis Caroll refereren, ikzelf vind 'Through the Looking Glass' véél uitdagender en kritischer qua blik op de werkelijkheid)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_150873897
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 01:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hoever 'down-to-earth' ben je bereid te accepteren?

Vaak heb ik de indruk dat mensen op zoek naar 'complot-theorien' minimaal een hollywood-film willen beleven... Vol met verregaande 'diepe' zaken...

Maar wat als het complot eigenlijk wat alledaags is...?

Zonder Kwade opzet en zonder 'Evil Genius'...?

Maar eerder met bureaucraten of mensen die gewoon 'de regeltjes' volgen?

Misschien dat Alice uiteindelijk ook moet ontdekken dat het 'Konijenhol' (rabbithole) uiteindelijk helemaal niet diep gaat, maar erg oppervlakkig is...
(Sowieso, als we dan aan Lewis Caroll refereren, ikzelf vind 'Through the Looking Glass' véél uitdagender en kritischer qua blik op de werkelijkheid)
Rond 300km.

Wizard of Oz is ook grappig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150874186
Mwah, wizard of oz is mij iets teveel Hollywood ... Het komt uiteindelijk neer op leugens en leugenaars (of iig personages die eerder pretenderen iets anders te zijn)

Through The Looking Glass is uiteindelijk ook een persiflage/kritiek op de werkelijkheid en Machtspolitiek (via de referenties aan het Schaakspel en Kaarten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')