quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
No worries, Sil valt nooit tegen
niet eensquote:
Je bent GE-WEL-DIG!! Echt serieus! Geniaal!! Dat boekje voor de Senn!! Zo TOF!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:11 schreef Wilzoenah het volgende:
[..]
lieve hilzillah...
ik was het.
gr gr mango
Ohhh wat spannend! Ik ga ook uitpakken en foto's maken <3 De show-and-tell volgt denk ik pas morgen! (rijmen lukt ook al niet meer, dikke peer)quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:36 schreef elamaniLOVE het volgende:
[..]
Open maken mag hoor!
Ik ben jouw enige echte Valentijn
dus we zullen toch een beetje samen zijn
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:26 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohhh wat spannend! Ik ga ook uitpakken en foto's maken <3 De show-and-tell volgt denk ik pas morgen! (rijmen lukt ook al niet meer, dikke peer)
Zie 2 posts boven de jouwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar weet je t al?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:33 schreef Suikertante het volgende:
Gekke As, natuurlijk viel het niet tegen!!
Wat een mooi vol vrolijk leuk en lief pakket! Ik ben er megablij mee!
[ afbeelding ]
Inhoud:
1. 3.859.394 papieren hartjesHoe lang ben je daarmee bezig geweest?! Ik heb ze in een zakje gedaan om te hergebruiken
2. Een boek om vingerpoppetjes te breien, zo leuk!!
3. Een zelfgeknipt boekje met allerhande tips voor leuke moeders, we gaan morgen naar 't Spoorwegmuseum As!
4. Een hele grote stapel ansichtkaarten (en twee oude foto's) met katten erop, die spaar ik!
5. Superveel stickers voor F, te gek!
6.![]()
ja hoor, dit hoopte ik natuurlijk al
een supermooi piece of kruisborduur-artwork!!
7 Een slab, want ik ben een beetje gefreakt wat betreft het gebruik van slabben en deze is enorm dus dat is goed voor mijn slabbenloving heart
Wat heb je leuke persoonlijke dingen gemaakt en verzameld, superbedankt!!
Nog even het kunstwerk van dichtbij (vanwege de naam even in een spoiler)Blij dat het geslaagd is en dat je het borduur lijstje leuk vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hartjes deed ik tussen alle bedrijvigheden door dus geen idee hoe lang ik daar mee bezig ben geweest.
En had je de ansichtkaarten al?
Enne je was toch al naar het spoorwegmuseum geweest van de week?
Ik beken, ik recycle brievenbusdozenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:18 schreef Mangostine het volgende:
en dat jij gewoon mij had! Met mijn eigen doos en goddomme tot hetzelfde papier aan toe!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |