quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Stimo.
Nog een paar kcal over?Nee, ik vind je niet zo interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kon dat eerder niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Peder is weg en mama gaat zo slapen. Kan ik eindelijk mijn noodles eten.
Mij wel? Wanneer tweede date?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik vind je niet zo interessant.
Dat is toch ook gewoon zo. Meest terechte klacht ooit. Noodlesquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ze het vinden stinken.
Peunagequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo. Meest terechte klacht ooit. Noodles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Last van muizen? Goed excuus om een kat in huis te nemen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Spinnen kun je makkelijk verdelgen, maar muizen kunnen zo een plaag worden als je er niet snel wat aan doet. En ze poepen en plassen in je huis.
Ikke cayenne poeder.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Noodles
Maar voeg wel altijd wat sambal toe
Wilde met Che afspreken morgen, even kijken wat hij zegt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom zelf proeven dan, als je me niet gelooft.
Is cool.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wilde met Che afspreken morgen, even kijken wat hij zegt.
Nee, tijdje terug wel gehad, maar dat is opgelost.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Last van muizen? Goed excuus om een kat in huis te nemen.
Spinnen!![]()
![]()
Als ik echt extreem veel sambal of hete peper consumeer krijg ik echt een branderige blaas, dan moet ik echt midden in de nacht enorm nodig plassenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker he die brandende shit in je mond. Dat gevoel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |