SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uhm ik ging er toch 1 aanmaken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
diefjequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verdedigend vind ik hem nog een tikkeltje kwetsbaar moet ik zeggen, dan lijkt hij minder actief en laat hij zijn man veel lopen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien tegen PSV eens goed op hem letten![]()
Volgens Jurriaan van Wessem wilde Genoa hem ook graag hebben en schijnt hij daar harder nodig te zijn. Al zegt het misschien wel wat dat hij weer naar een ploeg vertrekt waar ze een ex-verdediger als trainer hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt toch wel wat over de armoede van beide competities![]()
Wellicht een betere aankoop geweest dan Sinkgraven.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien tegen PSV eens goed op hem letten![]()
Logische competitie voor Moisander. Die houden daar wel van die spijkerharde verdedigers.
Oh wacht...![]()
Sinkgraven is gewoon een goeie aankoop maar hem erbij zou een optie kunnen zijn, de keren dat ik hem zag spelen vond ik hem onnodige overtredingen maken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht een betere aankoop geweest dan Sinkgraven.![]()
Sampdoria is natuurlijk een middenmoter geen topclub.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt toch wel wat over de armoede van beide competities![]()
en?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sampdoria is natuurlijk een middenmoter geen topclub.![]()
Gudelj een betere aankoop dan Sinkgraven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht een betere aankoop geweest dan Sinkgraven.![]()
![]()
Maakt niet veel uit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Gudelj een betere aankoop dan Sinkgraven?![]()
daarom zeg ik, van beide kanten armoe, al is het daar nog net iets beter dan hierquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Raar dat hij van top NL naar een middenmoter gaat.![]()
Wel meer dan iets hoor. Milaan staat 12e, maar zou hier kampioen worden. Misschien dat PSV ze aankan, maar dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zeg ik, van beide kanten armoe, al is het daar nog net iets beter dan hier![]()
Vraag ik mij af, hadden al alle moeite met Ajax in de CL. En zij nu nog minder.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel meer dan iets hoor. Milaan staat 12e, maar zou hier kampioen worden. Misschien dat PSV ze aankan, maar dat betwijfel ik.![]()
Nou geweldig, maar dat maakt het toch niet goed, van de topcompetitie van Europa naar middelmaat met maar 1 ploeg die nog een beetje aanhaakt bij de Europese topquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel meer dan iets hoor. Milaan staat 12e, maar zou hier kampioen worden. Misschien dat PSV ze aankan, maar dat betwijfel ik.![]()
Onder Seedorf waren ze even bezig aan een comeback. Hadden hem moeten houden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vraag ik mij af, hadden al alle moeite met Ajax in de CL. En zij nu nog minder.Dat is net zoveel als Duitsland, Frankrijk en Engeland heeft er ook maar 2. Spanje overheerst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou geweldig, maar dat maakt het toch niet goed, van de topcompetitie van Europa naar middelmaat met maar 1 ploeg die nog een beetje aanhaakt bij de Europese top![]()
Italiaans voetbal is echt zwaar in verval de laatste jaren. Lijkt me niet dat dat in de buurt komt van Engeland, Duitsland, Spanje.
Maar goed. Wens Moisander veel succes. Heeft het over drie jaar wel goed gedaan, maar echt heel rouwig dat ie vertrekt ben ik ook niet. Wel benieuwd of ze nu nog iemand gaan halen. Veltman/Van der Hoorn en Viergever/Riedewald is toch wel wat karig.![]()
Gelukkig hebben jullie daar sinkgraven met zijn sterke lijf en verdedigende arbeidsethosquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik hem nog een tikkeltje kwetsbaar moet ik zeggen, dan lijkt hij minder actief en laat hij zijn man veel lopen.![]()
![]()
Jij hebt Sinkgraven duidelijk nog nauwelijks zien spelen. Je roept maar wat. Hij is verdedigend juist opvallend goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie daar sinkgraven met zijn sterke lijf en verdedigende arbeidsethos![]()
#5opeenrij is weer in gangquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Moisander, Veltman en Serero terug voor Twente thuis. Klaassen haalt het ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat geluk zouden we vorig jaar wel hebben gehad, dit jaar is het geluk aan de zijde van psvquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik voorspel een blessure Depay voor 12 wedstrijden...
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tijdens hun laatste EL wedstrijd vorig seizoen was Gudelj de enige van AZ die meekon met het niveau van de tegenstander.What Would Goku Do![]()
#5opeenrij kwam laat op gang maar precies op tijd. psv gaat het allemaal moeilijker af en punten verliezen de komende wedstrijden![]()
Had wel 10 miljoen gekost, is vier ouder, en het is twijfelachtig of hij wel een binnenlandse transfer wil maken.quote:![]()
al denk ik wel dat ze aankomend weekend punten gaan verspelen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
#5opeenrij kwam laat op gang maar precies op tijd. psv gaat het allemaal moeilijker af en punten verliezen de komende wedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je kunt het nog best spannend maken door van Twente en PSV te winnen, zeker als PSV in Alkmaar wat punten laat liggen. De kans daarentegen dat de voorsprong groeit lijkt mij alleen groter.![]()
Die keeper blunderde gewoon, of liet Ajax expres winnen. Hij verwees natuurlijk naar het polletje omdat hij niet de GAE aanhang over zich heen wilt krijgen. Die krokodillentranen na het eindsignaal waren aandoenlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Laat dit elftal eerst maar eens winnen zonder hulp van een polletjeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Kan ook wel kloppen . Sowieso verhuurt Ajax alleen de prutsers die het toch nooit gaan reddenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die keeper blunderde gewoon, of liet Ajax expres winnen. Hij verwees natuurlijk naar het polletje omdat hij niet de GAE aanhang over zich heen wilt krijgen. Die krokodillentranen na het eindsignaal waren aandoenlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja leuk voor over drie jaar als hij het waarmaaktquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij hebt Sinkgraven duidelijk nog nauwelijks zien spelen. Je roept maar wat. Hij is verdedigend juist opvallend goed.![]()
![]()
Vertonghenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ook wel kloppen . Sowieso verhuurt Ajax alleen de prutsers die het toch nooit gaan redden![]()
zou heel goed als Van Bommel in zijn eerste periode PSV kunnen spelen. Met een echte verdedigende middenvelder erachter. Daarom zou ik hem volgend seizoen graag bij PSV zien, mocht Wijnaldum weggaan. Ik denk dat hij ook goed naast Sinkgraven kan spelen. Met een 6 erachter. Goede balans op het middenveld. Als verdedigende middenvelder zijn er betere.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien tegen PSV eens goed op hem lettenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: