Wilde met Che afspreken morgen, even kijken wat hij zegt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom zelf proeven dan, als je me niet gelooft.
Is cool.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wilde met Che afspreken morgen, even kijken wat hij zegt.
Nee, tijdje terug wel gehad, maar dat is opgelost.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Last van muizen? Goed excuus om een kat in huis te nemen.
Spinnen!![]()
![]()
Als ik echt extreem veel sambal of hete peper consumeer krijg ik echt een branderige blaas, dan moet ik echt midden in de nacht enorm nodig plassenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker he die brandende shit in je mond. Dat gevoel dus.
Wat bedoelt men met koolhydraatvrij/arm eten? Er zit in fucking alles koolhydraat.quote:
Zou ik even googlen. Ik eet gewoon koolhydraten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat bedoelt men met koolhydraatvrij/arm eten? Er zit in fucking alles koolhydraat.
Wat is het maximum dat je binnen zou moeten krijgen?
Google vond ik tegenstrijdige informatie gevenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou ik even googlen. Ik eet gewoon koolhydraten.
Pas op voor de steegjes en de greppels.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jai. Jai komen hier de de draak steken met main beleefdhaid? Wahahau!
Jai komen hierrrr, op de Fok!, zo teken mai praten?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pas op voor de steegjes en de greppels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |