Gros van de lichamelijke klachten (los van lelijk ongelukjes) is toe te schrijven aan vaccins in combi met ons belabberde voedsel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:51 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Heb je hier een bron voor? Want je bron haalt dit uit een vergelijkbaar verhaal zonder enige bronvermelding...
Hij haalt het verhaal van David Icke aan. Zijn bronnen is weer honderden boeken,videos, interviews,
nieuwsberichten enz.
[..]
Wat?
David Icke? Dus de presidenten (iig Bush) zijn reptilians die de wereld controleren, maar tegelijkertijd is er een 'schaduwregering' die meer macht heeft dan de president? Die waanbeelden komen niet echt compatibel over.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
Hij haalt het verhaal van David Icke aan. Zijn bronnen is weer honderden boeken,videos, interviews,
nieuwsberichten enz.
Dit lijkt me pertinent onjuist, alleen al omdat het gros van de lichamelijke klachten al duizenden jaren langer bestaat dan vaccins of ons huidige dieet.quote:Gros van de lichamelijke klachten (los van lelijk ongelukjes) is toe te schrijven aan vaccins in combi met ons belabberde voedsel.
Oke ik probeer dit nog een keerquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de Wereldelite en geopolitiek enzo wil ik best van je aannemen dat ik (of wie dan ook) daarin een "incomplete" of "selectief kritische" blik op heb, maar Reptilians??
reptillians is misschien nog wat farfetched.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:43 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
David Icke? Dus de presidenten (iig Bush) zijn reptilians die de wereld controleren, maar tegelijkertijd is er een 'schaduwregering' die meer macht heeft dan de president? Die waanbeelden komen niet echt compatibel over.
Nope allergien, autisme en kanker zijn hyperextreem geeplodeerd door vaccins. 10000% toename in 35 jaar.quote:[..]
Dit lijkt me pertinent onjuist, alleen al omdat het gros van de lichamelijke klachten al duizenden jaren langer bestaat dan vaccins of ons huidige dieet.
dus een holographic universe is geen optie meer voor je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oke ik probeer dit nog een keer
Bij voorbaat iets afwijzen is een van de grootste fouten die je kan maken . Het is niet logisch dat een klein groep mensen aan de touwtjes trekt in de op het wereldtoneel, we een fake moon landing voorgeschoteld krijgen , er crises acteurs gebruikt worden bij mass shootings , er een
coup d'état gepleeg is in Oekraïne, dat de overheid bewust eigen burgers dood om oorlogen te rechtvaardigen
Dit betekend echter niet dat het onwaar is
Waarom ik de reptilians als voorbeeld nam? Omdat het de meest achterlijke ''samenzwering'' is in de conspiracy world . Mocht het nog niet duidelijk zijn nee ik geloof niet dat zij de regie hebben over de mensheid . In mijn prille carriere als waarheidszoeker kwam ik al snel bij hem terecht . Echter toen die begon over lizards ben ik wel afgehaakt . Dat en zijn new age hippy crap als '' we are one'' , reality is an illusion, we are consiousness having a human experiance
Want niet-gevaccineerden zijn nooit ziek en hebben een perfecte gezondheid?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vaccins verruineerd alle processen. peroid.
Holographic universe is the bomb. De mogelijkheden die dat open smijt zijn geweldig, angstwekkend en geruststellend tegelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dus een holographic universe is geen optie meer voor je?
niet gevaccineerde zijn hoe dan ook gezonder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want niet-gevaccineerden zijn nooit ziek en hebben een perfecte gezondheid?
Hoe pas je dat binnen je zogenaamde kritische geest?
Je hebt absoluut gelijk in de duidelijke toename van aandoeningen en diagnoses.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
Nope allergien, autisme en kanker zijn hyperextreem geeplodeerd door vaccins.
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Tingo het volgende:
Holographic universum?Reptillians? No way.
It's all just good ol' down-to-earth fake,
Hoever 'down-to-earth' ben je bereid te accepteren?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Tingo het volgende:
It's all just good ol' down-to-earth fake,
Rond 300km.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoever 'down-to-earth' ben je bereid te accepteren?
Vaak heb ik de indruk dat mensen op zoek naar 'complot-theorien' minimaal een hollywood-film willen beleven... Vol met verregaande 'diepe' zaken...
Maar wat als het complot eigenlijk wat alledaags is...?
Zonder Kwade opzet en zonder 'Evil Genius'...?
Maar eerder met bureaucraten of mensen die gewoon 'de regeltjes' volgen?
Misschien dat Alice uiteindelijk ook moet ontdekken dat het 'Konijenhol' (rabbithole) uiteindelijk helemaal niet diep gaat, maar erg oppervlakkig is...
(Sowieso, als we dan aan Lewis Caroll refereren, ikzelf vind 'Through the Looking Glass' véél uitdagender en kritischer qua blik op de werkelijkheid)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |