Partijen zijn op verschillende punten links en lopen daardoor juist ver uit elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zijn allebei op de meeste onderdelen best links
Pechtold en Wilders zijn daarnaast ook dikke vrienden, doen zelfs 1 op 1 meetings houden met de pers erbij
Dan mijn excuus en neem ik het natuurlijk terug!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij woon ik gewoon in een gezellig Nederlands stadje, maar goed.
Ze staan voornamelijk op 1 punt lijnrecht tegenover elkaar: integratiebeleid en alles daaromheen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Partijen zijn op verschillende punten links en lopen daardoor juist ver uit elkaar.
Vertel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze staan voornamelijk op 1 punt lijnrecht tegenover elkaar: integratiebeleid en alles daaromheen.
Voor de rest hebben ze opvallend veel overeenkomsten.
Maar goed ik heb me niet heel erg verdiept in de PVV, ik trek dat partijprogram niet.
Dat is haast tea-party-retoriek.quote:Kijk eens vooral niet in de eerste plaats naar de samenleving, om het geld weg te halen, maar haal het eens bij de overheid zelf weg.
En dit slaat volgens mij inderdaad alles.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:36 schreef robin007bond het volgende:
Net even het debat van gisteren teruggekeken.
Pechtold lijkt wel echt een neoliberale koers te willen varen. Ik citeer:
[..]
Dat is haast tea-party-retoriek.
Nee, het parlement is geen onderdeel van de overheid...quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
En dit slaat volgens mij inderdaad alles.
Kijk eens vooral niet in de eerste plaats naar de samenleving, om het geld weg te halen, maar haal het eens bij de overheid zelf weg.
De overheid horen zij ook bij toch?
Het is ook een nette bewoording voor de roverij tijdens WOI (zoek maar eens op N.O.T.) en WOII. En hoe de VVD lobbyde om deze roverij niet ongedaan te maken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:43 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is nog een nette bewoording voor wat de Amerikanen allemaal geflikt hebben.
Goed idee, laten we beginnen met korten met geld wat naar de Brusselse overheid gaat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
En dit slaat volgens mij inderdaad alles.
Kijk eens vooral niet in de eerste plaats naar de samenleving, om het geld weg te halen, maar haal het eens bij de overheid zelf weg.
De overheid horen zij ook bij toch?
Brussel komen ze niet onderuit, ja misschien uitstel maar eronderuit niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Goed idee, laten we beginnen met korten met geld wat naar de Brusselse overheid gaat.
Oh wacht...
D666
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |