abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 12 februari 2015 @ 00:42:18 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149590273
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:31 schreef Moira. het volgende:
Niks.
Een partner die van mij houdt houdt van mij om wie ik ben, daar hoef ik niks voor te veranderen, anders is het niet een partner die van míj houdt.

Tips om bepaalde dingen in mijn leven te verbeteren zijn altijd welkom mits normaal gebracht, dat is iets waar je als partners gewoon samen over praat en samen uitkomt.
Eens.
Your beauty never ever scared me.
pi_149590580
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:31 schreef Moira. het volgende:
Niks.
Een partner die van mij houdt houdt van mij om wie ik ben, daar hoef ik niks voor te veranderen, anders is het niet een partner die van míj houdt.

Tips om bepaalde dingen in mijn leven te verbeteren zijn altijd welkom mits normaal gebracht, dat is iets waar je als partners gewoon samen over praat en samen uitkomt.
Helemaal niks? Is het voordeel van een relatie juist niet dat een partner de vinger op de zere plek kan leggen en je juist een beter mens kan maken doordat je bepaalde 'eigen' zaken juist moet veranderen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_149590634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Helemaal niks? Is het voordeel van een relatie juist niet dat een partner de vinger op de zere plek kan leggen en je juist een beter mens kan maken doordat je bepaalde 'eigen' zaken juist moet veranderen?
Je partner is er niet om je te verbeteren (maar mag wel een beter mens van je maken, maar das wat anders :P )
pi_149590737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zou het eerste zijn dat je zou opgeven in een relatie (omwille van de ander?)
FOK!.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149590790
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

FOK!.
Nee ;(
pi_149591426
Misschien rekening houden met slaapritme. En qua (huis)dieren denk ik wel dat het lastig wordt als je partner ernstige allergie blijkt te hebben :D Maar that's it.
  PR en moderator donderdag 12 februari 2015 @ 19:42:38 #82
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_149609508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met 'tips om bepaalde dingen in mijn leven te verbeteren, mits normaal gebracht'.
Dus nee, ik zou helemaal niks opgeven.
Fuck the EBU.
pi_149611206
Slaapritme, verder niks eigenlijk

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 20:19:24 ]
pi_149611352
quote:

[..]

Ze moeten je tot op bepaalde hoogte nemen zoals je bent, en je tekortkomingen accepteren. Als het echt niet anders kan door ziekte/allergie/wat dan ook, zal ik er rekening mee houden, maar alleen omwille van hun voorkeur iets veranderen.. nee.
  Official ESF Kreviewer donderdag 12 februari 2015 @ 20:25:40 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149611499
Zolang het redelijk is, is alles bespreekbaar.

Ben gestopt met roken (gestart met dampen), omdat ze er last van had.
pi_149622415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De liefde van je leven laten lopen zodat je kat in je tuin kan blijven schijten. :')
Dan is het niet de liefde van mn leven... Die houdt nml wel van katten en honden ;)

Ik heb water bij de wijn gedaan,niet echt iets opgegeven.. Praten met elkaar lost vaak al heel veel op.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:37:21 #87
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_149623012
Politieke voorkeur?
Een mening kun je niet zomaar opgeven. Dan maar discussies. :P

Vegetarier?
Ik krijg echt geen vlees door m'n strot maar zij eet maar wat ze wil. Ik ga echt niet iemand vertellen wat ze moet vreten. :D

Stappen met je vrienden?
Doe ik al veel te weinig, dus nee.

Bepaalde hobby? (Voetbal, films, etc)
Zeker niet

Dieren
Vind ik best, als ik maar geen honden hoef uit te laten.

Je slaap ritme
Nee

Je persoonlijke hygiene
Tot op zeker niveau

Roken
Doe ik niet. Als zij rookt, dan zeker niet in een huis waar ik woon.

Drinken
Nee
pi_149623297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zou het eerste zijn dat je zou opgeven in een relatie (omwille van de ander?)

Politieke voorkeur?
Vegetarier?
Stappen met je vrienden?
Bepaalde hobby? (Voetbal, films, etc)
Dieren
Je slaap ritme
Je persoonlijke hygiene
Roken
Drinken

etc.

Wat zou jij opgeven omwille van je partner?

Persoonlijk zou ik niks opgeven, maar waar ook mogelijk rekening houden met bepaalde gewoontes van haar. Ik heb wel eens bepaalde dingen opgegeven, maar daar kwam alleen maar ellende van.
Je politieke voorkeur, hoe geef je dit op? Je denkt toch op een bepaalde manier over dingen, en je politieke voorkeur sluit daar op aan. Dat kun je niet veranderen, het is hoe je denkt.

Ik zou hooguit drugs opgeven (wat ik toen ook heb gedaan, en toen wilde hij er zelf ineens mee gaan experimenteren 8)7 ), en wellicht proberen te stoppen met roken. Verder niets, maar ik doe geloof ik ook niet echt dingen waar de ander zich aan zou kunnen storen.
pi_149623377
quote:

[..]

MOET veranderen? Ben ik het niet mee eens. Heb al 10 jaar een relatie en wat voor ons werkt dat we helemaal niet moeten veranderen voor elkaar. We geven elkaar de ruimte om je eigen mening te hebben en dat te kunnen begrijpen.
my ambition is handicapped by my laziness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')