Blauwe spotgoedkope kristalkorrels .quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2196537/5/25#14960245
2]donderdag 12 februari 2015 15:24[/url] schreef gianni61 het volgende:
[..]
en werkend op gas?
Zijn in Polen in de uitverkoop las ik laatstquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blauwe spotgoedkope kristalkorrels .
Gewoon strooien ala het warm is
Daar zijn anders nog genoeg parasieten hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zijn in Polen in de uitverkoop las ik laatst
Oh wat grappig, hij zei ook dat hij je moeder had geneukt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
Hoi pixelbitty
Fokker heeft je een hoer genoemd ik had het in mijn signature staan maar hij ging me bedreigen met dat ik het eruit moest halen
leuk voor hemquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh wat grappig, hij zei ook dat hij je moeder had geneukt.
Geen idee, nog nooit geweestquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zijn anders nog genoeg parasieten hoor
Spreek ze eens aan!quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef Fokker89 het volgende:
Waarom spreekt men toch telkens voor me
Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat je iemand een mongool noemdequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:35 schreef Fokker89 het volgende:
Gister nog 1 in V&A omdat ik iemand een mongool noemde, wat is daar nou weer mis mee
Hmm dankje, dat zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat je iemand een mongool noemde
Zonde wel... Opzich een beste carriere met 70 notes. Ik doe 2 jaar over 1 note en was me van geen kwaad bewust.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hmm dankje, dat zou best eens kunnen.
Nu heb ik 70 notes, daar ben ik niet zo blij mee. Ik was zo trots op mijn 69
Houden zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest
Mwaa ik heb ook wel eens 35 notes in 1x gehad, voor een ban. ik was de laatste tijd zo netjes bezig, ik liet me iets te ver gaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zonde wel... Opzich een beste carriere met 70 notes. Ik doe 2 jaar over 1 note en was me van geen kwaad bewust.
Oke kusje er opquote:
Ach.. mits liefkozend, dan mag je me af en toe best een mongooltje noemen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwaa ik heb ook wel eens 35 notes in 1x gehad, voor een ban. ik was de laatste tijd zo netjes bezig, ik liet me iets te ver gaan
Maa
Voor wp hebben we een standaard plaatjequote:Op donderdag 12 februari 2015 16:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oke kusje er opmaar nogsteeds grote emogif voor WP.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor wp hebben we een standaard plaatje
Mijn plaatje kwam zelfs van een wikipedia pagina.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:49 schreef pixelbitty het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik nu ook een note?
Frankie is streng doch rechtvaardigquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn plaatje kwam zelfs van een wikipedia pagina.![]()
Maar ik zal Frank het voordeel van de twijfel geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |