SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Netjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
23 van mijn duurste spelers + 500K cash.![]()
TIGHT, TIGHT, TIGHT!quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
Zo maar is kijken of ik de ultieme speler voor het ultieme team kan halen![]()
Ik hoor van iedereen dat ze alleen maar nog tegen coinbuyers met Ronaldo teams spelen en ik moet verdomme maar constant tegen Sturridge en co spelen![]()
Een full bpl team is echt het minst origineel en ontzettend irritant om tegen te spelen idd. Maar ff een auba + robben team maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Henrys het volgende:
Ik hoor van iedereen dat ze alleen maar nog tegen coinbuyers met Ronaldo teams spelen en ik moet verdomme maar constant tegen Sturridge en co spelen![]()
Zit ik dan met mijn club van 150k waarde en 8k in da bankquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
23 van mijn duurste spelers + 500K cash.. Oké, veel spelers zijn lang niet meer waard waar ik ze voor heb gekocht, maar goed
.
En toch win ik de helft van de tijd tegen teams van de waarde van jouw gehele club. Zou niet moeten kunnen natuurlijk. Ik suggereer niks. Niet dat ik goed ben (want dat ben ik niet), niet dat mijn tegenstanders slecht waren, niet dat er handicap is. Maar gewoon. Het zou niet moeten gebeuren dat ik met mijn PSV team win van de vriendje van Ronaldo, Messi en Robben.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind ook maar een paar nummers leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo'n grote fan, maar vind het vooral een prachtige hoes.Mooie hoes inderdaad.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maandag in de VS volgens mij, dinsdag op de Nederlandse Netflixquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die ene gaat doodquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.
/rijst![]()
hmmquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik dus ook altijd bang voor, inmiddels wordt mijn lijst van series die ik nog wil kijken steeds langerquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.![]()
![]()
SeasonsDivisie 1
Wat een saaie kleuters daar zeg 5atb spelen op park the bus en dan maar lange ballen geven op hazard, aguero en cuadrado..
2-1 verloren, 4.0 als match rating voor m'n keeper met 0 saves. Z'n enige twee fucking schoten gingen er uiteraard in.![]()
![]()
Dat je constant tegen dezelfde teams speelt die allemaal hetzelfde doen maakt het ook niet leuker.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef DannyDeko het volgende:
SeasonsDivisie 1
Wat een saaie kleuters daar zeg 5atb spelen op park the bus en dan maar lange ballen geven op hazard, aguero en cuadrado..
2-1 verloren, 4.0 als match rating voor m'n keeper met 0 saves. Z'n enige twee fucking schoten gingen er uiteraard in.
Ergste vind ik die wedstrijden dat echt alles onderschept wordt en als je een tackle maakt de bal gelijk weer in de voeten van de tegenstander rolt![]()
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.
edit. o scheduled maintenance, alleen zijn te vroeg offline gegaan![]()
hier niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben gewoon aan het spelen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.
#LockupDS2![]()
https://downdetector.com/status/playstation-network
Duizenden reports dus ligt niet aan mij, blijkbaar zo eentje waar als je al ingelogd was je ingelogd blijft.![]()
Morgen wel maintenance
https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/237/
9 AM PT is 18.00u voor ons.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goede silver pack pulls vanavond.. na Arroyo ook Diame:
Ik kan alleen maar hopen op 1 of andere CB uit Senegal uit de BPL![]()
![]()
Ok ik stop weer met fifa. Seasons spelen is echt enkel frustraties.
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijven![]()
![]()
Kan je op de PC niet zien tegen welke formatie je speelt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijvenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet dat ik weet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je op de PC niet zien tegen welke formatie je speelt?Moet je dat kunnen zien wanneer je de teamnaam van de ander ook kan zien?
![]()
Bij het laatste scherm waar je moet klikken. Dus na kiezen van kits..het scherm waar je instructions etc kan instellen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?Moet je dat kunnen zien wanneer je de teamnaam van de ander ook kan zien?
Maar op old gen is dat ook niet, dus zal bijFUT op de PC
ook wel niet zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fifa is kut joh. Ben weer teruggegaan naar AoE2quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijven![]()
Ohh ja nu je het zegt.. Meestal zit ik gewoon door te spammen omdat t me allemaal te lang duurt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij het laatste scherm waar je moet klikken. Dus na kiezen van kits..het scherm waar je instructions etc kan instellen.
Maar op old gen is dat ook niet, dus zal bijFUT op de PC
ook wel niet zijn.
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 05:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dit is leuk wakker worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar waarom verkoop je Robben? Of zet je die dagelijks te koop in de hoop op DSL-deals?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraardquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maar waarom verkoop je Robben? Of zet je die dagelijks te koop in de hoop op DSL-deals?
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hoe lang list je ze?quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraard![]()
Ik vind dat zo'n gedoe als ik dat met spelers moet gaan doen uit mijn clubquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraard
Zul je zien dat ze weer net te koop staan als ik er mee wil gaan spelen. Of doe je dat alleen 's nachts?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is dan wel weer grappig; IF Rekik wordt gepricefixd. Zojuist de mijne verkocht voor 650k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver die nif robben![]()
Ik heb gewoon nog niemand gedsled sinds maandag
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toevallig mijne laatste de deur uit gedaan om een SIF pogba te kunnen halenquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat is dan wel weer grappig; IF Rekik wordt gepricefixd. Zojuist de mijne verkocht voor 650k
Zit me nog niet erg mee met de silvers
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je hebt te weinig geduld Sjon. IF Alan zit ook weer in de liftquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toevallig mijne laatste de deur uit gedaan om een SIF pogba te kunnen halen
Zit me nog niet erg mee met de silvers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb gewoon een hekel aan die silvers die maar in mijn club staan waar ik niks mee doe.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt te weinig geduld Sjon. IF Alan zit ook weer in de liftPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan die silvers die maar in mijn club staan waar ik niks mee doe.
Je doet er wel degelijk wat mee; naar de markt loeren en wachten op een geschikt momentje om te verkopen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan geen spelers uit mijn team verkopen omdat mijn account niet het zelfde loopt als op de console of zo ietsWat is dit nou weer
ib4 ban.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh ik kan wel spelers verkopen die al op mijn tp stonden, en spelers kopen lukt ook.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vind dat loeren maar niksquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je doet er wel degelijk wat mee; naar de markt loeren en wachten op een geschikt momentje om te verkopen![]()
heb liever spelers in de club die gewoon gestaag door stijgen.
#FreeTrapz![]()
Dus jij hebt liever een IF Rekik die wekelijks met 30k stijgt in prijs? Nou, doe mij de IF Rekik maar die van de ene op de andere dag 3x zoveel waard isquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik vind dat loeren maar niksheb liever spelers in de club die gewoon gestaag door stijgen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doet die niet verkeerd voor een verdediger die niet eens zo goed is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Moisandertje gaat gewoon 2 miljoen per jaar vangen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb liever ook dat laatste natuurlijk, ik merk alleen aan mijzelf dat ik geen zin heb om die prijzen in de gaten te houden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een IF Rekik die wekelijks met 30k stijgt in prijs? Nou, doe mij de IF Rekik maar die van de ene op de andere dag 3x zoveel waard is
#FreeTrapz![]()
Mooiste wat er is: paar keer per dag die prijzen invoeren, en je laten verrassen door het goede nieuwsquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb liever ook dat laatste natuurlijk, ik merk alleen aan mijzelf dat ik geen zin heb om die prijzen in de gaten te houden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou toch zeggen dat mensen met miljoenen tot hun beschikking niet zo achterlijk zijn om dat soort DSL's te kopen, maar blijkbaar gebeurt het zelfs bij NIF Robbens en Hazards
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die zoekfunctie is soms ook wel brakquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou toch zeggen dat mensen met miljoenen tot hun beschikking niet zo achterlijk zijn om dat soort DSL's te kopen, maar blijkbaar gebeurt het zelfs bij NIF Robbens en Hazards![]()
waarom verdedig ik dit soort mensen toch...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Misschien heeft zo'n gast wel een miljard of wat, en denkt hij: "ach, miljoentje meer of minder boeit ook niet."quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou toch zeggen dat mensen met miljoenen tot hun beschikking niet zo achterlijk zijn om dat soort DSL's te kopen, maar blijkbaar gebeurt het zelfs bij NIF Robbens en HazardsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik begrijp echt nog steeds niet waarom mensen dat doen... Het enige wat ik me kan bedenken is dat mensen een team maken met concept players en dan daarop zoeken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou toch zeggen dat mensen met miljoenen tot hun beschikking niet zo achterlijk zijn om dat soort DSL's te kopen, maar blijkbaar gebeurt het zelfs bij NIF Robbens en HazardsHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die Rare silvers zitten ook allemaal steady op de 350c hejezus wat een ellende.
#FreeTrapz![]()
IF Buskets 300k, waarom zou je zoveel geld voor zoveel matigheid betalen
Elke dag![]()
Inb4 een boze Psychodingesquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Buskets 300k, waarom zou je zoveel geld voor zoveel matigheid betalen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan maar 1 persoon bedenken die dat zou doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Buskets 300k, waarom zou je zoveel geld voor zoveel matigheid betalenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik keek in mijn watchlist ik verwijder nooit wat daarvan. Zag ik een paar if silvers eredivisie die ikdestijds wilde halen maar twijfelde aan de prijs..
Vejinovic 60k, was teveel vond ik
Vrhijn 220k
Rekik 220k
Maher 30k
Etc![]()
![]()
Ik kom vaak zat van die matige non shinies in packs tegen die dan random 1200 ofzo waard blijken te zijn en dan inderdaad best prima shinies die dan gewoon discard zijn. Je kunt denk ik beter die goedkopere silver packs kopen dan de duurdere.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:57 schreef FCsuarez het volgende:
Die Rare silvers zitten ook allemaal steady op de 350c hejezus wat een ellende.
![]()
was gewoon de club even aan het legen. begonnen bij de rare silversquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kom vaak zat van die matige non shinies in packs tegen die dan random 1200 ofzo waard blijken te zijn en dan inderdaad best prima shinies die dan gewoon discard zijn. Je kunt denk ik beter die goedkopere silver packs kopen dan de duurdere.![]()
alles wat discard is blijft lekker staan, voor het een of andere toernooi wat miss ooit nog komt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De belichaming van deze post:quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kom vaak zat van die matige non shinies in packs tegen die dan random 1200 ofzo waard blijken te zijn en dan inderdaad best prima shinies die dan gewoon discard zijn. Je kunt denk ik beter die goedkopere silver packs kopen dan de duurdere.Kieftenbeld
in een pack.
1,5k![]()
E: in de volgende pack Bulut, die gaat tegen discard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ok zijn pace is kut, maar verder een hele goede verdedigende middenvelder. Of telt dat niet zonder pace?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Buskets 300k, waarom zou je zoveel geld voor zoveel matigheid betalen![]()
http://www.futbin.com/player/8181/abdulmalek-al-khaibriquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De belichaming van deze post:Kieftenbeld
in een pack.
1,5k![]()
E: in de volgende pack Bulut, die gaat tegen discard
deze man proberen ze zelfs onder discard te slijten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Matige stats toch wel voor die OVRquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok zijn pace is kut, maar verder een hele goede verdedigende middenvelder. Of telt dat niet zonder pace?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door over_hedge op 12-02-2015 09:47:12 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Voor een uurtje eigenlijk. Ben vroeg naar bed gegaan, dus die verkochte kaarten waren eigenlijk oud nieuwsquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
stormlooptopic.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
picsquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
#LockupDS2![]()
Die stats van SIF AubaOp zeker dat hij naast Robben in de spits plaats mag nemen
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Mooi om te zien hoe sommige de schaamteloosheid voorbij zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Die stats van SIF AubaOp zeker dat hij naast Robben in de spits plaats mag nemen
#FreeTrapz![]()
Ga je ook op slippers?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:51 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
http://www.vegaoo.nl/romein-kostuums-voor-heren.html?type=product
Nog niet uitgepakt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: