Yup. En jij over Utrecht zeker...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een beetje ruis op de lijn. Jij hebt het over Vught?
Uitgenodigd voor een biertje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:41 schreef Thaboel het volgende:
Wat moest jij nou weer op een genie kazerne?!
Jammer. Ik zit er over 2 weken weer.quote:
Heb zelf ook de nodige meningen over ons immigratiebeleid etc maar ik zal me nooit inlaten met PVV'ers, omdat de meeste echt kunnen beargumenteren als een stoeptegelquote:
Helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:11 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Heb zelf ook de nodige meningen over ons immigratiebeleid etc maar ik zal me nooit inlaten met PVV'ers, omdat de meeste echt kunnen beargumenteren als een stoeptegel
"JA, SE MOTTE GEWOO ALLEMOAL OPROTTUH"
Heb het nog niet gezien. Ik word altijd bloedchagrijnig van die Jinek...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:11 schreef Pumatje het volgende:
Zit me nog steeds te ergeren aan onze CDS.
Het snackbarlettertype kan me wel bekoren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:11 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Heb zelf ook de nodige meningen over ons immigratiebeleid etc maar ik zal me nooit inlaten met PVV'ers, omdat de meeste echt kunnen beargumenteren als een stoeptegel
"JA, SE MOTTE GEWOO ALLEMOAL OPROTTUH"
Is het net zo'n gruwel als Het bombardement?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:09 schreef Pumatje het volgende:
Zeker naar Michiel de Ruyter geweest.
Net gezien.
Hij zat er zo.. stijfjes bij. Ik mis het charisma..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:11 schreef Pumatje het volgende:
Zit me nog steeds te ergeren aan onze CDS.
Die man hoeft echt niet te gaan zeuren om centen bij Jinek.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:10 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hij zat er zo.. stijfjes bij. Ik mis het charisma..
Dat vraag ik mij dus af of hij dat wel mag zeggen. Want als de CDS 'ja' zegt, en Hennis 'nee' of 'het is op dit moment genoeg', dan krijg je gedonder. Het is speculatie van mijn kant, maar ik kan het me in die context voorstellen dat hij het niet zo direct mag zeggen. Hij had wel de (extreme) voorbeelden kunnen noemen tussen het begin van dit decennium bijvoorbeeld en nu.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die man hoeft echt niet te gaan zeuren om centen bij Jinek.
maar de doodsimpele vraag of er meer geld nodig is om onze veiligheid te regelen is te beantwoorden met een simpel ja. Het hoeft niet eens in geld uitgedrukt te worden maar in middelen.. dan komt de burger wel tot de conclusie. Door zijn optreden lijkt het weer alsof we een gigantische organisatie zijn die de Russen wel in zijn eentje kan tegenhouden.
Absurd slecht optreden, deze CDS mag weg.
Ik denk dat hem is verboden dit en publique uit te spreken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus af of hij dat wel mag zeggen. Want als de CDS 'ja' zegt, en Hennis 'nee' of 'het is op dit moment genoeg', dan krijg je gedonder. Het is speculatie van mijn kant, maar ik kan het me in die context voorstellen dat hij het niet zo direct mag zeggen. Hij had wel de (extreme) voorbeelden kunnen noemen tussen het begin van dit decennium bijvoorbeeld en nu.
Zeker ten dele vanwege haar stem?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb het nog niet gezien. Ik word altijd bloedchagrijnig van die Jinek...
Een CDS wordt grotendeels gekozen omdat hij zich politiek kan uiten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik denk dat hem is verboden dit en publique uit te spreken.
Maar dit interview was echt wel zo slecht, wel echt door en door slecht, als topman van de krijgsmacht heeft hij afgedaan. Wat een houten pop zeg, was niet eens in staat een duidelijk begrijpelijk antwoord te geven op haar vragen en draaide op zijn haags overal omheen.
Nee, de CDS wordt gekozen om juist het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een CDS wordt grotendeels gekozen omdat hij zich politiek kan uiten.
Ergo naar buiten toe overal omheen draaien en nooit een direct antwoord geven.
Snap ik. Echter, een CDS kan niet zomaar alles zeggen, zéker niet als dat tegen het huidige beleid in gaat (zoals het feit dat door de regeringen van de laatste 20 jaar Defensie tot een veredelde padvinderij wordt bezuinigd).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:16 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee, de CDS wordt gekozen om juist het tegenovergestelde.
De mindef wordt gekozen zodat hij of zij zich politiek juist kan uiten.
De CDS is de gast in een militair pak die verschijnt bij praatprogramma's en zo de bekende negatieve swing wegneemt en defensie draagvlak schenkt.
Geloof me, I know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |