abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149603957
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:13 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Is een kwestie van sterker als je bedreigingen blijven en zo effectief mogelijk kunnen ingrijpen indien noodzakelijk, een wapenwedloop die al heel lang aan de gang is, als je daar niet aan mee doet wordt je de wil door een andere opgelegd. Blijft beangstigend.
Tja schijnbaar is wereld dominatie niet alleen van Hitler de ultieme natte droom,......
pi_149603970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:16 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Tja schijnbaar is wereld dominatie niet alleen van Hitler de ultieme natte droom,......
Er is een verschil tussen wereld dominantie, landje pik en jezelf kunnen verdedigen.
pi_149603975
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mja,aansturen op een gewapend conflict omwille van een land dat niet boeiend is, je niet bij de EU wil en je niet bij de NAVO wil?
Ik heb net aangegeven dat ik ook niet zit te wachten op een militair conflict met Rusland, maar nu Rusland weet dat ze nagenoeg ongestraft landje-pik kunnen spelen, is de vraag welk land de volgende is. Dan kan zomaar een land zijn dat wel boeiend is en wel bij de EU/NAVO zit, zoals Polen bijvoorbeeld. Moeten we dan wel militair ingrijpen of uit angst voor een oorlog met Rusland (dat kernwapens heeft), het maar gewoon laten gebeuren?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_149603976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Oekraïne is ook niet boeiend, die hoef ik ook niet bij de EU of NAVO, maar het gaat om het principe
Welk principe? Dat men de Russen zo lang tergerd dat ze uiteindelijk tot deze daden over gaan?
pi_149603985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:17 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Welk principe? Dat men de Russen zo lang tergerd dat ze uiteindelijk tot deze daden over gaan?
Het principe dat je niet zomaar een deel van een ander land inlijft.
pi_149603989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:16 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Die vergelijking :')

Het is simpel zat: als een aantal landen geavanceerde wapens hebben en jij alleen wat stokken en zwaarden, dan ben je afhankelijk van hen.
pi_149603991
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:17 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wereld dominantie, landje pik en jezelf kunnen verdedigen.
Ja en de USA bundeld alles tesamen.....
pi_149604020
Als dit waar is...

quote:
De Tweede Kamer wil duidelijkheid van het kabinet over de gevolgen van het akkoord dat vanochtend in Minsk is gesloten. In het akkoord is sprake van amnestie voor bepaalde gebeurtenissen in het oorlogsgebied in Oost-Oekraine.

In het vandaag gesloten akkoord van Minsk staat dat het voorziet in 'gratie en amnestie door middel van het uitvaardigen van een wet die vervolging en bestraffing verbiedt van personen in verband met de gebeurtenissen die plaatsvonden in bepaalde rayons van de regio's Donetsk en Loehansk'.

MH17
Kamerleden willen weten wat dat de gevolgen van deze afspraak zijn voor de daders van de aanslag op vlucht MH17.

PvdA-Tweede Kamerlid Michiel Servaes zegt dat de passage vragen oproept. "Voor de duidelijkheid: het zou uiteraard volstrekt onacceptabel zijn als de opsporing of berechting van de verantwoordelijken voor het neerhalen van MH17 op enigerlei wijze beperkt wordt."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ie-akkoord-van-minsk

|:(
pi_149604029
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik heb net aangegeven dat ik ook niet zit te wachten op een militair conflict met Rusland, maar nu Rusland weet dat ze nagenoeg ongestraft landje-pik kunnen spelen, is de vraag welk land de volgende is. Dan kan zomaar een land zijn dat wel boeiend is en wel bij de EU/NAVO zit, zoals Polen bijvoorbeeld. Moeten we dan wel militair ingrijpen of uit angst voor een oorlog met Rusland (dat kernwapens heeft), het maar gewoon laten gebeuren?
Dan moet je wel ingrijpen. Dat is ook precies de reden dat Poetin dat niet heel snel zal doen. De inwoners van Polen zitten ook helemaal niet op Poetin te wachten. Het Russisch gezinde deel van Oekraïne, Wit Rusland, Transnistrië en wat stukken van Georgië... dat is zijn speeltuin.
pi_149604036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het principe dat je niet zomaar een deel van een ander land inlijft.
Ach dat flikte we ook met Kosovo......en als je het over inlijven hebt en andere landen bezetten: ga maar eens kijken op de gebieden lijstjes van de UK en Frankrijk.....die hebben zelfs nog eilandjes in de Stille Oceaan die totaal niet bij hun horen....
pi_149604040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:20 schreef DUTCHKO het volgende:
ga maar eens kijken op de gebieden lijstjes van de UK en Frankrijk.....die hebben zelfs nog eilandjes in de Stille Oceaan die totaal niet bij hun horen....
En volkomen terecht. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149604042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:18 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja en de USA bundeld alles tesamen.....
Ja, dat stoort Poetin ook enorm. Alleen doet de VS dat niet op militaire wijze.
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:21:43 #263
321876 Cherna
Fuck the System
pi_149604054
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik denk dat vele mensen nog denken dat Rusland de grootmacht is van de jaren zestig, dat is allang niet meer zo. Voor de duidelijkheid ik wil ook geen militair conflict met Rusland, maar de vraag is waar trek je de grens? Als ze oost Polen binnen vallen of met hun leger aan de Duitse grens staan, roep jij dan nogsteeds dat je geen oorlog wilt? In dat geval kun je beter alvast Russisch gaan leren, succes ^O^
Mogelijk vind je het jammer dat ik niet zo angstig ben dat ik denk dat de Russen ooit een NAVO land binnenrollen zoals Polen. Dus ik hoef geen Russisch te gaan leren :)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_149604056
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan moet je wel ingrijpen. Dat is ook precies de reden dat Poetin dat niet heel snel zal doen. De inwoners van Polen zitten ook helemaal niet op Poetin te wachten. Het Russisch gezinde deel van Oekraïne, Wit Rusland, Transnistrië en wat stukken van Georgië... dat is zijn speeltuin.
Putin wil helemaal geen Polen aanvallen...alleen al de opmerking is waanzinnig.....Oekraine is van een kompleet andere orde....
pi_149604066
quote:

[..]

Ach dat flikte we ook met Kosovo......en als je het over inlijven hebt en andere landen bezetten: ga maar eens kijken op de gebieden lijstjes van de UK en Frankrijk.....die hebben zelfs nog eilandjes in de Stille Oceaan die totaal niet bij hun horen....
Kosovo heb je een punt, dat was schandalig van de EU en de NAVO uiteindelijk. Die eilandjes... tsja.. die willen vaak zelf graag bij de UK of Frankrijk horen. Anders moeten ze hun eigen broek ophouden en dat is vaak wat lastig ergens in de Stille Oceaan op een paar vierkante meter.
pi_149604080
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef Cherna het volgende:

[..]

Mogelijk vind je het jammer dat ik niet zo angstig ben dat ik denk dat de Russen ooit een NAVO land binnenrollen zoals Polen. Dus ik hoef geen Russisch te gaan leren :)
In gedachte stond ze al op de deur te bonken:
pi_149604086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Putin wil helemaal geen Polen aanvallen...alleen al de opmerking is waanzinnig..
Best bewaakte man op de planeet zo ongeveer, maar jij kan in zijn hoofd meelezen?

Hoe zit dat, DUTCHKO? :X
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149604089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, dat stoort Poetin ook enorm. Alleen doet de VS dat niet op militaire wijze.
Nee die vervangen door middel van een georganiseerde ervolutie de oude corrupte leider voor een nieuwe corrupte leider.... _O-
pi_149604111
quote:
15s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Best bewaakte man op de planeet zo ongeveer, maar jij kan in zijn hoofd meelezen?

Hoe zit dat, DUTCHKO? :X
Heb zat Russische vrienden.....zijn gemiddeld een stuk intelligenter dan wat er in redneck land rondloopt.... *O*
pi_149604119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Putin wil helemaal geen Polen aanvallen...alleen al de opmerking is waanzinnig.....Oekraine is van een kompleet andere orde....
Dat zei ik toch ook? Hij valt geen NAVO-landen aan.
pi_149604136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Heb zat Russische vrienden.....zijn gemiddeld een stuk intelligenter dan wat er in redneck land rondloopt.... *O*
Bij de FSB? Wie van jouw vrienden kan zover in Poetins hoofd kijken dat ie kan zeggen "Poetin wil Polen helemaal niet aanvallen.....de opmerking is waanzinnig...."?

pi_149604146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:24 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Anekdotische argumenten, de wet van de kleine getallen... Hebben we allemaal niet veel aan.
pi_149604163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:23 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee die vervangen door middel van een georganiseerde ervolutie de oude corrupte leider voor een nieuwe corrupte leider.... _O-
Het principe moordlustige idioten uit die landen verdrijven is goed, alleen het plan daarna in Afghanistan en Irak was er niet. Hadden ook totaal geen idee hoe complex die situatie daar lag.
pi_149604165
quote:

[..]

Dus omdat andere landen dit ooit in het verleden hebben gedaan is hetgeen Rusland doet ineens goed en toelaatbaar? Wat een rare logica, we zouden juist moeten leren van de fouten die we in het verleden hebben begaan. Of vind jij ook dat Rusland ons land mag koloniseren en ons tot slaven mag maken omdat wij destijds in Suriname ook slaven hielden?
pi_149604181
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Anekdotische argumenten, de wet van de kleine getallen... Hebben we allemaal niet veel aan.
Ik heb veel (intelligente) Nederlandse en Britse vrienden, dus ik weet wat Rutte en Cameron de komende 5 jaar gaan doen.

:')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')