SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Netjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
23 van mijn duurste spelers + 500K cash.![]()
TIGHT, TIGHT, TIGHT!quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
Zo maar is kijken of ik de ultieme speler voor het ultieme team kan halen![]()
Ik hoor van iedereen dat ze alleen maar nog tegen coinbuyers met Ronaldo teams spelen en ik moet verdomme maar constant tegen Sturridge en co spelen![]()
Een full bpl team is echt het minst origineel en ontzettend irritant om tegen te spelen idd. Maar ff een auba + robben team maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:28 schreef Henrys het volgende:
Ik hoor van iedereen dat ze alleen maar nog tegen coinbuyers met Ronaldo teams spelen en ik moet verdomme maar constant tegen Sturridge en co spelen![]()
Zit ik dan met mijn club van 150k waarde en 8k in da bankquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:53 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
23 van mijn duurste spelers + 500K cash.. Oké, veel spelers zijn lang niet meer waard waar ik ze voor heb gekocht, maar goed
.
En toch win ik de helft van de tijd tegen teams van de waarde van jouw gehele club. Zou niet moeten kunnen natuurlijk. Ik suggereer niks. Niet dat ik goed ben (want dat ben ik niet), niet dat mijn tegenstanders slecht waren, niet dat er handicap is. Maar gewoon. Het zou niet moeten gebeuren dat ik met mijn PSV team win van de vriendje van Ronaldo, Messi en Robben.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind ook maar een paar nummers leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo'n grote fan, maar vind het vooral een prachtige hoes.Mooie hoes inderdaad.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maandag in de VS volgens mij, dinsdag op de Nederlandse Netflixquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die ene gaat doodquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.
/rijst![]()
hmmquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik dus ook altijd bang voor, inmiddels wordt mijn lijst van series die ik nog wil kijken steeds langerquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:13 schreef DuTank het volgende:
Ik wilde niet aan die hele serie hype beginnen. Toch maar aan Breaking Bad begonnen. En er gebeurde waar ik bang voor was en waarom ik niet aan de serie hype wilde beginnen. Heel seizoen 1 er vandaag door heen gejast.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: