Die man is een beetje dement, kan hij niet zoveel aan doen. verder een beste man.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn plaatje kwam zelfs van een wikipedia pagina.![]()
Maar ik zal Frank het voordeel van de twijfel geven.
ga ik wakker van liggen hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke kusje er opmaar nogsteeds grote emogif voor WP.
Maar ik vind maik de boer zelf ook stomquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor wp hebben we een standaard plaatje
Noem minimaal 5 redenen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar ik vind maik de boer zelf ook stom.
Roy dondersgodquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar ik vind maik de boer zelf ook stom.
Ik zal hem voor altijd herinneren als de man van mijn eerste note.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Frankie is streng doch rechtvaardig
Zijn teint is te donker.quote:
Approved.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zijn teint is te donker.
Hij draagt bont
Hij is kaal
Die baard
De blik in zijn ogen.
Die vond ik dan wel weer leuk omdat het zo'n stuk gipsy trash van de bovenste plank isquote:
pssstquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zijn teint is te donker.
Hij draagt bont
Hij is kaal
Die baard
De blik in zijn ogen.
Ohja schijt.. mijn stem is nogsteeds gaar van het hoestenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
pssst
Ga je nog testen vanavond?
even je keel door laten smerenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ohja schijt.. mijn stem is nogsteeds gaar van het hoestenIk was het vergeten
..
Ik werd vorig jaar met het WK uitgescholden voor die pauper.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die vond ik dan wel weer leuk omdat het zo'n stuk gipsy trash van de bovenste plank is.
Maar ik ben vrij vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
even je keel door laten smeren
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik werd vorig jaar met het WK uitgescholden voor die pauper.![]()
Door stoere mocrogang die blijkbaar dat programma keken.quote:
Trailerparkboys kijken , zie je alleen maar dat soort volkquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die vond ik dan wel weer leuk omdat het zo'n stuk gipsy trash van de bovenste plank is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |