SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Netjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
23 van mijn duurste spelers + 500K cash.![]()
TIGHT, TIGHT, TIGHT!quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
Zo maar is kijken of ik de ultieme speler voor het ultieme team kan halen![]()
Ik hoor van iedereen dat ze alleen maar nog tegen coinbuyers met Ronaldo teams spelen en ik moet verdomme maar constant tegen Sturridge en co spelen![]()
Een full bpl team is echt het minst origineel en ontzettend irritant om tegen te spelen idd. Maar ff een auba + robben team maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Henrys het volgende:
Ik hoor van iedereen dat ze alleen maar nog tegen coinbuyers met Ronaldo teams spelen en ik moet verdomme maar constant tegen Sturridge en co spelen![]()
Zit ik dan met mijn club van 150k waarde en 8k in da bankquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
23 van mijn duurste spelers + 500K cash.. Oké, veel spelers zijn lang niet meer waard waar ik ze voor heb gekocht, maar goed
.
En toch win ik de helft van de tijd tegen teams van de waarde van jouw gehele club. Zou niet moeten kunnen natuurlijk. Ik suggereer niks. Niet dat ik goed ben (want dat ben ik niet), niet dat mijn tegenstanders slecht waren, niet dat er handicap is. Maar gewoon. Het zou niet moeten gebeuren dat ik met mijn PSV team win van de vriendje van Ronaldo, Messi en Robben.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind ook maar een paar nummers leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo'n grote fan, maar vind het vooral een prachtige hoes.Mooie hoes inderdaad.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maandag in de VS volgens mij, dinsdag op de Nederlandse Netflixquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die ene gaat doodquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.
/rijst![]()
hmmquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik dus ook altijd bang voor, inmiddels wordt mijn lijst van series die ik nog wil kijken steeds langerquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.![]()
![]()
SeasonsDivisie 1
Wat een saaie kleuters daar zeg 5atb spelen op park the bus en dan maar lange ballen geven op hazard, aguero en cuadrado..
2-1 verloren, 4.0 als match rating voor m'n keeper met 0 saves. Z'n enige twee fucking schoten gingen er uiteraard in.![]()
![]()
Dat je constant tegen dezelfde teams speelt die allemaal hetzelfde doen maakt het ook niet leuker.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef DannyDeko het volgende:
SeasonsDivisie 1
Wat een saaie kleuters daar zeg 5atb spelen op park the bus en dan maar lange ballen geven op hazard, aguero en cuadrado..
2-1 verloren, 4.0 als match rating voor m'n keeper met 0 saves. Z'n enige twee fucking schoten gingen er uiteraard in.
Ergste vind ik die wedstrijden dat echt alles onderschept wordt en als je een tackle maakt de bal gelijk weer in de voeten van de tegenstander rolt![]()
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.
edit. o scheduled maintenance, alleen zijn te vroeg offline gegaan![]()
hier niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben gewoon aan het spelen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.
#LockupDS2![]()
https://downdetector.com/status/playstation-network
Duizenden reports dus ligt niet aan mij, blijkbaar zo eentje waar als je al ingelogd was je ingelogd blijft.![]()
Morgen wel maintenance
https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/237/
9 AM PT is 18.00u voor ons.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goede silver pack pulls vanavond.. na Arroyo ook Diame:
Ik kan alleen maar hopen op 1 of andere CB uit Senegal uit de BPL![]()
![]()
Ok ik stop weer met fifa. Seasons spelen is echt enkel frustraties.
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijven![]()
![]()
Kan je op de PC niet zien tegen welke formatie je speelt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijvenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet dat ik weet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je op de PC niet zien tegen welke formatie je speelt?Moet je dat kunnen zien wanneer je de teamnaam van de ander ook kan zien?
![]()
Bij het laatste scherm waar je moet klikken. Dus na kiezen van kits..het scherm waar je instructions etc kan instellen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?Moet je dat kunnen zien wanneer je de teamnaam van de ander ook kan zien?
Maar op old gen is dat ook niet, dus zal bijFUT op de PC
ook wel niet zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fifa is kut joh. Ben weer teruggegaan naar AoE2quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijven![]()
Ohh ja nu je het zegt.. Meestal zit ik gewoon door te spammen omdat t me allemaal te lang duurt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij het laatste scherm waar je moet klikken. Dus na kiezen van kits..het scherm waar je instructions etc kan instellen.
Maar op old gen is dat ook niet, dus zal bijFUT op de PC
ook wel niet zijn.
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 05:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dit is leuk wakker worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar waarom verkoop je Robben? Of zet je die dagelijks te koop in de hoop op DSL-deals?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraardquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maar waarom verkoop je Robben? Of zet je die dagelijks te koop in de hoop op DSL-deals?
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hoe lang list je ze?quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraard![]()
Ik vind dat zo'n gedoe als ik dat met spelers moet gaan doen uit mijn clubquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraard
Zul je zien dat ze weer net te koop staan als ik er mee wil gaan spelen. Of doe je dat alleen 's nachts?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is dan wel weer grappig; IF Rekik wordt gepricefixd. Zojuist de mijne verkocht voor 650k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver die nif robben![]()
Ik heb gewoon nog niemand gedsled sinds maandag
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toevallig mijne laatste de deur uit gedaan om een SIF pogba te kunnen halenquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat is dan wel weer grappig; IF Rekik wordt gepricefixd. Zojuist de mijne verkocht voor 650k
Zit me nog niet erg mee met de silvers
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je hebt te weinig geduld Sjon. IF Alan zit ook weer in de liftquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toevallig mijne laatste de deur uit gedaan om een SIF pogba te kunnen halen
Zit me nog niet erg mee met de silvers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb gewoon een hekel aan die silvers die maar in mijn club staan waar ik niks mee doe.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt te weinig geduld Sjon. IF Alan zit ook weer in de liftPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan die silvers die maar in mijn club staan waar ik niks mee doe.
Je doet er wel degelijk wat mee; naar de markt loeren en wachten op een geschikt momentje om te verkopen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan geen spelers uit mijn team verkopen omdat mijn account niet het zelfde loopt als op de console of zo ietsWat is dit nou weer
ib4 ban.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh ik kan wel spelers verkopen die al op mijn tp stonden, en spelers kopen lukt ook.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vind dat loeren maar niksquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je doet er wel degelijk wat mee; naar de markt loeren en wachten op een geschikt momentje om te verkopen![]()
heb liever spelers in de club die gewoon gestaag door stijgen.
#FreeTrapz![]()
Dus jij hebt liever een IF Rekik die wekelijks met 30k stijgt in prijs? Nou, doe mij de IF Rekik maar die van de ene op de andere dag 3x zoveel waard isquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik vind dat loeren maar niksheb liever spelers in de club die gewoon gestaag door stijgen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doet die niet verkeerd voor een verdediger die niet eens zo goed is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Moisandertje gaat gewoon 2 miljoen per jaar vangen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb liever ook dat laatste natuurlijk, ik merk alleen aan mijzelf dat ik geen zin heb om die prijzen in de gaten te houden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een IF Rekik die wekelijks met 30k stijgt in prijs? Nou, doe mij de IF Rekik maar die van de ene op de andere dag 3x zoveel waard is
#FreeTrapz![]()
Mooiste wat er is: paar keer per dag die prijzen invoeren, en je laten verrassen door het goede nieuwsquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb liever ook dat laatste natuurlijk, ik merk alleen aan mijzelf dat ik geen zin heb om die prijzen in de gaten te houden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou toch zeggen dat mensen met miljoenen tot hun beschikking niet zo achterlijk zijn om dat soort DSL's te kopen, maar blijkbaar gebeurt het zelfs bij NIF Robbens en Hazards
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die zoekfunctie is soms ook wel brakquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou toch zeggen dat mensen met miljoenen tot hun beschikking niet zo achterlijk zijn om dat soort DSL's te kopen, maar blijkbaar gebeurt het zelfs bij NIF Robbens en Hazards![]()
waarom verdedig ik dit soort mensen toch...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Misschien heeft zo'n gast wel een miljard of wat, en denkt hij: "ach, miljoentje meer of minder boeit ook niet."quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou toch zeggen dat mensen met miljoenen tot hun beschikking niet zo achterlijk zijn om dat soort DSL's te kopen, maar blijkbaar gebeurt het zelfs bij NIF Robbens en HazardsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik begrijp echt nog steeds niet waarom mensen dat doen... Het enige wat ik me kan bedenken is dat mensen een team maken met concept players en dan daarop zoeken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou toch zeggen dat mensen met miljoenen tot hun beschikking niet zo achterlijk zijn om dat soort DSL's te kopen, maar blijkbaar gebeurt het zelfs bij NIF Robbens en HazardsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die Rare silvers zitten ook allemaal steady op de 350c hejezus wat een ellende.
#FreeTrapz![]()
IF Buskets 300k, waarom zou je zoveel geld voor zoveel matigheid betalen
Elke dag![]()
Inb4 een boze Psychodingesquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Buskets 300k, waarom zou je zoveel geld voor zoveel matigheid betalen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan maar 1 persoon bedenken die dat zou doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Buskets 300k, waarom zou je zoveel geld voor zoveel matigheid betalenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik keek in mijn watchlist ik verwijder nooit wat daarvan. Zag ik een paar if silvers eredivisie die ikdestijds wilde halen maar twijfelde aan de prijs..
Vejinovic 60k, was teveel vond ik
Vrhijn 220k
Rekik 220k
Maher 30k
Etc![]()
![]()
Ik kom vaak zat van die matige non shinies in packs tegen die dan random 1200 ofzo waard blijken te zijn en dan inderdaad best prima shinies die dan gewoon discard zijn. Je kunt denk ik beter die goedkopere silver packs kopen dan de duurdere.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:57 schreef FCsuarez het volgende:
Die Rare silvers zitten ook allemaal steady op de 350c hejezus wat een ellende.
![]()
was gewoon de club even aan het legen. begonnen bij de rare silversquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kom vaak zat van die matige non shinies in packs tegen die dan random 1200 ofzo waard blijken te zijn en dan inderdaad best prima shinies die dan gewoon discard zijn. Je kunt denk ik beter die goedkopere silver packs kopen dan de duurdere.![]()
alles wat discard is blijft lekker staan, voor het een of andere toernooi wat miss ooit nog komt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De belichaming van deze post:quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kom vaak zat van die matige non shinies in packs tegen die dan random 1200 ofzo waard blijken te zijn en dan inderdaad best prima shinies die dan gewoon discard zijn. Je kunt denk ik beter die goedkopere silver packs kopen dan de duurdere.Kieftenbeld
in een pack.
1,5k![]()
E: in de volgende pack Bulut, die gaat tegen discard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok zijn pace is kut, maar verder een hele goede verdedigende middenvelder. Of telt dat niet zonder pace?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Buskets 300k, waarom zou je zoveel geld voor zoveel matigheid betalen![]()
http://www.futbin.com/player/8181/abdulmalek-al-khaibriquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De belichaming van deze post:Kieftenbeld
in een pack.
1,5k![]()
E: in de volgende pack Bulut, die gaat tegen discard
deze man proberen ze zelfs onder discard te slijten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Matige stats toch wel voor die OVRquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok zijn pace is kut, maar verder een hele goede verdedigende middenvelder. Of telt dat niet zonder pace?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door over_hedge op 12-02-2015 09:47:12 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voor een uurtje eigenlijk. Ben vroeg naar bed gegaan, dus die verkochte kaarten waren eigenlijk oud nieuwsquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
stormlooptopic.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
picsquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
#LockupDS2![]()
Die stats van SIF AubaOp zeker dat hij naast Robben in de spits plaats mag nemen
Mooi om te zien hoe sommige de schaamteloosheid voorbij zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Die stats van SIF AubaOp zeker dat hij naast Robben in de spits plaats mag nemen
#FreeTrapz![]()
Ga je ook op slippers?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:51 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.vegaoo.nl/romein-kostuums-voor-heren.html?type=product
Nog niet uitgepakt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als er 1 groep is waar ik me niet fatsoenlijk naar op hoef te stellen, is dat de gemiddelde tegenstander in Fifa wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe sommige de schaamteloosheid voorbij zijnMaar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als er 1 groep is waar ik me niet fatsoenlijk naar op hoef te stellen, is dat de gemiddelde tegenstander in Fifa Fok-user wel.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Dan hoop ik voor je dat ze alleen plastic bekertjes hebben met carnaval en geen glazen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Denk het wel ja, zal warm zat zijn in die kroegenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alsof ze al die mensen glazen gaan gevenquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze alleen plastic bekertjes hebben met carnaval en geen glazen.
#LockupDS2![]()
Stappen op slippersquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Alsof ze al die mensen glazen gaan gevenaltijd enorm smerige voeten en zere tenen
#FreeTrapz![]()
Schoenen onder zo een pak zien er ook niet uit, gewoon ff onder de douche als je thuis komt en niks aan de hansquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Stappen op slippersaltijd enorm smerige voeten en zere tenen
#LockupDS2![]()
Zolang je de vrouwen met stiletto hakken een beetje weet te vermijden is er niks aan de handquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Schoenen onder zo een pak zien er ook niet uit, gewoon ff onder de douche als je thuis komt en niks aan de hans![]()
Tenzij ze met bier gaan gooien, dan kan het nog wel eens glad zijn
#FreeTrapz![]()
NIET DOEN!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Denk het wel ja, zal warm zat zijn in die kroegenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, maar er liggen natuurlijk nog zat splinters op stratumseind van de rest van het jaar. Plus al die mensen die op je tenen gaan staan in die enorme drukte, plus de kans dat de slippers naar de klote gaan daarvan en je op blote voeten verder moet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Alsof ze al die mensen glazen gaan geven
Ik zou er toch nog even over denken
Elke dag![]()
Ah oke, dan maar een paar oude lage schoenenquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, maar er liggen natuurlijk nog zat splinters op stratumseind van de rest van het jaar. Plus al die mensen die op je tenen gaan staan in die enorme drukte, plus de kans dat de slippers naar de klote gaan daarvan en je op blote voeten verder moet.
Ik zou er toch nog even over denkenThanks
#LockupDS2![]()
Lijkt mij idd een beter idee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ah oke, dan maar een paar oude lage schoenenThanks
Except youquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
FUAAAARRRKKKKK, we're all gonna make it![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:48 schreef Kamikazie het volgende:
Op slippers de stad in gaan carnaval is echt zelfmoord.![]()
Op stapvakanties vaak prima bevallen hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:48 schreef Kamikazie het volgende:
Op slippers de stad in gaan is echt zelfmoord.
#LockupDS2![]()
Ik ben al aan het werkquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga maar weer gewoon aan het werk jij.![]()
Is Eindhoven zoveel anders dan andere steden dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:48 schreef Kamikazie het volgende:
Op slippers de stad in gaan is echt zelfmoord.
In de zomer ga je toch ook wel eens op slippers de stad in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet op stap, wel naar een terrasjequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is Eindhoven zoveel anders dan andere steden dan?
In de zomer ga je toch ook wel eens op slippers de stad in.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb 1x iemand gezien die in glas gestapt was.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is Eindhoven zoveel anders dan andere steden dan?
In de zomer ga je toch ook wel eens op slippers de stad in.
No way dat ik met slippers de stad in ga. (als in stappen)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zo vaak op slippers gaan stappenal zou ik het idd met een carnaval o.i.d. niet doen.
Maar een rustig zomer avondjekan prima hoor.
#FreeTrapz![]()
Romeinen droegen sandalen, geen slippersen er zijn best wel Romeinse sandalen te vinden die als quasi-schoenen je voet goed beschermen.
![]()
Zo een fanatieke carnavaller ben ik nou ook weer niet, gewoon in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk bier drinkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Romeinen droegen sandalen, geen slippersen er zijn best wel Romeinse sandalen te vinden die als quasi-schoenen je voet goed beschermen.
#LockupDS2![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zo een fanatieke carnavaller ben ik nou ook weer niet, gewoon in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk bier drinken
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik maar denken dat je voor de bitches gingquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zo een fanatieke carnavaller ben ik nou ook weer niet, gewoon in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk bier drinken
#FreeTrapz![]()
Laatste paar jaar lig ik na de optocht om 7 uur al op bed. Nieuwe manier van carnavallen die beter bij mijn leeftijd past.![]()
Nee. Nooit gedaan.quote:En dat terwijl ik verre familie in hartje limburg (
! ) heb wonen. Wil er niets mee te maken hebben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je weet niet wat je mist. Je lekker misdragen in gekke kleren met bizar veel bier.... It doesn't get any better.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Nooit gedaan.En dat terwijl ik verre familie in hartje limburg (
![]()
Ik ga er heen om met vrienden een leuke tijd te hebben, mocht er wat op mijn pad komen zeg ik daar natuurlijk geen nee tegenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je voor de bitches gingIk ga dit jaar voor het eerstquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Nooit gedaan.En dat terwijl ik verre familie in hartje limburg (
Had al een beeld voor me dat jij je vriendin mee neemt in een kippen pak
#LockupDS2![]()
Je vergeet de sletjes !!1!!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Je lekker misdragen in gekke kleren met bizar veel bier.... It doesn't get any better.![]()
I strongly disagreequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Je lekker misdragen in gekke kleren met bizar veel bier.... It doesn't get any better.![]()
![]()
Slechte ervaring mee? Of je drinkt niet? Dan kan ik het me nog wel voorstellen. Anders ben je niet goed wijs.quote:
Tobi's team van de dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee? Of je drinkt niet? Dan kan ik het me nog wel voorstellen. Anders ben je niet goed wijs.
Tobi's team van de dag.Mertens is ongeveer 3x duurder dan ik had gedacht/gehoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om over Memphis te zwijgenduurste gouden Eredivisie speler ooit ?
![]()
[..]
Slechte ervaring mee? Of je drinkt niet? Dan kan ik het me nog wel voorstellen. Anders ben je niet goed wijs.
Tobi's team van de dag.vind het ook niks hoor,2x geweest... alleen die muziek al. Lekker teampie trouwens, hou alleen niet zo van falcao.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn Benz zakt maarquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen zijn zie ik nu nog veel hoger geworden, Depay 465k was vanmorgen toen ik keek nog 290k![]()
Ik vind het ook vreemd. Prijsverschil tussen IF en SIF Benz is echt bizar klein.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar is dat wijsneusje gebleven die zei dat er allemaal naast zaten dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mertens is ongeveer 3x duurder dan ik had gedacht/gehoopt.
Om over Memphis te zwijgenduurste gouden Eredivisie speler ooit ?
![]()
Ik snap dan ook geen reet van die prijs, vond hem van de week al te goedkoop, laat staan dat ie nog veel goedkoper wordtquote:
Elke dag![]()
Zakt vanavond weer wel, en dit weekend vermoedelijk (door TOTT) helemaal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen zijn zie ik nu nog veel hoger geworden, Depay 465k was vanmorgen toen ik keek nog 290kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar is dat wijsneusje gebleven die zei dat er allemaal naast zaten dan?
Elke dag![]()
Echte Trapz speler is datquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Trapz pullde gisteravond trouwens SIF Auba![]()
Zal best, maar ik vind zijn prijs echt bizar voor een Eredivisie speler. Zo veel hoger dan spelers uit andere kleine competities zoals Gaitan, Sneijder, Tosic etc.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zakt vanavond weer wel, en dit weekend vermoedelijk (door TOTT) helemaal.
Hij is zelfs veel duurder dan IF Schurrle, had ik toch niet verwacht.![]()
Misschien moet je een knop om kunnen zetten. Bij ons is dat niet nodig, als er bier is is er feest.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:07 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
vind het ook niks hoor,2x geweest... alleen die muziek al. Lekker teampie trouwens, hou alleen niet zo van falcao.
Heb nog niet zoveel wedstrijden met Falcao gespeeld, tot nu toe is het echt een baas.![]()
Ga nou niet op hem schelden, zo maak je hem boos. En dan wordt hij alleen maar minder waard.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:20 schreef Apekoek het volgende:
Hoezo is die kut benzema zo weinig waard aan het worden? Dacht dat het een populaire speler was.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet alleen trapz pullde een SIF Aubaquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Trapz pullde gisteravond trouwens SIF Auba#LockupDS2![]()
Prijzen zijn 's ochtends altijd duurder volgens mij. Als de ups dit weekend komen gaan de prijzen echt nog wel flink zakken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zakt vanavond weer wel, en dit weekend vermoedelijk (door TOTT) helemaal.![]()
Achteraf je gelijk halen is makkelijk, dus ik doe het niet. Maar het is wel echt een wereldwijd gehypete speler, denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal best, maar ik vind zijn prijs echt bizar voor een Eredivisie speler. Zo veel hoger dan spelers uit andere kleine competities zoals Gaitan, Sneijder, Tosic etc.
Hij is zelfs veel duurder dan IF Schurrle, had ik toch niet verwacht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nieuws voor je. Die komen dit weekend niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Prijzen zijn 's ochtends altijd duurder volgens mij. Als de ups dit weekend komen gaan de prijzen echt nog wel flink zakken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat niet alleen, maar hij heeft ook een goede triple link waardoor hij makkelijk in Hybrids past. Als je kan leven met een bonkige linksback of een IF maher dan ben je al klaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Achteraf je gelijk halen is makkelijk, dus ik doe het niet. Maar het is wel echt een wereldwijd gehypete speler, denk ik.![]()
Ik heb vanochtend nog maar een SIF Benz gekocht. Lager kan hij echt nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn investering is nog helemaal niks gezakt
Maar ook niks gestegen...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad, nog iemand.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Niet alleen trapz pullde een SIF Auba![]()
Memphis 69 finishing is ook nog steeds matig.
Geen UP in H2H ook.
Blijf het mysterieus vinden, dacht echt dat die hooguit 60k ofzo zou worden en zeker niet duurder dan Schurrle en Mertens![]()
![]()
Hij is wel heel erg populair in Engeland etc hequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef DutchSL het volgende:
Geen UP in H2H ook.
Blijf het mysterieus vinden, dacht echt dat die hooguit 60k ofzo zou worden![]()
![]()
DSL deals lukken echt niet meer hiero
Elke dag![]()
Dacht dat ik daar wat over gelezen had... Dat is wel jammer. TOTT is van de Africa Cup?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je. Die komen dit weekend niet.![]()
Waarom dan? Engelse kindjes hebben nog nooit van PSV gehoord zo lang hebben we al geen CL gespeeld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg populair in Engeland etc he
Of zit KSI of een andere youtuber hem te hypen?![]()
Ik heb ergens een tweet gezien dat er eerst een TOTT van de Africa Cup komt. UP's schuiven dus naar achteren op, stond er direct bij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dacht dat ik daar wat over gelezen had... Dat is wel jammer. TOTT is van de Africa Cup?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
PSV misschien niet, maar Deppy staat bovenaan in de lijstjes van veelbelovende talenten. En was vorig jaar als silver ook al een regelrechte hit in de FUT community.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom dan? Engelse kindjes hebben nog nooit van PSV gehoord zo lang hebben we al geen CL gespeeld.
Of zit KSI of een andere youtuber hem te hypen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vrijdag gingen ze niet redden nee, maar er staat nergens dat ze niet alsnog het weekend kunnen komenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ergens een tweet gezien dat er eerst een TOTT van de Africa Cup komt. UP's schuiven dus naar achteren op, stond er direct bij.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou kunnen ja. Maar eerst dus TOTT.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vrijdag gingen ze niet redden nee, maar er staat nergens dat ze niet alsnog het weekend kunnen komenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan pas over 2 uur kijken, dan ben ik weer thuisquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
DSL deals lukken echt niet meer hiero
Goal op een WK. Geruchten dat hij naar Man Utd zou gaan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom dan? Engelse kindjes hebben nog nooit van PSV gehoord zo lang hebben we al geen CL gespeeld.
Of zit KSI of een andere youtuber hem te hypen?
Als je op zijn instagram ofzo een foto ziet staat er heel vaak onder : COME TO MAN UTD PLEASEEESEESE![]()
dat komt ook omdat hij wordt gehyped door youtubers..quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef DutchSL het volgende:
Geen UP in H2H ook.
Blijf het mysterieus vinden, dacht echt dat die hooguit 60k ofzo zou worden en zeker niet duurder dan Schurrle en Mertens![]()
en hij is kklekkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goal op een WK. Geruchten dat hij naar Man Utd zou gaan.
Als je op zijn instagram ofzo een foto ziet staat er heel vaak onder : COME TO MAN UTD PLEASEEESEESE
#nohomo![]()
En hij heeft 5* skillies, waar die irritante kut jochies met hun veel te kleine vingertjes en combinatietjes zo lekker gebruik van kunnen makenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je op zijn instagram ofzo een foto ziet staat er heel vaak onder : COME TO MAN UTD PLEASEEESEESE
#FreeTrapz![]()
Precies.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En hij heeft 5* skillies, waar die irritante kut jochies met hun veel te kleine vingertjes en combinatietjes zo lekker gebruik van kunnen maken
Daarnaast heeft hij ook SWEK.![]()
ik zag laatst een goede compilatie van een 5* skiller.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En hij heeft 5* skillies, waar die irritante kut jochies met hun veel te kleine vingertjes en combinatietjes zo lekker gebruik van kunnen makenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
of: good luck playing LWB at manutdquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je op zijn instagram ofzo een foto ziet staat er heel vaak onder : COME TO MAN UTD PLEASEEESEESE![]()
Je kan ook gewoon op de app?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik kan pas over 2 uur kijken, dan ben ik weer thuisDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh wie was het dan wel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik was wel blij met een paar silver pack pulls.#LockupDS2![]()
Strongness Weakness Ebola en Kaal?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Precies.
Daarnaast heeft hij ook SWEK.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
HIj was ook gewoon 1 van de beste zo niet de beste silvers in het spel toen, dat vond ik niet zo vreemd. Ik begrijp dus dat iedereen het logisch vindt dat hij duurder dan Schurrle is, dat had iedereen behalve ik vooraf zo voorspeld?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
PSV misschien niet, maar Deppy staat bovenaan in de lijstjes van veelbelovende talenten. En was vorig jaar als silver ook al een regelrechte hit in de FUT community.
Maar goed, geen Memphis voor mij dus, had waarschijnlijk toch niet met die 2* weak foot om kunnen gaan![]()
![]()
Ik blijf bij mijn standpunt, zaterdag 190K max.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
HIj was ook gewoon 1 van de beste zo niet de beste silvers in het spel toen, dat vond ik niet zo vreemd. Ik begrijp dus dat iedereen het logisch vindt dat hij duurder dan Schurrle is, dat had iedereen behalve ik vooraf zo voorspeld?
Maar goed, geen Memphis voor mij dus, had waarschijnlijk toch niet met die 2* weak foot om kunnen gaanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jezus wat een gedoe zeg, ben bezig om voor mijn appartementje gas en energie te zoeken. Zoveel sites waar je kan vergelijken etc etc
Iemand een GOEDE vergelijkingssite?![]()
Gewoon die van de consumentenbond pakken. Verder maakt het toch geen reet uit want je betaalt toch geen reet zo weinig gebruik je in een klein appartementjequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus wat een gedoe zeg, ben bezig om voor mijn appartementje gas en energie te zoeken. Zoveel sites waar je kan vergelijken etc etc
Iemand een GOEDE vergelijkingssite?Gewoon die pakken met de meeste inschrijfbonus
Elke dag![]()
fenomeen is hetquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
Deze is voor Tim trouwens.Dat schot van Shaqiri, man man man.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
energieleveranciers.nlquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een GOEDE vergelijkingssite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het wachtwoord niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op de app?En ik doe als het werk het toelaat al fokken op de werkplek, zeker doordeweeks wil ik het daar ook bij houden ook.
Zal zo is op die van de consumentenbond kijken, is dat geschatte verbruik een beetje betrouwbaar of is dat veel te hoog? Want ik kom echt op 100+ euro per maand uit en dat had ik niet verwacht![]()
![]()
Ze wilden mij eerst 120 eu/pm aansmeren, maar ik betaal nu 65 eu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Zal zo is op die van de consumentenbond kijken, is dat geschatte verbruik een beetje betrouwbaar of is dat veel te hoog? Want ik kom echt op 100+ euro per maand uit en dat had ik niet verwachtFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
HOE DAN?!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ze wilden mij eerst 120 eu/pm aansmeren, maar ik betaal nu 65 eu.![]()
ik betaal 90 p/m voor een 1 persoonshuishouden geloof ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Zal zo is op die van de consumentenbond kijken, is dat geschatte verbruik een beetje betrouwbaar of is dat veel te hoog? Want ik kom echt op 100+ euro per maand uit en dat had ik niet verwachtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ben voor 65m2 ongeveer 80 euro per maand kwijt. Scheelt wel dat ik vaak avonddiensten heb, en veel avonden geen gas/licht etc verbruik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Zal zo is op die van de consumentenbond kijken, is dat geschatte verbruik een beetje betrouwbaar of is dat veel te hoog? Want ik kom echt op 100+ euro per maand uit en dat had ik niet verwachtMaar diep van binnen lach ik.![]()
69 finishing is echt brak nog steeds ja..zeker icm die weak foot. Vond de NIF best okay, maar ik gebruik toch vooral 4* skills en ergerde me kapot aan die simpele kansen die hij verneukte.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef DutchSL het volgende:
Geen UP in H2H ook.
Blijf het mysterieus vinden, dacht echt dat die hooguit 60k ofzo zou worden en zeker niet duurder dan Schurrle en MertensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je kan toch zelf dat voorschotbedrag bepalen?quote:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
[..]
Tobi's team van de dag.Ik heb gewoon een onwijze afkeer van die muziek, vind dat gewoon echt vreselijk. Buiten dat houd ik ook totaal niet van verkleden of verkleedde mensen, van jongs af vond ik dat al niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar muziek waar ik lekker al m'n energie in kwijt kan![]()
![]()
Ja hoe moet ik dat wetenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
je kan toch zelf dat voorschotbedrag bepalen?.
Voor het eerst dat ik dit soort shit regel en heb er nu al een hekel aan.
Kwam erachter dat ik zat te kijken met de gemiddelde van een 4 persoonshuishouden en daardoor op zulke hoge bedragen uitkwam
#StupidKami![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten.
Kwam erachter dat ik zat te kijken met de gemiddelde van een 4 persoonshuishouden en daardoor op zulke hoge bedragen uitkwam
#StupidKami
Ja dat is echt bs. Kun je gewoon op 50 zetten oid en dan spaar je nog een beetje op (is toch altijd beter dan terug moeten betalen)quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
Zal zo is op die van de consumentenbond kijken, is dat geschatte verbruik een beetje betrouwbaar of is dat veel te hoog? Want ik kom echt op 100+ euro per maand uit en dat had ik niet verwachtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je betaalt gewoon voor wat je verbruikt, alleen betaal je een voorschot per maand zodat zij alvast wat geld krijgen, dat wordt dan uiteindelijk verrekend bij je meterstanden aan het eind van het jaarquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten.
#StupidKamiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan zeker gebeuren. Kan ik er nog wel om lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wat lach je nou joh
Kan gebeuren toch.
Bij mij gaf hij ook aan dat ik wss 100 euro nodig zou hebben hoorDie shit werkt echt voor geen meter
Elke dag![]()
True dat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan zeker gebeuren. Kan ik er nog wel om lachen.Oke nice, wil inderdaad liever iets terugkrijgen dan moeten bijleggen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je betaalt gewoon voor wat je verbruikt, alleen betaal je een voorschot per maand zodat zij alvast wat geld krijgen, dat wordt dan uiteindelijk verrekend bij je meterstanden aan het eind van het jaar![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Betaal rond de 130 euro hier ongeveer.
Lijkt mij dat je wel rond de 60 70 eu uit moet kunnen komen als het een beetje goed geisoleerd is en je alleen woont. afhankelijk van de grootte natuurlijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zit ook nog sterk te twijfelen of ik moet gaan voor internet+tv of gewoon extra snel internet. Ik kijk bijna nooit tv en download/stream bijna alles wat ik wil kijken waarvoor sneller internet wel weer chill is. Of gewoon dikke yolo en beide doen.![]()
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
Zit ook nog sterk te twijfelen of ik moet gaan voor internet+tv of gewoon extra snel internet. Ik kijk bijna nooit tv en download/stream bijna alles wat ik wil kijken waarvoor sneller internet wel weer chill is. Of gewoon dikke yolo en beide doen.#LockupDS2![]()
Sinds Lingo er niet meer is kijk ik geen TV meer. Maar, met grote zaken in de wereld zoals Parijs laatst is het toch wel prettig om te hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
Zit ook nog sterk te twijfelen of ik moet gaan voor internet+tv of gewoon extra snel internet. Ik kijk bijna nooit tv en download/stream bijna alles wat ik wil kijken waarvoor sneller internet wel weer chill is. Of gewoon dikke yolo en beide doen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Die nieuwe android versie is maar kut. Of moet er gewoon aan wennen kan ook.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb zelf alleen internet, mis niks van de tv want NPO kun je altijd online kijken en de commerciele kijk ik nooit naar. Enige kutte is dat je voetbal moet streamen en dus altijd 30 seconden achter looptquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
Zit ook nog sterk te twijfelen of ik moet gaan voor internet+tv of gewoon extra snel internet. Ik kijk bijna nooit tv en download/stream bijna alles wat ik wil kijken waarvoor sneller internet wel weer chill is. Of gewoon dikke yolo en beide doen.![]()
![]()
http://www.npo.nlquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Sinds Lingo er niet meer is kijk ik geen TV meer. Maar, met grote zaken in de wereld zoals Parijs laatst is het toch wel prettig om te hebben.![]()
![]()
Geen divorce kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb zelf alleen internet, mis niks van de tv want NPO kun je altijd online kijken en de commerciele kijk ik nooit naar. Enige kutte is dat je voetbal moet streamen en dus altijd 30 seconden achter loopt
#FreeTrapz![]()
TV is toch wel chill hoor, met voetbal e.d.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
Zit ook nog sterk te twijfelen of ik moet gaan voor internet+tv of gewoon extra snel internet. Ik kijk bijna nooit tv en download/stream bijna alles wat ik wil kijken waarvoor sneller internet wel weer chill is. Of gewoon dikke yolo en beide doen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind katja en chantal wel wat hebben, het liefst gecombineerd.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je bent welkomquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef Kamikazie het volgende:
Denk dat ik ook gewoon alleen voor internet ga.
Voetbal gewoon in de kroeg kijken.
Of bij TT thuis.
Elke dag![]()
FISSAtwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 12-02-2015 om 14:05:22#PSV met 20 man maar AZ. Guardado, Hendrix gaan mee. Cocu maakt morgen zijn keuze, Guardado mogelijk toch inzetbaar. #azpsv reageer retweet
Elke dag![]()
Als ie maar virtuele muntjes kan verzamelen hoor die thadquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
Boh zag dat ik nog NBA munten had op een account. Waarschijnlijk verkopen voor 40$.![]()
#FreeTrapz![]()
GlitchCastlequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
Boh zag dat ik nog NBA munten had op een account. Waarschijnlijk verkopen voor 40$.#LockupDS2![]()
Betaalt het toch nog uitquote:
Wtf hij heeft het nu al overgemaaktHeb niet eens hoeven laten zien dat ik die shit heb ofzo
![]()
Nieuwe koper zoeken danquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Betaalt het toch nog uit
Wtf hij heeft het nu al overgemaaktHeb niet eens hoeven laten zien dat ik die shit heb ofzo
Elke dag![]()
Waarschijnlijk is het een amerikaan en heeft hij zelf het geld ook niet echtquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Betaalt het toch nog uit
#FreeTrapz![]()
Net weer even voor het eerst in twee weken een potje FUT gespeeld... Wat een schijtspel is het toch eigenlijk.Ik mis kans na kans en in de 85e minuut scoort mijn tegenstander de gelijkmaker met Sturridge.
Schoten op doel, 12 tegen 3. Uitslag 1 -1![]()
Haha nee dat doe ik nietquote:Maar zou in dit geval wel heel easy zijn want ik post nooit op dat forum..
![]()
geef gewoon aan mijquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha nee dat doe ik nietMaar zou in dit geval wel heel easy zijn want ik post nooit op dat forum..
#LockupDS2![]()
Mijne is vanmorgen weg gegaan voor 240K dus ik wist het alquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
U hoort het hier het eerst: IF Matthews naar 200k
#FreeTrapz![]()
En bedankt Sjonquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mijne is vanmorgen weg gegaan voor 240K dus ik wist het alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heb ik vorige week verkocht voor 300k ofzo, ik heb Rekik gisteren ook verkocht voor 450k omdat ik zag dat hij werd gepricefixed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
U hoort het hier het eerst: IF Matthews naar 200k![]()
Hoezo geef je geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week verkocht voor 300k ofzo, ik heb Rekik gisteren ook verkocht voor 450k omdat ik zag dat hij werd gepricefixed.#LockupDS2![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En bedankt SjonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat jij dat wel wist want ik keek toen ik je post over IF rekik lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anders had ik je wel even geDMtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik de mijne voor 650quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week verkocht voor 300k ofzo, ik heb Rekik gisteren ook verkocht voor 450k omdat ik zag dat hij werd gepricefixed.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maakt niet uit man, ik vertel jou voortaan ook gewoon niks meerquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel wist want ik keek toen ik je post over IF rekik las![]()
anders had ik je wel even geDMt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is goed hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, ik vertel jou voortaan ook gewoon niks meerheb toch bijna geen silvers meer
![]()
ik heb mijn rekik verkocht voor 250K om een benzema te kopen die nu gedaald is.
#tradenalskiidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:26 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hoezo geef je geen antwoord op mijn vraag?![]()
Gelukkig is iedereen andersquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een onwijze afkeer van die muziek, vind dat gewoon echt vreselijk. Buiten dat houd ik ook totaal niet van verkleden of verkleedde mensen, van jongs af vond ik dat al niets.
Doe mij maar muziek waar ik lekker al m'n energie in kwijt kanVan wat voor muziek houd jij dan? Geef mij maar rock of een beetje indiepop. Zo lang ik mee kan schreeuwen ben ik al lang blij. Het is niet zo dat ik het hele jaar door carnaval/après-ski muziek luister maar ik kan er altijd wel om lachen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is nu alweer een stukje goedkoper. Als hij onder de 1,5 mil komt, verkoop ik hem echt direct.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is goed hoorheb toch bijna geen silvers meer
![]()
ik heb mijn rekik verkocht voor 250K om een benzema te kopen die nu gedaald is.
#tradenalskiid
#tradenalsdubbelpijnNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan me wel vinden in wat jij zegt over carnavalsmuziek. Daarom nog een mooi nummertje voor jou.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen andersVan wat voor muziek houd jij dan? Geef mij maar rock of een beetje indiepop. Zo lang ik mee kan schreeuwen ben ik al lang blij. Het is niet zo dat ik het hele jaar door carnaval/après-ski muziek luister maar ik kan er altijd wel om lachen.
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wist je dat vrijgezellen die geen emoticons gebruiken minder seks hebben dan vrijgezellen die dit wel doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is nu alweer een stukje goedkoper. Als hij onder de 1,5 mil komt, verkoop ik hem echt direct.
#tradenalsdubbelpijn
En is het erg dat ik dan meteen aan mensen van hier denk.
#FreeTrapz![]()
Voor sommige nummers heb je iets meer alcohol nodigquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in wat jij zegt over carnavalsmuziek. Daarom nog een mooi nummertje voor jou.![]()
![]()
Ja. Subs nemen de chem over van de startersquote:![]()
Is dat ook al een glitch nu..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Interessant, interessant. En specifieke personen waar je dan aan denkt ook?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wist je dat vrijgezellen die geen emoticons gebruiken minder seks hebben dan vrijgezellen die dit wel doen.
En is het erg dat ik dan meteen aan mensen van hier denk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij klopt dit wel. Het klopt ook dat deze Ýoutuber echt een vieze smeerlap is. Met zijn bronzen spelers op de bank... Om over zijn stem maar te zwijgen.quote:![]()
![]()
Zo is dat. De een keurt sex met minderjarigen goed, de andere glitcht er op los. Smeerlappen zijn het, allemaal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit wel. Het klopt ook dat deze Ýoutuber echt een vieze smeerlap is. Met zijn bronzen spelers op de bank... Om over zijn stem maar te zwijgen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit wel. Het klopt ook dat deze Ýoutuber echt een vieze smeerlap is. Met zijn bronzen spelers op de bank... Om over zijn stem maar te zwijgen.Zeg het hem! Dat zal hem leren!
Maar die gast heeft 5 subs. Dus hoeft niet bang te zijn dat iedereen hem na gaat doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij nader inzien ben ik ook akkoordquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:39 schreef DutchSL het volgende:
Seks met minderjarigen afkeurenwat kunnen zij er aan doen dat ze op 29 februari geboren zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die ManApart is natuurlijk die kerel van het filmpje he..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat een bug of algemeen bekend? Speel amper fut omdat ik gewoon met zlatan en ronaldinho in één team wil spelen. Teamgeest vind ik echt bullshit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja. Subs nemen de chem over van de starters![]()
Algemeen bekend.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:43 schreef ManApart het volgende:
[..]
Is dat een bug of algemeen bekend? Speel amper fut omdat ik gewoon met zlatan en ronaldinho in één team wil spelen. Teamgeest vind ik echt bullshit.
Maar hoe kom je aan ibra als je amper speelt?Coins kopen mag niet he.
Ik had in het begin van fifa twee pakjes gekregen en in één pakje zat toen Bergkamp.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Algemeen bekend.
Maar hoe kom je aan ibra als je amper speelt?Coins kopen mag niet he.
![]()
Dat hoop ik wel ja... Anders slaat mijn post nergens op...quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Die ManApart is natuurlijk die kerel van het filmpje he..![]()
1.7 miljoenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit had hij dus:
[ afbeelding ]
HUUUUUUUU!!!Lekker.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
kutje. Mijne geundercut en nu zakt hij naar 650quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BadTiming86quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kutje. Mijne geundercut en nu zakt hij naar 650
gr![]()
Ik had nog een IF Hummels gekocht, want ik dacht: ik kan nog wel een keer winst op hem maken. Hij is nog niet verkocht, maar ik heb met nog iemand de goedkoopste op de markt.
EDIT: annnd it's gone. Nu nog 2x Lehmann en VDS zien te verkopen.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het valt mij op dat zowel DS2 als DSL beide zeer weinig emoticons gebruiken. Dit zou kunnen komen door de begin letters. Al gebruikt Ernst er ook niet veel..quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Interessant, interessant. En specifieke personen waar je dan aan denkt ook?
ik vraag mij dus af, gebruiken zij het hier niet zodat ze er in de apps volledig mee los kunnen of zit het gewoon niet in het systeem.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb al jaren geen seks, nooit een geheim van gemaakt, relaties en hoeren zijn beide niks voor mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het valt mij op dat zowel DS2 als DSL beide zeer weinig emoticons gebruiken. Dit zou kunnen komen door de begin letters. Al gebruikt Ernst er ook niet veel..
ik vraag mij dus af, gebruiken zij het hier niet zodat ze er in de apps volledig mee los kunnen of zit het gewoon niet in het systeem.
Maar ik gebruik volgens mij best veel emoticons hoor![]()
![]()
Je kunt seks hebben zonder relatie en hoeren hequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen seks, nooit een geheim van gemaakt, relaties en hoeren zijn beide niks voor mij.
Maar ik gebruik volgens mij best veel emoticons hoordat was je bekend?
#FreeTrapz![]()
Draaien ze op carnaval ook nog een beetje van dit soort nummers (ekte voetballers bazen weten)
Of is het echt alleen niveau snollebollekes?#LockupDS2![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef RijstbaI het volgende:
Draaien ze op carnaval ook nog een beetje van dit soort nummers (ekte voetballers bazen weten)
Of is het echt alleen niveau snollebollekes?Dit is erger dan expres foute carnaval muziek imo
![]()
Dat zijn ook gewoon hoeren dan, alleen doen ze het niet voor hun beroep..quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je kunt seks hebben zonder relatie en hoeren hedat was je bekend?
Ik wil alles of niets en ben al lang gestopt met proberen om "alles" te vinden. Zit er gewoon niet in voor mij.![]()
Ik zou je voorbereiden op niveautje HE Onnoquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef RijstbaI het volgende:
Of is het echt alleen niveau snollebollekes?![]()
en een hele hoop Guuske.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is alles dan als relaties niets voor je is. je wilt een soort friends with benefits constructie ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon hoeren dan, alleen doen ze het niet voor hun beroep..
Ik wil alles of niets en ben al lang gestopt met proberen om "alles" te vinden. Zit er gewoon niet in voor mij.
#FreeTrapz![]()
Iemand die een duurder silver team kan bedenken dan dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie draaien dit soort muziek nooit in de kleedkamer/kantine?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Dit is erger dan expres foute carnaval muziek imo
#LockupDS2![]()
Dit is kleedkamer muziek!quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jullie draaien dit soort muziek nooit in de kleedkamer/kantine?
![]()
Niet standaard tina turner draaien met simply the best.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Achter deze zin geen smiley, wat een saai sexleven moet jij hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
Niet standaard tina turner draaien met simply the best.
#LockupDS2![]()
Klopt, van de week maar even naar 50 tinten om wat inspiratie op te doen denkquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Achter deze zin geen smiley, wat een saai sexleven moet jij hebben
overigens was dit een onderzoek naar vrijgezellen, hoe het dan bij mensen in een relatie ziet verteld het verhaal niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had het ook gelezen ja. Wat een debiel onderzoek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt, van de week maar even naar 50 tinten om wat inspiratie op te doen denk
overigens was dit een onderzoek naar vrijgezellen, hoe het dan bij mensen in een relatie ziet verteld het verhaal niet.
Waarom, misschien hebben vrijgezellen hier wel heel veel aan D:quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik had het ook gelezen ja. Wat een debiel onderzoek.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben vrijgezel. Maar denk niet dat het wel of niet toepassen van smiles daar iets aan zal veranderen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom, misschien hebben vrijgezellen hier wel heel veel aan D:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
LEKKER BOEIEND.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gebruik wel vaak een PI maar weinig emoticons.![]()
Kan niet kiezen....
Ik speel met een 4-2-3-1 formatie, maar ik kan niet kiezen tussen Falcao en van Persie....
Wie raden jullie aan als enkele spits ?The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Falcaon Punchquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef Dopekoe het volgende:
Kan niet kiezen....
Ik speel met een 4-2-3-1 formatie, maar ik kan niet kiezen tussen Falcao en van Persie....
Wie raden jullie aan als enkele spits ?#LockupDS2![]()
Persie, allround beter, groter, bovendien is een beetje chauvinisme altijd mooi natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:41 schreef Dopekoe het volgende:
Kan niet kiezen....
Wie raden jullie aan als enkele spits ?![]()
Eensquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Persie, allround beter, groter, bovendien is een beetje chauvinisme altijd mooi natuurlijk.
Maar Falcao heeft een geweldige moyenne bij mij
Kan ze wellicht allebei opstellen
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Forum Opties Forumhop: Hop naar: