Eens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:31 schreef Moira. het volgende:
Niks.
Een partner die van mij houdt houdt van mij om wie ik ben, daar hoef ik niks voor te veranderen, anders is het niet een partner die van míj houdt.
Tips om bepaalde dingen in mijn leven te verbeteren zijn altijd welkom mits normaal gebracht, dat is iets waar je als partners gewoon samen over praat en samen uitkomt.
Helemaal niks? Is het voordeel van een relatie juist niet dat een partner de vinger op de zere plek kan leggen en je juist een beter mens kan maken doordat je bepaalde 'eigen' zaken juist moet veranderen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:31 schreef Moira. het volgende:
Niks.
Een partner die van mij houdt houdt van mij om wie ik ben, daar hoef ik niks voor te veranderen, anders is het niet een partner die van míj houdt.
Tips om bepaalde dingen in mijn leven te verbeteren zijn altijd welkom mits normaal gebracht, dat is iets waar je als partners gewoon samen over praat en samen uitkomt.
Je partner is er niet om je te verbeteren (maar mag wel een beter mens van je maken, maar das wat andersquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Helemaal niks? Is het voordeel van een relatie juist niet dat een partner de vinger op de zere plek kan leggen en je juist een beter mens kan maken doordat je bepaalde 'eigen' zaken juist moet veranderen?
FOK!.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zou het eerste zijn dat je zou opgeven in een relatie (omwille van de ander?)
Dat bedoel ik met 'tips om bepaalde dingen in mijn leven te verbeteren, mits normaal gebracht'.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Helemaal niks? Is het voordeel van een relatie juist niet dat een partner de vinger op de zere plek kan leggen en je juist een beter mens kan maken doordat je bepaalde 'eigen' zaken juist moet veranderen?
Ze moeten je tot op bepaalde hoogte nemen zoals je bent, en je tekortkomingen accepteren. Als het echt niet anders kan door ziekte/allergie/wat dan ook, zal ik er rekening mee houden, maar alleen omwille van hun voorkeur iets veranderen.. nee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan is het niet de liefde van mn leven... Die houdt nml wel van katten en hondenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De liefde van je leven laten lopen zodat je kat in je tuin kan blijven schijten.
Je politieke voorkeur, hoe geef je dit op? Je denkt toch op een bepaalde manier over dingen, en je politieke voorkeur sluit daar op aan. Dat kun je niet veranderen, het is hoe je denkt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zou het eerste zijn dat je zou opgeven in een relatie (omwille van de ander?)
Politieke voorkeur?
Vegetarier?
Stappen met je vrienden?
Bepaalde hobby? (Voetbal, films, etc)
Dieren
Je slaap ritme
Je persoonlijke hygiene
Roken
Drinken
etc.
Wat zou jij opgeven omwille van je partner?
Persoonlijk zou ik niks opgeven, maar waar ook mogelijk rekening houden met bepaalde gewoontes van haar. Ik heb wel eens bepaalde dingen opgegeven, maar daar kwam alleen maar ellende van.
MOET veranderen? Ben ik het niet mee eens. Heb al 10 jaar een relatie en wat voor ons werkt dat we helemaal niet moeten veranderen voor elkaar. We geven elkaar de ruimte om je eigen mening te hebben en dat te kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |