Wie zeggen dat dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 15:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Benieuwd hoeveel er vrijdag echt aan de poort staan
Nu allemaal een grote bek hebben van ik sta er. Eerst maar afwachten.
is er een nieuwe danquote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Iedereen al zn nieuwe pioschop gekregen?
De oude afgesplitst aan de jeugd.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Iedereen al zn nieuwe pioschop gekregen?
Genietank + grondboor.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Jazeker, dat wordt weer fijn schuttersputten graven
Al. Als die krengen inzetbaar zijnquote:
Ik ben die van mij al minstens 2 jaar kwijt.... toch maar eens gaan zoeken of een vra schrijven.quote:
Als je weer eens moet graven bel je de golf maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik ben die van mij al minstens 2 jaar kwijt.... toch maar eens gaan zoeken of een vra schrijven.
We hebben 2x sld2 rondlopenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je weer eens moet graven bel je de golf maar.
Haha ja joh verneuk die idd maar. (Ik ben ook nog sld2 he)quote:
Vandaar dat ze er zwart uitzagen op het KPU intranet. Ik dacht eerst dat de oude meuk weer eens op was en alleen de KMAR uitvoering ofzo nog over was.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Eraser127 het volgende:
De grote woodland tas is er ook niet meer. Nu gaat heel Defensie over op zwarte tassen, want daar kun/mag je mee in het openbaar lopen
Dat durf ik te betwijfelen, de woodlands zullen gewoon wel op zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Eraser127 het volgende:
De grote woodland tas is er ook niet meer. Nu gaat heel Defensie over op zwarte tassen, want daar kun/mag je mee in het openbaar lopen
Zijn de peppie Billies die ooit een zwarte tas gescoord hebben straks ook niet meer peppie op het vliegveld...quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Eraser127 het volgende:
Ik heb een peppie zwarte tasquote:Op maandag 16 februari 2015 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn de peppie Billies die ooit een zwarte tas gescoord hebben straks ook niet meer peppie op het vliegveld...![]()
Heb er pas geleden nog een gekregen, ze zijn dr dus wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen, de woodlands zullen gewoon wel op zijn.
Oh je gelooft het ook gewoon serieus wat ze daar neerzetten?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:14 schreef Eraser127 het volgende:
Erasmo, staat op de "homepage" van de kpu-intranet site bij nieuws.
Ik heb nog nooit zo'n ding gegraven.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Jazeker, dat wordt weer fijn schuttersputten graven
Mooi zo houden, is prima vermaeck voor de infanterie enzo...quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n ding gegraven.
Genie doet het verdomme ook... Achterlijk koudeoorlogshitzooiquote:Op maandag 16 februari 2015 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mooi zo houden, is prima vermaeck voor de infanterie enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |