SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhm ik ging er toch 1 aanmaken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
diefjequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verdedigend vind ik hem nog een tikkeltje kwetsbaar moet ik zeggen, dan lijkt hij minder actief en laat hij zijn man veel lopen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien tegen PSV eens goed op hem letten![]()
Volgens Jurriaan van Wessem wilde Genoa hem ook graag hebben en schijnt hij daar harder nodig te zijn. Al zegt het misschien wel wat dat hij weer naar een ploeg vertrekt waar ze een ex-verdediger als trainer hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt toch wel wat over de armoede van beide competities![]()
Wellicht een betere aankoop geweest dan Sinkgraven.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien tegen PSV eens goed op hem letten![]()
Logische competitie voor Moisander. Die houden daar wel van die spijkerharde verdedigers.
Oh wacht...![]()
Sinkgraven is gewoon een goeie aankoop maar hem erbij zou een optie kunnen zijn, de keren dat ik hem zag spelen vond ik hem onnodige overtredingen maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht een betere aankoop geweest dan Sinkgraven.![]()
Sampdoria is natuurlijk een middenmoter geen topclub.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt toch wel wat over de armoede van beide competities![]()
en?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sampdoria is natuurlijk een middenmoter geen topclub.![]()
Gudelj een betere aankoop dan Sinkgraven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht een betere aankoop geweest dan Sinkgraven.![]()
![]()
Maakt niet veel uit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Gudelj een betere aankoop dan Sinkgraven?![]()
daarom zeg ik, van beide kanten armoe, al is het daar nog net iets beter dan hierquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Raar dat hij van top NL naar een middenmoter gaat.![]()
Wel meer dan iets hoor. Milaan staat 12e, maar zou hier kampioen worden. Misschien dat PSV ze aankan, maar dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zeg ik, van beide kanten armoe, al is het daar nog net iets beter dan hier![]()
Vraag ik mij af, hadden al alle moeite met Ajax in de CL. En zij nu nog minder.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel meer dan iets hoor. Milaan staat 12e, maar zou hier kampioen worden. Misschien dat PSV ze aankan, maar dat betwijfel ik.![]()
Nou geweldig, maar dat maakt het toch niet goed, van de topcompetitie van Europa naar middelmaat met maar 1 ploeg die nog een beetje aanhaakt bij de Europese topquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel meer dan iets hoor. Milaan staat 12e, maar zou hier kampioen worden. Misschien dat PSV ze aankan, maar dat betwijfel ik.![]()
Onder Seedorf waren ze even bezig aan een comeback. Hadden hem moeten houden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vraag ik mij af, hadden al alle moeite met Ajax in de CL. En zij nu nog minder.Dat is net zoveel als Duitsland, Frankrijk en Engeland heeft er ook maar 2. Spanje overheerst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou geweldig, maar dat maakt het toch niet goed, van de topcompetitie van Europa naar middelmaat met maar 1 ploeg die nog een beetje aanhaakt bij de Europese top![]()
Italiaans voetbal is echt zwaar in verval de laatste jaren. Lijkt me niet dat dat in de buurt komt van Engeland, Duitsland, Spanje.
Maar goed. Wens Moisander veel succes. Heeft het over drie jaar wel goed gedaan, maar echt heel rouwig dat ie vertrekt ben ik ook niet. Wel benieuwd of ze nu nog iemand gaan halen. Veltman/Van der Hoorn en Viergever/Riedewald is toch wel wat karig.![]()
Gelukkig hebben jullie daar sinkgraven met zijn sterke lijf en verdedigende arbeidsethosquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik hem nog een tikkeltje kwetsbaar moet ik zeggen, dan lijkt hij minder actief en laat hij zijn man veel lopen.![]()
![]()
Jij hebt Sinkgraven duidelijk nog nauwelijks zien spelen. Je roept maar wat. Hij is verdedigend juist opvallend goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie daar sinkgraven met zijn sterke lijf en verdedigende arbeidsethos![]()
#5opeenrij is weer in gangquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Moisander, Veltman en Serero terug voor Twente thuis. Klaassen haalt het ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat geluk zouden we vorig jaar wel hebben gehad, dit jaar is het geluk aan de zijde van psvquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik voorspel een blessure Depay voor 12 wedstrijden...
Tijdens hun laatste EL wedstrijd vorig seizoen was Gudelj de enige van AZ die meekon met het niveau van de tegenstander.What Would Goku Do![]()
#5opeenrij kwam laat op gang maar precies op tijd. psv gaat het allemaal moeilijker af en punten verliezen de komende wedstrijden![]()
Had wel 10 miljoen gekost, is vier ouder, en het is twijfelachtig of hij wel een binnenlandse transfer wil maken.quote:![]()
al denk ik wel dat ze aankomend weekend punten gaan verspelen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
#5opeenrij kwam laat op gang maar precies op tijd. psv gaat het allemaal moeilijker af en punten verliezen de komende wedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je kunt het nog best spannend maken door van Twente en PSV te winnen, zeker als PSV in Alkmaar wat punten laat liggen. De kans daarentegen dat de voorsprong groeit lijkt mij alleen groter.![]()
Die keeper blunderde gewoon, of liet Ajax expres winnen. Hij verwees natuurlijk naar het polletje omdat hij niet de GAE aanhang over zich heen wilt krijgen. Die krokodillentranen na het eindsignaal waren aandoenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Laat dit elftal eerst maar eens winnen zonder hulp van een polletjeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Kan ook wel kloppen . Sowieso verhuurt Ajax alleen de prutsers die het toch nooit gaan reddenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die keeper blunderde gewoon, of liet Ajax expres winnen. Hij verwees natuurlijk naar het polletje omdat hij niet de GAE aanhang over zich heen wilt krijgen. Die krokodillentranen na het eindsignaal waren aandoenlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja leuk voor over drie jaar als hij het waarmaaktquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij hebt Sinkgraven duidelijk nog nauwelijks zien spelen. Je roept maar wat. Hij is verdedigend juist opvallend goed.![]()
![]()
Vertonghenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ook wel kloppen . Sowieso verhuurt Ajax alleen de prutsers die het toch nooit gaan redden![]()
zou heel goed als Van Bommel in zijn eerste periode PSV kunnen spelen. Met een echte verdedigende middenvelder erachter. Daarom zou ik hem volgend seizoen graag bij PSV zien, mocht Wijnaldum weggaan. Ik denk dat hij ook goed naast Sinkgraven kan spelen. Met een 6 erachter. Goede balans op het middenveld. Als verdedigende middenvelder zijn er betere.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien tegen PSV eens goed op hem lettenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ronald de Boerquote:![]()
Andy van der MeijdeFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik heb Sinkgraven vaak genoeg zien spelen. Verdedigend poep, is niet erg; want die jongen heeft z'n kwaliteiten voornamelijk in het aanvallende spel op het middenveld. Neemt echter niet weg dat Gudelj (zeker voor nu) gewoon een betere optie was. Ik vind Sinkgraven een prima speler, had hem (zeker in de toekomst) ook graag bij PSV gezien, maar ik denk dat Ajax meer baat heeft/had bij Gudelj.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij hebt Sinkgraven duidelijk nog nauwelijks zien spelen. Je roept maar wat. Hij is verdedigend juist opvallend goed.![]()
Gudelj is gehyped, grote kans dat het een miskoop zou zijn. Kost bovendien ook nog is tussen de 5 en 10 miljoen. Niet doen dus. Leuk voor AZ, te klein voor een topclub (in Nederland).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kom op Gudelj is een Strootman 0.5 die moet je niet bij een club als Ajax willen. Zit zoveel minder potentie dan Strootman in ook.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
We hebben al Zimlingquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:13 schreef Seam het volgende:
Kom op Gudelj is een Strootman 0.5 die moet je niet bij een club als Ajax willen. Zit zoveel minder potentie dan Strootman in ook.
Wie the fuck is Gudelj ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Zelfs niet van een Viergever want oh oh wat speelt die lekkerquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:38 schreef Scorpie het volgende:
Hahahaha gudelj, doe ff normaal joh hey. Mag niet eens de veters strikken van Serero.RED ONS HENNIEGOD![]()
Moisander gratis weg. Denswil gratis weg met doorverkooppercentage. Schone heeft nog niet verlengd en vertrekt dadelijk gratis. Wordt Marc Netto, Marc Gratis?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ach, soms kun je spelers ook gewoon beter laten vertrekken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:51 schreef Morendo het volgende:
Moisander gratis weg. Denswil gratis weg met doorverkooppercentage. Schone heeft nog niet verlengd en vertrekt dadelijk gratis. Wordt Marc Netto, Marc Gratis?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
December 2012; Maxwell: "Afsluiten bij Ajax zou heel bijzonder zijn." Februari 2015: Maxwell's contract loopt aan het eind van dit jaar af...![]()
Ik vind Maxwell een beter voetballer dan Boilesen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
December 2012; Maxwell: "Afsluiten bij Ajax zou heel bijzonder zijn." Februari 2015: Maxwell's contract loopt aan het eind van dit jaar af...![]()
We hebben hem binnen. Een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
December 2012; Maxwell: "Afsluiten bij Ajax zou heel bijzonder zijn." Februari 2015: Maxwell's contract loopt aan het eind van dit jaar af...
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Laat dit elftal eerst maar eens winnen zonder hulp van een polletje
Zonder dat polletje was er crisis.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik vind Maxwell een beter voetballer dan Boilesen.
Behalve bij de struisvogels in de leidingquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zonder dat polletje was er crisis.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:39 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Zlatan een betere voetballer dan Sigthorsson.![]()
![]()
Ik vermoed dat Maxwell het nog wel eens beter zou kunnen doen dan Boilesen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oké, nu ben jij weer aan de beurt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sla alsjeblieft niet deze onzin uit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haten op Siemgoddie man heeft ons hoogstpersoonlijk kampioenschappen bezorgd
Oh.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sla alsjeblieft niet deze onzin uit.![]()
![]()
JR pls...quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sla alsjeblieft niet deze onzin uit.![]()
wutquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haten op Siemgoddie man heeft ons hoogstpersoonlijk kampioenschappen bezorgd
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 11-02-2015 om 22:53:49Morgen in De #Telegraaf het laatste nieuws over Niklas #Moisander en Sampdoria. #opvallend #Ajax reageer retweet
![]()
Telegraaf, verder niks boeiendsquote:Hoewel Nick Viergever de geschorste Moisander zondag tegen Go Ahead Eagles meer dan behoorlijk verving, zal Ajax de markt op gaan voor een extra linksbenige verdediger.![]()
Lijkt me vrij logisch, aangezien Denswil er ook al vandoor isquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Telegraaf, verder niks boeiends![]()
Lijkt me dat hij op het salaris doelt. 6 miljoen in 3 jaar is aardig wat voor een speler van het niveau Moisander.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Telegraaf, verder niks boeiends![]()
Ja, er moet wel een lcv bij. Maar wie? Marc kennende zal het wel een Rajkovic worden of Botteghin of zo. Nuytinck, nog zo één.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Waar haal je dat vandaan? Inclusief transfersom hebben we per jaar dus zo'n 3,5 miljoen afgeschreven op een modale verdediger. Prutsers.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij op het salaris doelt. 6 miljoen in 3 jaar is aardig wat voor een speler van het niveau Moisander.
Dat gaat hij bij Sampdoria verdienen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Inclusief transfersom hebben we per jaar dus zo'n 3,5 miljoen afgeschreven op een modale verdediger. Prutsers.![]()
Ach so, mooie deal voor hem dan. Jammer dat het vorig jaar al niet kon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat gaat hij bij Sampdoria verdienen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Moisander is van het niveau dat clubs niet bepaald staan te springen om een transfersom te betalenquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach so, mooie deal voor hem dan. Jammer dat het vorig jaar al niet kon.![]()
Voor Moisander is het een mooie club. Hoogst haalbare. Vond hem op zich wel ok spelen, had zijn nut. Niet echt rouwig dat hij weg gaat.
Zal me trouwens niets verbazen dat Marc niets er voor terug haalt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Is Kees Luijckx niet linksbenig ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Inclusief transfersom hebben we per jaar dus zo'n 3,5 miljoen afgeschreven op een modale verdediger. Prutsers.Ik ben inmiddels overleden![]()
5 ster potentie!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maxwell, Nigel de Jong en Eder Balanta halen.
#fmleef #dromenmag![]()
Nigel de Jong zou top zijn maar onhaalbaar, die heeft nog zoveel keus waar hij minimaal 3 keer zoveel kan pakkenquote:![]()
Heitinga en De Jong terug. Van der Vaart zou ik ook nog wel een hele toffe zet vinden om die jonkies bij de hand te nemen, al zit die qua voorkeurspositie wel Klaassen, Sinkgraven en Andersen in de weg...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
afwisselen kan geen kwaad, die jongetjes kunnen nog geen 3 wedstrijden per week spelen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga en De Jong terug. Van der Vaart zou ik ook nog wel een hele toffe zet vinden om die jonkies bij de hand te nemen, al zit die qua voorkeurspositie wel Klaassen, Sinkgraven en Andersen in de weg...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van der Vaart kan niet eens één wedstrijd per week spelen
Misschien als valse spits, zoals Schone nu.![]()
zondag eredivisiequote:Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef PicoMMP het volgende:
Daar naast spelen we nooit drie keer in de week.
woensdag CL of EL
zaterdag eredivisie
plausibelFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
EL is altijd op donderdag. In dat geval spelen we op zo-do-zo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zondag eredivisie
woensdag CL of EL
zaterdag eredivisie
plausibel
Dit seizoen in de CL:
Za (Heracles) - wo (Psg) - zo (Feyenoord)
Za (NAC) - di (Apoel) - zo (Pec)
Zo (Twente) - di (Barça) - zo (gae)
Za (Dordrecht) - wo (Barça) - zo (Cambuur)
Za (Heerenveen) - di (psg) - zo (ADO)
Za (Willem II) - wo (apoel) - zo (Utrecht)
Na een CL wedstrijd speelden we dus altijd op een zondag en daarvoor 5/6 keer op zaterdag.![]()
ik zei plausibel niet keiharde waarheid.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
EL is altijd op donderdag. In dat geval spelen we op zo-do-zo.
Dit seizoen in de CL:
Za (Heracles) - wo (Psg) - zo (Feyenoord)
Za (NAC) - di (Apoel) - zo (Pec)
Zo (Twente) - di (Barça) - zo (gae)
Za (Dordrecht) - wo (Barça) - zo (Cambuur)
Za (Heerenveen) - di (psg) - zo (ADO)
Za (Willem II) - wo (apoel) - zo (Utrecht)
Na een CL wedstrijd speelden we dus altijd op een zondag en daarvoor 5/6 keer op zaterdag.
ik hoop dat je wel begrijp wat ik bedoelde met afwisselenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niets plausibel aan. KNVB zal nooit zo-wo-za doen. En met de EL op donderdag al helemaal niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zei plausibel niet keiharde waarheid.
ik hoop dat je wel begrijp wat ik bedoelde met afwisselen
Ik begrijp wat je bedoelt met afwisselen, maar dat kan dus al met de huidige spelers (en straks Nouri en Donny erbij helemaal).
Met ons huidige systeem heb je niets aan van der Vaart op het middenveld. Mist gewoon loopvermogen. Die houdt dat amper een uur vol, als hij al niet is uitgevallen met een blessure.
Prima als 9 of 10.![]()
wel mee eens jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niets plausibel aan. KNVB zal nooit zo-wo-za doen. En met de EL op donderdag al helemaal niet.
Ik begrijp wat je bedoelt met afwisselen, maar dat kan dus al met de huidige spelers (en straks Nouri en Donny erbij helemaal).
Met ons huidige systeem heb je niets aan van der Vaart op het middenveld. Mist gewoon loopvermogen. Die houdt dat amper een uur vol, als hij al niet is uitgevallen met een blessure.
Prima als 9 of 10.
ben ook geen voorstander van vd vaart
maar een heitinga of maxwell juich ik wel toeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heitinga heb je echt geen kloot aanquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wel mee eens ja
ben ook geen voorstander van vd vaart
maar een heitinga of maxwell juich ik wel toe![]()
is niet slechter dan veltman of moissanderquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Heitinga heb je echt geen kloot aan
een stuk beterFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is niet slechter dan veltman of moissander
een stuk beter
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb je Heitinga zien voetballen de afgelopen jaren? Moisander is beter.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is niet slechter dan veltman of moissander
een stuk beter![]()
Van der Vaart als spits kan nog wel. Maar vraag me af of hij dat wil en of hij niet gewoon in Duitsland wil blijven. Sylvie zit daar ook goed toch?
Ik ben verder geen fan van Veltman, maar ik betwijfel of Heitinga echt beter is. Ben toch bang dat hij het druk genoeg zal hebben met zijn eigen spel en zodoende weinig kan overbrengen op de jonkies.
Maxwell is zeer welkom. Hipster Boily weg.![]()
Je weet dat VDV en Sylvie echt al bijna 3 jaar gescheiden zijn he?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:24 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Vaart als spits kan nog wel. Maar vraag me af of hij dat wil en of hij niet gewoon in Duitsland wil blijven. Sylvie zit daar ook goed toch?
Ik ben verder geen fan van Veltman, maar ik betwijfel of Heitinga echt beter is. Ben toch bang dat hij het druk genoeg zal hebben met zijn eigen spel en zodoende weinig kan overbrengen op de jonkies.
Maxwell is zeer welkom. Hipster Boily weg.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef iPat het volgende:
[..]
Je weet dat VDV en Sylvie echt al bijna 3 jaar gescheiden zijn he?
quote:Cruijff, Sneijder, Nouri!
Datum 12 februari 2015
Jasper Cillessen, Lasse Schöne en Davy Klaassen zijn voor de meeste voetballiefhebbers niet meer dan idolen. Voor de 17-jarige Abdelhak Nouri niet. Voor hem zijn het collega’s. Hij traint namelijk al regelmatig met het eerste elftal van Ajax mee.
Het talent van Abdelhak komt niet uit de lucht vallen. Toen tv-persoonlijkheid en voetbalanalist Hugo Borst hem als 11-jarig manneke zag voetballen sprak hij al over de toekomstige '10' van Ajax. Een paar jaar later deed Henk Spaan, columnist bij Het Parool, daar nog een schepje bovenop door het talent te vergelijken met Johan Cruijff. Scholieren.com is te gast op trainingscomplex De Toekomst en spreekt met de zo bewierookte voetballer.
Relaxed loopt hij, in voetbalbroekje en hoog opgetrokken sokken, de kantine binnen alvorens hij een paar mensen netjes een hand geeft. Kort daarna zitten we tegenover elkaar. Een dag voor onze ontmoeting brengt Ajax de lijst van spelers naar buiten die de club het komende halfjaar Europees mogen vertegenwoordigen. Abdelhak reageert nuchter als ik hem hiermee feliciteer. "Het kwam als een verrassing en natúúrlijk hoop ik daadwerkelijk in actie te komen, maar dat moet stap voor stap."
Niet eten, wel sporten
De naam verraadt het al een beetje. Abdelhak heeft Marokkaanse roots en is ook moslim. Iets wat mij slopend zou lijken tijdens intensief sporten - de ramadan - geeft Abdelhak naar eigen zeggen weinig problemen. "Ik ben zo bezig met het voetbal, dat ik het eigenlijk niet merk. Pas na een wedstrijd of een training kak ik een beetje in."
Op zijn leeftijd zitten de meeste jongens nog gewoon in de schoolbanken. Abdelhak liet, tijdens zijn diploma-uitreiking, voor de camera’s van Ajaxtv al eens weten dat hij school als niet meer dan een plan B ziet. "In de klas werd ik een beetje onderschat door mijn medeleerlingen. Sommigen dachten dat ik het niet zou halen, omdat ik door mijn sport meer dan eens afwezig was", vertelt hij. "Op mijn school werd er goed omgesprongen met mijn situatie; toetsen mocht ik bijvoorbeeld eerder maken."
Wanneer ik hem vraag wat voor leerling hij was in de klas, verschijnt er een flauwe glimlach op zijn gezicht. "Ik was niet zo’n druktemaker hoor, ik observeerde liever. Genieten van wat anderen uithalen haha."
Voorlopig geen overstap
Vorig jaar vertrok Mink Peeters, een andere Ajaxjeugdspeler, naar de jeugdopleiding van Real Madrid. Onder meer Johan Cruijff uitte kritiek op deze overgang. Uit Abdelhaks reactie begrijp ik dat hij de overstap ook niet helemaal begreep. "Ik had de overstap zelf niet gemaakt nee. Niet op deze leeftijd. Natuurlijk is Real Madrid een absolute topclub, maar ik ben voorlopig op m’n plek bij Ajax."
Dan ga ik even in de fout, ik stel mijn volgende vraag al mompelend en daardoor onverstaanbaar. Abdelhak fronst even, en zegt dan "wat zegt u?" Enigszins verbaasd over het feit dat een 17-jarige voetballer, die de wereld aan zijn voeten heeft liggen, zijn één jaar oudere interviewer met 'u' aanspreekt vervolg ik het gesprek. We hebben het over de jeugdopleiding van Ajax, die volgens onder andere Wesley Sneijder 'hard' zou zijn en mentale weerbaarheid zou vragen. Volgens Abdelhak valt dat wel mee. "Ik voetbal hier al een hele tijd, maar het is niet zo dat ik geen kind heb kunnen zijn ofzo. Gelukkig heb ik ook tijd voor vrienden en andere dingen buiten het voetbal."
Geen patatjes meer
Als ik zo rondkijk in de Ajaxkantine, zie ik de jeugdvoetballers logischerwijs eigenlijk alleen maar aan de gezonde hap. Maar hoe is dat buiten de club? "Voorheen at ik ook nog weleens eens patatje, maar dat heb ik vorig jaar eigenlijk afgezworen. Ik krijg steeds meer begeleiding vanuit de club. Vaak krijg ik een soort eetschema op papier, en dat papier geef ik eigenlijk rechtstreeks aan mijn moeder haha."
Dan halen we de actualiteit aan. Nu het wat minder gaat met Ajax beginnen er geluiden van kritiek te klinken, zo zou er te weinig body op het veld staan. Abdelhak, zelf ook geen zwaargewicht, kijkt enigszins schuldbewust naar z’n tengere rechterarm. "Natuurlijk doen wij aan krachttraining, zelf zit ik vier keer per week in het krachthonk. Maar ik geloof niet dat dit het hele probleem is, ikzelf ben bijvoorbeeld een speler die de duels voor moet zijn, in plaats van ze te winnen."
Dan is onze tijd op. Ik bedank Nouri voor het gesprek en bedenk mij dat wanneer ik hem een volgende keer zie, het waarschijnlijk in de Amsterdam ArenA is. Hij draait zijn hoofd nog een keer om en zegt lachend dat hij meteen weer de sportschool ingaat.
http://www.scholieren.com/blog/5165/cruijff-sneijder-nouri![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef iPat het volgende:
[..]
Je weet dat VDV en Sylvie echt al bijna 3 jaar gescheiden zijn he?Ze zijn gescheiden ja. En?quote:
Dan weten jullie dus ook dat zij een omgangsregeling hebben wat betreft Damian. Sylvie moet namelijk in de buurt van Rafael wonen.Als je samen kinderen hebt, blijf je eeuwig verbonden. Of financieel, of met een omgangsregeling voor je kinderen.quote:Sylvie treurt niet om einde relatie
Deze week werd bekend dat Sylvie Meis en de 30-jarige New Yorker Samuel Deutch alweer uit elkaar zijn. De diva ging niet in op de reden van de breuk. In Duitsland vinden ze het maar gek: "Waarom kan zij geen man vinden?"
Sylvie Meis lijkt er niet erg rouwig om dat alwéér, na slechts een paar maanden, een einde kwam aan een nieuwe liefde. Zoals Privé woensdag onthulde was haar nog prille relatie met de Amerikaanse investmentbanker Samuel Deutch in zwaar weer terecht gekomen. De 6100 kilometer die hen bleef scheiden, speelden hun parten. De afstand tussen New York, waar hij zijn business heeft, en Hamburg, waar zij moet blijven vanwege de regeling met zoon Damian en haar ex-man Rafael van der Vaart, was te groot.![]()
Praat niet zo dom wijsneus, hij zegt slechts dat ze al een tijdje gescheiden zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien dus even nadenken voor je een betweterig antwoordje wilt produceren.![]()
Er valt altijd een mouw aan te spelden. Er kan een nieuwe regeling komen. Afstand Amsterdam hamburg is ook weer niet zo groot als New York en hamburg![]()
Heitinga kan niet eens voetballen , vandaar altijd vaste tribuneklantquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je Heitinga zien voetballen de afgelopen jaren? Moisander is beter.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, nutteloze bijdrage derhalve.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Praat niet zo dom wijsneus, hij zegt slechts dat ze al een tijdje gescheiden zijn.![]()
Van der Wiel heeft een huisje gekocht vlakbij mij.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Amstelveen.dhtmlquote:Zover bekend heeft Gregory geen hypotheek nodig.![]()
![]()
Daarom liever 1 goeiequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Heitinga heb je echt geen kloot aan![]()
Heitinga zou in NL nog prima mee kunnen hoor, het is niet dat ie ineens alles verleerd is. Volgens mij was hij in zijn eerste seizoen bij Everton ook nog gewoon tot beste speler gekozen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit, snap ook niet waarom enkelen hier beweren dat hij slechter zou zijn als die kneuzen wat we nu hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga zou in NL nog prima mee kunnen hoor, het is niet dat ie ineens alles verleerd is. Volgens mij was hij in zijn eerste seizoen bij Everton ook nog gewoon tot beste speler gekozen.![]()
Omdat hij niet speelt maar wel ouder wordt, maw is een gokquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, snap ook niet waarom enkelen hier beweren dat hij slechter zou zijn als die kneuzen wat we nu hebben.![]()
Heitinga was in zijn tijd bij Ajax al een twijfelgevalletje, het is nu helemaal niks meer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij had wel een sterk laatste seizoen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
Heitinga was in zijn tijd bij Ajax al een twijfelgevalletje, het is nu helemaal niks meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Morendo op 12-02-2015 15:32:29 ]Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Na dat eerste seizoen goed voor 3 of 4 misrekeningen per wedstrijdquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga zou in NL nog prima mee kunnen hoor, het is niet dat ie ineens alles verleerd is. Volgens mij was hij in zijn eerste seizoen bij Everton ook nog gewoon tot beste speler gekozen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ga weg aubquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga zou in NL nog prima mee kunnen hoor, het is niet dat ie ineens alles verleerd is. Volgens mij was hij in zijn eerste seizoen bij Everton ook nog gewoon tot beste speler gekozen.![]()
![]()
![]()
Ik denk wel dat Overmars eerder aan Heitinga denkt dan aan Eder Balanta of zo.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Waarom zou je een oud-speler die tot 2012 nog basisklant bij Oranje was niet in een mentorrol terug willen? Ervaring is echt van doorslaggevend belang, zeker met de puppies die er nu rondlopen... en hij loopt qua ontwikkeling ook echt niemand in de weg.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
Heitinga was in zijn tijd bij Ajax al een twijfelgevalletje, het is nu helemaal niks meer.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Omdat hij het niveau niet aankan. Dan kan je beter een jongen van 26 ergens vandaan trekken die wel het niveau aankanquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zou je een oud-speler die tot 2012 nog basisklant bij Oranje was niet in een mentorrol terug willen? Ervaring is echt van doorslaggevend belang, zeker met de puppies die er nu rondlopen... en hij loopt qua ontwikkeling ook echt niemand in de weg.![]()
Mits hij niet te gortige salariseisen heeft mag hij van mij ook wel komen. Maar dan moet hij wel cvm spelen, back-up. Hij is eigenlijk te langzaam voor een centrale verdediger.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zou je een oud-speler die tot 2012 nog basisklant bij Oranje was niet in een mentorrol terug willen? Ervaring is echt van doorslaggevend belang, zeker met de puppies die er nu rondlopen... en hij loopt qua ontwikkeling ook echt niemand in de weg.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat hij in Engeland niet meer mee zou kunnen wil niet zeggen dat hij in NL zou verzuipen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat hij het niveau niet aankan. Dan kan je beter een jongen van 26 ergens vandaan trekken die wel het niveau aankanOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Het was een training zonder de geblesseerde Ricardo van Rhijn. De rechtsback liep in de wedstrijd bij Go Ahead Eagles klachten op aan zijn linker enkel. Verder waren Ricardo Kishna en Lucas Andersen niet bij de groepstraining. Zij lagen ziek op bed.quote:Het goede nieuws was dat Davy Klaassen en Thulani Serero volledig meetrainden met de groep.
Zij lieten zich gelijk weer horen tijdens de verschillende oefeningen en hadden goede acties in huis.
Fischer.![]()
![]()
Hij kan bij Hertha BSC niet eens meequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hij in Engeland niet meer mee zou kunnen wil niet zeggen dat hij in NL zou verzuipen...![]()
Duitsland en Engeland zijn wel iets andere competities dan NL he... ik zou het risico best willen nemen, het is niet dat er heel veel andere alternatieven voor handen zijn, zeker niet die startklaar in de basis kunnen beginnen en bekend zijn met de Ajax-speelstijlquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij kan bij Hertha BSC niet eens meeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De eredivisie was zijn top, en zelfs daar kon hij zich soms maar nauwelijks handhaven. Nu is het gewoon klaar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat een geschiedvervalsing. We blijven het wel hebben over iemand die de finale van een WK heeft gespeeld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:52 schreef Mani89 het volgende:
De eredivisie was zijn top, en zelfs daar kon hij zich soms maar nauwelijks handhaven. Nu is het gewoon klaar.
Fair enough, hij was wel de partner van Mathijsen die er inmiddels echt geen kut meer van kan. Daarom zeg ik ook: back-up verdedigende middenvelder. Gewoon in plaats van Zimling.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
We kunnen allemaal zien hoe goed Zimling het doet. Overigens is de Ajax-speelstijl geen begrip meer en zijn er echt tientallen alternatieven als je een fatsoenlijke scouting hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Duitsland en Engeland zijn wel iets andere competities dan NL he... ik zou het risico best willen nemen, het is niet dat er heel veel andere alternatieven voor handen zijn, zeker niet die startklaar in de basis kunnen beginnen en bekend zijn met de Ajax-speelstijl![]()
Dat heeft Edson Braafheid ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een geschiedvervalsing. We blijven het wel hebben over iemand die de finale van een WK heeft gespeeld.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Die inmiddels Totti verstoten heeft als de voetbalkoning van Rome, dus je punt...quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik geloof gewoon niet dat hij slechter zou zijn dan Veltman, Moisander of Van der Hoorn. Desnoods neem je hem in de vorm van een Poulsen rol.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij niet speelt maar wel ouder wordt, maw is een gok![]()
Eder speelt Dan ook in een betere competitiequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:33 schreef Morendo het volgende:
Ik denk wel dat Overmars eerder aan Heitinga denkt dan aan Eder Balanta of zo.RED ONS HENNIEGOD![]()
Alleen was Poulsen nog van toegevoegde waarde op het veld. Heitinga is dat gewoon NIET.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat hij slechter zou zijn dan Veltman, Moisander of Van der Hoorn. Desnoods neem je hem in de vorm van een Poulsen rol.
Maar sommige mensen hier geloven blijkbaar nog in sprookjes.![]()
Dat is hij wel, zelfs op zijn top was hij bijvoorbeeld niet onomstreden in Oranje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat hij slechter zou zijn dan Veltman, Moisander of Van der Hoorn. Desnoods neem je hem in de vorm van een Poulsen rol.BFF met GGMM![]()
Wie was toen zijn concurrent eigenlijk? Ooijer?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is hij wel, zelfs op zijn top was hij bijvoorbeeld niet onomstreden in Oranje.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
En Mathijsen dacht ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie was toen zijn concurrent eigenlijk? Ooijer?BFF met GGMM![]()
Dat was zijn partner in crime, anyway. Ik heb het opgezocht, dit was de selectie toentertijd (WK 2010) qua verdediging:quote:Dat je daarmee de finale hebt gehaald is niets minder dan een wereldwonder.quote:Verdediging: John Heitinga (Everton) (3), Gregory van der Wiel (Ajax) (2), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord) (5), Joris Mathijsen (HSV) (4), André Ooijer (PSV) (13), Khalid Boulahrouz (Stuttgart) (12) en Edson Braafheid (Bayern München) (15)Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Hebben dan ook alleen tegen Brazilië een goede wedstrijd gespeeldquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was zijn partner in crime, anyway. Ik heb het opgezocht, dit was de selectie toentertijd (WK 2010) qua verdediging:
[..]
Dat je daarmee de finale hebt gehaald is niets minder dan een wereldwonder., bizar WK was dat
![]()
Meh. Verdedigend speelden Mathijsen en Heitinga toen echt een wereld WK al kwam dat ook wel door het blok ervoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hebben dan ook alleen tegen Brazilië een goede wedstrijd gespeeld, bizar WK was dat
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Van der Wiel, Gio, Stekelenburg, De Jong en Van Bommel waren ook in bloedvorm toen dat scheelt ook een hoop voor een centraal duo.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was zijn partner in crime, anyway. Ik heb het opgezocht, dit was de selectie toentertijd (WK 2010) qua verdediging:
[..]
Dat je daarmee de finale hebt gehaald is niets minder dan een wereldwonder.![]()
En tegen Brazilië speelde Ooijer opeens nog een goede wedstrijdquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Verdedigend speelden Mathijsen en Heitinga toen echt een wereld WK al kwam dat ook wel door het blok ervoor.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
En tegen Brazilië speelde Ooijer opeens nog een goede wedstrijd
Dat was best wel grappig, ja. Die had toen niet eens een club geloof ik.![]()
True. Poulsen rol.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mits hij niet te gortige salariseisen heeft mag hij van mij ook wel komen. Maar dan moet hij wel cvm spelen, back-up. Hij is eigenlijk te langzaam voor een centrale verdediger.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien dus even nadenken voor je een betweterig antwoordje wilt produceren.
In de eerste helft had Brazilië toen de wedstrijd ook gewoon al moeten beslissen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hebben dan ook alleen tegen Brazilië een goede wedstrijd gespeeld, bizar WK was dat
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt ja.. ze werden toen echt compleet weggespeeld. Die redding van Stekelenburg was wel echt fantastischquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de eerste helft had Brazilië toen de wedstrijd ook gewoon al moeten beslissen.![]()
![]()
Tegen Brazilië was gewoon een geweldige wedstrijd omdat ze door een bal door het midden op achterstand kwamen en het de eerste helft echt compleet kansloos was. Om dan door 2 goals (kopbal van de kleinste man op het veld) toch nog te winnen was gewoon geweldig.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Laten we hopen dat Veltman zich snel ontpopt als een nieuwe Vertonghen, anders krijgen we nog veel goals om de oren![]()
![]()
Vertonghen was op zijn 23e al wel een stuk verder dan Veltman.. maar Vertonghen was dan ook al wel een groter talent.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:11 schreef Vermecelli het volgende:
Laten we hopen dat Veltman zich snel ontpopt als een nieuwe Vertonghen, anders krijgen we nog veel goals om de oren![]()
Veltman is de nieuwe Jaap Stam.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vertonghen was op zijn 23e al wel een stuk verder dan Veltman.. maar Vertonghen was dan ook al wel een groter talent.![]()
Gras is groen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman is de nieuwe Jaap Stam.![]()
Op dat schot van kaka ja, die iedereen al teldequote:Op donderdag 12 februari 2015 19:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Klopt ja.. ze werden toen echt compleet weggespeeld. Die redding van Stekelenburg was wel echt fantastisch![]()
Toen speelde fucking ooijer nog voor mathijsen
hhhhh![]()
http://foxsports.nl/video(...)aining-gedragen.html
Oke, even serieus. Hoeveel heeft deze grap gekost?![]()
Vrijwel alles lijkt me.quote:Ajax-middenvelder Niki Zimling verliet vrijdagochtend geblesseerd de training. Het is nog niet duidelijk wat de Deen precies mankeert.![]()
Nee man. Tegen Uruguay was de enige wedstrijd die oke was. Tegen Brazilie was het complete mazzel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
was een goeie 2 e helft, de enige van dat hele WK, maar ook het laatste WK laat zien dat je 1 wereldtopper en 7 verdedigend ingestelde spelers heel ver kan komenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee man. Tegen Uruguay was de enige wedstrijd die oke was. Tegen Brazilie was het complete mazzel.![]()
Daar gaat de tweede plaatsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
En een goed spelende Vlaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
was een goeie 2 e helft, de enige van dat hele WK, maar ook het laatste WK laat zien dat je 1 wereldtopper en 7 verdedigend ingestelde spelers heel ver kan komen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
had allemaal met de kleine ruimtes te maken, dan lijken verdedigers opeens goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En een goed spelende Vlaar.![]()
Ja maar hij speelde ook wel echt aardig. Natuurlijk is het veel gemakkelijker dan 50 meter voor de goal verdedigen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
had allemaal met de kleine ruimtes te maken, dan lijken verdedigers opeens goed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is waar maar er waren er wel meer die boven hun kunnen speelden, toch knap van Louis, dat heeft hij bij ManU nog niet voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar hij speelde ook wel echt aardig. Natuurlijk is het veel gemakkelijker dan 50 meter voor de goal verdedigen.![]()
![]()
Inderdaad, nu worden we alsnog kampioen.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Het was eigenlijk een grapje, maar fijn dat je er zo serieus op ingaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer, proberen jullie eerst maar eens 1e te worden![]()
Ipv van Rhijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef TheArt het volgende:
De Boer zegt dat Tete in de basis start tegen Twente.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nu durf ik er wel vanuit te gaan dat PSV kampioen wordt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
was hij ook gehaald voor 3 maanden? of is NAC niet blij met dit bericht?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
#SWEK #YOLO #GoedindekleedkamerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij gewoon tot einde seizoen opquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was hij ook gehaald voor 3 maanden? of is NAC niet blij met dit bericht?amateurbasis
![]()
![]()
Aardige gozer wel, een maat van mij is goed bevriend met hem, dus zie hem regelmatig ook daar. Aller aardigste gozer wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon tot einde seizoen opamateurbasis
Het lollige vind ik nog dat De Zeeuw maar wat roeptquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
#SWEK #YOLO #Goedindekleedkamer![]()
?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Het lollige vind ik nog dat De Zeeuw maar wat roept![]()
Zo goed staat hij er financieel helemaal niet voor, hij heeft het geld van een contract hard nodig. Voor de rest kan hij namelijk ook niks.quote:![]()
Zijn vrouw is wederom genomen door Waterman en Donk. Die woede moet er nu even uit.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wel een bazenreactie richting zo'n gozer... daar kan Robin Haase nog wel een punt aan zuigenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
#SWEK #YOLO #Goedindekleedkamer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
http://nos.nl/artikel/201(...)e-cursus-volgen.htmlquote:Jaap Stam krijgt van de KNVB de kans om in aangepaste vorm het hoogste trainersdiploma te halen. De voetbalbond gaat binnenkort met de 67-voudig international om de tafel om een 'opleidingstraject op maat' te ontwikkelen.
Stam, trainer van Jong Ajax, stopte eind vorig jaar met de cursus betaald voetbal omdat hij zich niet meer voor klassikale lessen kon motiveren. ""Het was niet echt mijn ding", zei Stam toen. "Bijeenkomsten, dagen met elkaar zitten in een klaslokaal, alles volgen. Ik voelde me daar niet prettig bij."
De KNVB vindt dat de oud-topverdediger op basis van zijn verleden in aanmerking komt voor een cursus op maat.![]()
goede zaakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)e-cursus-volgen.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo kan Stam misschien nog sneller zijn droomtransfer naar Milan afdwingenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)e-cursus-volgen.htmlRED ONS HENNIEGOD![]()
GA EENS VOETBALLEN MAN!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel een bazenreactie richting zo'n gozer... daar kan Robin Haase nog wel een punt aan zuigen![]()
Jij bent z'n accountant? Of z'n moeder?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo goed staat hij er financieel helemaal niet voor, hij heeft het geld van een contract hard nodig. Voor de rest kan hij namelijk ook niks.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Beide gelukkig niet, maar ik hoor wel eens watquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent z'n accountant? Of z'n moeder?![]()
Nou ok dan, we geloven je.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Beide gelukkig niet, maar ik hoor wel eens watReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ah, van de vriend van je moeder die een neefje heeft die bevriend is met de buurjongen van De Zeeuw gehoord zeker. Goed man.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Beide gelukkig niet, maar ik hoor wel eens watAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Aan jou om het te geloven of niet, maar het lijntje is wel wat korter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, van de vriend van je moeder die een neefje heeft die bevriend is met de buurjongen van De Zeeuw gehoord zeker. Goed man.![]()
Staat nu 86,5 miljoen op de bank.quote:Ajax presenteert halfjaarcijfers
Ajax heeft vrijdagavond de halfjaarcijfers bekendgemaakt. De club heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2014/2015 een netto winst van ¤ 28,3 miljoen geboekt.
HALFJAARCIJFERS AFC AJAX NV PER 31 DECEMBER 2014
Kerncijfers
• Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2014/2015 een netto winst van
¤ 28,3 miljoen geboekt. Een stijging van ¤ 4,4 miljoen.
• Het operationele resultaat bedraagt ¤ 16,6 miljoen positief.
• Het saldo vergoedingssommen bedraagt ¤ 20,9 miljoen positief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van ¤ 5,6 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van ¤ 26,5 miljoen. Het resultaat vergoedingssommen betreft met name de transfers van Daley Blind, Siem de Jong en Kenneth Vermeer.
• De netto omzet is gedaald met ¤ 0,9 miljoen naar ¤ 64,9 miljoen.
• De totale bedrijfslasten bedragen ¤ 48,3 miljoen, een daling van ¤ 0,4 miljoen.
• Het totaal eigen vermogen stijgt met ¤ 28,3 miljoen naar ¤ 116,4 miljoen, 69,8% van het balanstotaal.
• De selectie van het eerste elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 7 contractspelers verhuurd, 2 spelers gehuurd en hebben 39 spelers een jeugdcontract.
De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2014 tot en met 31 december 2014 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2013 tot en met 31 december 2013.
Persbericht halfjaarcijfers 2014/2015![]()
MESSI NAAR AJAXquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat nu 86,5 miljoen op de bank.What Would Goku Do![]()
komt door Zimlingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
De netto omzet is gedaald met ¤ 0,9 miljoen naar ¤ 64,9 miljoen.Flopshow
BESTUUR TEGEN DE MUUR![]()
Potverdorie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat nu 86,5 miljoen op de bank.![]()
Je zou toch haast hopen dat ze nu eens een kwaliteitsinjectie geven in de zomer.
Zal wel niet. En maar sparen tot je zoveel geld hebt om Messi te kopen, maar heb je al je supporters al weggejaagd met je vreselijk kuttyfusspelOh.![]()
Netto gaat voor Ibrahimovicquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je zou toch haast hopen dat ze nu eens een kwaliteitsinjectie geven in de zomer.
Zal wel niet. En maar sparen tot je zoveel geld hebt om Messi te kopen, maar heb je al je supporters al weggejaagd met je vreselijk kuttyfusspelGenot
![]()
Ibrahimovic, Maxwell, de Jong en nog een toppertje centraal achterin zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Netto gaat voor IbrahimovicGenot
CL winst here we comeOh.![]()
tja je gaat er niet voor je plezier zitten tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel minder seizoenskaarten verkocht namelijk. Dat moet toch iets zeggen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Siem terugquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ibrahimovic, Maxwell, de Jong en nog een toppertje centraal achterin zetten.
CL winst here we come![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cilgod
Van Rhijn - Veltman - Vertonghen - Maxwell
Nigel de Jong
Klaassen - VDV
El-Ghazi - Milik - Kishna
Bank: Onana - Tete - Riedewald - Bazoer - Andersen - Muric - Zivkovic
Genot
Maar ja, Vertonghen komt niet huehue![]()
Frank is een struisvogelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ach volgens Frank spelen we als we in vorm zijn heel dominant en aantrekkelijk voetbal.
Jammer dat we dan al 4 jaar niet in vorm zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Van der Vaart hoef ik niet op het middenveld te zien. Een ervaren VM en Klaassen en Sinkgraven/Andersen ervoor is gewoon een prima middenveld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cilgod
Van Rhijn - Veltman - Vertonghen - Maxwell
Nigel de Jong
Klaassen - VDV
El-Ghazi - Milik - Kishna
Bank: Onana - Tete - Riedewald - Bazoer - Andersen - Muric - Zivkovic
Genot
Maar ja, Vertonghen komt niet huehueOh.![]()
Raf is/was mijn idoolquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart hoef ik niet op het middenveld te zien. Een ervaren VM en Klaassen en Sinkgraven/Andersen ervoor is gewoon een prima middenveld.
Sinkgraven/Andersen zou ik ook toejuichen. Zolang er maar wat meer creativiteit en snelheid in het spel zit![]()
Het is nu vaak vooral te slap allemaal. Nog een paar echte strijders achterin met kwaliteit en ervaring en dit team is prima hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raf is/was mijn idool
Sinkgraven/Andersen zou ik ook toejuichen. Zolang er maar wat meer creativiteit en snelheid in het spel zitOh.![]()
Oh nu ineens welquote:Ajax versterkt zich komend seizoen met één of meerdere gelouterde krachten op het middenveld of in de aanval. "Ik vind dat we een ervaren man moeten binnenhalen”, zegt Frank de Boer, die een belangrijke stem heeft in het aankoopbeleid. "Nee, of we ons voor de Champions League plaatsen maakt niet uit. Er worden sowieso spelers aangetrokken”, antwoordt hij desgevraagd.
Hoewel verdediger Niklas Moisander naar Sampdoria vertrekt, hoeft het brok routine wat De Boer betreft niet in de defensie te komen. "Als je de leeftijden van de huidige spelers op het middenveld bekijkt, is Davy met zijn 22 jaar verreweg de oudste. En wat heb je voorin qua ervaring als Lasse Schöne vertrekt? Voor die linies kijken we."
Er worden geen last-minute aankopen gedaan. "Natuurlijk zijn we al met de versterkingen bezig. Dat kan niet op het laatste moment, omdat we voor iedereen snel duidelijkheid willen. Aan het einde van het seizoen willen we de selectie klaar hebben.”En waarom geen ervaren verdediger?
![]()
Van der Hoorn wordt gezien als de ervaren verdediger.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh nu ineens welEn waarom geen ervaren verdediger?
![]()
Serero is ouder dan Klaassen tochquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh nu ineens welEn waarom geen ervaren verdediger?
![]()
zou geweldig zijn maar ook onhaalbaar, tenzij je iets met tekengeld kan doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:57 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Ik hoop zo op Nigel de Jong. Zo'n type missen we gewoon.![]()
Hoezo onhaalbaar? Milan is helemaal niks en de echte topclubs zullen niet meer voor hem komen. Ajax is een prima club voor hem. Dan betalen ze maar een keer wat meer aan salaris hoor, dit is een aankoop die we echt hard nodig hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou geweldig zijn maar ook onhaalbaar, tenzij je iets met tekengeld kan doen![]()
Moet de speler zelf ook willen en dat lijkt me bij de jong niet. Die gaat denk ik liever naar een subtopper in de BPLquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Hoezo onhaalbaar? Milan is helemaal niks en de echte topclubs zullen niet meer voor hem komen. Ajax is een prima club voor hem. Dan betalen ze maar een keer wat meer aan salaris hoor, dit is een aankoop die we echt hard nodig hebben.![]()
Daarom, die kan nog bij zoveel clubs terecht en daar minimaal 2 miljoen netto pakkenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet de speler zelf ook willen en dat lijkt me bij de jong niet. Die gaat denk ik liever naar een subtopper in de BPL![]()
Ik wou dat die categorie spelers bij een vertrek dan ook niet meer zegt ooit terug te willen keren, want dat doet er uiteindelijk geen een
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jasper Cillessen
Joël Veltman
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Daley Sinkgraven
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Andre Onana
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Queensy Menig
Vermodelijke basiself:
----------------------Cil
----Tete Veltman Moisander Boilessen------------
-------------------Serero--------------------------------------
----------Klaassen Sinkgraven---------------------------
------El Ghazi Schöne Kishna--------------------------![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
[..]
Hoezo onhaalbaar? Milan is helemaal niks en de echte topclubs zullen niet meer voor hem komen. Ajax is een prima club voor hem. Dan betalen ze maar een keer wat meer aan salaris hoor, dit is een aankoop die we echt hard nodig hebben.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Waarom Schöne weer in de spits? Dat werkte de vorige keren ook totaal niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:27 schreef Brammess het volgende:
Jasper Cillessen
Joël Veltman
Niklas Moisander
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Daley Sinkgraven
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Arek Milik
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Andre Onana
Thulani Serero
Nick Viergever
Riechedly Bazoer
Queensy Menig
Vermodelijke basiself:
----------------------Cil
----Tete Veltman Moisander Boilessen------------
-------------------Serero--------------------------------------
----------Klaassen Sinkgraven---------------------------
------El Ghazi Schöne Kishna--------------------------Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
nu Serero weer terug is zou ik dat ook niet doenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom Schöne weer in de spits? Dat werkte de vorige keren ook totaal niet.![]()
Eens. Zo belachelijk vind ik dat altijd. Iedereen zegt dat standaard en niemand doet het omdat ze geld allemaal veel belangrijker vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik wou dat die categorie spelers bij een vertrek dan ook niet meer zegt ooit terug te willen keren, want dat doet er uiteindelijk geen een![]()
![]()
Omdat Frank het niet meer ziet zitten in Milik...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom Schöne weer in de spits? Dat werkte de vorige keren ook totaal niet.![]()
Terwijl anderen keer op keer mogen falen zonder erop afgerekend te worden. Ik noem Siggy en Andersen voor een lange tijd en Boilesen nog steeds. Frank is soms echt niet te volgen. En je kan nou niet zeggen dat Milik alleen zat te klooien. Hij kreeg in bepaalde wedstrijden geen fatsoenlijke bal omdat het hele elftal niet draaide.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Frank het niet meer ziet zitten in Milik...![]()
Als ze er echt vertrouwen in hadden gehad hadden ze hem al gekocht denk ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:56 schreef Heeinz het volgende:
Als Milik niet wordt gekocht word ik boos.
Tenzij er een andere echt goede spits bij komt.![]()
![]()
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:02 schreef Gruisman het volgende:
Als ze er echt vertrouwen in hadden gehad hadden ze hem al gekocht denk ik![]()
Ajax moet gewoon wat goede spelers kopen
Bale en Depay bijvoorbeeld
Anders wordt het niks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Guardadoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anders wordt het niks![]()
![]()
Hebben jullie nog wat leuks in jeugd wat wij kunnen kopen ? Dan is het probleem natuurlijk opgelostquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anders wordt het niks![]()
![]()
Bazoer is wel jullie beste spelerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wat leuks in jeugd wat wij kunnen kopen ? Dan is het probleem natuurlijk opgelost![]()
Maar ik Zou voor Paal gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 14-02-2015 13:45:51 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goede speler maar of hij nou 1 miljoen + per jaar waard is....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die maakt uiteindelijk wel het verschil![]()
als hij heel goed was speelde hij nog in Spanje, ik weet niet wat voor huurdeal ze hebben, als ze zijn hele salaris overnemen is het wel veel geld voor NL begrippen dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede speler maar of hij nou 1 miljoen + per jaar waard is....![]()
Het was niet sarcastisch. Vind het een geweldige spelerquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
die maakt uiteindelijk wel het verschil![]()
![]()
Ik ook hoor, ben benieuwd welke routiniers met kwaliteit er gaan komenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het was niet sarcastisch. Vind het een geweldige speler![]()
Volgens mijnheer Bart Sanders van Ajax1 is Ajax druk bezig met vd Vaart en hij denkt dat Huntelaar plan A is, en Milik plan B.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ben benieuwd welke routiniers met kwaliteit er gaan komen![]()
Hopelijk minimaal met een CV als die Poulsen had, dus ervaring op het allerhoogste niveau.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ben benieuwd welke routiniers met kwaliteit er gaan komen
Niet een speler van 30 die ooit eens bij NEC heeft gespeeld als beste clubOh.![]()
Vd Vaart zou nog wel kunnen omdat hij uit zijn contract loopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mijnheer Bart Sanders van Ajax1 is Ajax druk bezig met vd Vaart en hij denkt dat Huntelaar plan A is, en Milik plan B.
Dat van Huntelaar is natuurlijk onzin.Oh.![]()
Die zal binnenkort wel opgenomen worden die Bartquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mijnheer Bart Sanders van Ajax1 is Ajax druk bezig met vd Vaart en hij denkt dat Huntelaar plan A is, en Milik plan B.![]()
die van Arsenal 1 zijn al niksquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
We schijnen ook achter een verdediger van Arsenal 2 aan te zitten.![]()
Dat is wel fijn volgens Gijpquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt wel groot en sterk te zijn.![]()
Dat is Van der Hoorn ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt wel groot en sterk te zijn.![]()
Ach Hoorn is niet de beste verdediger die Ajax ooit heeft gehad maar die jongen heeft wel karakter en zich goed terug geknokt. Iets wat ik vooral mis bij Moisander![]()
![]()
Jammer dat hij dat karakter nooit laat zien in wedstrijden dan, waar hij keer op keer makkelijk word opzij gezet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Hoorn is niet de beste verdediger die Ajax ooit heeft gehad maar die jongen heeft wel karakter en zich goed terug geknokt. Iets wat ik vooral mis bij MoisanderOh.![]()
Moisander is, denk ik, iets teveel in zichzelf gaan geloven. Wat hij voor debiele teksten in de media heeft gegooid, de afgelopen weken, is gęnant.![]()
Zo slecht vind ik hem dit seizoen nog niet en hij kan niet veel beter. Veltman kan veel beter maar die heeft dit seizoen nog geen enkele wedstrijd uitgeblonken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat karakter nooit laat zien in wedstrijden dan, waar hij keer op keer makkelijk word opzij gezet.![]()
Zou trouwens wel doodzonde zijn als we de optie van Milik niet gaan lichten en dan weer een seizoen met Sigthorsson in de spits zeker
Oh.![]()
Van der Hoorn moeten we ook gewoon verkopen en dan maar een betere RCV halen die echt een concurrent is voor Veltman. Zal Joel ook goed doen denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik hem dit seizoen nog niet en hij kan niet veel beter. Veltman kan veel beter maar die heeft dit seizoen nog geen enkele wedstrijd uitgeblonken.Oh.![]()
Wat is de laatste goede verdediger geweest die we gekocht hebben? Escude en Grygera?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn moeten we ook gewoon verkopen en dan maar een betere RCV halen die echt een concurrent is voor Veltman. Zal Joel ook goed doen denk ik.![]()
![]()
Rob Wielaert natuurlijk. Was ook meteen een echte leider in het veld, topaankoop.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is de laatste goede verdediger geweest die we gekocht hebben? Escude en Grygera?Oh.![]()
Wat een onzin man, Veltman is niet eens beter dan Mickey.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn moeten we ook gewoon verkopen en dan maar een betere RCV halen die echt een concurrent is voor Veltman. Zal Joel ook goed doen denk ik.![]()
Sulejmani?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat een onzin man, Veltman is niet eens beter dan Mickey.Oh.![]()
Martin Drentquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
2 ervaren spelers ?
Ik zie kansen voor Lulring en Geert den Ouden![]()
Atoubaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is de laatste goede verdediger geweest die we gekocht hebben? Escude en Grygera?![]()
![]()
![]()
![]()
Mink Peeters was ook al een succesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bazoer is wel jullie beste speler
Maar ik Zou voor Paal gaan.![]()
![]()
Vooral PSV - uit was hij briljant.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rob Wielaert natuurlijk. Was ook meteen een echte leider in het veld, topaankoop.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Lekker wijzen de hele tijd als geforceerde leiderquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vooral PSV - uit was hij briljant.
Wel weer een duidelijk geval van dat leeftijd geen reet zegt over ervaringOh.![]()
Linkse terrorist Oleguer moest helemaal niks van dat Den Bosch spelertje hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker wijzen de hele tijd als geforceerde leider
Wel weer een duidelijk geval van dat leeftijd geen reet zegt over ervaringRED ONS HENNIEGOD![]()
twitter:AjaxA1watcher twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 15:17:35Nog 6 min te gaan tot de rust tussenstand 0-2 2 x el idrissi reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 15:14:18Gehoord op het Twentemiddenveld: "We kunnen wel druk zetten, maar dan worden we helemaal weggespeeld." Lijkt me duidelijk. #Ajaxjeugd reageer retweet
twente a1 vs ajax a1twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 15:24:16LIVE A1: Rust. Ajax leidt met 0-2, het voetbal is genieten! reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Linkse terrorist Oleguer moest helemaal niks van dat Den Bosch spelertje hebbenOleguer
![]()
Oh.![]()
Dat zal er wel uitgesloopt zijn als ze in het eerste komen dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AjaxA1watcher twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 15:17:35Nog 6 min te gaan tot de rust tussenstand 0-2 2 x el idrissi reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 15:14:18Gehoord op het Twentemiddenveld: "We kunnen wel druk zetten, maar dan worden we helemaal weggespeeld." Lijkt me duidelijk. #Ajaxjeugd reageer retweet
twente a1 vs ajax a1twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 14-02-2015 om 15:24:16LIVE A1: Rust. Ajax leidt met 0-2, het voetbal is genieten! reageer retweet
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal er wel uitgesloopt zijn als ze in het eerste komen dan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: