Waar moet ik anders zo praten tegen jai?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jai komen hierrrr, op de Fok!, zo teken mai praten?
Heb je al een verzendbevestiging gehad? Ik ben bang dat ik de mijne morgen niet meer krijg.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:01 schreef zarGon het volgende:
Die Bean Boozled wil ik ook uitproberen...
http://www.candyonline.nl/Boozled-jelly-beans.
Bestellen?!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar moet ik anders zo praten tegen jai?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Kwark, hell yeah!En Griekse yoghurt.
Zo geri kafali jij hè, biraz modern ol.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga even je dna opnieuw checken. Var bir bozukluk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 03:06 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)wt-ook-met-hem.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Die drie neergeschoten studenten in Amerika waren Turken lees ik net. Irakese Türkmenen. Weet niet of het waar ik maar deze foto ziet er wel echt uit."Home of the wolfpack" ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het ook vaak hoor. Maar alleen als er voldoende schaduw isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:44 schreef Bortecinem het volgende:
In Iraq en Iran heeft dat teken een iets andere betekenis dan in Turkije. In Turkije is het vooral een teken van rechts nationalisme terwijl het bij hun meer 'ik ben een Turk' betekent.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook vaak hoor. Maar alleen als er voldoende schaduw is
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Die drie neergeschoten studenten in Amerika waren Turken lees ik net. Irakese Türkmenen. Weet niet of het waar ik maar deze foto ziet er wel echt uit.Wat ik lees is dat de atletische teams van die NC State University 'Wolfpack' worden genoemd en dat hun mascotte een wolf is, dus dat handgebaar heeft denk ik daarmee te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat dat ze Palestijns zijn:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/2015_Chapel_Hill_shooting
Lul niet. Vorige x nog over mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:50 schreef Che_ het volgende:
Ik heb over een fokster gedroomd vannacht . First time ever
#ditgaattever
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
Oh lol.Ik wou bijna huilen om ze. Never mind.
![]()
Zou je wel willen, maar helaasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lul niet. Vorige x nog over mij.
Mohammed had geen auto dus als deze pallies het ook bij een kameel hadden gehouden waren zij gewoon nog in leven geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef Mathemaat het volgende:
Boeien wat ze zijn.Ze waren moslim en zijn gedood door een gavur
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef Che_ het volgende:
Horrible Bosses 2 de moeite waard om te checken?
Vond het matig, deel 1 was leuker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef Che_ het volgende:
Jennifer Aniston is alweer 46 en ondanks haar Griekse achtergrond nog altijd een prettige verschijning.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef Che_ het volgende:
Heeft andere doel. Is gemaakt voor hun ego.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef zarGon het volgende:
C&H / Volg hier de bouw van het 's werelds hoogste gebouw. Leuk topic om te volgen, lijkt me.
Ik vraag me alleen af waarom ze dat gebouw zo 'smal' maken. Behalve dat ik dat futuristische helemaal niets vindt, lijkt het me handiger (meer ruimte, 'steviger') om zo'n gebouw zo breed mogelijk te maken...
[ afbeelding ]
Die bovenste 250 meter zijn sowieso niet bruikbaar....
Zal vast wel deelmaken van de kleine(re) groep die het gebouw liever in een wat 'oudere' stijl zou willen zien.
Hoe vaak kom je een sequel tegen die het beter doet dan het origineel?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef Che_ het volgende:
Godfather 2quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je een sequel tegen die het beter doet dan het origineel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |