Waar moet ik anders zo praten tegen jai?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jai komen hierrrr, op de Fok!, zo teken mai praten?
Heb je al een verzendbevestiging gehad? Ik ben bang dat ik de mijne morgen niet meer krijg.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:01 schreef zarGon het volgende:
Die Bean Boozled wil ik ook uitproberen...
http://www.candyonline.nl/Boozled-jelly-beans.
Bestellen?!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar moet ik anders zo praten tegen jai?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Kwark, hell yeah!En Griekse yoghurt.
Zo geri kafali jij hè, biraz modern ol.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ga even je dna opnieuw checken. Var bir bozukluk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 03:06 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)wt-ook-met-hem.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Die drie neergeschoten studenten in Amerika waren Turken lees ik net. Irakese Türkmenen. Weet niet of het waar ik maar deze foto ziet er wel echt uit."Home of the wolfpack" ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het ook vaak hoor. Maar alleen als er voldoende schaduw isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:44 schreef Bortecinem het volgende:
In Iraq en Iran heeft dat teken een iets andere betekenis dan in Turkije. In Turkije is het vooral een teken van rechts nationalisme terwijl het bij hun meer 'ik ben een Turk' betekent.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook vaak hoor. Maar alleen als er voldoende schaduw is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |