SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een dubbeldekker?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:43 schreef Bortecinem het volgende:
Nog niet maar heb verder mijn id ook niet bij.
Leeft de smakker nog?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, ben al uitgestapt. Moet nu een uur wachten.
Als de Marokkaanse saus op was, had ik nog wel wat Hollandse saus voor je.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef Crip het volgende:
net kipwraps gemaakt met gegrilde paprika en uien en dan cheddar(op de kip gesmolten ofcourse), sla, komkommer, tomaat en beetje marokkaanse saus
Nee houd dat maar op die boerenkool van jullie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als de Marokkaanse saus op was, had ik nog wel wat Hollandse saus voor je.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Neuh![]()
Fleetwood Mac![]()
[ afbeelding ]
Dat eet ik niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee houd dat maar op die boerenkool van jullie.
jij ben helemal beestquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef Crip het volgende:
net kipwraps gemaakt met gegrilde paprika en uien en dan cheddar(op de kip gesmolten ofcourse), sla, komkommer, tomaat en beetje marokkaanse saus
Hij heet sause Marocaine... geen idee waarom hij zo heet maar hij is lekker en spicy.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is Marokkaanse saus precies?
gedroogde?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:19 schreef Che_ het volgende:
Kan je kikkererwten koken zonder een nacht te laten weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |