SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 20:15:31 ]
Ik maak geen grapquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef BasEnAad het volgende:
Hier moet je geen grapjes over maken die man was stout.
Ik hou alleen van hardlinersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef pieter12 het volgende:
vond je hitler ook een toffe gast?
ik wel.
Hitler was een mietje met zijn kleine snor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef pieter12 het volgende:
vond je hitler ook een toffe gast?
ik wel.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:09 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Hitler was een mietje met zijn kleine snor.
Wij delen dezelfde gedachtenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Hitler was een vegatarische anti-rook hondenneuker, Stalin, zijn naam zegt het al, een man van staal met idealen
Hitler met zijn prutsschilderwerkjes
Ja wat, ik heb een hekel aan filatelisten, en Stalin deed er tenminste wat aanquote:
filatelisten??quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja wat, ik heb een hekel aan filatelisten, en Stalin deed er tenminste wat aan
Vijanden van de revolutie, tuig was het...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Beetje jammer van die 20 miljoen mensen, maar ja.
Zet dat tenminste dan in je OP bokkenlul.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja wat, ik heb een hekel aan filatelisten, en Stalin deed er tenminste wat aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |