abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149583942
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:') !

Je staat toch niet op de veemarkt een koe te ruilen?
Niet onderhandelen in een relatie. :')
pi_149585242
Mijn gewoonte om 4 van de 7 avonden de deur uit te zijn en de overige 3 avonden ongegeneerd om 7 uur mijn bed in te duiken (of net andersom) zal er ongetwijfeld aan moeten geloven :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149586027
Vrijheid om bepaalde dingen helemaal zelf te beslissen.
Fylax is op televisie geweest
pi_149586604
Ik douche nooit in relaties, misschien dat ze daarom altijd zo snel stuklopen. :@

quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ben niet zo politiek fanatiek, vind het vooral vermoeiend, dus voor mij zou dat gemakkelijk zijn. _O-
Mensen zijn niet voor niets extreem rechts, of extreem links. Met zo een politieke voorkeur is het lastiger dan jij denkt om er gewoon niet over te praten. Dus ik denk eerlijk gezegd dat dat ook gewoon zou botsen met iemand die best wel apolitiek is.

[ Bericht 71% gewijzigd door TorroFernandes op 11-02-2015 22:50:18 ]
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:50:40 #55
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149586819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zou het eerste zijn dat je zou opgeven in een relatie (omwille van de ander?)

Politieke voorkeur?
Vegetarier?
Stappen met je vrienden?
Bepaalde hobby? (Voetbal, films, etc)
Dieren
Je slaap ritme
Je persoonlijke hygiene
Roken
Drinken
Ik zou hier helemaal niks van opgeven.
Wel zou ik bijvoorbeeld een bepaalde film of serie meekijken die ik zelf nooit zou kijken.

Idem met eten, zo lang het maar geen vlees is. Maar nieuwe dingen ontdekken is makkelijker als iemand je dingen kan aanraden.

Kijk op de wereld niet veranderen maar het wel van de andere kant proberen te bekijken.

Met bovenstaande 3 voorbeelden is je relatie een verrijking en geen beperking zoals je het overal ziet.
.
pi_149586867
Mijn maagd zijn, oh nee dat kan ik niet opgeven.
pi_149587183
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:52 schreef Juup© het volgende:
Mijn maagd zijn, oh nee dat kan ik niet opgeven.
Je anale maagdelijkheid dan maar? ~O>
pi_149587433
Niets.
pi_149587464
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:44 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik douche nooit in relaties, misschien dat ze daarom altijd zo snel stuklopen. :@

[..]

Mensen zijn niet voor niets extreem rechts, of extreem links. Met zo een politieke voorkeur is het lastiger dan jij denkt om er gewoon niet over te praten. Dus ik denk eerlijk gezegd dat dat ook gewoon zou botsen met iemand die best wel apolitiek is.
Waarom? Ik ben faliekant tegen het geloof, maar daar heb ik het met mijn ouders ook niet over. Zij zijn vrij streng christelijk. Daar praten we gewoon niet over. Tuurlijk meldt mijn vader weleens dat hij naar de kerk gaat, of naar een lezing, of als ouderling bij die en die langs gaat, maar we hebben het nooit met elkaar over "ons" geloof. Werkt al 22 jaar prima. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149587627
Ik verander niks.
pi_149587915
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben faliekant tegen het geloof, maar daar heb ik het met mijn ouders ook niet over. Zij zijn vrij streng christelijk. Daar praten we gewoon niet over. Tuurlijk meldt mijn vader weleens dat hij naar de kerk gaat, of naar een lezing, of als ouderling bij die en die langs gaat, maar we hebben het nooit met elkaar over "ons" geloof. Werkt al 22 jaar prima. ;)
Omdat politiek extremisme een dermate grote invloed heeft op je maatschappijvisie dat het toch wel ter sprake komt. Maar het zal zo nu en dan best lukken hoor, zoals bij jou en je ouders met het geloof. Ik denk echter dat een relatie met een streng christelijk persoon voor jou ook meestal niet zou werken.

Hoe moet ik het me trouwens voorstellen dat jij 22 jaar lang niet met je ouders over je geloofsbeleving hebt gesproken? Ze zullen je in je jongere jaren toch op zijn minst mee naar de kerk hebben genomen?
pi_149588199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat zou het eerste zijn dat je zou opgeven in een relatie (omwille van de ander?)

Politieke voorkeur?
Vegetarier?
Stappen met je vrienden?
Dieren
Je slaap ritme
Je persoonlijke hygiene
Roken
Drinken

etc.

Wat zou jij opgeven omwille van je partner?

Persoonlijk zou ik niks opgeven, maar waar ook mogelijk rekening houden met bepaalde gewoontes van haar. Ik heb wel eens bepaalde dingen opgegeven, maar daar kwam alleen maar ellende van.
Dat had jij niet moeten doen en zou ik ook niet doen.
pi_149588385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zal het zijn met een person die gek is van katten en de ander van honden? :)
_O-

Ik ben gek op honden en hij van katten. Maar goed, als je ze beide van jongs af aan hebt dan kunnen ze best samen.
pi_149588891
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:20 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Omdat politiek extremisme een dermate grote invloed heeft op je maatschappijvisie dat het toch wel ter sprake komt. Maar het zal zo nu en dan best lukken hoor, zoals bij jou en je ouders met het geloof. Ik denk echter dat een relatie met een streng christelijk persoon voor jou ook meestal niet zou werken.

Hoe moet ik het me trouwens voorstellen dat jij 22 jaar lang niet met je ouders over je geloofsbeleving hebt gesproken? Ze zullen je in je jongere jaren toch op zijn minst mee naar de kerk hebben genomen?
Dat hebben ze geprobeerd ja, maar ik heb nooit geloofd. Dat wilde ik ze niet vertellen, dus zijn we eromheen gaan draaien en ik kan me oprecht niet herinneren dat we het er ooit echt over gehad hebben.
Your opinion of me is none of my business.
pi_149589169
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat hebben ze geprobeerd ja, maar ik heb nooit geloofd. Dat wilde ik ze niet vertellen, dus zijn we eromheen gaan draaien en ik kan me oprecht niet herinneren dat we het er ooit echt over gehad hebben.
Geniaal. :D
pi_149589266
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:06 schreef Beauke het volgende:
Het schijnt dat als je echt verliefd bent dat je vaak zelfs interesse krijgt voor wat degene waar je gek op bent leuk vindt.

Dus voor je het weet laat je heel romantisch samen de hond uit. ;)
Dat principe werkt idd bij zaken waar jezelf neutraal tegenover staat of je nog nooit mee hebt bezig gehouden. Bij iets waar jezelf zeer negatief over bent ligt dat net iets anders. Zelfs als je verliefd bent.
pi_149589510
Ik kan me niet voorstellen, hoe verliefd je ook bent, dat je de hobbies van een ander leuk gaat vinden. Dan denk ik eerder aan 'projectie' en mensen met bijv. borderline die dat heel bewust doen.

Zo nu en dan heb je natuurlijk wel een uitzondering, als je altijd al gitaar hebt willen spelen en je nieuwe vlam heeft er 25 in de vitrine staan is dat natuurlijk wat anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door sitting_elfling op 12-02-2015 00:23:02 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_149589579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kan me niet voorstellen, hoe verlieft je ook bent, dat je de hobbies van een ander leuk gaat vinden.
Nou, das dan behoorlijk oogkleppend van jou, ik heb zelfs dingen van gewone vrienden overgenomen.
quote:
Dan denk ik eerder aan 'projectie' en mensen met bijv. borderline die dat heel bewust doen.

Zo nu en dan heb je natuurlijk wel een uitzondering, als je altijd al gitaar hebt willen spelen en je nieuwe vlam heeft er 25 in de vitrine staan is dat natuurlijk wat anders.
Je bent nog steeds niet over haar heen? ;(
pi_149589906
Ik kon masterchef, expeditie Robinson, boer zoekt vrouw niet meer aanzien. Gaf mijn ex dat maar op.
pi_149589944
Heb niets moeten opgeven maar ik zit nou wel met een hond opgescheept waar ik niets mee heb :')

Geef mij mijn kat maar O+
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_149589945
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, das dan behoorlijk oogkleppend van jou, ik heb zelfs dingen van gewone vrienden overgenomen.
Ik zeg niet dat dat kan. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat verliefdheid een hobby die je per se niet leuk vond, opeens wel leuk gaat vinden door de verliefdheid.

quote:
Je bent nog steeds niet over haar heen? ;(
Oh ja hoor. Ik ben er al een aantal keer over heen geweest.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_149590041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat kan. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat verliefdheid een hobby die je per se niet leuk vond, opeens wel leuk gaat vinden door de verliefdheid.
En dat ligt er dus aan in hoeverre jijzelf flexibel bent.
quote:
[..]

Oh ja hoor. Ik ben er al een aantal keer over heen geweest.
#O, ik kan ook wel vaag doen
Had je maar een condoom over je "private parts" moeten gebruiken om jezelf in bescherming te nemen :P
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:31:00 #73
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_149590090
Politieke voorkeur?
Ik zou door een discussie met haar overtuigd kunnen worden een andere partij in dezelfde hoek te kiezen, maar verander niet ineens van ideologie.
Vegetarier?
Ik zou regelmatig vegetarisch eten, maar niet vegetariër worden voor haar
Stappen met je vrienden?
Vind ik uberhaupt niet leuk
Sommige hobby's misschien, maar mijn belangrijkste hobby's niet.
Dieren?
Nee, maar wellicht geen nieuwe meer nemen/aanschaffen.
Je slaap ritme?
Ja, dat merk ik al heel erg :+
Je persoonlijke hygiene?
Hoe dan?!
Roken?
Doe ik toch al niet
Drinken?
Ja

Over veel aanpassingen valt te praten, maar ik moet haar dan wel begrijpen en het moet een beetje reëel zijn. Ik ben wie ik ben, en als iets haar echt niet bevalt dan moet ze kennelijk een ander zoeken...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  PR en moderator donderdag 12 februari 2015 @ 00:31:25 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_149590098
Niks.
Een partner die van mij houdt houdt van mij om wie ik ben, daar hoef ik niks voor te veranderen, anders is het niet een partner die van míj houdt.

Tips om bepaalde dingen in mijn leven te verbeteren zijn altijd welkom mits normaal gebracht, dat is iets waar je als partners gewoon samen over praat en samen uitkomt.
Fuck the EBU.
pi_149590245
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:31 schreef Moira. het volgende:
Niks.
Een partner die van mij houdt houdt van mij om wie ik ben, daar hoef ik niks voor te veranderen, anders is het niet een partner die van míj houdt.

Tips om bepaalde dingen in mijn leven te verbeteren zijn altijd welkom mits normaal gebracht, dat is iets waar je als partners gewoon samen over praat en samen uitkomt.
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')