ik trap al je tanden uit je bakkesquote:
als jou dat leuk lijktquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je dan ook maandcijfers en zo posten?
De naam van mijn hond was Bakkesquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik trap al je tanden uit je bakkes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:59 schreef Morgen- het volgende:
[..]
De naam van mijn hond was Bakkesok, toch maar op mijn shitlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:58 schreef Catkiller het volgende:
Ik maak elke dag een BFF lijstje waar Hermann altijd op staat. Enige constante factor.
ja, heel veel mensenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is er ook iemand die er niet op staat?
ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is er ook iemand die er niet op staat?
denk om je hart dpquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik trap al je tanden uit je bakkes
omdat jij shit bentquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:01 schreef Morgen- het volgende:
[..]
waarom staat heel veel mensen er niet op en ik wel?
wat slecht ditquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:01 schreef Morgen- het volgende:
[..]
waarom staat heel veel mensen er niet op en ik wel?
ben jonko aan het draaien om bietje te kalmeren het werd allemaal te veelquote:
Waar is dat eigenlijk van ¿quote:
Sexist!quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
omdat je een vrouw bent natuurlijk. Wat een gleufdier is het ook weer
quote:
lekker soppen in de bioscoopquote:
ik weet nog dat de roddels waren dat emma watson die chick zou spelenquote:
hehehequote:Op woensdag 11 februari 2015 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou ze mogen het lekker zelf schoonmaken daarzo.
Is goed! Heel toevallig was ik gisteren ook in een seksshopquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
zeg hoe de film was, een vriendin van mij wil er met mij heen
sterkte trouwens!
ripquote:
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is goed! Heel toevallig was ik gisteren ook in een seksshop
Ziet ze blij zijn? Zie haar blij zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet ze blij zijn dat ze een grapje heeft gemaakt
ziet was dan ook expres, kankerhommoquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ziet ze blij zijn? Zie haar blij zijn.
Oh oh oh herman.
Waarom niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee.
Nog nooit een man in m'n gezicht laten spuiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |