Bij bits of freedom komen ze er juist er goed uit. Ook als je kijkt wie er tegen de ACTA heeft gevochten in Europa, dan is D66 de NL partij geweest die daar het hardst (zo niet als enige) tegen gevochten heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op dat laatste valt nog wel wat af te dingen. Ook D66 komt doorgaans niet echt heel best uit de test als het stemgedrag van partijen langs de privacy-meetlat wordt gelegd.
Kolere, weer zo'n standaard riedeltje. Gaat dit topic daarover? Nee toch? Maak je eigen topic aan aub.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef TruCkDr1V3r het volgende:
[..]
Omdat die gasten net doen alsof er niks aan de hand is.
Miljoenen naar het buitenland, terwijl er steeds meer armoede komt in nederland.
Oudere mensen uit bejaarden tehuizen, en maar Asielzoekers-centra van maken.
PvdA wilt gratis zorg voor die idioten, maar wij nederlanders elke maand de volle pond betalen?
Laatst een busje aangehouden in kroatie, met allemaal zware wapens die onderweg waren naar nederland, dat ene busje is aangehouden maar hoeveel zijn er doorgereden? ze kunnen allemaal doorlopen, met die open-grenzen, maar volgens die mark kutte is er niks aan de hand. Het komt wel allemaal dichterbij.
Wat er nu allemaal gebeurt, roept Geert wilders, al 10 jaar lang.
Enne trouwens, ik wacht nog steeds op me 1000 euro van de VVD, maar dat hebt de PvdA allang gestolen obviously.
Grootste, criminelen zitten daar in den-haag.
Voorwaarde daarvan is dat elke cent die wordt bespaard met het opheffen van de basisbeurs 1 op 1 het onderwijs in gaat. Dus de kwaliteit verbeteren, iets dat al jaren geleden ingezet had moeten worden. Nu vraag ik me wel af of het kabinet die beloftes gaat waarmaken, ze hebben al zoveel beloftes naast zich neer gelegd dat ik vrees dat dit geld naar belastingverlichting voor bedrijven of privacybeperkende maatregelen gaat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:17 schreef Dingflofbips het volgende:
Europees profileert d66 veel meer met privacy dan de vvd. Verder is d66 inderdaad heel zo 'sociaal' niet meer als ooit de bedoeling was. En neem het onderwijsbeleid. Die basisbeurscrap komt uit de koker van nb d66. Zeg maar daag tegen goed toegankelijk hoger onderwijs
Het interesseert me geen reet of die basisbeurs wordt afgeschaft of niet, als het geld maar terugkomt in het onderwijs voor de mensen waar de beurs in eerste instantie voor was bedoeld. Ik vrees dat het weer allemaal van die sneue summer campus-talentprogramma'tjes gaan worden. Er is zoveel genivelleerd in het hoger onderwijs dat er nu pluspakketjes voor studenten met talent worden georganiseerd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:17 schreef Dingflofbips het volgende:
Europees profileert d66 veel meer met privacy dan de vvd. Verder is d66 inderdaad heel zo 'sociaal' niet meer als ooit de bedoeling was. En neem het onderwijsbeleid. Die basisbeurscrap komt uit de koker van nb d66. Zeg maar daag tegen goed toegankelijk hoger onderwijs
En D66 niet zo vreemd bekrompen als het om softdrugs gaatquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:24 schreef Hexagon het volgende:
-D66 is meer internationaal gericht
-D66 is wat pragmatischer als het om sociaaleconomische politiek gaat
-D66 is een stuk linkser op natuur en milieu
-D66 is ook redelijk links als het gaat om geld voor cultuur en erfgoed
-D66 is wat minder Law & Order
-D66 heeft meer prioriteit bij onderwijs, wetenschap en innovatie
Nou ja wel stukken beter dan de VVD, maar wel minder dan SP, PvdD en GL:quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bij bits of freedom komen ze er juist er goed uit. Ook als je kijkt wie er tegen de ACTA heeft gevochten in Europa, dan is D66 de NL partij geweest die daar het hardst (zo niet als enige) tegen gevochten heeft.
Het klopt zeker dat ze niet het beste jongetje van de klas zijn, in Nederland in ieder geval. In Europa zetten ze veel zwaarder in op privacy.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja wel stukken beter dan de VVD, maar wel minder dan SP, PvdD en GL:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |