abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:25:52 #126
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149602497
quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2196537/5/25#14960245
2]donderdag 12 februari 2015 15:24[/url] schreef gianni61 het volgende:


[..]

en werkend op gas?
Blauwe spotgoedkope kristalkorrels .
Gewoon strooien ala het warm is
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:28:15 #127
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149602564
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Blauwe spotgoedkope kristalkorrels .
Gewoon strooien ala het warm is
Zijn in Polen in de uitverkoop las ik laatst
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:06:32 #128
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149603704
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Zijn in Polen in de uitverkoop las ik laatst
Daar zijn anders nog genoeg parasieten hoor
RED ONS HENNIEGOD
pi_149603709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
Hoi pixelbitty
Fokker heeft je een hoer genoemd ik had het in mijn signature staan maar hij ging me bedreigen met dat ik het eruit moest halen
Oh wat grappig, hij zei ook dat hij je moeder had geneukt.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
pi_149603721
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Oh wat grappig, hij zei ook dat hij je moeder had geneukt.
leuk voor hem
is zijn goed recht tog
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:08:42 #131
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149603766
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Daar zijn anders nog genoeg parasieten hoor
Geen idee, nog nooit geweest :T
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149603986
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef Sardu het volgende:

[..]

WP en ik zijn kroew geworden. *O*
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:29:13 #133
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149604214
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:17 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe normaal joh. :{w
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149604268
Waarom spreekt men toch telkens voor me ;(
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:32:25 #135
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149604296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom spreekt men toch telkens voor me ;(
Spreek ze eens aan!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_149604348
Jongens en meisjes DAT MAG NIET
pi_149604362
Ik krijg mijn dagelijkse portie notes ook wel zonder jullie
pi_149604372
Gister nog 1 in V&A omdat ik iemand een mongool noemde, wat is daar nou weer mis mee :?
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:36:44 #139
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149604413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef Fokker89 het volgende:
Gister nog 1 in V&A omdat ik iemand een mongool noemde, wat is daar nou weer mis mee :?
Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat je iemand een mongool noemde
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149604463
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat je iemand een mongool noemde
Hmm dankje, dat zou best eens kunnen.

Nu heb ik 70 notes, daar ben ik niet zo blij mee. Ik was zo trots op mijn 69 ;(
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:40:44 #141
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149604515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:38 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Hmm dankje, dat zou best eens kunnen.

Nu heb ik 70 notes, daar ben ik niet zo blij mee. Ik was zo trots op mijn 69 ;(
Zonde wel... Opzich een beste carriere met 70 notes. Ik doe 2 jaar over 1 note en was me van geen kwaad bewust. :'(
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:43:12 #142
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149604579
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Geen idee, nog nooit geweest :T
Houden zo
RED ONS HENNIEGOD
pi_149604588
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:40 schreef Sardu het volgende:

[..]

Zonde wel... Opzich een beste carriere met 70 notes. Ik doe 2 jaar over 1 note en was me van geen kwaad bewust. :'(
Mwaa ik heb ook wel eens 35 notes in 1x gehad, voor een ban. ik was de laatste tijd zo netjes bezig, ik liet me iets te ver gaan ;(

Maa
pi_149604640
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:29 schreef Sardu het volgende:

[..]

Doe normaal joh. :{w
Oke kusje er op :* maar nogsteeds grote emogif voor WP.
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:46:30 #145
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149604654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Mwaa ik heb ook wel eens 35 notes in 1x gehad, voor een ban. ik was de laatste tijd zo netjes bezig, ik liet me iets te ver gaan ;(

Maa
Ach.. mits liefkozend, dan mag je me af en toe best een mongooltje noemen. :*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_149604724


Krijg ik nu ook een note?
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:49:21 #147
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_149604734
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Oke kusje er op :* maar nogsteeds grote emogif voor WP.
Voor wp hebben we een standaard plaatje
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:49:40 #148
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149604743
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Voor wp hebben we een standaard plaatje
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:51:43 #149
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_149604807
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:49 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]

Krijg ik nu ook een note?
Mijn plaatje kwam zelfs van een wikipedia pagina. :')

Maar ik zal Frank het voordeel van de twijfel geven. :P
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
  donderdag 12 februari 2015 @ 16:53:53 #150
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149604857
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef Sardu het volgende:

[..]

Mijn plaatje kwam zelfs van een wikipedia pagina. :')

Maar ik zal Frank het voordeel van de twijfel geven. :P
Frankie is streng doch rechtvaardig :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')