SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Netjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
23 van mijn duurste spelers + 500K cash.![]()
TIGHT, TIGHT, TIGHT!quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
Zo maar is kijken of ik de ultieme speler voor het ultieme team kan halen![]()
Ik hoor van iedereen dat ze alleen maar nog tegen coinbuyers met Ronaldo teams spelen en ik moet verdomme maar constant tegen Sturridge en co spelen![]()
Een full bpl team is echt het minst origineel en ontzettend irritant om tegen te spelen idd. Maar ff een auba + robben team maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Henrys het volgende:
Ik hoor van iedereen dat ze alleen maar nog tegen coinbuyers met Ronaldo teams spelen en ik moet verdomme maar constant tegen Sturridge en co spelen![]()
Zit ik dan met mijn club van 150k waarde en 8k in da bankquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
23 van mijn duurste spelers + 500K cash.. Oké, veel spelers zijn lang niet meer waard waar ik ze voor heb gekocht, maar goed
.
En toch win ik de helft van de tijd tegen teams van de waarde van jouw gehele club. Zou niet moeten kunnen natuurlijk. Ik suggereer niks. Niet dat ik goed ben (want dat ben ik niet), niet dat mijn tegenstanders slecht waren, niet dat er handicap is. Maar gewoon. Het zou niet moeten gebeuren dat ik met mijn PSV team win van de vriendje van Ronaldo, Messi en Robben.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind ook maar een paar nummers leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo'n grote fan, maar vind het vooral een prachtige hoes.Mooie hoes inderdaad.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maandag in de VS volgens mij, dinsdag op de Nederlandse Netflixquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die ene gaat doodquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.
/rijst![]()
hmmquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik dus ook altijd bang voor, inmiddels wordt mijn lijst van series die ik nog wil kijken steeds langerquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.![]()
![]()
SeasonsDivisie 1
Wat een saaie kleuters daar zeg 5atb spelen op park the bus en dan maar lange ballen geven op hazard, aguero en cuadrado..
2-1 verloren, 4.0 als match rating voor m'n keeper met 0 saves. Z'n enige twee fucking schoten gingen er uiteraard in.![]()
![]()
Dat je constant tegen dezelfde teams speelt die allemaal hetzelfde doen maakt het ook niet leuker.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:42 schreef DannyDeko het volgende:
SeasonsDivisie 1
Wat een saaie kleuters daar zeg 5atb spelen op park the bus en dan maar lange ballen geven op hazard, aguero en cuadrado..
2-1 verloren, 4.0 als match rating voor m'n keeper met 0 saves. Z'n enige twee fucking schoten gingen er uiteraard in.
Ergste vind ik die wedstrijden dat echt alles onderschept wordt en als je een tackle maakt de bal gelijk weer in de voeten van de tegenstander rolt![]()
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.
edit. o scheduled maintenance, alleen zijn te vroeg offline gegaan![]()
hier niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben gewoon aan het spelen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:47 schreef DutchSL het volgende:
Ondertussen ligt PSN weer eens plat.
#LockupDS2![]()
https://downdetector.com/status/playstation-network
Duizenden reports dus ligt niet aan mij, blijkbaar zo eentje waar als je al ingelogd was je ingelogd blijft.![]()
Morgen wel maintenance
https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/237/
9 AM PT is 18.00u voor ons.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Goede silver pack pulls vanavond.. na Arroyo ook Diame:
Ik kan alleen maar hopen op 1 of andere CB uit Senegal uit de BPL![]()
![]()
Ok ik stop weer met fifa. Seasons spelen is echt enkel frustraties.
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijven![]()
![]()
Kan je op de PC niet zien tegen welke formatie je speelt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijvenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet dat ik weet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je op de PC niet zien tegen welke formatie je speelt?Moet je dat kunnen zien wanneer je de teamnaam van de ander ook kan zien?
![]()
Bij het laatste scherm waar je moet klikken. Dus na kiezen van kits..het scherm waar je instructions etc kan instellen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?Moet je dat kunnen zien wanneer je de teamnaam van de ander ook kan zien?
Maar op old gen is dat ook niet, dus zal bijFUT op de PC
ook wel niet zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fifa is kut joh. Ben weer teruggegaan naar AoE2quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
De zoveelste 5atb tegen me en weer onterecht verliezen. Maar uiteraard wel weer genoeg punten om in die kut divisie 1 te mogen blijven![]()
Ohh ja nu je het zegt.. Meestal zit ik gewoon door te spammen omdat t me allemaal te lang duurt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij het laatste scherm waar je moet klikken. Dus na kiezen van kits..het scherm waar je instructions etc kan instellen.
Maar op old gen is dat ook niet, dus zal bijFUT op de PC
ook wel niet zijn.
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 05:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Dit is leuk wakker worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar waarom verkoop je Robben? Of zet je die dagelijks te koop in de hoop op DSL-deals?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraardquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maar waarom verkoop je Robben? Of zet je die dagelijks te koop in de hoop op DSL-deals?
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hoe lang list je ze?quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraard![]()
Ik vind dat zo'n gedoe als ik dat met spelers moet gaan doen uit mijn clubquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hopen op die ene gek inderdaad, doe ik nu sinds een dag of 4 ofzo. Gelijk een Robben teruggekocht uiteraard
Zul je zien dat ze weer net te koop staan als ik er mee wil gaan spelen. Of doe je dat alleen 's nachts?NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: