UITPAKPOST!! Mijn hart ging sneller kloppen van een witte envelop die mij lag aan te staren vanaf de klavesimbel die in de serre van mijn mansion staat. De pakjes brandden er zowat doorheen, zo heet waren ze.
Ik veegde de zweetdruppeltjes van mijn gezicht, druppelde ze op een toastje en hapte deze lekker weg terwijl ik jouw kaart openmaakte.
![kxE9NNt.jpg]()
![eTsyyHk.jpg]()
Superlieve kaart en tekst!!

Op naar...
De pakjes!!
![WN28wjY.jpg]()
Toen ik mijn eerste pakje opende galoppeerden er negen glitterende unicorns uit dus ik was even van mijn stuk gebracht. Ik herpakte mezelf en was enorm blij met wat ik zag: twee super toffe korte broekjes voor Suusje! Dit is zo ongeveer mijn lievelings voor meisjes, een kort broekje met een maillot en/of beenwarmertjes dus een schot in de roos!!!
![NUPyYZM.jpg]()
Het volgende pakje voelde zacht aan dus ik vroeg me af of er een gedragen nachtjapon in zat

of misschien een spandoek met een liefdevolle leus. Maar het overtrof mijn verwachtingen: een heel fijn stretch spijkerbroekje en een shirtje dat mij doet denken aan poezieplaatjes, super

![8zg6F7F.jpg]()
Op naar het laatste pakje! Het rammelde, dus mijn eerste vermoeden was een rammelend ei (het is toch OUD). Ik glunderde bij het openmaken: knoopjes

labeltjes

HEMA

voor mn projectjes

![RGr3LV4.jpg]()
Lieve
omen, hartstikke bedankt voor je super pakket!!!
[ Bericht 3% gewijzigd door Spees_Eend op 14-02-2015 21:03:50 ]