SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Wolve000 op 12-02-2015 13:55:13 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Alle plaatjes in de OP werken weer, even meteen even hier en daar de bezem er doorheen gehaald.
Mocht ik wat gemist hebben, laat het even weten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
1
2[b]1 maart 2015 - [url=http://www.hanzesport.nl/513/wedstrijden/wegwedstrijden/achtkastelenloop.html]Achtkastelenloop (Vorden) [/url][/b]
[*] Happel - 30 km![]()
Zou je mij aan het rijtje bij de Stuwwaltrail 19km op 30 mei willen toevoegen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:36 schreef Wolve000 het volgende:
Alle plaatjes in de OP werken weer, even meteen even hier en daar de bezem er doorheen gehaald.
Mocht ik wat gemist hebben, laat het even weten.F means you're fucked![]()
25km/u is 2.30/km. Dat moet toch misschien wel 100m lukken op de loopband?Of 50? Het probleem is alleen dat dat ding wat tijd neemt om de snelheid op te bouwen dus je loopt dan ook al even op hoog tempo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Cheers! Mag deze er ook nog bij. Heb ik me net ook nog voor ingeschreven. Dat is op loopafstand van huis.quote:
1
2[b]8 maart 2015 - [url=http://www.bergcross.nl/]Klaverblad Amersfoorte Boscross (Amersfoort) [/url][/b]
[*] Happel - Trimloop 8.8 km
[ Bericht 16% gewijzigd door Happel op 11-02-2015 16:51:07 ]![]()
Gezellig! Nu dan wel gedag zeggen als je me ziet hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Cheers! Mag deze er ook nog bij. Heb ik me net ook nog voor ingeschreven. Dat is op loopafstand van huis.
[ code verwijderd ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, shit. Nee
Dat is 8 maart, excuus.
Als het loopje al in de lijst staat, hoef je trouwens niet per se de hele code er bij te zetten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Klopt, niet op gelet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Als het loopje al in de lijst staat, hoef je trouwens niet per se de hele code er bij te zetten.Ik zal je FOK! naam scanderen, is goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gezellig! Nu dan wel gedag zeggen als je me ziet hoor!![]()
![]()
Vermoedelijk is 25 km/u relatief makkelijk vol te houden op de loopband. Je hebt geen luchtweerstand, en je hoeft je lichaam niet te verplaatsen. Ik heb wel eens een stukje 18 km/u op een loopband gelopen, en dat voelde makkelijker dan 3:50 /km op de weg.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ja bij die 17 had ik ook nog niet het idee dat het echt te hard ging of zo, voor 3.30 op de weg moet ik toch wel hard werken..quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:11 schreef Corniel het volgende:
Vermoedelijk is 25 km/u relatief makkelijk vol te houden op de loopband. Je hebt geen luchtweerstand, en je hoeft je lichaam niet te verplaatsen. Ik heb wel eens een stukje 18 km/u op een loopband gelopen, en dat voelde makkelijker dan 3:50 /km op de weg.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Luchtweerstand is inderdaad een factor. Maar houd er ook rekening mee dat die dingen niet allemaal even nauwkeurig gecalibreerd zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo. Ik heb weer 12km gehad. Doel was 6.00min/km ongeveer. Praktijk werd 5.51min/km, dus dat was weer kut. Wel prima gelopen verder.
En mosselfilmpjes... tsja, ik kijk ze niet eens meer. Ik heb ze namelijk al gezien. Ja, zelfs die van de CPC van volgende maand heb ik al gezien, alleen met een ander liedje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dus ik kan geen Pijll-proof PR op de loopband lopen? Helaasquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:16 schreef Wolve000 het volgende:
Luchtweerstand is inderdaad een factor. Maar houd er ook rekening mee dat die dingen niet allemaal even nauwkeurig gecalibreerd zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet zomaar. Maar wel als het een gecalibreerde machine is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus ik kan geen Pijll-proof PR op de loopband lopen? Helaas
Maar aan het niet lopen van een PR op een loopband mis je geloof ik niet zoveel. Win-win situatie dus.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar mochten mensen van loopbanden houden, is dit wellicht een leuk wereldrecord om te verbreken: http://www.recordholders.org/en/list/treadmill-bergland.htmlNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Sowieso is op een loopband de gemeten afstand vaak een stuk korter dan die op het eigen gps-horloge, dus dan vertrouw ik het al helemaal niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus ik kan geen Pijll-proof PR op de loopband lopen? Helaas![]()
Haha huh hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:23 schreef pijll het volgende:
[..]
Sowieso is op een loopband de gemeten afstand vaak een stuk korter dan die op het eigen gps-horloge, dus dan vertrouw ik het al helemaal niet.
Ga maar eens een marathon lopen op de loopband, en kijk op je horloge hoe ver je dan echt gelopen hebt. Dat wijkt best wel veel af, durf ik te voorspellen.quote:![]()
Haha ja maar ik gok dat het horloge minder km aangeeft en niet andersomquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Ga maar eens een marathon lopen op de loopband, en kijk op je horloge hoe ver je dan echt gelopen hebt. Dat wijkt best wel veel af, durf ik te voorspellen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: