Deze stond afgelopen zomer in het plastische chirurgie topic:quote:
ik dacht dat ik een jonge Mandy Huydts zagquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:39 schreef Roguee het volgende:
Wow ik dacht dat het Barbie aka Samantha was. Het bleek Ellemieke te zijn.![]()
Bracha en Daan
Harper en Brooklyn Beckham inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
De oudste (?) zoon van David & Victoria Beckham met zijn zusje Harper denk ik.
Die zoon is goed opgedroogd, vond hem vroeger niet zo leuk om te zien nu is hij wel ok.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
De oudste (?) zoon van David & Victoria Beckham met zijn zusje Harper denk ik.
Ik moet spontaan aan The Thunderbirds denken als ik Pam ziequote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:00 schreef Turbomuis het volgende:
Pamela Anderson met oudste zoon Brandon. Hij is nu 18.
[ afbeelding ]
Brandon en Dylan samen
[ afbeelding ]
Nou, uitzonderlijk mooi vind ik ze niet. Gewoon normale meiden.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Zo zeg, die griebus brengt mooie kinderen voort!
Gordon Ramsay en zijn vrouw en dochters
[ afbeelding ]
Twee zijn er een stuk minder knap, en twee lijken op de moederquote:Op zondag 29 maart 2015 13:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Zo zeg, die griebus brengt mooie kinderen voort!
Gordon Ramsay en zijn vrouw en dochters
[ afbeelding ]
Precies zijn vader toen die jong was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
John is wel een plaatje zeg, net een engel.
[ afbeelding ]
Gaat Shiloh nu definitief door het leven als jongen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies zijn vader toen die jong was.
Hm, ik dacht dat John die blonde was maar Google vertelt mij dat dat Shiloh is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:35 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Gaat Shiloh nu definitief door het leven als jongen?
John = Shiloh.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat John die blonde was maar Google vertelt mij dat dat Shiloh is.
Ik ben in de war.
Die blonde is Shiloh en Shiloh gaat al jaren door voor John.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat John die blonde was maar Google vertelt mij dat dat Shiloh is.
Ik ben in de war.
Dank!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Die blonde is Shiloh en Shiloh gaat al jaren door voor John.
Ik vind het knap dat ze ook naar buiten toe zo mee gaan in haar wensen.
Ik denk dat er veel bekende lui hun kind in een jurkje gehesen hadden omdat je vooral niet in de publiciteit wilt hebben dat je dochter liever als jongen door het leven gaat.
Shiloh zal zowel een knappe jongen als meisje zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:35 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Gaat Shiloh nu definitief door het leven als jongen?
Wat is dat nou weer voor een onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:03 schreef laziness het volgende:
Die blonde is Shiloh en Shiloh gaat al jaren door voor John.
Die riep toen ze 4 was al "My name is John!", en in plaats van daar spastisch over te doen en het kind verplicht in rokjes te laten lopen met staartjes in het haar en alleen maar Barbies als speelgoed te geven laten ze haar lekker John zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |