Nouja, als je t maar leuk vindtquote:
Ik had nog geen van de ansichtkaarten! Ze passen niet allemaal in de collectie maar een aantal wel en dat vind ik echt super! De andere zijn gewoon leuk om te bewaren of versturen en die foto's zijn echt bijzonderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:36 schreef As1981 het volgende:
[..]
Blij dat het geslaagd is en dat je het borduur lijstje leuk vind.
Die hartjes deed ik tussen alle bedrijvigheden door dus geen idee hoe lang ik daar mee bezig ben geweest.
En had je de ansichtkaarten al?
Enne je was toch al naar het spoorwegmuseum geweest van de week?
Zo blij dat er wat tussen zat. Het moest gewoon zo zijn dat we die nog hadden liggen <3quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:48 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik had nog geen van de ansichtkaarten! Ze passen niet allemaal in de collectie maar een aantal wel en dat vind ik echt super! De andere zijn gewoon leuk om te bewaren of versturen en die foto's zijn echt bijzonder
Ik was gisteren in het spoorwegmuseum jadenk je anoniem te zijn hier
![]()
Maar m'n vriend is er nog niet geweest dus we gaan morgen gewoon weer
Wat zat ik koud ja 😂 Ik wil ook zeker jouw Valentijn zijn <3 Wanneer gaan we daten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:51 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat je er blij mee bent!
Ik ben jouw ENIGE ECHTE secret valentijn
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:53 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Wat zat ik koud ja 😂 Ik wil ook zeker jouw Valentijn zijn <3 Wanneer gaan we daten?
Een slinger van Kyara, die wil ik zien!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:50 schreef elamanilo het volgende:
De foto's van het pakket volgen nog <3
Bij het gedichtje op de tekeningenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja
IJskoud
maar kolere, die slinger heeft me bijna mijn deadline gekost. Wilde hem eerst als pakje versturen maar toch maar zelf voor je gemaakt. Non-creatief en onhandig als ik ben
En daten gaan we zeker!
Wanneer wist je het?
Jongens kijk dan wat ik kreeg van deze awesome valentijnquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik beken, ik recycle brievenbusdozen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:58 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Bij het gedichtje op de tekeningenIets eerder toen je in een gedichtje je twee dochters noemde ging het al een beetje kriebelen in m'n buik <3 en toen ik de slingers kreeg met een making of, maar pas bij de tekeningen wist ik het zeker en werd het ook bevestigd door de fotootjes
)
<3 <3 <3quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooh, lieve ela!. Nog even zonder foto's (die komen maandag!), maar echt onwijs bedankt voor je prachtige pakketje!
Een interieurtijdschrift om van te smullen..
Een vlaggetjesslinger in supermooie kleuren die zeker een plekje krijgt op I's kamertje.
Gave muurstickers waar ik me mee ga uitleven.
Maar bovenal een schitterende tekening van mijn zoon!. Wat heb je zijn blik geweldig gevangen. Tranen! Hij komt in een heel mooie lijst!
Bedankt, bedankt, bedankt!!
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:07 schreef Kyara het volgende:
Ja, en je hebt natuurlijk ook half fok al gefotografeerd dus "het inhuren voor mooie foto's" had ook op meer mensen kunnen slaan
Het aantal km's maakte het allemaal duidelijkquote:
Ik wil het zo graag weten! Maar een vraag dan: kan ik je verjaardag op je FOKprofiel vinden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:41 schreef KnufMebipsja het volgende:
[..]
Nouja, als je t maar leuk vindt
Of wil je nog een hint?
Stel me maar een vraa(g)
Dan antwoord ik met nee of ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |