SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een dubbeldekker?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
Nog niet maar heb verder mijn id ook niet bij.
Leeft de smakker nog?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, ben al uitgestapt. Moet nu een uur wachten.
Als de Marokkaanse saus op was, had ik nog wel wat Hollandse saus voor je.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef Crip het volgende:
net kipwraps gemaakt met gegrilde paprika en uien en dan cheddar(op de kip gesmolten ofcourse), sla, komkommer, tomaat en beetje marokkaanse saus
Nee houd dat maar op die boerenkool van jullie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als de Marokkaanse saus op was, had ik nog wel wat Hollandse saus voor je.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Neuh![]()
Fleetwood Mac![]()
[ afbeelding ]
Dat eet ik niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee houd dat maar op die boerenkool van jullie.
jij ben helemal beestquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef Crip het volgende:
net kipwraps gemaakt met gegrilde paprika en uien en dan cheddar(op de kip gesmolten ofcourse), sla, komkommer, tomaat en beetje marokkaanse saus
Hij heet sause Marocaine... geen idee waarom hij zo heet maar hij is lekker en spicy.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is Marokkaanse saus precies?
gedroogde?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:19 schreef Che_ het volgende:
Kan je kikkererwten koken zonder een nacht te laten weken?
SPOILER: Weer wat geleerd...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beste is 20-24 uur. Als je ze nu erin doet is het ook wel fine als je ze morgen rond deze tijd wilt koken.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is Marokkaanse saus precies?
Mag ik eens proeven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:20 schreef Crip het volgende:
Bij nader inzien ik weet waarom hij zo heet. Komt omdat ik ook lekker en spicy ben.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
beste is 20-24 uur. Als je ze nu erin doet is het ook wel fine als je ze morgen rond deze tijd wilt koken.
Weet je dat ze bij de primark kont opvullers verkopen? Best walgelijk als je er over nadenkt, hoe ver vrouwen wel niet gaan om aan een bepaald standaard te voldoen.quote:
Zou gelijk uitmaken als blijkt dat ze geen kont heeftquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat ze bij de primark kont opvullers verkopen? Best walgelijk als je er over nadenkt, hoe ver vrouwen wel niet gaan om aan een bepaald standaard te voldoen.
ondertussen ben ik dit.quote:
welkequote:Op woensdag 11 februari 2015 18:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Plaats die andere foto's ook dan.
He crip hebben wij al gemeet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
ondertussen ben ik dit.
http://www.wikihow.com/Make-Large-Breasts-Look-Smaller
Wij meiden zijn nooit blij met wat we hebben damn
GMTAquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou gelijk uitmaken als blijkt dat ze geen kont heeft
Gewoon alle vrouwen in sluiers proppen. Probleem opgelostquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je dat ze bij de primark kont opvullers verkopen? Best walgelijk als je er over nadenkt, hoe ver vrouwen wel niet gaan om aan een bepaald standaard te voldoen.
Zou je dat serieus doen? Iemand leuk vinden maar geen relatie mee aangaan omdat ze geen kont (of heupen, borsten whatever) heeft?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou gelijk uitmaken als blijkt dat ze geen kont heeft
Zou het afkappen met een jongen als zijn dick kleiner is dan 18 cm.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou je dat serieus doen? Iemand leuk vinden maar geen relatie mee aangaan omdat ze geen kont (of heupen, borsten whatever) heeft?
Nee dat gaat te verquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou je dat serieus doen? Iemand leuk vinden maar geen relatie mee aangaan omdat ze geen kont (of heupen, borsten whatever) heeft?
En als ze geen borsten heeft? Boobjob en/of 10 bh's over elkaar aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee dat gaat te ver
Zou wel aansporen een kont te trainen
Sowieso.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou het afkappen met een jongen als zijn dick kleiner is dan 18 cm.
Iedereen hier heeft gewoon 30+ cmquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou het afkappen met een jongen als zijn dick kleiner is dan 18 cm.
ass > boobsquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En als ze geen borsten heeft? Boobjob en/of 10 bh's over elkaar aan?
Moet crip nog meeten maar hoop het ook jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoop voor je chick dat ze de goede maten heeft.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
NerdSPOILER: Weer wat geleerd...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Crip heeft alles x 10. Dus hoop voor je dat je alles ook x 10 hebt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet crip nog meeten maar hoop het ook ja
Had ik eerst ook, maar ben op terug gekomen.quote:
Noem je crip nou dik, xxxxxxl?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Crip heeft alles x 10. Dus hoop voor je dat je alles ook x 10 hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
Wij meiden zijn nooit blij met wat we hebben damn
Nee, ben gewoon blank.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben jij ook een zwartrijder?
Ik zal van je houden zoals je bentquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:13 schreef Crip het volgende:
che niet te blij worden ik ben dik drm heb ik big boobs.
ps meiden die dik worden zonder dat boobs en ass mee groeien i feel for u
Deuce lijkt mij echt een bounty eigenlijk.quote:
boh bountyquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Deuce lijkt mij echt een bounty eigenlijk.
ja is goed morgen valt mijn les uit. Komt dat je uit?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom meeten dan, laat ik het je zien.
Als ik nu kom kan ik dan bij jou overnachten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
boh bounty![]()
[..]
ja is goed morgen valt mijn les uit. Komt dat je uit?
nee morgen beterquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik nu kom kan ik dan bij jou overnachten?
Tot mijn 19e/20e viel ik alleen op blondjes, totdat ik verliefd werd op een brunette. En nu val ik op beidequote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef darkmond het volgende:
Oké jongens ik heb een probleem:
Als Libanese jongeman ben ik dus getint, heb ik zwart haar (alhoewel bruin in zonlicht) en bruine oogjes. Ik lijk verder dus ook gewoon Arabisch.
Het probleem waar ik dan vandaag aan dacht? Nou eerst, uiteindelijk zal ik natuurlijk met iemand van dezelfde komaf en cultuur trouwen. Iemand met dezelfde normen en waarden en die begrijpt waar ik voor sta. Dus een Libanees meissie. Alleen... Ik val gewoon niet voor Arabisch lijkende mensen. Doordat ik in NL ben geboren en opgegroeid, ben ik voor het Nederlandse gaan kijken en vandaag bedacht ik me dus dat ik hierdoor een bepaalde smaak heb gekregen die niet samengaat voor wat van mij verwacht wordt. Dit zuigt hard. Hoe moet ik later met iemand gaan waar ik me niet lichamelijk tot aangetrokken voel (is toch belangrijk). Een Nederlandse gaat natuurlijk ook niet omdat dat te vreemd voelt weer.
Oplossing: Libanees meisje dat Arabisch én Nederlands kan en Nederlands lijkt maar valt voor Arabische jochies zoals ikzelf.
't Is zeg maar net als wanneer je niet voor donkere mensen (zwart bv) valt maar je ermee moet want je bent 't zelf. Zoiets dus.
Dank voor 't lezen... hahah ik heb gewoon je tijd verkloot hiermee
Komt vanzelf wel goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef darkmond het volgende:
Als Libanese jongeman ben ik dus getint, heb ik zwart haar (alhoewel bruin in zonlicht) en bruine oogjes. Ik lijk verder dus ook gewoon Arabisch.
Het probleem waar ik dan vandaag aan dacht? Nou eerst, uiteindelijk zal ik natuurlijk met iemand van dezelfde komaf en cultuur trouwen. Iemand met dezelfde normen en waarden en die begrijpt waar ik voor sta. Dus een Libanees meissie. Alleen... Ik val gewoon niet voor Arabisch lijkende mensen. Doordat ik in NL ben geboren en opgegroeid, ben ik voor het Nederlandse gaan kijken en vandaag bedacht ik me dus dat ik hierdoor een bepaalde smaak heb gekregen die niet samengaat voor wat van mij verwacht wordt. Dit zuigt hard. Hoe moet ik later met iemand gaan waar ik me niet lichamelijk tot aangetrokken voel (is toch belangrijk). Een Nederlandse gaat natuurlijk ook niet omdat dat te vreemd voelt weer.
Oplossing: Libanees meisje dat Arabisch én Nederlands kan en Nederlands lijkt maar valt voor Arabische jochies zoals ikzelf.
't Is zeg maar net als wanneer je niet voor donkere mensen (zwart bv) valt maar je ermee moet want je bent 't zelf. Zoiets dus.
Je bent 16 toch? Geef het tijd. Eerst keek ik alleen naar Nederlandse jongens, laatste tijd ook naar andere exotische jongens. Als je ouder wordt verandert je smaak ook mee (tenminste dat merk ik bij mezelf). Nederlnders zijn leuker soms, maar iemand met dezelfde achtergrond kan ook heel fijn zijn. Hoef je minder uit te leggen enzo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef darkmond het volgende:
hoe oud ben je nu en wanneer werd je verliefd op een brunette?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tot mijn 19e/20e viel ik alleen op blondjes, totdat ik verliefd werd op een brunette. En nu val ik op beide
quote:
Ben nu 23.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent 16 toch? Geef het tijd. Eerst keek ik alleen naar Nederlandse jongens, laatste tijd ook naar andere exotische jongens. Als je ouder wordt verandert je smaak ook mee (tenminste dat merk ik bij mezelf). Nederlnders zijn leuker soms, maar iemand met dezelfde achtergrond kan ook heel fijn zijn. Hoef je minder uit te leggen enzo.
[..]
hoe oud ben je nu en wanneer werd je verliefd op een brunette?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
negeer mn tweede vraag maar
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wanneer werd je verliefd op een brunette?
Ik negeer niks. Jij leest gewoon niet goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:26 schreef mrstylo het volgende:
Tot mijn 19e/20e viel ik alleen op blondjes, totdat ik verliefd werd op een brunette
ja datquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
Nederlanders zijn niet leuker.
De persoon op wie ik verliefd ben is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou iks niet op vallen toen ik 18 was zeg maar. Maar nu![]()
![]()
![]()
![]()
o sorry bby xoquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik negeer niks. Jij leest gewoon niet goed.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
Ik zag vandaag echt een knappe man in de kruidvat damn ik wist even niet meer hoe ik moest functioneren
Hij was eind dertig begin 40 denk ik. Met zijn baardje en net kapsel en zijn casual/nette kleding stijl wow
Afscheid nemen van je biggie boobies is ook niet zo leuk hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:13 schreef Crip het volgende:
che niet te blij worden ik ben dik drm heb ik big boobs.
ps meiden die dik worden zonder dat boobs en ass mee groeien i feel for u
Ik ben best volwassen voor mijn leeftijd, dus misschien was ik het.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
Ik zag vandaag echt een knappe man in de kruidvat damn ik wist even niet meer hoe ik moest functioneren
Hij was eind dertig begin 40 denk ik. Met zijn baardje en net kapsel en zijn casual/nette kleding stijl wow
Trouw een blonde Arabische chick. Mama van jfm is Libanees en blond met groene ogen bv.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef darkmond het volgende:
Ik word helemaal jaloers.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
Je had hem moeten zien.. begon net niet te kwijlen.quote:
nee hij was echt heel knapquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben best volwassen voor mijn leeftijd, dus misschien was ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |