in een kart ga je er wel sneller doorquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:22 schreef crv het volgende:
[..]
springen in je auto is ook niet handig, tenzij je een cabrio hebt
thanksquote:Op donderdag 12 februari 2015 06:40 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen![]()
Takke gefeliciteerd met je verjaardagen sterkte
, wat een zware tijd voor jullie
![]()
Koen Junior ook gefeliciteerd, hoe jong wordt hij ?
wat we gaan doen is een verrassing, maar neem je zwemspullen mee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
is dat zo of gaat de kart sneller als je springt omdat je niet meer aan boord bentquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een kart ga je er wel sneller door
quote:
ja en jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
is dat zo of gaat de kart sneller als je springt omdat je niet meer aan boord bent
weer een nieuw lid daarquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trek je dirndl en en dan zie ik je wel in 40+
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat we gaan doen is een verrassing, maar neem je zwemspullen mee..geen verjaardagsfeestje nu, hij heeft liever over paar maanden een afscheidsfeestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
je stuurt hem naar een zwitsers jongensinternaat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen verjaardagsfeestje nu, hij heeft liever over paar maanden een afscheidsfeestje
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je stuurt hem naar een zwitsers jongensinternaat?
ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:52 schreef gianni61 het volgende:
ik lees nu pas de berichten van vannacht
sterkte takki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
das een strafkampquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je stuurt hem naar een zwitsers jongensinternaat?
ach, het beestje hoeft maar een naam te hebbenquote:
PaarsBeestjequote:Op donderdag 12 februari 2015 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, het beestje hoeft maar een naam te hebben
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trek je dirndl en en dan zie ik je wel in 40+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |