I'm ben al op Djedjequote:Op donderdag 12 februari 2015 19:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mortaxx ik ben verliefd op je.
Ja ik doe ook wel mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Etto wilde ook en er zal vast nog wel iemand joinen.
Stalin was koel ja, wist je dat hij op een gegeven moment zo para werd dat hij alle postzegelverzamelaars heeft laten ombrengen... vanwege liefde voor andere landenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:08 schreef DjeDje het volgende:
Mijn liefde begon bij zijn hipster Stalin UI.
Ik ben nog knapperquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:08 schreef DjeDje het volgende:
Mijn liefde begon bij zijn hipster Stalin UI.
Haha gekke knappe Stalin.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stalin was koel ja, wist je dat hij op een gegeven moment zo para werd dat hij alle postzegelverzamelaars heeft laten ombrengen... vanwege liefde voor andere landen
Laat ik nu een bloed tyfushekel aan filatelisten hebbn
KLB / Stalin wordt ondergewaardeerd tegenwoordig
Ik hou ook niet van pizza met veel kaasquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:09 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb pizza, maar er zit té veel kaas op.
is er een thema vanavond?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Over een half uurtje gaan we van start.
Hihi, ik heb er ook ananas op. Hou jij daar ook van?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van pizza met veel kaas
Omigadomenttobe
Jij hebt een d tochquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Godver man wat genant ik word gek van jaloezie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |